Partyflock

Forumonderwerp · 748650
Waarschuw beheerder
Tiësto's Space Mountain : Mission 2 Concert @ Disneyland Resort Paris

--------------------------------------------------------------------------------

On April 9th 2005, Disneyland Resort Paris launches Space Mountain : Mission 2. This new mission sends exploronauts to the farthest reaches of space, to go where no one has gone before and discover the mysteries at the edge of the universe. On April 16th, the Best DJ in the World, Tiësto, will celebrate the launch in a spectacular way, with a live concert right at the heart of Disneyland Park. During this unique musical event, Tiësto will perform a unique re-mix of the Space Mountain : Mission 2 soundtrack, as well as a host of his own well-known tunes.

Tiësto’s Space Mountain : Mission 2 Concert will be a thrilling combination of the Disney Magic and the Magik Muzik of Tiësto!

After Disneyland Park closes its doors for regular guests, it will re-open especially for Tiësto fans from all over Europe. The concert will get under way with a set from one of France’s top DJ’s, Bob Sinclar. Then, from an especially designed stage at the foot of Sleeping Beauty Castle, Tiësto will play for no less than 3 hours! Special effects, lasers, lights, fireworks and guest performances will make this concert an unforgettable occasion, offering the audience a truly magical experience!

For more information about Tiësto’s Space Mountain 2 concert or to make a reservation, Tiësto and Disney fans from all over Europe should visit www.tiestoatdisney.com (to be online very soon). Dutch Tiësto fans can already reserve for the Tiësto concert, with prices starting at € 119 per person, including 2-day hopper tickets to Disneyland Park and Walt Disney Studios Park and a one night stay including continental breakfast in a Disney hotel.

Jaja Tiësto weer he :D

Bron www.tiesto.com
Waarschuw beheerder
:kwijl:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zow vet!!!

:Respect: Tiësto :respect:
Waarschuw beheerder
EURODISNEY house ja, gevoel van musici die zijn instrument meester is en daar bereidt voor is moeite voor te doen :jaja: DAAR HOU IK VAN :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet zo'n fan van Tiesto..

maar toch wel weer :respect:..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect:
Waarschuw beheerder
:respect:
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Waarschuw beheerder
donateur
Woow, erg vette locatie wel voor zijn muziek ja! :d

Waarschuw beheerder
geen echte fan tiesto maar hoe die t weer voor mekaar krijgt is weer vet... :respect:

Waarschuw beheerder
Gaaf man!

Maat van me liet gisteren de site zien, www.tiestoatdisney.com waar hij en zijn webdesign bedrijfje aan gewerkt hebben. Hij gaat als het goed is vandaag 'on air'! En mischien kunnen er wat tickets geregeld worden, gaan we gezellie met z'n allen heen! Lijkt me wel wat :-D
Waarschuw beheerder
Niet normaal meer man, wat Thijsie allemaal voor elkaar krijgt. :respect:
Waarschuw beheerder
echt heeel gaaf hoor.. :)

ben wel benieuwd, misschien dat we heengaan :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
gaaf zeg :D
Waarschuw beheerder
:respect: voor Tiesto....Waar houdt t op voor die gast zeg...Olympics, Disney....de volgende stap is denk ik een optreden in de ruimte voor de mannen die in dat ruimtestation werken :D
Waarschuw beheerder
Space met mickey mouse dus...

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Doet hij toch echt wel weer goed hoor (Y)

Ik moet binnenkort ook weer eens naar Euro Disney :9

Waarschuw beheerder
Ik ben nog nooit in Euro Disney geweest :P
Dit is wel een hele mooie reden om te gaan :yes:
Waarschuw beheerder
tering... wel vet zeg... maar vast geen geld voor:P

Waarschuw beheerder
donateur
Apart! (y)

Goofy staat in het voorprogamma! :p
Waarschuw beheerder
pff wat een geld vragen ze ervoor :S en dan moet je nog
met eigen vervoer ook heen :(

Waarschuw beheerder
Wat heeft die beste man nou allemaal nog te wensen?

Weinig volgens mij, maar op welk speciaal event of plek zal hij binnenkort worden uitgenodigd?

Ik zou het niet weten...................

Maar iig :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

Waarschuw beheerder
WK voetbal, vogend jaar in Duitsland misschien?
Waarschuw beheerder
Op de maan :yes:

Waarschuw beheerder
Haha, idd, of ik er dan bij ben weet ik nog niet, ik ken namelijk niemand met een raket in de garage. :9

Waarschuw beheerder
heel Disney aan de pillen:)
Waarschuw beheerder
Denk wel dat ik ff n kijkje ga nemen...

En dan onder het genot van een 'G' tje ff doornroosje verkrachten :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Bob sinclair B)
Waarschuw beheerder
donateur
Mwa, kan er niet echt heel erg opgewonden van worden moet ik zeggen..
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel superchill, als ik erheen ga probeer ik ff te kijken hoeveel het kost om een bus af te huren. Ik wacht nu op de voorlopige offerte.

ALS ik erheen ga en mensen mee willen met een touringbus dan zal ik tegen die tijd een nieuw topic openen om je aan te melden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Daar ga ik zeker weten heen!! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 2keer naar euro disney geweest en 2 keer naar tiesto in concert......
dit moet toch het feest van het jaar worden :P
SPACEN MET MICKEY EN GOOFY EN DAN OOK NOG OP DE MOOISTE LOKATIE VAN DE WERELD
alexander:toppertje,zal kijken wanneer je dat gelukt is:)
en dan denk je dat ie overal is geweest:( NOT yet
ik probeer toch echt wel ff wat geld daarvoor aan de kant te zetten:)
Waarschuw beheerder
Ja ik hoop dat t aan mij kant doorgaat, wil er al ZO lang graag heen en tiesto vind ik ook geniaal :)
Offerte heb ik alvast aangevraagd en ik denk vanuit PF al makkelijk 40-50 man met zo een bus mee zullen willen. Zal denk ik namelijk goedkoper zijn dan met eigen vervoer. En trein of vliegtuig is vreselijk duur.

Waarschuw beheerder
tiesto zuigt gewoon bigtime, vraag je aan je kleinkinderen, gaan we naar k3 of naar tiesto reist de wereld rond in veertig plaatsjes, eurodisneyhouse, achter de decks staan in een strak shirtje met harde tepeltjes
Waarschuw beheerder
LOL door je posting verraad je al gelijk je kinderlijke leeftijd ;)
Je weet klaarblijkelijk toch echt niet waar je het over hebt, maar voor jouw leeftijdsgroep is Tiesto niet STOER genoeg. Want alleen keihard beuQende muziek is cool en dan hoor je erbij dan ben je stoer. En als je anti-trance etc bent ben je ook stooooer. :gaap:
Waarschuw beheerder
JA man, 17 jarige kneus, hou jij maar je bek (F)
Waarschuw beheerder
Weet die qneus zeker niet dat ome Tijs ook veel in de hardcore zit/zat :9
Waarschuw beheerder
Je kan veel zeggen en ik heb ook veel DJ's in mijn leven al horen draaien... maar Tiesto zet toch meestal technisch gezien wel de beste sets in elkaar. Die gast is gewoon echt goed. niet voor niets dat hij elke keer tot beste DJ van de wereld wordt benoemd. Overigens is het draaien van wat hardstyle plaatjes en 't mixen hiervan ZO onwijs SIM-PEL... dat kan elke Qneus met 2 draaitafels of 2 cd spelers. Er zijn wel uitzonderingen onder deze DJ's die Techno en Hardstyle/hardhouse met elkaar mixen en nog scratchen... maar de meeste komen niet verder A la Dana ;)

