Partyflock

Forumonderwerp · 748142
1 volger · 11170x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik aan al die kwijlkwijlkotskots verliefde stelletjuhs vandaag...en aan de service bij de expo :X GVD moest alleen een verjaardagskaartje kopen :[
Waarschuw beheerder
vandaag nog nergens aan..maar de laaatste dagen! aan 1 mokkel!! vriendin van me zwagertje wat een verdomd irritant rot wijf!! en roddele tering wordt er gek van !:@

Waarschuw beheerder
Aan de stomme reclames op tv, ik word helemaal GEK van reclame!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik erger me eraan dat ik zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar agressief ben over iets, misselijke streek *kotssmiley* maar er is nu niks of niemand in de buurt waar ik me op kan uitleven
grrrrrrrrrrrrrrrr :frusty: :frusty: :frusty: :frusty:

Waarschuw beheerder
uhm...aan de sneeuw 8)

en aan het feit dat ik de auto ni had vanavond! :[

Waarschuw beheerder
nou ik dus ook maar ik heb me auto vanochtend verkocht en dus alles op de fiets moest doen, VERMOEIEND, met die kutwind

Waarschuw beheerder
aan bijna alles:@
was gewoon een k*t dag:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat k de halve nacht wakker was :@ :[

Waarschuw beheerder
donateur
dat k de halve nacht wakker was:@ :[

Minderss! :( Toch nie ook zo'n rammelende maag heh?:O

ot: die irritante sneeuwvlokke in m'n ogen natuurlijk o/d fiets!!

Waarschuw beheerder
Het feit dat ik zo moet gaan werken..
Waarschuw beheerder
donateur
Toch nie ook zo'n rammelende maag heh?

:[
Waarschuw beheerder
donateur
de kou :(

Waarschuw beheerder
Lichtelijke ruzie gehad..heb alles eruit gegooid wat ik zeggen wou tegen haar :@

Nu erger ik me niet meer :d
Ze weet nu wat ze beter niet kan zeggen tegen me
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik erger me bijna nooit ergens aan. Soms aan mongolen die niet een auto weten te besturen.
Waarschuw beheerder
pfff ik irriteer me overal aan vandaag, het is koud, het sneeuwt, me moeder die vrij is en de hele tijd loopt te zeiken, aan me sok die de hele tijd afzakt, aan de reclame's op tv....

HET ENIGE WAT IK WIL IS EEN KNUFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Aan de persoon die weet wat ik wil en hoe ik me voel en dan juist net iets doet en zegt waardoor ik me nog rotter voel dan ik al voelde....
Waarschuw beheerder
donateur
aan me vader...:[

terwijl ik hem al een aantal keren vriendelijk heb verzocht mijn fiets gewoon buiten te laten staan ivm de tijdbesparing in de ochtend..:),en toch staat ie iedere ochtend weer in schuur..:@

Waarschuw beheerder
andere weggebruikers en dan wel degenen die voor mij 79 op een 80 weg reden.
Waarschuw beheerder
aan die verschrikkelijke stuuds op school :S grrrr
er zat er één uit een andere klas bij ons dus ik zeg als geintje die hoord er nie bij..zegt ze WAT ZEI JE???? oo je durft het niet te herhalen hé. ik haha dus schreeuw ff door de hele klas: JIJ HOORD ER NIET BIJ hehe der hele kop rood zei de leraar :D
ach er valt uiteindelijk nog wel om te lachen
Waarschuw beheerder
Werk in een verzorgingshuis en had met spoed arts nodig maar die kutlui hadden een bandje aanstaan dat ze pauze hadden, toen de apotheek gebeld maar die waren steeds in gesprek, toen de spoedlijn gebeld maar die konden me neit verder helpen, terwijl een bewoner keiii benauwd was.. uiteindelijk na 20 min toch arts aan de tel gekregen en dhr ligt nu in het Ziekenhuis...

