Partyflock

Forumonderwerp · 745550
630x bekeken
Waarschuw beheerder
ben sinds n tijdje helemaal into the funky house,ben ook naar covertible geweest en twas helemaal super gewoon dus wie heeft er tips voor leuke feestjes??

Waarschuw beheerder
donateur
not my kind of music, sorry :flower:
Waarschuw beheerder
Stuur me is een nummertje...

ik ken het niet... :|
Waarschuw beheerder
Convertible was dan ook wel het beste feestje van vorig jaar, geweldige sfeer, leuk publiek, gaaf aangekleed, helemaal top. Zaterdag a.s. feestje in de Matrixx, met o.a. Dr. Kucho, Erick E en Gregor Salto, wordt ook gezellig. Verder zijn de feesten van Extrema ook altijd ok, alhoewel de lineup van de a.s. beautiful op 5 maart nogal tegen valt helaas...
Waarschuw beheerder
de loveland feestjes schijnen trouwens ook altijd gezellig te zijn, ben er zelf helaas nog nooit geweest, maar ga dit jaar zeker een keertje kijken. Zie www.loveland.nl
Waarschuw beheerder
thnxx 4the info!!zal s ff checken dan
Waarschuw beheerder
donateur
moet je gaan naar funky friday :) laaste vrijdag van de maand allemaal van die muziek en gratis entree in the lexion :)
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
loveland, loveboat,vonk,hedkandi,rush,vrijdag in de sinners, af en toe in panama, af en toe in de escape
af en toe in de powerzone
dus gewoon naar amsterdam gaan..

en convertible leukste feest van vorig jaar? kan merken dat jullie der niet zo veel verstand van hebben :) :)

oh ja en met line up van extrema is niets mis hoor... todd terry & dj sneak in the house!!

maar de echte liefhebbers weten natuurlijk al lang waar ze de 5de moeten zijn :) :) toch?
Waarschuw beheerder
donateur
nee convertible viel tegu :yes:

Artiest Marmelade
Waarschuw beheerder
DJ Kevin Atkins moet je eens setjes van zoeken. draait allerlei stijlen maar ook funky house, en het is echt een goeie ;)
Waarschuw beheerder
en convertible leukste feest van vorig jaar? kan merken dat jullie der niet zo veel verstand van hebben

Beetje loze opmerking, dit, he, geef dan argumenten waarom je het zelf niet zo'n leuk feestje vond. Staat trouwens helemaal niet bij jou in het archief, weet je zeker dat je wel geweest bent ? Volgens mij vond iedereen het trouwens een geweldig feest, lees de waarderingen hier maar op PF. Iedereen was lovend. De sfeer was dan ook echt helemaal geweldig, decor was veel werk van gemaakt, gave lichtshows, audio bullys waren echt meesterlijk. Enige minpuntje was die Victor Ville, die draaide niet zo'n sterke set, maar het was vooral de sfeer die het voor mij het beste feest van het jaar maakte, zo'n sfeer proef je helaas niet veel meer...

oh ja en met line up van extrema is niets mis hoor... todd terry & dj sneak in the house!!

Todd Terry, een van de grondleggers van de house, is inderdaad ok, hij draait echter soms sets die ik zelf minder vind. DJ Sneak is gewoon absoluut niet mijn ding.

maar de echte liefhebbers weten natuurlijk al lang waar ze de 5de moeten zijn toch?

Ik neem aan dat je op Morillo doelt. Tja, ik twijfel nog, Extrema beautiful was vorig jaar echt geweldig, maar zoals ik al zei, deze lineup boeit mij persoonlijk niet zo heel veel...