Trance mixen en opbouwen naar een Climax met zweverige tonen is gewoon een kunst. En daar is Tiesto meester in :)
Waarschuw beheerder
mixtechnisch ken ik toch wel veel betere DJ's dan tiesto hoor :) Maar feit is wel, dat ie zijn sets over het algemeen toch wel heel goed weet op te bouwen.
Waarschuw beheerder
Ik ken ook niet alle DJ's ;) maar noem eens een paar die wel consequent betere sets neerzetten (technisch gezien).
Waarschuw beheerder
ok..
Pat C
Michel de Hey
Armin van Buren
Sasha & Digweed
Ferry Corsten
Marcello

etc etc.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
fields of rock is heerschend
Waarschuw beheerder
DJC, Pat C en Sasha nooit horen draaien maar de rest wel vaak. Marcello vind ik sowieso al 3x nix en schuif ik de cat. Dj Jurgen :p Michel de Hey vind ik een topper en draait echt lekker... al is het wel moeilijk te vergelijken met Tiesto, vind ik Tiesto toch beter draaien en zeker dan Ferry Corsten. Armin die ken ik al vanaf een jonge leeftijd die gast draait geniaal en heeft dat altijd gedaan. Die gast mixed echt alles in elkaar (dus niet allene trance)...
Waarschuw beheerder
Zo ook met Pat C en Michel de Hey :jaja:
Die mixen ook alles aanelkaar... van style naar style.

Kijk het is natuurlijk een kwestie van smaak..
maar persoonlijk Marcello :Respect:

Sasha & Digweed is voldoende van te vinden op inet en CD's (Renaissance)

dus zoals je ziet zijn er genoeg ;)
Waarschuw beheerder
Die CD's van Sasha ken ik wel... is niet echt mijn smaak maar daar gaat het niet om ;) maarja gemixte cd is anders dan live mixen ;) dus ik bedoel ook echt live. Ik heb zelf Michel de Hey nooit echt ver horen afwijken van Techno... :s ?
Waarschuw beheerder
michel de hey niet afgeweken van Techno :O

moet je toch eens naar de FFWD komen :)
als laatate wagen draait ie eigenlijk alleen maar Oldschool/Classics.

en dat is dus bijna alle stijlen door elkaar...

en die cd's van sasha & Digweed worden meestal live in 1 take opgenomen ;)

Marcello op FFWD 2003 was :lief:
Donna Summer - i Feel Love (1977)
mixen met Felix - Don't You Want My Love (1992)
etc.

Sensation White als mysteryguest en dan gewoon Prodigy en andere classics draaien :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Wheheheh

Duidelijk dat ik hier aanwezig ben :jaja:
Waarschuw beheerder
Cas, ga je nog?

Ik moet z.s.m. kaarten hebben; f*ck school, en met me werk regel ik wel wat B)
Waarschuw beheerder
Dit wordt volgens mij een 'Magik' feestje! Pak hem graag mee, eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Dit kan zo'n evenement worden dat je voor altijd bij blijft. Hoe cool is dat! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is Tiësto In concert 2003, en Tiësto In Concert 2004 ook... 2005 waarschijnlijk ook weer, maar dat duurt me te lang 8)

Dus idd dit uniek gebeuren ook maar weer meemaken (L)
Waarschuw beheerder
:O : :respect:

hier zou ik echt heel erg graag naar toe willen :yes:
Waarschuw beheerder
jeee ga heen, gisteren geboekt :D:D:D
nu al zin in

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb net geboekt dus ik ga ookkkkk komt er nog een meeting hahahaha effe plekje vinden ik maak een grote nederlandse vlag met tiesto er op ik zal er zeker zijn blijf er ook lekker pitten.... word feestje bouwen op de hollandse manier... ik heb alle concerten mee gemaakt maar dit word zeker uniek ik ga er ook lekker van genieten ga lekker met de talys en ja 2 dagen door het park rond hangen... en savonds lekker los gaan...ik verwacht er wel wat van want wat ze allemaal zeggen .......................A special Magik Stage will be built for this occasion at the end of Main Street U.S.A., just in front of Sleeping Beauty’s castle. Visuals shown on big led walls and other screens, lights, lasers and fireworks, together with guest performances will make this concert even more special than it already is. Both Disney and Tiësto will go the extra mile to guarantee the audience a once in a lifetime experience
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben wel benieuwd hoeveel kaarten er zullen worden verkocht

als je trouwens op die site bijv. belgie aanklikt, die kunnen ook losse kaarten kopen :S waarom wij dan niet
naja boeien maakt ook niet uit :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik plak er gewoon een weekendje euro aan vast gelijk een leuke vakantie ben ik wel aan toe....

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ja...eindelijk ook in Frankrijk! Dit wordt wel gezellig denk ik. Mooie combi en zag al iemand klagen over de prijs als ik me niet vergis, maar kijk eens naar de normale toegangsprijzen op de site.

Ga ook dit weekend boeken. En vooral wegblijven als je het niet alles lijkt, des te leuker hebben de anderen het. Super gewoon!
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat ik 2 weken later ook al op vakantie ga. Misschien toch leuk om even te gaan kijken b)
Waarschuw beheerder
Update Touringbus

Ik heb vandaag mijn offerte ontvangen en was uitgegaan van 40 man in een bus die hiervan gebruik willen maken. (ik weet niet of ik ga zoals ik al zei, maar als ik niet ga wil eventueel wel een ander dit van mij overnemen).

Een bus die vertrekt vanuit Amsterdam op zaterdagochtend en terugrijdt op zondagavond (specfieke tijd ligt nog niet vast).

De bus beschikt over:
2 x DVD & Karaoke spelers,
krachtige 1800 Watt proff. muziekinstallatie,
2 draagbare Shure SM-58 zangmicrofoons,
Behringer effectapparatuur,
5 monitoren,
ruim 500 Karaoke nummers en vele andersoortige muziek en films aan boord,
bar met warme en koude dranken,
toilet, airco, navigatie, 2 tafeltjes enz.

De prijs zoals bovenstaand zou komen bij 40 man op ongeveer 35 Euro pp. Dat is denk ik goedkoper dan je met eiger vervoer gaat redden ;)
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
vind het wel een grappig gebeuren :yes:

disneyland.. dan wordt dance dus zelfs al gepromoot onder de aller kleinste ;p
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
vind dit wel grappig klinken eigenlijk :)

Waarschuw beheerder
LOL door je posting verraad je al gelijk je kinderlijke leeftijd
Je weet klaarblijkelijk toch echt niet waar je het over hebt, maar voor jouw leeftijdsgroep is Tiesto niet STOER genoeg. Want alleen keihard beuQende muziek is cool en dan hoor je erbij dan ben je stoer. En als je anti-trance etc bent ben je ook stooooer.

en jij weet klaarblijkelijk niks van hardcore af, datgene wat ik hiervoor poste en waar jij zoveel op aan te merken hebt is van een hardcore plaat. dus ga jij is ff lekker rustig doen en je niet zo opwinden, triest persoontje:jaja:

Waarschuw beheerder
JA man, 17 jarige kneus, hou jij maar je bek

zo jij bent stoer zeg:o, teringjantje, waar mensen van JULLIE leeftijd zich wel niet druk om maken. zoek een leven ofzo;)

