1 volger · 12503x bekeken
Dat is heus niet zeiken... Ik ben gewoon heel zielig vandaag....Respectloos ben jij tegenover je vriendin!
en jij niet wil je zeggen!? met: die winkelwagen vrouw is madelon
verder heb ik me vandaag geergerd aan die stink bouwvakkers vanmorgen om 8 uur die zo'n lawaai maakte dat ik dacht dat de grond onder mn bed wegtrilde!!! werd ik echt chagerijnig van op m''n vrije dag...
aan mijn collega (uitzendkracht) die denkt hier alles te kunnen maken. Vrouwen krijgen een grote bek en mannen praat ze bekant het bed in. Dat voor een 39-jarige lelijke sloerie?
Hopen dat de rest het ook gauw inziet en ze dr uit vliegt!
Hopen dat de rest het ook gauw inziet en ze dr uit vliegt!
Ff uitleggen: Ik woon 2e verdiepingen boven een kroeg. Daarnaast zit een singlesclub (sinds een paar weken).
Hartstikke leuk, maar niet de overlast van die dronken boeren hier.
Schreeuwen door de straat, fietsen omgooien en dergelijke.
En die club is open tot 4.00 en ze mogen gewoon in en uit lopen.
Hartstikke leuk, maar niet de overlast van die dronken boeren hier.
Schreeuwen door de straat, fietsen omgooien en dergelijke.
En die club is open tot 4.00 en ze mogen gewoon in en uit lopen.
Aan de f_cking buurvrouw die elke zondagochtend om 8 uur het gras gaat maaien, dan keihard haar kleinkinderen begroet, die in de luid toeterende auto zitten (zo rond half negen).
Dan gooit ze nog een paar keer de achterdeur zo hard dicht dat ONZE ramen ervan trillen
(ik woon in een rijtjeshuis)
Vervolgens klaagt ze over geluidsoverlast als mijn zusje van de trap valt
Woei, ik ben zooooooooo pissig!
Dit gebeurt echt bijna elke dag
Dan gooit ze nog een paar keer de achterdeur zo hard dicht dat ONZE ramen ervan trillen
(ik woon in een rijtjeshuis)
Vervolgens klaagt ze over geluidsoverlast als mijn zusje van de trap valt
Woei, ik ben zooooooooo pissig!
Dit gebeurt echt bijna elke dag
Ik ben me Bankpas kwijt sinds gisterenavond 
Waarschijnlijk bij de groenteboerin in de chipper laten zitten vrijdagmiddag![Bron: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif [img width=30 height=17 cacheid=000033bc0000626a44230b461a010c4373]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif[/img]](/images/cache/000033bc0000626a44230b461a010c4373)
of gewoon verloren.
Kom ik er vandaag achter dat hij dus ook al gisterenmiddag is geblokkeerd om 11:58, door iemand die de bank heeft geinformeerd. Dus hoop dat hij in goede hand is, want hij is niet geblokkeerd door 3 x pin verkeerd.
Hoop dat ik me chip tegoed nie kwijt ben.
Daar erger ik me aan... hoe
kan ik zijn 
Waarschijnlijk bij de groenteboerin in de chipper laten zitten vrijdagmiddag
of gewoon verloren.
Kom ik er vandaag achter dat hij dus ook al gisterenmiddag is geblokkeerd om 11:58, door iemand die de bank heeft geinformeerd. Dus hoop dat hij in goede hand is, want hij is niet geblokkeerd door 3 x pin verkeerd.
Daar erger ik me aan... hoe
Dat hoop ik toch niet..arm zusje je moet r ook niet van de trap afgooien heh
hahahahahhahahahah dies goeed
Aan mezelf! 
Ik ben me Bankpas kwijt sinds gisterenavond
Waarschijnlijk bij de groenteboerin in de chipper laten zitten vrijdagmiddag image
of gewoon verloren.
Daar erger ik me aan... hoekan ik zijn
Na een brok van me ego te hebben afgesnoept, geef ik hierbij ff af naar die kut bank bij waar ik zit.
Dat ze slecht beleid voeren. Of dom kortzichtige naive medewerkers.
Wel melding ontvangen, van pas die is geblokkeerd en exact tijdsstip. Maar niet door welke medewerker en wie persoon hem gevonden heeft...
want hij is gevonden en ingeleverd maar waar die gebleven is, kunnen ze me nie vertellen. Zet dat erdaan bij.
Op z'n minst verwacht ik wel dat er een employenummer van de medewerker bijstaat die het gedaan heeft. Niet dat me die interne zaken ene reet aan gaat en ze me dat vertellen, maar vermeld dat op z'n minst een kantoor of iets dergelijks. NOT! Uit mijn smart-ass vraagstelling die ik richting de medewerker maakte kon ik dit wel concluderen dat ze het niet zo noteren.
Waar heb je dan zo'n computer voor. Lijkt wel of ze daar nog met een griffel en een lei werken...
De medewerker die ik nu had, zal het proberen te onderzoeken hoe het zit. Kom je nooit meer achter bij zo'n grote kut organisatie. Zal waarschijnlijk wel telefonisch gebeurt zijn.
daar erger ik me aan...
Nieuwe pas aanvragen en chip bedrag kwijt