En @ Dieselgozah:
nee convertible viel tegu

Waarom waardeer je het met 'geweldig' dan in je archief ? Omdat het misschien stiekum toch geweldig was ? :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja aan de ene kant was leuk andere kant niet :) zei dat tegu viel kan de rest nog wel leuk zijn geweest :)
Artiest Yzco
Waarschuw beheerder
Moest gelijk aan Club Pepper denken!
Sebastian Davidson is de resident en elke maand nodigt hij nog een andere dj uit die de hele avond bijna draait, meestal een set dus van een aantal uren heel erg super, hier komen djs als Roog, dr. Kucho, Erick-E, Laidback Luke, Sebastian Leger op af. Altijd hele fijne muziek, nummers als:

Dr. Kucho - Lies to Yourself
Martin Solveig - Rocking Music
Rune - Calabria
Cassius - Sound of Violence
Dj Roog - Comi
Erik Prydz - Woz not Woz
(Y)(Y)(Y)

Volgende week is er weer een Peppet met Dj Roog,
Altijd supersfeer op deze feesten, gezellige mensen en top muziek,
Ik zorg er bijna voor dat ik elke maand naar Pepper ga,
een set van 4uren Roog of 3 uren Laidback die hoor je niet vaak, en als ik het dan heb over een hele avond Dr. Kucho helemaal tegek, deze djs nemen je mee in hun set en laten je pas gaan wanneer de lichten aangaan in Huize Maas en het feest afgelopen is. Is sowieso een heerlijke afwisseling met de hardcore feesten die ik zo af en toe bezoek ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 GMX.. ten eerste is het kaartje veels te duur, ten 2de kommen der toch andere mensen op af als BV loveboat ,loveland,etc etc..dus waar de sfeer toch echt ver te zoeken is (ja voor de mensen die niet beter weten is het inderdaad een top sfeer :) )
en gelukkig ben ik de laatste 2jaar niet meer geweest :)
dus moet ik nog eventjes verder voor je gaan? of weet je nu wel genoeg?

nu eventjes weer seriues :)
extrema of loveboat? dat je daar nog aan moet twijfelen man!!

en dan nog een muziek tipje..

Blaze FT. barbara tucker .. most precious love
poji presebts Carolyn victorian... little black samba
louie vega.. mozalounge (jazz'n groove remix)
soul central ... Strings of life
Claude monet presents Monica Nogueira...infancia Magica
Waarschuw beheerder
donateur
als je ze nou ff hier plaats kan ik ze downloaden :P
Waarschuw beheerder
Wel leuke platen Gaultier, maar beetje oud, he :-) Nieuwe plaat die flink potentie heeft om binnenkort een hit te worden, lekkere Ibiza sound:

Jupiter Ace - 1000 years:
http://www.baserecords.co.uk/sounds/15734.asf

En een plaat die binnenkort uitkomt en je in deze donkere dagen stiekum eventjes doet denken aan de zomer:

Angel Moraes - You should've said:
http://www.astralmusic.com/ItemMultimediaInfo/AC021148_2_01.wvx
Van die laatste plaat komt trouwens ook een leukeremix uit van onze eigen Ricky Rivaro, vind 'm nog beter dan bovenstaand origineel:
http://www.astralmusic.com/ItemMultimediaInfo/AC021147_1_02.wvx

Deze komt vandaag uit, ook erg lekker, Jack Addicts - Robotic:
http://www.astralmusic.com/ItemMultimediaInfo/AC016036_1_01.wvx

Die laatste plaat vind ik persoonlijk erg lekker, tech/electro invloeden in house vind ik altijd top. Plaatje van Angel Moraes is gewoon lekker chill, kleine vooruitblik op de zomer :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je hebt me trouwens wel nieuwsgierig gemaakt naar Loveboat2.0, misschien toch daar maar es een kijkje gaan nemen ipv Beautiful..
Waarschuw beheerder
Extrema feesten zijn altijd lekker :) Extrema Beautiful is coming up. 5 maart 2004
Waarschuw beheerder
Now&Wow!

Gewoon reguliere avonden met lekkere Dj's plus nog een leuk publiek dat nog goed weet los te gaan ook (Y)

Verder heb je nog de RUSH avonden in de Marcanti.. Ben nog niet in de nieuwe lokatie geweest, maar heb iig vaak erg leuke avonden gehad in de Escape :)

House :lief:

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
maar de echte liefhebbers weten natuurlijk al lang waar ze de 5de moeten zijn

Yep, Discoteque in de Cruise Terminal (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, Discoteque in de Cruise Terminal

Juist!