Weet die qneus zeker niet dat ome Tijs ook veel in de hardcore zit/zat

dat weet ik heel goed, jullie gaan gewoon in op een stukje tekst uit een plaat, wat in de eerste plaats niet eens serieus bedoelt is. ik heb dat gepost voor de grap, jullie trance-fanaten voelen je alleen altijd meteen aangevallen:jaja:, kheb niks op trance aan te merken hoor maar deze reacties zijn gewoon te triest voor woorden;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat wordt sparen. Lijkt me super.
Waarschuw beheerder
Thossi> ga ff in een ander topic lopen rellen. de groeten.
Waarschuw beheerder
altijd stoer die jochies die lekker meelopen :S:S
dus thossi, als het je ding niet is...zeg dan ook nix

Waarschuw beheerder
altijd stoer die jochies die lekker meelopen

*zucht* :no:

ken je me? NEE! kan je dus weten of ik een meeloper
ben of niet? NEE! dus stil eens;) ik luister al
hardcore vanaf 9 jarige leeftijd dus ga niet over
mij oordelen als je niks van me weet. jullie maken
je druk om niks. stelletje stresskippen;) :jaja:
Waarschuw beheerder
geweldig tiesto @disney lijkt me super.
ben net geweest dus ik ga niet anders had ik het zeker overwogen.

Waarschuw beheerder
donateur
ken bijna niet wachten,......
Waarschuw beheerder
Beetje jammer.... ik zit het weekend ervoor in Disneyland :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil d'r heen :cry:.Eens kijken of ik kan en dan mams maar héél lief aankijken :jaja:.

Waarschuw beheerder
Mickey en Donald gaan lekker spacen hehe

Maar die Tiesto flikt het hem toch maar weer, :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet nie hij heeft al zoveel voorelkaar gekregen en nu dit weer.... is er dan nog iets wat ie niet heeft gedaan.
Waarschuw beheerder
Update Busreis
Ik ben op dit moment nog alle details e.d. aan het uitzoeken zodat ik en de personen die hier gebruik van willen maken niet voor verassingen komen te staan.

Mocht ik zelf niet meegaan en er genoeg animo zijn dan is het zonde als iemand het niet van mij overneemt (kost mij namelijk toch al een hoop tijd om dit uit te zoeken en organiseren).
Ik zoek daarom nog een "volwassen" persoon met verantwoordelijkheidsgevoel en die al langer op PF zit die het eventueel van mij wil overnemen... (stuur mij even een PB).

ps: er moet echt genoeg animo zijn om de prijs lekker te kunnen drukken... maar met 40 man zit je rond de 35 Euro. Sommigen zullen voorkeur geven aan eigen vervoer... vergis je niet in de kosten. Parkeren in Eurodisney voor zaterdag en zondag (ik ga dus uit van het weekend van 119 Euro) kost je al 16 Euro. En dan krijg je natuurlijk nog je brandstof etc.

Poll: Wil jij mee met de bus naar Tiesto @ Disney?
[*]Ja, 100% zeker
[*]Nee
[*]Misschien

Tussenstand:

[img cacheid=00084db50016f9b66d95420a1a0096c544]http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=44165&layout=1&sort=prc[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb al geboekt via oad koste ook al een duit en ik ga met de talys... Ik maak in ieder geval een grote nederlandse vlag met heel groot tiesto er op.... en ja ik heb een meeting georganiseerd ..
Waarschuw beheerder
Dat is vrij duur de talys... kost je zeker wel 150-200 euro.

Waarschuw beheerder
donateur
ja als je met de auto wil ben je net zo veel denk ik kwijt aan benzine.. ik weet het nog hoe maar ee ja zag net dat het geld al van me rekening is dus ja ik ben er zeker weten... ik zit in sante fee hotel er bij he. ikmoet nog effe bekijken hoe ik er heen ga....

Waarschuw beheerder
donateur
Wow! :)

Ik wil, ik wil! :yes:
Denk alleen niet dat iedereen hier dat geld er voor over heeft

Wat een fans he? :P

Nouja maar is zien.
Waarschuw beheerder
Wil ook wel gaan, maar wa kosten die kaartjes?? En zo'n busreis is volgens mij ook wel goedkoper. Maar goed, nog ff afwachten dan
Waarschuw beheerder
Kaartjes zijn 119 Euro inc 1 overnachting in Santa Fe + 2 dagen onbeperkt toegang van het park en Tiesto. Bus hangt af van de animo... hoe meer goedkoper ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ha, ja. nondedju. € 119,- valt wel mee als je dan ook nog 2 dagen het park in kan + overnachting. Zal het hier eens gaan overleggen. Maar die optie houd ik zeker open! Tiësto is altijd relaxed!

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb er niet over na hoeven denken want ik zag het en een minuut later hing ik aan de telefoon.... dus ja
Waarschuw beheerder
Ja, goed. Maar de een heeft natuurlijk een groter budget dan de ander hè??

Waarschuw beheerder
donateur
nou ja ik had mazzels dat ik nog een beetje had gespaart ik heb ok een eigen huis enz... maar ja voor dit ja moest ik het wel doen ..... als ik lees wat er allemaal komt enz de hele show er om heen...
Waarschuw beheerder
Jazekers, daar heb je gelijk in. Maar goed. Het duurt nog wel even, dus ik ga er voor sparen. Weet niet wat voor leuke feestjes er nog meer in April Zijn. Maar dat van Tiësto is natuurlijk wel uniek.
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me wel lachuh met een groep van pf door disneyland struinen beetje feestje bouwen en samen met mickey mouse gaan :bounce:
Waarschuw beheerder
Mensen ik moet echt ff weten hoeveel mensen interesse hebben om met een bus erheen te gaan

Vul aub de poll in die boven is geplaatst.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja interesse is er zeker weten wel maar de mogelijkheid om echt te gaan is weer wat anders.
Waarschuw beheerder
Die mogelijkheid om een bus te huren zal er in ieder geval zijn, desnoods moet iemand het van mij overnemen als ik niet ga. In ieder geval steek ik aardig wat tijd en telefoontjes etc erin om een bus te regelen. Ik ga hoe dan ook ff verder kijken dan die partybus (wel cool natuurlijk). Wat er aan andere alternatieven zijn die misschien zelfs goedkoper zijn.
Die partybus zaten namelijk nog extra kosten waardoor je bij 40 man op 42 euro pp komt. (met meer mensen uiteraard goedkoper).

Maar als ik weet hoeveel mensen met een bus zouden willen gaan weet ik wat te huren en bij wie ;)
Waarschuw beheerder
heb gestemd, wij gaan met de auto tot aan de grens
met de tankpas van iemands werk dus dan komen we
een heeel end :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
paf hoop niet voor je dat je tot de grens van noord holland reist dan kom je niet zover 8)
Waarschuw beheerder
Vriend van mij heeft ook Tankpas en daarmee redt hij het tot aan Eurodisney ;) alleen de weg terug moet die een volle tank dan nemen... dat kost best een hoop geld dan nog de tolwegen en je parkeerplaats in Eurodisney en slijtage aan de auto ;)
Waarschuw beheerder
Wij gaan ook,voor 3 dagen,en we zitten 2 nachten in 't santa fe hotel,in een best wel leuke kamer,met een vet ligbad erin ,kan ik mooi bijkomen van dat gefeest met tijs.
Maar weet iemand ook of er een koelkast in de kamer zit,kunnen we nog ff een afterparty bouwen.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb vriendin op de hoogte gebracht en die heeft interesse b)

Ze wilt alleen weten hoelaat we terug zijn zondagavond :/ Ga je weg wilt ze weten wanneer ze weer terug is :no:
Waarschuw beheerder
Ik wil, ik wil, ik willlllllll!!!

