Partyflock

Forumonderwerp · 748034

Er zijn vrouwen die em gewoon laten gaan net of het normaal is of ze zijn soms te lui om hem in te houden en krijgen een rode kop als ie stinkt.
Is het normaal dat een vrouw in gezelschap van mannen scheten laat
Ja of Nee. En geef je mening!

stil, stil, oorlog in mijn bil.....
de witte tegen de rooie.....
Pffffffft.........
Weer een dooie!!!!
nooit gehoord, maar wel een goeie. beter dan met alle winden meewaaien, krijg je op een gegeven moment tegenwind van!

op een feesie horen ze het idd nie nee... (al weet je maar nooit :X sta je mooi te kijken :P )
maar ja.. niet alle *poepies* zijn ja uuuhh....
van zuivere lucht zeg maar..;)
zie je jezelf al staan midden in zo'n walm...:bloos:

maar verder lekker schijten..:yes:
..:X

:P

Ik vind het zowiezo niet kunnen, voor mannen én voor vrouwen. Ik moet echt kokhalzen als ik een ander zijn poepies/windjes ruik BAH!! :@

Iemand die een poepie moet laten, moet ff naar een andere ruimte lopen, t liefst naar de plee ofzo. Ik ga er idd van kokhalsen als ik in iemands andere stinkende gassen verkeer:S
wel horen maar niet ruiken dan vindt ik het best. maar als ik in bed lig moet ikm echt geen scheet ruiken dan ga ik uit m'n dak!!

Zo lang de mijne erger stinken dan die van haar mag het van mij:P
geen bruine bonen, geen knoflook, geen trassi, geen gember, geen uien, geen.... bijna niks dus

man alsof kerels nooit een scheet laten :S
hou je vooral niet in...

Hehehe mooi die opvliegende schetende vrouwen :D ze happen :D
mn vriend zegt altijd: als een vrouw een scheet laat, is
de schoonheid er van af.

(letterlijk en figuurlijk)

hallo mensen er is ook nog zoiets als een w.c hoor waar je heel netjes even je wind kan laten gaan en niemand die er last van heeft !!!!

Knalluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh :respect:

wat er niet van onder uitkomt komt er van boven uit!

Ik laat ze altijd gaan.... vind het zonde om ze in te houden..... :D:D:D:D
hallo mensen er is ook nog zoiets als een w.c hoor waar je heel netjes even je wind kan laten gaan en niemand die er last van heeft !!!!

als er iemand na jou moet wel! (F)
laatste aanpassing

keep the poepie alive.....! :P

sorry..:X vind nog steeds dat meissies net zoveel recht hebben als jongens..:yes: :D maar bij dat feest gebeuren hou ik het ff zo ;)

:knuffel:

vrouwen poepen en plassen toch niet?

..sorry jonge..:no: ...:P

ow.. en ik kan trouwens nie boeren (echt niet)(alleen vanzelf heel soms van binnen) :s dus moet toch wat..:yes:

:p