Waarschuw beheerder
In de discoteque mail stond trouwens dat Roog niet meer komt...

Le Club [house]

Phats & Small [3 hr set] - Brian S - Youri Donatz - MC Nova - Norman Soares on percussion - VJ Ottograph

Nadat Youri Donatz de avond heeft geopend is het de beurt aan Phats & Small. Dit illustere Engelse duo zorgt al jaren wereldwijd voor uitzinnige dansvloeren met hun “feelgood house music”. Aan sfeer en handjes in de lucht zal het op 5 maart dan ook zeker niet ontbreken. Brian S, resident van de populaire Amsterdamse clubavond Rush, zal als afsluiter het feest zeker tot een goed einde brengen.

La Chambre Rouge [house / electro]

Joost van Bellen - Disco Twins - VJ Lenard D|V

Sinds jaar en dag is DJ Joost van Bellen (mede) verantwoordelijk voor het overbrengen van “nieuwe” muziek uit het buitenland. Zo stond hij aan de wieg van de ontwikkeling

van house, 2 step, speed garage, electro en recentelijk was hij nog één van de eerste dj’s die rock invloeden in zijn sets verwerkte. Samen met de Disco Twins zal

“Van Bellen” zeker voor een onvergetelijke avond in La Chambre Rouge zorgen.

Le Disco [disco-classics]

Thunderpussy & DD King - Golden Wonderboy

De tijden van wijde broekspijpen en Saturday Night Fever zullen herleven en wellicht zelfs geevenaard worden! DJ’s Golden Wonderboy en Thunderpussy & DD King behoren al jaren tot de crème de la crème van de discosound en zijn er, in Rotterdam, wereldberoemd mee geworden.

Musique Classique [house-classics]

Little Tim - DJ Arn-oud

De allerallerkleinste discotheek van Nederland! Met 25 feestgangers zal de dansvloer de gehele avond bom- en bomvol staan! DJ’s Arn-oud en Little Tim draaien de hele nacht houseclassics. Retro et retro seulement!

Maar wel weer Nova B)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh.. nou ja.. genoeg anderen idd 8) :yes:
Waarschuw beheerder
2GMX inderdaad niet erg nieuw, maar wel lekker :)

trouwens
die van Angel Moraes - You should've said is ook niet erg niieuw! maar wel lekker :)

en Discoteque boven, 10jarige bestaan loveboat kiezen?
jullie komen zeker allemaal uit 010?
:)

Waarschuw beheerder
Nope, 070 (Y)

Discoteque is gewoon supervet (Y) Top-locatie en superpubliek... En het is al tijden geleden afgesproken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke wel 010.. maar dan ook als enige van heel de groep..

rest Alkmaar, Ede, Maurik, en weet ik t waarvandaan nog meer allemaal..

Waarschuw beheerder
Wij zitten verspreid... Hebben overal ogen en oren B)
Waarschuw beheerder
oke mensen.. volgende keer als Discoteque is ga ik eventjes een kijkje nemen.. jullie hebben me eigelijk wel nieuwsgierig gemaakt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is de bedoeling ;)

Met de roltrap de zaal in... Alles rood en stomend... keiharde heerlijk sexy house, alleen maar mooie Rotterdamse vrouwen :kwijl:

Top feest (Y)
Waarschuw beheerder
mooie Rotterdamse vrouwen?? kijk daar hou ik van!! :)
Waarschuw beheerder
mooie Rotterdamse vrouwen?? kijk daar hou ik van!!

Ik ook!

(k)
Waarschuw beheerder
;) (F)

Waarschuw beheerder
Convertible was geinig maar k was nogal...euhh... :vaag: ... verder vind ik Extrema Outdoor bruut!!!! :bounce: heerlijk sfeertje gewoon!! en ook aan funky house geen tekort!! :9

Waarschuw beheerder
verder vind ik Extrema Outdoor bruut!!!!