Alleen rest nog de vraag: wie gaat met me mee :$
Waarschuw beheerder
donateur
ik zag trouwens dat het alleen 119 euro is als je met 4 personen bent :/ ik weet ik tel voor 3 maar goed ik betaal natuurlijk maar voor 1 b)

Ik wil eigenlijk ook wel even lachuh in disneyland b) allemaal partygangers :P glowsticks in die tunnels en attracties 8)
Waarschuw beheerder
kinderen onder de 13 jaar gratis?
Waarschuw beheerder
mijn vriendin ook al ,die wou ook al weten wanneer en hoelaat we terug zouden zijn,WAT EEN VRAAG !!!!!!
Blijf dan thuis,met je gezeur.
Die gaat voor 't bad heen en niet voor tiesto.

Ja en allemaal zombie's met die strakke ogen.
Past ideaal in zo'n sprookjespark.
Waarschuw beheerder
Snacky>

Hoe zit dat dan als je met 2 bent?

Overigens heb ik nu een maatschappij gevonden die een stuk goedkoper is dan die partybus... als je met 50 man zou gaan kom je denk ik op 25 Euro pp.
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet gewoon eens proberen om te boeken dan kom je bij OAD reizen uit en zie je dat 2 personen 155 euro p.p. = uiteraard heb je dan een 2 pers kamer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wie wilt er als klein kind gaan b)

PRIJZEN 2-DAAGS ARRANGEMENT EIGEN VERVOER

Disney's Hotel Santa Fe® 4 pers. 119
3 pers. 133
2 pers. 155
1 pers. 220
Kinderprijs 3 t/m 11 jaar 70
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen rest nog de vraag: wie gaat met me mee

Jee QQ, jij kent toch massa's mensen...

Ik zit me ook al suf te verzinnen, maar helaas er gaat geen lampje branden

Het lijkt me wel gaaf hoor, heel speciaal :yes:
Ben ook nog nooit in Disneyland Parijs geweest... :S
Het geld zou ik er wel voor over hebben, is toch een leuk weekendje weg gelijk, lekker relaxed in hotelletje :P

Waarschuw beheerder
Zow, heb geboekt voor 8 pers :jaja:
Dat wordt leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wou dat het morgen al was..
:bounce::bounce::bounce:

Tijs, here we come! Volgende week ook al naar Bingen:P
Waarschuw beheerder
paf hoop niet voor je dat je tot de grens van noord holland reist dan kom je niet zover

HUH!! is het dan veel verder dan de grens van noord holland?? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
voor hoeveel mensen is het eigenlijk???

Ik moet nog wat regelen op m'n werk voor de maandag erna, maar hoop wel, dat t niet uitverkocht raakt ondertussen.... :S

Waarschuw beheerder
donateur
ik zit ook in hotel sante fee maar eej mensen efe de meeting in vullen ene effe een plaats zetten waar we meeten dan is wel zo leuk

Waarschuw beheerder
donateur
en ik heb geboekt bij oad en ja ik heb een kamer voor 4 personen....dus ook wel appart ik ga met zin 2 maar ja leuk als er een hele groep partyflockers is ... ik ga echt effe achter een vlag aan van nederland....
Waarschuw beheerder
Tot nu toe weinig animo voor de bus ;)
Waarschuw beheerder
Erg cool maar voor mij veel te duur.

Dan ga ik liever van de zomer een keer naar Gatecrasher Summer Soundsystem of Godskitchen ofzo, zat ook al in de planning.

Ben sowieso helemaal geen pretparkfan, ga al kotsen als ik een achtbaan zie en ik HAAT kinderen dus is niet zo'n goeie combi. :D

Maar veel plezier voor degenen die wel gaan, zal vast een tof feestje worden. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil er ook wel erg graag heen, even kijken hoe het met mijn spaarpotje staat.
Waarschuw beheerder
donateur
maar hoop wel, dat t niet uitverkocht raakt ondertussen

volgens mij hebben ze geen capaciteitprobleem in euro disney ;)
Waarschuw beheerder
donateur
maar hoop wel, dat t niet uitverkocht raakt ondertussen

volgens mij hebben ze geen capaciteitprobleem in euro disney

Er zal toch echt wel een limiet zitten aan het aantal tickets cq boekingen.

maarre...
Ik ben erbij :bounce:
Heb ook gewoon via de site bij OAD geboekt, 1 overnachting in Santa Fe :D

Waarschuw beheerder
Alleen de mainstreet en central plaza is afgehuurd eh :) Dus zo onwijs groot is de capaciteit niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou het is nu zeker dat ik met mijn mannetje ga en 2 goede maatjes van me.
allemaal van pf.
Busreis is een optie ik zal het overleggen

Waarschuw beheerder
donateur
er zin 15000 kaarten dus ja weet nie hoe hart het gaat maar iedereen van hier in hotel sante fee ik ook een nacht dus word een gezellige boel daar.

Waarschuw beheerder
Ey gast ik wil wel slapen daar eh ;)
Waarschuw beheerder
Mensen blijven voten please :) (zie wat posts boven mij)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wow Voor zo'n prijsje ga ik zeker, want je spaced dubbelop!!!! Wat wil je nu nog meer!!!!
Waarschuw beheerder
nou ben ik niet zo'n fan van Tiesto, eigenlijk helemaal niet maar als ik er toch gratis heen kan.... want ik werk (stage) in Disney en kan dus gratis naar binnen.

hotels raken erg snel vol dus ik zou maar opschieten met boeken!!!

ik denk dat straks het hele park vol met
nederlanders wel supergezellig!!!
Waarschuw beheerder
Lady Sascha 21 februari 2005 22:46

donateur! Nou het is nu zeker dat ik met mijn mannetje ga en 2 goede maatjes van me.
allemaal van pf.
Busreis is een optie ik zal het overleggen

Wouter en Nienke zeker he? ;) Wel cool hoor, veel plezier alvast gewenst. Lijkt me zeker een mooi feestje maar ik trek dit financieel echt niet...wel cool om zoiets met een groepje te doen idd!

Laat eff weten hoe 't was ok? (k)
Waarschuw beheerder
donateur
[img]nou ben ik niet zo'n fan van Tiesto, eigenlijk helemaal niet maar als ik er toch gratis heen kan.... want ik werk (stage) in Disney en kan dus gratis naar binnen.[/img]

dan kan ik wel met jou die avond te stappen:P
ik ga denk ik in mijn eentje:)
Waarschuw beheerder
donateur
nou ben ik niet zo'n fan van Tiesto, eigenlijk helemaal niet maar als ik er toch gratis heen kan.... want ik werk (stage) in Disney en kan dus gratis naar binnen.

dan kan ik wel met jou die avond te stappen:P
ik ga denk ik in mijn eentje:)
Waarschuw beheerder
ja wij zijn er ook, gaat een gezellig feestje worden denk ik, zullen de fransen eens leren hoe te feesten...
Waarschuw beheerder
Als er al Fransen komen 8) ;-P
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik moet me jammer genoeg afmelden voor dit feessie, want ik ga 30 april ook al naar duitsland mayday +hotel en heb een huis gekocht dus moet wel nog een beetje kunnen sparen.

nienke en wouter veel plezier
(k)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben zeker van de party heb net eennederlandse vlag gehaald daar zet ik groot tiesto op dus die zou wel boven het publiek uit komen denk ik wel he.....
Waarschuw beheerder
Wij hebben via Belgie geboekt, wij hebben een dagkaart voor de zaterdag + Tiesto uiteraard, bij het Kyriad hotel zitten we voor 27euro pp. De belgische dagkaarten zijn 59,-

86,- zitten we daar dus !

