Partyflock

Forumonderwerp · 747053
Waarschuw beheerder
Meeting SixFlags.. :/

Wie gaan er mee?
Datum en tijd wordt nog bekend gemaakt!

Waarschuw beheerder
Dat floepte er gewoon uit..komt allemaal door de pep :D :bounce:

Waarschuw beheerder
hahah ff voor de niet [PPT] leden... Als jullie ook de drugs pep zo vereren en ook graag met dit soort dingen als een pep-meeting mee willen meld je dan ff aan bij de [PPT] in het andere [PPT] topic (y):)

Waarschuw beheerder
of niet bananenman?:O

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd of het idee werkelijkheid wordt

Waarschuw beheerder
natuurlijk:D

Waarschuw beheerder
als het in de zomervakantie is dan kom ik met nog wat pepsnuivende vrienden..(y) :9

allemaal zwaar onder de pep in SIX FLAGS:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laten we het hopen dat het idee van Stannie in werkelijkheid wordt uitgevoerd..:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd of het idee werkelijkheid wordt

me 2 :yes:
zou wel lachuh zijn om elkaar eens te zien denk ik :)

Waarschuw beheerder
ja idd wat een dag zal dat worden:)

Waarschuw beheerder
waarschijnlijk is iedereen welkom van PPT,tenminste da neem ik wel aan.
Als het idee werkelijkheid wordt..kan het nog weleens een vage dag worden :/
:respect:

Waarschuw beheerder
haha ja idd... :) erg vaag :vaag:

Waarschuw beheerder
idd groot gelijk...:)
Waarschuw beheerder
donateur
het bestuur heeft ten alle tijde recht ongewenste personen te weigeren tijdens bijeenkomsten

Waarschuw beheerder
(y) PRACHTIG!! :):):)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
C@andyman de datum moet zoiezo op een zaterdag vallen
nog ff geduld mensen een kraak pand zou helemaal relax zijn
om als afsluiting een leuk feesje te organiseren in de richting Tekno/speedcore

gelukkig goeie connectie's met verschillende sound systems
dus meerdere muziek stylen moet lukken :D:D

Gewoon eerst een dag kk vaag door dat park en savonds op een illegaal feesje door stuiteren
:d:d

Waarschuw beheerder
stik maar ik ga niet in de goliath ofzo een lijntje nemen ben veel te bang dat ik dat practige wit goedje verlies :P :YES:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja maar dan zoek je toch gewoon weer een nieuwe :d
als zo iets gebeurd moet je altijd maar denken die kut wind wil ook keer strak staan dus dit lijntje zal nu met de wind vergaan :)

Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
deze is ook leuk
een echte PPTér haha
PPTgratis

Waarschuw beheerder
nou wat kan mij die wind schelen :/ hou het liever zelf :D
!!!alles is voor bassie tralalalalal :|!!!!
Waarschuw beheerder
link doet het niet als ik erop klik. en ook niet als ik 'm kopieer en die muk die ervoor staat handmatig weghaal. ik word automatisch doorgestuurd naar de M$ website :-S

Waarschuw beheerder
leuk bossie:P

Waarschuw beheerder
word een vet dagje :)

Waarschuw beheerder
Laatste keer dat ik in Six Flags was, die zwevende boot was de eerste attractie waar ik in ging, liep dat ding gelijk vast. 3 kwartier daar in vast gezeten. Als dat met die meeting gebeurd, geheid dat je dan para word :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja cker geheid, kk geheid ouwer vooral geheid

Ok. Dat je een jeugdtrauma hebt overgehouden omdat je op een pijnlijke manier ontdekt hebt dat je vader homo is, dat terzijde. Maar ga dit dan niet afreageren op mij. :(

En als je door blijft gaan, dan hack ik je driewieler. Kun je helemaal nergens meer heen.
Waarschuw beheerder
whahaha ja je bent echt een cyberhooli, die dreigen altijd met mensen hacken whwhahaa

Waarschuw beheerder
als jij nou eens ff ophoert Karel Kanniks Mongool... dan zou de wereld meteen een stuk veiliger zijn... Hoef ik tenminste niet bang te zijn voor een bom aanslag op de dance parade of iets dergelijks... :no: :X

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Van mij mag de danceparade trouwens wle plat gebombadeerd worden.

