terrorsmurfin Artiest Dissociative Disorder 8 februari 2005 18:07donateurNoizefucker is wel een beetje evil persoontje toch? en die agresieve muziek nah nah dat kan al helemaal niet toch?... Ik ben zwaar gelovig en dat is echte duivels muziek! Noizefucker moet veroordeeld worden wegens duivelse muziek maken
Noizefucker Artiest Noizefucker 23 mei 2005 16:44donateurja was net op tijd bij de waak haha moest nog eerder ophouden ook
Screamcore 23 mei 2005 17:22ja man je liep wel vet chagie langs frazz en mij maar vond et idd wel vaag dat je moest stoppe.. al hadk totaal geen energie meer
Smack my Pitch up 23 mei 2005 19:53jah vond jammer.. idd 10 min voor 6 ofzo hadden nog cker 10000 bpm kunnen halen in die minuten wel mooie foto nog gemaakt en mij niet uitlachen als ik zat ben man
23 mei 2005 20:44donateuriedereen moet jou juist uitlachen als je zat bent dan snap je er zelf nog minder van
Smack my Pitch up 24 mei 2005 16:09int midden van de avond was het best wel oke.... met frassbazz stond het geluid goed.. daarna meteen met angernoizer werd het al stuk slechter en minder hard vind je het raar dat ik weer tegen de boks aan stond
Screamcore 24 mei 2005 20:15tja volges mij is dat een probleem wat bij mij telkes is in de waak.. in het begin vet geluid enzo.. en laterna steeds slechter