Lekker in het zonnetje boven het water ;)

Hier in Alkmaar ook een festivalletje georganiseerd door Extrema (Indian Summer Festival), ook met de dj' booths in het water... Met de voetjes in het water housen :kwijl: heerlijk ;)

Waarschuw beheerder
Hier in Alkmaar ook een festivalletje georganiseerd door Extrema (Indian Summer Festival), ook met de dj' booths in het water... Met de voetjes in het water housen heerlijk

hmmmm... klinkt goed!!! :yes: zal k ckers ff checkuh!! (y)

Waarschuw beheerder
http://www.indiansummerfestival.nl/cms/

Line-up wordt nu weer gevormd (Y)

Hier die van 2 jaar geleden, krijg je een beetje een id ;) :

12.00 uur Ozani
13.30 uur Bart van Wissen
15.00 uur Benny Rodrigues
16.45 uur Erik de Man
18.30 uur Erick E
20.00 uur Michel de Hey
21.30 uur Laidback Luke
23.00 uur Dave Angel (gb)
00.30 uur Remy

Ik ga denk ik zelf dit jaar ook weer eens kijken (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt zeker leuk!!! :yes:
Waarschuw beheerder
het klinkt allemaal wel leuk , maar hoeveel zou extrema er dit keer voor vragen :)
Waarschuw beheerder
donateur
€100 :yes:

Waarschuw beheerder
house........leuk in de mp3 speler,.....maar als ik house wil horen als ik uitga zal het in het zonetje moeten zijn buiten of op een retegoeie locatie.....loveboat wil ik nog zeker een keertje meemaken.....al ben ik bang dat dat meer een kijken en bekeken worden feestje is ipv gewoon lekker funken en housen..........maargoed....kmoet niet te snel conclusies trekken.....dus we zien wel:)
Waarschuw beheerder
donateur
Kweenie.. ik neig de laatste tijd toch steeds meer naar house dan naar techno..

Gewoon lekker dat blije, vrolijke :yes:

Nooit gedacht dat ik van m'n geloof zou vallen ;)

Waarschuw beheerder
techno kan oook heel blij zijn.....en NOG blijer dan house is electro :yes:

house is echt feelgood music.....alleen onwijs inhoudend, en niet iets waar ik al mn energie op kwijtkan na een harde week werken ofzo 8), maargoed......na heel veel drank of andere genotsmiddellen is het wel lekker op zich!

Nooit gedacht dat ik van m'n geloof zou vallen

its all in the same ship.......
techno, elektro, minimal, house.....allemaal house(Y)....dat is een geloof;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je ook wel een puntje :yes:
Maar kijk bijv veel meer uit naar bijv een Dr Kucho, een Erick Morillo of een Phats&Small dan naar wéér een set van Secret Cinema, Rush of Sven Vath..

Maargoed
its all in the same ship.......
Heb je gelijk in :)

Ben trouwens blij dat je weer zover opgeknapt bent dat je weer met je typische milos analyses kan komen :)
Waarschuw beheerder
hahahah house is ook the best :)

Waarschuw beheerder
Kweenie.. ik neig de laatste tijd toch steeds meer naar house dan naar techno..

dat heb ik ook joh! paar jaar geleden is da al begonnen! :D

techno kan oook heel blij zijn.....

had k vroeger ook wel (in die tijd met de juiste :xtc:) maar k word d'r nu zo hyper van!! en de laatste tijd niet meer op een blije, lekkere manier!! :no: vandaar da'k net als Tish ook neig naar meer funky house. voel k me gewoon relaxter onder!! af & toe lekkere electro of breakz ertussendoor... mag altijd :9 maar jah. da's mijn mening! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Oeh ja,
af & toe lekkere electro of breakz ertussendoor...