Waarschuw beheerder
hoeso??
Waarschuw beheerder
C@andyman de datum moet zoiezo op een zaterdag vallen
nog ff geduld mensen een kraak pand zou helemaal relax zijn
om als afsluiting een leuk feesje te organiseren in de richting Tekno/speedcore

Waarschuw beheerder
present en [PPT]MUZIEKNOOTJE ook :respect:

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
:) :yes:
Waarschuw beheerder
Ik zie de krantenkop al voor me :P

BIDDINGHUIZEN - De politie flevoland heeft afgelopen zaterdag een zeer opmerkelijke drugsvangst gedaan op het terrein van pretpark Sixflags. Een groep van enkele tientallen drugsgebruikers had een bijeenkomst van het zogenoemde 'PPT'. Onder het roepen van leuzen als 'Het Pep Promotie Team komt naar je toe deze zomer', 'Voel je je niet zo fijn, dan leg je gwoon toch nog een lijn' en 'Wat nou wiet, ik wil speed' liep de groep door het park. Aanvankelijk besloot de beveiliging van het park niet op te treden, zelfs toen enkele leden van de groep weigerden te betalen voor coca-cola omdat ze pepsi wilden, maar toen de groep het spiegelhuis in ging en daar hun drugs gingen consumeren, besloten zij de politie te bellen........... [etc]
Waarschuw beheerder
donateur
BIDDINGHUIZEN - De politie flevoland heeft afgelopen zaterdag een zeer opmerkelijke drugsvangst gedaan op het terrein van pretpark Sixflags. Een groep van enkele tientallen drugsgebruikers had een bijeenkomst van het zogenoemde 'PPT'. Onder het roepen van leuzen als 'Het Pep Promotie Team komt naar je toe deze zomer', 'Voel je je niet zo fijn, dan leg je gwoon toch nog een lijn' en 'Wat nou wiet, ik wil speed' liep de groep door het park. Aanvankelijk besloot de beveiliging van het park niet op te treden, zelfs toen enkele leden van de groep weigerden te betalen voor coca-cola omdat ze pepsi wilden, maar toen de groep het spiegelhuis in ging en daar hun drugs gingen consumeren, besloten zij de politie te bellen........... [etc]

hahaha :respect: (Y)

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
hahaha zou wel kicken zijn! hehehe

maar uh kwam ik niet met het idee om een meeting te organiseren??

Waarschuw beheerder
Ja volgens mij wel..
maar er zijn er meer die t over willen nemen ofzo :/

Waarschuw beheerder
JAA ik ga OOK MEE lijkt me gruwelijk!!!!

Waarschuw beheerder
@ Westernieland TERROR: zet dan wel ff [PPT] voor je naam (y)
Waarschuw beheerder
Als deze meeting gerealiseerd wordt ben ik zeker van de partij, lijkt me echt zwaar lachen! _________//

Waarschuw beheerder
donateur
BIDDINGHUIZEN - De politie flevoland heeft afgelopen zaterdag een zeer opmerkelijke drugsvangst gedaan op het terrein van pretpark Sixflags. Een groep van enkele tientallen drugsgebruikers had een bijeenkomst van het zogenoemde 'PPT'. Onder het roepen van leuzen als 'Het Pep Promotie Team komt naar je toe deze zomer', 'Voel je je niet zo fijn, dan leg je gwoon toch nog een lijn' en 'Wat nou wiet, ik wil speed' liep de groep door het park. Aanvankelijk besloot de beveiliging van het park niet op te treden, zelfs toen enkele leden van de groep weigerden te betalen voor coca-cola omdat ze pepsi wilden, maar toen de groep het spiegelhuis in ging en daar hun drugs gingen consumeren, besloten zij de politie te bellen........... [etc

whawha :respect:
zoals ik al zei,ben der zeker zeker bij!!!

Waarschuw beheerder
Kunnen we gelijk de PPT'er van het jaar 2005 verkiezen, er zullen drie catorieen zijn te weten:

1. De snelste snuiver (2 Gram wegsnuiven binnen 2 seconden, kandidaten kunnen zich aanmelden via de.snelste.snuiver@ppt.com)

2. De hardste snuiver (Wie kan het hardst en langst gaan met 5 gram pep erin, verhalen kunnen gemaild worden naar de hoofdredactie)

3. De meest talentvolle snuiver (Dit jaar begonnen? En je vindt jezelf toch aardig ontwikkeld? Dan maak jij hier kans op! Geef je op bij de hoofdredactie, je moet minimaal een brommer rijbewijs hebben)

:D (Y)