Koopie nietwaar :D

Heb ik al gezegt dat dit een toppie feestje word !
Waarschuw beheerder
Aanwezig
Waarschuw beheerder
donateur
Zin!!!!

:D

Waarschuw beheerder
Supertof!!!! ik ga mee................!!!!!!!
Waarschuw beheerder
besteld
Waarschuw beheerder
jaaa present!!
voor diegene die ook nog willen
stuur ff pbtje wij zijn al met zijn 14-en
alleen des te meer zielen des te meer vreugd natuurlijk :p

hmm PF-meeting in Disney?? :p
Waarschuw beheerder
Aangezien, er maar 10 stemmen zijn voor een eventuele busreis en er maar 5 mensen mogelijk mee willen, stop ik met de organisatie van deze busreis, aangezien het toch nog veel tijd en voorbereiding zal kosten en als het stemmen al zo traag op gang komt dan gaat de rest al helemaal niet meer lukken ;)
Waarschuw beheerder
mja bussie vol krijg ik ook niet geregeld

Waarschuw beheerder
Wij hebben geboekt :D
Echt een mooier verjaardags feesie kan ik niet hebben :D
Waarschuw beheerder
To Alaxander:

Misschien snap ik het niet helemaal maar de mensen boeken gewoon via de site (oad dus)
Is voor de meeste mensen makkkelijker, lijkt mij zo!
Waarschuw beheerder
Een busreis, met zn allen is gezelliger en goedkoper dan zelf regelen...

maar mij maakt het verder niet uit, ik deed dit voornamelijk voor jullie. Ik ga toch waarschijnlijk niet.

Het enige wat je namlelijk voor die 119 besteld is een ticket en 1 overnachting, geen reis erheen.
Waarschuw beheerder
donateur
Als die daar vorig jou nou mee was gekomen! :(
Ben vorig jaar in Disneyland geweest, en hoef toch echt niet weer! :S
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga er ook zeker naartoe

[img width=175 height=241]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/upload/UPIMGID/17493/FORMAT/original.jpeg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
we hebben een meeting daar dus kom allen... alleen nog effe een plaats afspreken.. ik heb een vlag bij me moet effe kijken wat ik er op ga zetten ... iemand een idee.. het word een nederlandse vlag..... maar kom naar de meeting
Waarschuw beheerder
hmm santa fe kan je ook voor 3 dagen boeken??
Waarschuw beheerder
Ja, wij hebben Santa Fe voor 3 dagen geboekt :yes:

Vrijdag ben ik lekker bij Tiesto in Dublin!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Jee QQ, jij kent toch massa's mensen...

:/ valt wel mee

btw, hoe lang draait ie eigenlijk? 3 uurtjes maar? :$

Waarschuw beheerder
donateur
Dankzij me liefje is mijn reisje ook geboekt. Zitten met 6 personen in de Crockett Ranch...ziet er gezellig uit daar! 3 daagjes park, voor mij een eerste kennismaking met een pretpark!
Waarschuw beheerder
donateur
.. ik heb een vlag bij me moet effe kijken wat ik er op ga zetten ... iemand een idee.. het word een nederlandse vlag..... maar kom naar de meeting

eeeehhhhhh............
PARTYFLOCK NL :BOUNCE:

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik denk dat ik er op zet partyflock groet tiesto of zooo..komt wel goed.
Waarschuw beheerder
Euhm, zoals het ernaar uitziet word het gehouden in de Walt Disney Studios.
Waarschuw beheerder
Ik ben er ook 3 dagen. Het wordt vast een gezellig boel 75% nederlander ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
shit!!!! ik kan er nioet naartoe omdat me oma zonodig 25 jaar getrouwd moet zijn:@
Waarschuw beheerder
Het is definitief in de Studios, en dus niet op een speciaal podium voor het kasteel, hier het nieuwe programma !

Date: Saturday, April 16, 2005
20h00 Opening Walt Disney Studios Park
20h00 – 22h00 Exclusive opening of several attractions
21h00 – 23h00 Pre-show with DJ Bob Sinclar
23h00 – 02h00 Tiësto on his Magik Stage. A spectacular concert with an exclusive remix of the music of Space Mountain: Mission 2
02h00 Grand Finale
Waarschuw beheerder
Enne....... Wat zegt dat? :-)
Waarschuw beheerder
dat was tog al bekend?? die tijden enzo :)

Waarschuw beheerder
Yeppie ga er ook lekker heen met een vriendin.
Wij hebben hotel chyenne of zoiets.
lekker 3daagjes...
Kijk er al helemaal naar uit..

Wordt vast toppie!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
nog "maar" 4 weken :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=580 height=418]http://groups.msn.com/_Secure/0UgAKAwUZ!B*CFrH1S5Oj9Rf*ZyGjhlMTCsFQTUHgGqJ!UIxr!RrKl8jxvNi!n0FE6hIpTIvvzqUK3bIwqRj!35ztoAqkpNNF76d5UZIMo3pryEWDE8szG!RWZrWuXdTi/tijs%20en%20disneykopie.jpg?dc=4675514809525649651[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
waarom hebben ze het allemaal veranderd dan.....????
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet helaas afhaken...kan gebeuren, onverhoopte dingen...

Iedereen heel veel fun daar, wordt wel weer iets bijzonders natuurlijk... net als the bridge... ook erg gaaf

See u all at HMH :D
Waarschuw beheerder
das minder bloesem :(
Waarschuw beheerder
donateur
jah :(
shit happens...

maar ja, ben nu bezig voor awakenings voor diezelfde 16e april en ik ga zeker weten naar de HMH :bounce:
Artiest SB
Waarschuw beheerder
Haha Ik Ga ook, Kheb gewonnen bij Radio 538 enne jah dus da word ook nog is lekkere Afterparty,Backstage en veel meer ghehe word wel leuk , maar de muziek mwa niet egt voor me maarjah komt goed:D
Waarschuw beheerder
:-S

De muziek doet je dus geen flikker... Beetje jammer!

Ben ook jaloers, maar goed ;-P
De echte fans zijn ook present! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik ga ook!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super Vip Arrangement gewonnen van Veronica Magazine!!
:):):):):):):):):)

SO happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kim :[
Waarschuw beheerder
maare degenen die VIP ensow sijn he?
krijgen die een ISOS4? enne wat is het eigenlijk:P?
mzzl

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik heb er al zin in ........ word weer lekker genieten met alle fans.... zitten volgens mij met zin alle in het sante fee hotel.. word dus wel lekker gezellig daaro....
Waarschuw beheerder
In Search of Sunrise 4 is dat!
Waarschuw beheerder
krijgen die een ISOS4? enne wat is het eigenlijk?

:frusty: omg..
Waarschuw beheerder
jah sorry hoor maare ik ben geen Fan van tiesto en ik ken zn cd namen ensow tog ook niet??
Waarschuw beheerder
Nog een paar dagen.........................!