:yes: 8)

Qua techno is het toch eigenlijk alleen Valentino Kanzyani die me nog kan boeien.. hard, maar wel funky.. bovendien roelt hij gewoon ook echt zwaar, superaardige gast :yes:

Techno feestjes blijf ik wel steeds toch weer heengaan, maar vooral omdat het gewoon elke keer zo supergezellig is.. 8)

Ach.. eigenlijk zijn we gewoon verwend met z'n allen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach.. eigenlijk zijn we gewoon verwend met z'n allen

ah wie joh, WIJ???? hoe kom je d'r bij... ;) ghehe

feessies voor het uitkiezen... :bier: of :smoke: of :xtc: d'r bij.... neeeee. t leven is hard... ;) :Z ucht!!! :D

Waarschuw beheerder
Ben trouwens blij dat je weer zover opgeknapt bent dat je weer met je typische milos analyses kan komen

;)

Maar kijk bijv veel meer uit naar bijv een Dr Kucho, een Erick Morillo of een Phats&Small dan naar wéér een set van Secret Cinema, Rush of Sven Vath

je noemt 3 housetoppers en 3 (naar mijn idee) uitgerangeerde/overgehypte technodj's;)

verschil is.....meeste housedj's zijn blijvend, en techno zoekt zeer snel vernieuwing.......neem bijv. laatste integrate......iedereen heeft rush nu wel gezien, maar ook kanzyani viel tegen (waarschijnlijk omdat iedereen em dit jaar al 83276 x heeft gezien) evenals een secret cinema, de hey enz,.....die zijn elk weekend overal te zien.....dat vernieuwd weinig zeg maar:)

Qua techno is het toch eigenlijk alleen Valentino Kanzyani die me nog kan boeien.. hard, maar wel funky

dat is een stijl die hij aanhoudt, zijn nog 25 dj's die die stijl evenaren of proberen althans;)

Techno feestjes blijf ik wel steeds toch weer heengaan, maar vooral omdat het gewoon elke keer zo supergezellig is

gezelligheid kan ik ook met 3 vrienden op de bank thuis hebben 8).......ietwat overdreven naturlijk, maar muziek is echt wel mn voornaamste drijfveer om naar een feest te gaan/te blijven gaan!
juist door af en toe een andere stroming op te zoeken...lees electro/house of ragwerk...houd de andere feestjes leuk:)(Y)

Waarschuw beheerder
Kanzyani evenaren, die is gek man :no:

Ik hou van house, kan er supe van genieten... Maar op zn tijd... Ik heb gewoon echt goeie techno nodig in de tussentijd..

Maar feestje zoals Loveboat (of Discoteque O:)) kan ik echt naar uitkijken..

Komt deels door het sfeertje, superblij... heel relaxed, wel een klein beetje zien en gezien worden, maar ook dat vind ik niet heel erg...

Kijk iig weer uit naar een lekker housefeestje (Y)

Waarschuw beheerder
stond ook.......proberen althans;)

daarbij......genoeg nog niet bekend talent.....wat al jaren an de weg timmert;)(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
funky house is toch een winkel in r'dam?????:P
Waarschuw beheerder
Amsterdam kijk in agenda
Waarschuw beheerder
Mensen jullie moeten absoluut een keer naar Schouwburg Het Park in Hoorn gaan!! Waarschijnlijk één van de mooiste locaties van het land! Sinds kort worden hier ook dance-feesten gegeven onder de naam Park Avenue, waarbij de nadruk ligt op Funky House met veel live-muzikanten.
Eerder al kwamen hier o.a. Brian S, Benny Rodrigues en Norman Soares.

28 mei wordt het weer een geweldige avond met o.a. Erick E en Duncan de la Funk & DD Allstars. Kijk voor meer info op http://www.parkavenue.nl
Waarschuw beheerder
donateur
je noemt 3 housetoppers en 3 (naar mijn idee) uitgerangeerde/overgehypte technodj's

Mwah.. oke.. die wil ik je wel geven dan.. :)

verschil is.....meeste housedj's zijn blijvend, en techno zoekt zeer snel vernieuwing.......neem bijv. laatste integrate......iedereen heeft rush nu wel gezien, maar ook kanzyani viel tegen (waarschijnlijk omdat iedereen em dit jaar al 83276 x heeft gezien) evenals een secret cinema, de hey enz,.....die zijn elk weekend overal te zien.....dat vernieuwd weinig zeg maar