DAAR erger ik me aan!!!
Waarschuw beheerder
Vandaag heb ik me aan mezelf geergerd :@ omdat ik zo'n domme doos ben geweest om mijn harde schijf te wissen :X

Verder heb ik me geergerd aan me stiefvader,die een verplichte ATVdag had...bah ben maar gauw naar de koffieshop gerend tegen 4-en...SORRY MAM VOOR DIE WAARDELOZE SMOES :X
Waarschuw beheerder
ALO studenten die een bunker bouwen met die klote tassen in de bus. ...vervolgens een beetje dom uit het raam gaan kijken als er een oude vandaag instapt en echt de meest onzinnige zooi uitkramen
Waarschuw beheerder
Vuilniswagen :@

Okay t moet opgehaald worden maar er liggen om 9uur nog mensen te slapen (vooral als je nachtdienst hebt gehad)

Waarschuw beheerder
Op mijn werk vandaag..

Heb me geergerd aan barry.. hij werkt in de keuken en hij had net voordat hij naar huis ging de vriezer laten ontdooien, alles eruit gehaald maar niet opnieuw het ijs er in gedaan.. nou moest ik naar de koelcel buiten waar t steenkoud was om het ijs te halen en die mensen maar wachten op hun dame blanche :@ ;P
Waarschuw beheerder
speciaal voor klepmeiskuh...want je had gelijk....

+ deze

Waarschuw beheerder
aan genoeg dingen... eerst die kutwekker vanochtend nadat ik pas 2 uur geslape had (ruzie memme vriend gehad gistermiddag+gisteravond+gisternacht grrr) toen die klotesneeuw, later op t station een maffe duitse junk die om een peuk moest bedelen, toen k thuis was me ma meteen aan me kop zeike dak vanalles moe opruime, en jah hoor, weer aan me vriend vanavond... en dan heb k ook nog es me maandelijkse periode.... aaarghhh!!!

Waarschuw beheerder
donateur
de drukte & bejaarden op de weg:|
Waarschuw beheerder
Dat ik me weer eens verplicht moet aanzetten tot het huisvrouwen-niveau!!! :@ BAH!!! Ik wil een werkster :yes:
Waarschuw beheerder
aan het feit dat rekeningen mijn halve maandinkomen opslokken. vandaag was weer zo'n dag dat je er aan moest geloven en al die dichte envelopjes maar eens open bent gaan maken. was wel ff schrikken

Waarschuw beheerder
donateur
Aan mezelf...

Dat ik gewoon zo fucking stom bezig ben geweest en dat nu iemand van mij echt een heel verkeerd beeld heeft gemaakt en dat ik alles op alles moet zetten om dat weer goed voor elkaar te krijgen..

:/
Waarschuw beheerder
donateur
dr was een rollator bijeenkomst in de Super :[
Waarschuw beheerder
dat t sneeuwt buiten en koud is..

ik wil de zomer :p

Waarschuw beheerder
ik erger me vandaag aan het rot weer...koud en bah sneeuw!

Waarschuw beheerder
donateur
aan mn broer (what else is new..)
heeft ie vdomme dingen opgegeten die we vanavond bij het avondeten wilde gebruiken :@:@:@:@:@
kom je dus net van de winkel thuis en dan liggen de verpakkingen er alleen nog.. &@$^$@_!*$+!$_

Waarschuw beheerder
donateur
Aan de sneeuw, aan de kou en aan het feit dat het glad is op de wegen :/

Waarschuw beheerder
ook aan de kou..... nie leuk meer :nee:
Waarschuw beheerder
Nergens aan eigenlijk :).. Ja de sneeuw :S

Waarschuw beheerder
pff aan zon meiske uit me klas!!
altijd mee dr domme opmerkingen en constant ons 8erna lopen!
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Oeverloos gezever van niet nader te noemen personen :@
Waarschuw beheerder
Dat een patient iets heel erg over dr kindje verteld, ziekenhuis etc...
En dat mij baas weer over z'n eigen kids begint te zeiken dat die ook griep hebben...

Halloooo t ziekenhuis is wel ff andere koek dan griep!

Waarschuw beheerder
dat ik sow ontzettend last van me keel heb! :S
Waarschuw beheerder
Nergens aan, ik ben de hele dag al vrolijk :)
Waarschuw beheerder
Miss tails...
dat is idd wel heel erg irritant :|
volgens mij heb je gewonnen :)
Waarschuw beheerder
Ja en weet je dat doet ie niet 1x per dag nee bij iedereen, hij heeft altijd alles erger mee gemaakt!