:bounce:
Waarschuw beheerder
Net terug uit Paris, wat een laf ding die Space Mountain 2.... niet de rede dat jullie er heen gaan maar toch :)

Waarschuw beheerder
donateur
heb er al zeker zin in.. heb een nederlandse vlag gehaald nu nog effe wat opzetten ,,,,,,
Waarschuw beheerder
donateur
Joehoeee dagen aan het aftellen!!!
Zo veel zin!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
gelukkig nog een paar dagen, dat moet ik nog wel volhouden

nu maar bidden op mooi/droog/lekker weer :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het weer ja.. Daar mogen we zeker voor bidden..
Bekijk dit maar eens!

http://www.meteofrance.com/FR/mameteo/prevPays.jsp?LIEUID=FRANCE

En dan op vendredi!! zeer slecht... Regen & Onweer! Wat willen we nog meer!!!?? :S
Waarschuw beheerder
Dan maar de regendans doen :-S ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
t wordt geen zomerweer, maar het blijft droog het weekend... have fun you all!
Waarschuw beheerder
Da's het belangrijkste!

Jammer dat je er niet bij kan zijn, Bloesem :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
ja, heel jammer, zeker nu t dichter bij komt...t wordt denk ik wel heel speciaal.

Ik hoor en lees alles wel achteraf ;)
Waarschuw beheerder
En je feest lekker mee de 29e!!! (y)

Waarschuw beheerder
Nog 2 dagen werken en dan zijn we weg! Met zijn 2-en 2 nachten Holiday-Inn (4*, lekker relax!) en offcourse TIESTO op de zaterdag yeahh!!! Heb er ook nog maar een extra dagje park bijgeboekt, als ik er dan toch ben...
Waarschuw beheerder
Weet iemand iets over die afterparty? Alleen voor genodigden zeker? Zou echt zonde zijn als wij in ons hotel zitten en er zijn nog anderen aan het feesten ergens in het park :(
Waarschuw beheerder
Ik krijg vandaag bericht van alles en ook de afterparty, het is alleen voor genodigden ja en VIP's (Zoals ik(A)) maar ksal so wel is tussen de post kijken:P

Waarschuw beheerder
donateur
check effe naar de meeting... ik sta voor de opening van het park bij de ingang met een nederlandse vlag....
Waarschuw beheerder
Tis bijna zover.. Vannacht gaan we rijden richting Parijs! :bounce:
Waarschuw beheerder
ja lekker me bedje in en morgenvroeg richting parijs!

word een heeeel leuk weekend :D!
Waarschuw beheerder
Nog een paar uurtjes slapen en dan gaan we met de auto naar Parijs!

Waarschuw beheerder
Hebben ze in Frankrijk geen internet ;-)

Ben benieuwd hoe het was... was zelf weer eens te laat met kaartjes kopen :-)
Waarschuw beheerder
Ja verdorie zeg, ik ben ook hartstikke benieuwd, kom eens terug mensen!!!!

:D

Denk dat het heel erg vetjes geweest is. Kom maar op met die stories!
Waarschuw beheerder
het was echt heeeel erg vet...
gelukkig was het droog wel veel wind, dus dik aankleden.

bob sinclar was een zoutzak er kon geen lachje vanaf :S

Tiesto was natuurlijk gewoon bruut, draaide vet lekkere
plaatjes

nadeel was weer die gare MC, wel 100x gehoord "let the dj know how you're feeling" pfff verzin eens iets anders :S altijd als ik die gast hoor zegt ie dat.

maar goed... combi disney+tiesto (Y)
Waarschuw beheerder
En t was weeeeeeeeer onwijs! :bounce: :respect: :bounce:
Waarschuw beheerder
- koud!
- veel aso publiek
- geen alcohol (voor sommigen een probleem, voor mij niet trouwens!)

+ set tiesto, veeeeeeel nieuwe mooie ISOS platen
+ de setting, echt magisch zo'n park

ga nu slapen, ik kom met nog meer verhalen :-)

Waarschuw beheerder
Ben eigelijk wel benieuwd naar die space moutain 2..

Waarschuw beheerder
Klopt het dat de mensen met VIP arrangementen niet echt een 'VIP treatment' hebben gehad?

De catering had Disney veel geld mee kunnen verdienen. Okee, je schenkt geen bier, maar zorg dan voor een goed alternatief (ja, de cola was op bepaalde momenten gewoon OP :))

Maar natuurlijk wel een heerrrrrlijk feestje gehad! M'n benen doen er nog pijn van! :D

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
- fucking koud!!
- Rare mensen
- idd geen alcohol, wat gewoon kut was

Maaarrr, ik heb hem ontmoet. Via een smoesje ben backstage kunnen komen. Heb alles gefilmd. Toffe gast!!!

Echt een top avond gehad, super vette tracks gehoord. BTW weet iemand hoe die laatste track heet die hij draaide?

Afterparty was minder, maar zeker niet slecht. Volgens mij was Mason de DJ en die was ook werelds met zijn viool!!

K ga nu ook pitte, heb een kutreis achter de rug met die kutbus, dus ga lekker slapen nu!

Waarschuw beheerder
Klopt het dat de mensen met VIP arrangementen niet echt een 'VIP treatment' hebben gehad?

Klopt, maar ik heb via een smoesje backstage kunnen komen.

Waarschuw beheerder
Yeah this was great!

Ik wist niet wat ik er eigenlijk van moest verwachten... tiesto EN eurodisney... niet echt een combi waar je van denkt: YESSSSS

Bob Sinclar kon me niet echt boeien... tis ook niet mijn soort muziek, maar het was een lekker opwarmertje.
De fransen zijn blijkbaar helemaal wild van deze DJ. Allemaal meezingen met een plaat en de DJ draait het geluid uit
Nog nooit meegemaakt.

Tja en toen was het 11 uur...... the moment we've all been waiting for!
Hij begon erg lekker... tijdens de set veel voor mij onbekende nummers (maar dat zegt niet veel... titels :conf.
Tegen een uur of 1 begon hij wat meer beukwerk te draaien... niet mijn favorieten, maar gelukkig wisselde hij ze toch af met lekkere trance platen zoals Push - Universal Nation.... wat een heerlijk nummer toch!

We hebben zeker getroffen met het weer want ik had er niet aan moeten denken dat het regende.... denk dat het dan een grote flop geworden zou zijn.

Nu op naar de 29ste.... Tiesto & HMH.... super combi!!!!!
Waarschuw beheerder
Universal Nation opende hij idd ook mee op de Dance Music Awards.

just-d top bottom 18 april 2005 00:56[!]
Afterparty was minder, maar zeker niet slecht. Volgens mij was Mason de DJ en die was ook werelds met zijn viool!!

(l) Aaridge gast met HEEL veel talent. Hefet woensdag nog in Eindhoven gedraaid en vond 't toen een heerlijk setje, ondanks dat t was aangepast op t studentenpubliek.

Goddomme en ik moets zo nodig naar Awake. Wat me echt VET tegenviel! :( :( :(

Kom maar op met die HMH, heb wat in te halen lees ik al!

Waarschuw beheerder
donateur
Het was super, de Space Mountain is cool, maar de rollercoaster in het andere park doet er niet voor onder, die was van gelijkwaardige kwamliteit.

Vrijdags was het in het park heerlijk rustig, kon vaak doorlopen bij de beste attracties, maar zaterdag en zondag..... Dan snap ik echt niet dat mensen hier heen gaan. Voorlopig zie je mij hier niet terug. Het is mooi, maar standaard een half uur wachten of meer voor een paar minuten plezier....

Het feest was jammergenoeg niet op de Mainstreet, de Fransen waren te bang dat de boel eraan ging. Hierdoor konden er geen 20.000 kaarten verkocht worden, maar 8.000. Gelukkig maar, al was de locatie wel super magisch geweest.
Bob Sinclair vond ik leuk, verassende plaatjes, heerlijk chill, zo'n opbouw. Ja en het blijft natuurlijk een beetje een ondankbare taak om te moeten draaien voor Tiesto. Hij had zelfs instructies om niet te hard te draaien.

