JAh niet alleen..maar echt een scheitwijf wat denk dat ze alles beter weet
eerst haast ik me helemaal kapot om een rekenmachine voor mijn tentamen regelen. die heb ik eindelijk. vervolgens kom ik te laat op school. ik mag geen tentamen doen. heel kut allemaal. toen ik thuis was, ging de bel. het was de afvalpolitie. fucking 50 euro boete voor een vuilniszak die te vroeg op de straat stond. nou weet ik ook wel dat het mn eigen schuld is. maar toch ist aardig wat ergernis
Dat we 2 plankjes missen van de kast die we vandaag gehaald hebben,... en wedden dat we dan weer drie maanden op die plankjes moeten wachten omdat de kast niet meer levenbaar is of iets dergelijks
aan het bijdehand doen van een bepaald persoon..die beweerde toffer te zijn dan mij , maar ik pak haar wel terug
Aan een bepaald persoon die zichzelf in mijn huisje uitnodigd terwijl ik er zelf niet ben, en op zich is ze echt niet welkom in mijn nederige stulpje. En als ze goed nadenkt weet ze dat zelf ook wel.
Ik erger me gewoon aan mensen die zich beter voordoen dan dat ze zijn. Dus......
laatste aanpassing
aan mn verkoudheid..
aan mensen die denken dat ze leuk zijn, terwijl ze andere mensen pijn doen met hun grapjes
Ik erger me aan het feit, dat je moet werken om je kost te verdienen, anders had ik vanmorgen nog gewoon lekker in bedje kunnen blijven liggen...samen met mun schatje
Aan die kutstadsbussen in Tilburg! Half uur staan wachten in de kou waardoor ik mijn aansluiting miste! Terwijl er al 4 bussen langskwamen die de andere kant opgingen!
aan me ruitenwisser en mensen die zo ineens gaan remmen en dopjes van me headset die nie in me oor wou en het spoor waar ik een kwartier voor moest wachten en aan een man die ineens overstak zodat ik em bijna van de sokken reed.