Kanzyani viel alleen tegen omdat de monitor stuk was :[ Kanzyani blijft held :lief: ;)
Voor de rest klopt het wel dat bijv de Hey en Secret Cinema veel draaien en daardoor te voorspelbaar worden, maar neem bijv een Erick E, of een Eric de Man, Brian S of Benny Rodrigues.. die draaien ook elk weekend, word ik ook niet zat.. Kan zelfs rustig élk weekend naar LBLuke.. maar das meer iets persoonlijks ;)
Techno vind ik gewoon té snel gaan vervelen tegenwoordig.. na 2 maanden technofeestjes loop ik echt te snakken naar house..
en dan na een maand house geniet ik weer van de techno..
dus deze opmerking:
juist door af en toe een andere stroming op te zoeken...lees electro/house of ragwerk...houd de andere feestjes leuk

ben ik 't idd wel mee eens.. :yes:

dat is een stijl die hij aanhoudt, zijn nog 25 dj's die die stijl evenaren of proberen althans

Noem eens een paar namen.. ga ik daar eens een paar setjes van binnen halen.. sta altijd open voor nieuwe sets.. :)

funky house is toch een winkel in r'dam?????

Jup.. toffe kleding, ben ff de straatnaamkwijt, maar eind van de koopgoot naar rechts.. :)

Waarschuw beheerder
Niemand heeft de lekkere dubbele bassen van Kanzyani :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand kan ook aan Kanzyani tippen hoor Daantje, rustig maar.. :)

Waarschuw beheerder
Ok, was al ff bang dat ik nog de enige echte groupie was :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Nuh.. :nee:

Weet trouwens niet waar jij ineens was.. *hotelkamer, prive setje, bubbelbad, champagne..*

Waarschuw beheerder
Ja eh...

Wie ging er nou ook alweer eerder weg ?! Precies, dat was niet ik :9
Waarschuw beheerder
donateur
Duh..

Wie ging er naar die hotelkamer, prive setje, bubbelbad, champagne ?! Precies, dat was niet jij :9

Waarschuw beheerder
Tes.... :no:

Jij dus ook niet pikkie... Jullie gingen naar huis *we trekken die harde techno niet meer zo goed* :D 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Dát was wat we jullie lieten denken O:)

Is aardig gelukt zo te horen 8)

Waarschuw beheerder
Ach, lul toch niet zo slap joh :[

En blijf eens een beetje on-topic... ;)
Waarschuw beheerder
voor vanavond????

zou zeggen kom gezellig lang

https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/747390

Progressive/techhouse/techno, niks mis mee hoor, maar dat is dus geen Funky House.. Vanavond is er voor de Funky Housers maar 1 place to be: de Matrixx in Nijmegen met Dr. Kucho (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanavond eXXelent in de MatriXX nijmegen,
ben zeker van de party ! e
elke 2e zat. vd maand is eXXelent, en het is bijna altijd TOP !
de volgende editie (maart) staan Roog en Victor Coral ( :respect: ) er..

vanavond

Dr. Kucho :respect:,
erick e (altijd afwachten wat voor set hij neerzet)
Sidney
Jochen Miller

en.. mc Nova (zij is echt su-per-goed !)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niet helemaal waar hoor dat er vanavond maar 1 place to be is :)
... maar is inderdaad een heerlijke line up :) ....

Waarschuw beheerder
mc nova idd :respect:

Waarschuw beheerder
Gan nou niet tegen iedereen zeggen dat ze ook moeten gaan cruisen Tes :[
Waarschuw beheerder
donateur
Solly :$

Bleef exclusief ons feestje hè.. :yes:

Hou m'n kop al :$
Waarschuw beheerder
Convertible in d'anvers in atwerpen 25-02-05 (www.id-t.be)

kaarten zijn daarvoor een stuk goedkoper dan in nederland. je betaald daar voor een kaartje 14 euries!! zeker een tip
Waarschuw beheerder
nou lieve mensen...allemaal dikke (K) voor de tips,genoeg om ff voorruit te kunnen :D:D:D

(L)house(L)