Tijs draaide super, veel nieuwe melodieuze (ISOS) plaatjes. Heerlijke set! En inderdaad: Weet iemand hoe de allerlaatste plaat heet????? Die draaide hij ook bij de TMF awards. Vette plaat!

Zondag weer het park in om niets te moeten overslaan dit weekend. Voor het eerst naar een pretpark en het beviel me op het wachten na prima. Dat je een keer geen biertje kan drinken, ach...dan niet, boeiend!
Waarschuw beheerder
deze platen zijn uitgezonden op de radio:

01 Tiesto - Forever Today (Intro)
02 Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino Dub Tech Remix)
03 Inner Stories - Beyond
04 Estuera vs. Relocate - Palma Salone
05 Blank & Jones ft. Bobo - Perfect Silence (E-Craig's "212" Mix)
06 Adam White & Andy Moor pr. Whiteroom ft. Amy Cooper - Someday (Original Instrumental Mix)
07 Sensorica vs. J Key - Only One
08 Tiesto - Just Be (Original Mix)
09 Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
10 Rank 1 - Beats@Rank1.com
11 ID
12 Ernesto vs. Bastian - Darkside Of The Moon
13 Tiesto - Olympic Flame
14 Tiesto - Forever Today [With Live Electric Violin Perfomance by DJ Mason]
15 Ron van den Beuken - Sunset
16 Jonas Steur - Silent Waves
17 ID [#9 Aria Montreal (11-06-04)]
18 Sinead O'Connor - Troy (Push Remix)
19 Matthew Dekay vs. Proluctors - Bad
20 Skin - Faithfulness (Tiesto Remix)
21 Tiesto - Traffic
22 Abel Ramos - Aquarius (Randy Katana's "Dubdown" Remix)
23 The Freak pr. Exo - Above The Clouds (Mark Norman Remix)
24 ID
25 Darren Tate - Prayer For A God
26 Tiesto - Lethal Industry (Tiesto 2004 Edit) [With Live Electric Violin Perfomance by DJ Mason]
27 M.I.D.O.R. & Six4Eight - No Man's Land
28 Joop - The World
29 Push - Universal Nation (Montana Edit)
30 ID
31 ID [Encore]
Waarschuw beheerder
BTW weet iemand hoe die laatste track heet die hij draaide?

Marcel Woods - Advanced (Tech-Trance Mix) :9

Waarschuw beheerder
Heb een super weekend gehad,vrijdag aangekomen,lekker het park in,gingen meteen naar space mountain,en hoe kan het ook anders,wij hadden vast gezeten erin,moesten ons met kabels eruit halen..

Tiesto was super,helemaal af,geen woorden voor,heb er nu nog pijn aan mijn benen van.
En die bob kon beter thuis blijven.Viel bijna in slaap daar.
Maar tijs heeft alles goed gemaakt..
Wat een supervent...Mr Incredible...

Verheug me op de 29e
Waarschuw beheerder
donateur
Op t Tiësto forum, lees je ook allemaal superberichten. Eén van zijn beste sets ooit...pff (y)
Waarschuw beheerder
Ik vond de set van Tiesto ook werelds.
Alleen snapen de Fransen niet hoe ze een feest moeten organiseren. Geen Alcohol???? De bar ergens ver weg binnen terwijl het feest buiten is. Geen bussen laten rijden als het feest afgelopen is???

Ik stond met een heel gezellig clubje mensen om heen dus dat was ook toppie. Heb echt lekker kunnen dansen. En veel lol gehad. Het was trouwens echt koud . Gelukkig draaide Tiesto lekker dus konden we ons goed warm dansen.

En sommige mensen moeten gewoon geen drugs gebruiken pffff.

Al met al maakte de set van Tiesto mij bijna alles vergeten. Toppie dus :)
Waarschuw beheerder
hebt op de livestream geluisterd, klonk idd goed!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Waar blijft de liveset????? ;)
Waarschuw beheerder
het was echt supergoed!! maar kan het ook zijn dat we
genaaid zijn???? :|

ik zat dus een herhaling van shownieuws te kijken zojuist
en daar was dus een interview met Tiesto.

daar lieten ze dus beelden zien van zijn set BIJ de space mountain en daar stond hij dus in een plastic bol en
op de achtergrond echt onwijssssss veeel vuurwerk...
ik zat goed te kijken, maar het leek toch echt heel erg
veel op frankrijk..die bol stond dan ook precies boven op
de entree van space mountain..

vond het allemaal maar een beetje vaag, zou wel heel erg
triest zijn als dat echt is geweest.. dn zijn wij gewoon de
B-keus als het ware geweest. ik had namelijk ook wel vuurwerk verwacht, het zou een echte disney-stijl zijn geweest..nou dat viel dus erg tegen!!

wie o wie heeft dat ook gezien??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Paf007 :

Dat heb ik niet gezien. Weet wel dat vorige week zaterdag de officiele opening was van Space Mountain Mission 2. Daar was Tiesto ook aan het draaien schijnbaar....

Tsja over de organisatie kan veel gezegd worden inderdaad. Beetje jammer.

Waarschuw beheerder
@Paf007, dat was idd de opening van Space Mountain Mission 2 vorige week. Die setting was toch ietsie vetter inderdaad :)
Waarschuw beheerder
donateur
hmm, ik heb m de liveset....zooo werelds goed zeg!! :bounce:
Waarschuw beheerder
idd heb een email gehad van sbs, die beelden waren van
6april toen space mountain werd geopend...hmm
ik dacht toch echt dat hij afgelopen zaterdag werd geopend :P:S

beetje flauw allemaal...maar desondanks toch genoten :D
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
was zeker cool! alleen heel erg koud en ik was vip..maar er was alleen niets vip :/

weet iemand waar de set te vinden is?
Waarschuw beheerder
Hij draaide echt een fijne set! Heb echt genoten.
Ik heb vrij veel platen gehoord die ik nog niet kende, maar die echt zeer lekker waren, veel mooie melodiën.
Die laatste plaat was echt super!

Alleen de horeca was echt waardeloos, geen eens een extra bar of iets dergelijks. Ook veel kinderen en mensen met rugtassen, waardoor je niet echt normaal kon bewegen.

Maar al met al een topavond!
laatste aanpassing

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
iemand die set opgenome?
Waarschuw beheerder
Ja hij staat al online, heb hem bijna binnen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
waar dan?
Waarschuw beheerder
heeft iemand een foto gemaakt van tiesto met die nederlandse vlag????? die was van mij, maar mijn foto is mislukt

Waarschuw beheerder
donateur
to shivers...waar dan?
Waarschuw beheerder
Ja waar doe eens allemaal niet zo vaag en geef ons eens een linkje desnoods via pb
Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend was natuurlijk helemaal te gek in Parijs. Ik ben alleen op zoek naar een bepaalde foto. Tiësto houdt op een gegeven moment de Nederlandse vlag met in de witte streep TIËSTO omhoog op het podium. Dat was dus mijn vlag, maar mijn foto is mislukt en ik wil hem wel graag hebben. Wie kan mij er aan helpen????

