Partyflock

Forumonderwerp · 748034

Er zijn vrouwen die em gewoon laten gaan net of het normaal is of ze zijn soms te lui om hem in te houden en krijgen een rode kop als ie stinkt.
Is het normaal dat een vrouw in gezelschap van mannen scheten laat
Ja of Nee. En geef je mening!

haha ja daar hebben we het zaterdag nog over het gehad he topprtje, maja het gebeurt soms haha.. beter laten vliegen dan een zere buik..

Tja...vrouwen zijn ook mensen...dus die laten ze ook.
maar over het algemeen vinden vrouwen het niet normaal dat ze ze laten vliegen,dus houden ze ze in :)

maar ik vind het niet normaal in als iemand in gezelschap zit te niften....doe het zelf ook niet dus:no:

ga dan ff naar de wc ofzo :)
laatste aanpassing

ffffffffffffffffffffffffft :x

tja..als het perongeluk is oke..dat doen mannen ook maar ik probeer hem toch altijd binne te houde in gezelschap van een leuke vent!!

hahahah een vriendin van me laat nu toevallig een flinke..fraai is dat ;)

damn lekkere afknapper!

ik heb een vriendin gehad die af en toe voor de gein een scheet liet in bed. Ik terugdoen natuurlijk. Zit je op een gegeven moment tegen mekaar op te schijten. Meuren onder de dekens, blaaarh!
ken iemand die ze opspaart :yes:

en dan vuurtje dr bij ;)

mijn ouders hebben een kennis wel eens door de huiskamer zien springen. Liet met zijn lamme harses ook een scheet, maar dan bij de openhaard. Was een leuk steekvlammetje :9

ja als je een vaste relatie hebt.. why not..

wij doen gwoon wie de hardste kan laten..

lachen toch.. lekker met die dekens wapperen;)

Mannen en scheten laten dan?

Mogen die het dan wel doen in het bijzijn van een vrouw? Zoja waarom? Onzin!

En even over de mannen te spreken, las dat mannen 1,5 tot 2,5 liter gas in nog geen 10 scheten per dag laten verdwijnen!

Getverdemme!

moet kunnen :yes:

Precies DJLUNALADY...just B your self!!
Errug belangrijk:-D

Heej sKeet,ik zie/spreek je snel weer..

Ik doe t niet eens waar mn ouders bij zijn, dus laat staan bij vrienden ofzo

Tja in het begin doen ze nog wel hun best om ze in te houden.
ik ben meer van de boeren... die kan ik echt niet inhouden en doe er eerlijk gezegd ook geen moeite voor ;)

Ik vind scheten vreselijk, maar et gaat wennen met n vriendje ;P
haha moete ze zelf weten ik zou het nooit doen :p maarjah mannen doen het altijd waar ze oowk zijn en schame zich er helemaal nie voor :P
Ja uhm wij moeten toch ook!

En even over de mannen te spreken, las dat mannen 1,5 tot 2,5 liter gas in nog geen 10 scheten per dag laten verdwijnen!

wuhahahhahahahahhahahhahahahahahhahahaha lig helemaal in de scheur hier
ach... die eerste keer dat je em durft te laten bij je vriendje... en hij zich ook voor jou inhield....

Die goeie ouwe tijd... :D
Ik heb er niet zon moeite mee!! If you gotta go.. you gotta go!!!!

Ik laat ze niet in vrouwelijk gezelschap en verwacht dat ook van haar...
Ik vind het zeer onsexy

heel normaal
klinkt hetzelde als:"Mannen en Scheten laten"!!!
nou..ik ken een vrouw die een scheet laat en vervolgens ff leuk uilegt dat haar broek vol zit...kwam niet meer bij..

toch weer de vraag? is dat normaal dat een vrouw dat doet?

wat ik nie snap is dat mannen het wel zouden mogen doen en vrouwen niet en dat is nog met heel veel dingen zo... we zijn allemaal utzelfde hoor en wat de een mag, mag de ander ook... als je snap wat ik bedoel!!!
Ik moet altijd wel lachen als mijn vrouwtje er "stiekem" een wil laten, en er dan een fluit of ander lawaai uit komt...:p...ze schaamt zich rot dan...haha...uiteraard in gezelschap vind ik het not done...

vrouwen poepen niet.... klaar ;)

Heerlijk als je met je meissie in bed ligt...
Zo warm onder de dekens :P:P
beide niet. ga dan ff naarde plee of zo.
Lekker met de dekens wapperen
Hahahaha
In gezelschap hou je je zeker wel in.... man of vrouw...

Als je intiem bij elkaar bent, hoe gek het ook klinkt, is
scheten laten een teken dat je je goed bij elkaar voelt
anders zou je het ook nooit doen.... :)

Ongeacht het feit dat die dingen stinken... ;)
tooozzzzzzzz tfoe als mijn vriendin puffen doet ga ik haar zeker klappen mang noooooooh meisjes doen dat toch niet

gevangen in een verkeerd lichaam.

:jaja::jaja:
tooozzzzzzzz tfoe als mijn vriendin puffen doet ga ik haar zeker klappen mang noooooooh meisjes doen dat toch niet

En jou vind ik overigs een zielig persoon dan als je daar je vriendin voor zou slaan je moet zo wie zo al je handjes thuis houden ! :@
Bah bah.Als het per ongeluk gebeurt oke maar ik zou da echt nie expres doen :no: Dan hou ik het wel in!Bij een vrouw hoort da nie
laatste aanpassing

gek genoeg doe ik t nooit bij gezelschap van de vrouwmens,en ook nie bij ons vriendenkringetje eigenlijk...
ja of er glipt er een s een xtje,maar das echt nie bewust gedaan dan,en als ie stinkt moet je er razendsnel op in springen en zeggen tegen degene naast je :GATVERDAMME JERRY,VUILE STINKHOND!
en dan zal je zien dat ze ondanks hun onschuld toch rood aanlopen,moet je ze daar weer op attenderen en je zit goed voor die scheet dan!!
t enige waar ik ongeremd alles laat knallen is op mn werk..
maar daar zet ik ze meer weg als 'statement'
zo van commandeer maar een dotje,heb r schijt aan
met constante reminders

Geil toch..
mannen doen het ook..
waarom zouden vrouwen het dan niet mogen?
ben ik het mee eens ja!
Omdat wij toevallig vrouwen zijn moeten wij maar krampactig ons gas in lopen houden??? :no:

als het moet dan moet het he
en als ze stinken dan stinken ze tog????

ze kijken ons tog ook niet gek aan
dan is er tog geen verschil tussen mannen en vrouwen
laatste aanpassing
Ik doe t wel bij me lekkere gozer en die vin t niet erg

Pardon mevrouw hardcoretroel?:o

beter in de open lucht dan in een benauwd gat!!

mannen ook niet:no:

ja hallo, soms moet je toch gewoon een scheet laten?! trouwens, mn vriend laat de hele dag door de meest ranzige scheten, dus ik moet af en toe ook ff tegengas geven :D
nou, in t begin van een relatie niet nee, en een man trouwens ook niet, maar later knap je daar toch niet meer op af?