Oh ja, weet iemand wat ze met die tv opnames doen van afgelopen weekend?????
Waarschuw beheerder
zooowww he , wat een avond zeg!
het begon beetje minder door de kou, buiten , geen bier, weinig ander drinken ook en een bob sinclair die chagrijnig achter de draaitafels stond en niet echt lekker draaide.

maar die Tiesto, wat een set zeg, pfffff, nog nooit zo goed gehoord, wat een lekkere platen, zit hem mooi te luisteren nu maar zooow wat gaaf zeg

en die gast op die viool, ook heeel tof!

verder 2 mooie dagen op het park gehad, erg leuk allemaal!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoorde idd die veslaggever op die liveset ook iets zeggen over tv camera's...spitste m'n oren, maar hij zei verder niks daarover
Waarschuw beheerder
zal wel iets mee gedaan worden want er waren pittig wat cameras
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.livesetsonline.com/
hier staat de set.. kost alleen 1,30 euro!
Waarschuw beheerder
http://zehir.net/forum/

en dan bij livesets je moet je geloof ik alleen wel eerst aanmelden op dat forum voordat je de set kan downloaden

staan nog wel ander leuke livesets op zoals armin:D Heb de set al binnen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.livesetsonline.com/
hier staat de set.. kost alleen 1,30 euro!

http://zehir.net/forum/

Netjes (Y)

Waarschuw beheerder
Nou ik ook nog ff wat vertellen hoor :D
Ik vond het suuuuper :jaja: weer een keer wat anders daar in Parijs hahaha ;) Ik vond hem lekker draaien, alleen inderdaad beetje jammer dat het zo koud was, maar in ieder geval lekker droog :)

Even ff over Space mountain mission 2 :P
Was stom zeg :( Ik dacht dat het een hele nieuwe achtbaan zou zijn :O Maar ze hebben space mountain gewoon omgebouwd :@ Dus hij is niet geweldig :( Wel beter dan eerst... maar toch :(
Waarschuw beheerder
pff ben aan het luistern wereldsetje zeg vooral dat nummer van Perfect Silence van Black Jones heerlijke progressive trance daar hou ik van
Waarschuw beheerder
donateur
Stuur mij maar een pbtje voor die set van tiesto.
Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend was natuurlijk helemaal te gek in Parijs. Ik ben alleen op zoek naar een bepaalde foto. Tiësto houdt op een gegeven moment de Nederlandse vlag met in de witte streep TIËSTO omhoog op het podium. Dat was dus mijn vlag, maar mijn foto is mislukt en ik wil hem wel graag hebben. Wie kan mij er aan helpen????

http://boitenuit.skyblog.com Pagina 8..
Waarschuw beheerder
donateur
Ben als VIP geweest als prijswinnaar van Veronica magazine!

Met 2 bussen vol veronica & 538 winnaars zaterdagmiddag aangekomen op park!
Had er op gerekend dat Tiesto binnen zou zijn..Lekker dom dus! Was hier ook op gekleed:(:( Dus ik had het echt ontzettend koud!!!!!!!!!!!
Het bleek dus dat je met die VIP geen flikker kon, terwijl mij gezegd was aan de telefoon dat er een apart VIP gedeelte vooraan zou zijn...:(
Je kon als VIP wel naar de afterparty.. Niet geweest maar hoorde hier ook weer verhalen over dat sommige VIPS niet binnen kwamen! :S

Vond Tiesto magisch draaien.. En heb ondanks de kou en moeheid toch een zeer geslaagde avond gehad!!

JUST-D hoe heb je dat in hemelsnaam geflikt??!:D

Waarschuw beheerder
Hehehe, ik ben gewoon naar de beveiliging gelopen die bij het hek stond. Eerst zei ik dat ik een VIP pas had, maar hij vertelde me dat er geen speciale VIP plaatsen waren. Toen zag ik een groepje mensen achter hem staan, die ik niet kende. Ik zei tegen hem ja maar mijn vrienden staan daarzo!

Ohowow zegt ie, loop maar door dan.
En daar stond ik. Heb hem aan zien komen alles. Ik heb alles op film staan ook.

Maarrru, ik krijg die download niet goed. Iemand nog een andere link?
Waarschuw beheerder
hehe goudenkimmetje als vip, jammer dat je er niets mee kon.
Ben je beetje tiesto-af de laatste tijd ofzo?

Ik kan trouwens niet meer wachten tot dat classic uurtje de 29e. Eindelijk weer is wat goede oude trance.
perception!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]http://www.partyteam.be/partypics/2005-04-16%20Tiesto%20at%20Disney/148_4878.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.partyteam.be/partypics/2005-04-16%20Tiesto%20at%20Disney/149_4942.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.partyteam.be/partypics/2005-04-16%20Tiesto%20at%20Disney/149_4954.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.partyteam.be/partypics/2005-04-16%20Tiesto%20at%20Disney/149_4961.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.partyteam.be/partypics/2005-04-16%20Tiesto%20at%20Disney/149_4944.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.partyteam.be/partypics/2005-04-16%20Tiesto%20at%20Disney/149_4996.jpg[/img]

Het was een FAN-TAS-TISCH feestje!!!!!!!!!!!
Zalige set van Tiesto, toffe mensen, bangelijke sfeer... super!!!!!

Nog een hoop filmpjes en foto's van Tiësto at Disney op www.partyteam.be ;-)
Waarschuw beheerder
Krystel bedankt!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe, ik ben gewoon naar de beveiliging gelopen die bij het hek stond. Eerst zei ik dat ik een VIP pas had, maar hij vertelde me dat er geen speciale VIP plaatsen waren. Toen zag ik een groepje mensen achter hem staan, die ik niet kende. Ik zei tegen hem ja maar mijn vrienden staan daarzo!

Wow vet cool!! echt een mazzel...
Die sukkels daar in frankrijk weten natuurlijk niet hoe het zit!;) dan kan je nog wel met zulke dingen aankomen!
Maar slim bedacht!!

Ennuh Sunny!! Inderdaad niet zo veel Tiesto meer voor mij de laatste tijd!! Geef Tjitse maar de schuld :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat nou :@ :p

Waarschuw beheerder
Hehe ja wie niet waagt wie niet wint.
Waarschuw beheerder
Plukie bedankt voor de link met foto's. Mijn batterijen van mijn camera waren leeg :( Heeft iemand nog meer links met foto's?
Waarschuw beheerder
Wat liefde al niet met je kan doen ;-)

Verbaasde me idd ook over het 'zgn' VIP tijdens het concert, was echt niks! Balen voor jullie.. Al vind ik mezelf nog zieliger, want voor jou was het gratis en voor mij niet ;-)
Waarschuw beheerder
hehe ik zie het in je agenda ja :P ... feestbeest!
kzie je wel weer es.. later

edit: maar merel, het classicuurtje zal veel goed maken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat liefde al niet met je kan doen

Verbaasde me idd ook over het 'zgn' VIP tijdens het concert, was echt niks! Balen voor jullie.. Al vind ik mezelf nog zieliger, want voor jou was het gratis en voor mij niet

Haha ik neem aan dat dit allemaal op mij slaat;)
Waarschuw beheerder
heb ook de set...ff lekker keihard :D:D:D
was lekker :D
Waarschuw beheerder
Idd Kim!

Moet die set nog ff downloaden..
Waarschuw beheerder
Zie hier tiesto met mijn vlag. Heeft er iemand misschien een nog betere foto???

http://home.hetnet.nl/~xxgerritxx/PLAATJESMAP/tiesto.jpg

http://home.hetnet.nl/~xxgerritxx/PLAATJESMAP/vlag.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Haha nou Merel ben vaak genoeg jaloers op jou!!;)

Waar Tijs is, is Merel...;)
En jij hebt m toch best vaak echt ontmoet?!
Waarschuw beheerder
Een paar keer ja ;-)