Partyflock

Forumonderwerp · 745550
630x bekeken
Waarschuw beheerder
ben sinds n tijdje helemaal into the funky house,ben ook naar covertible geweest en twas helemaal super gewoon dus wie heeft er tips voor leuke feestjes??
Waarschuw beheerder
Mensen jullie moeten absoluut een keer naar Schouwburg Het Park in Hoorn gaan!! Waarschijnlijk één van de mooiste locaties van het land! Sinds kort worden hier ook dance-feesten gegeven onder de naam Park Avenue, waarbij de nadruk ligt op Funky House met veel live-muzikanten.
Eerder al kwamen hier o.a. Brian S, Benny Rodrigues en Norman Soares.

28 mei wordt het weer een geweldige avond met o.a. Erick E en Duncan de la Funk & DD Allstars. Kijk voor meer info op http://www.parkavenue.nl
Waarschuw beheerder
donateur
je noemt 3 housetoppers en 3 (naar mijn idee) uitgerangeerde/overgehypte technodj's

Mwah.. oke.. die wil ik je wel geven dan.. :)

verschil is.....meeste housedj's zijn blijvend, en techno zoekt zeer snel vernieuwing.......neem bijv. laatste integrate......iedereen heeft rush nu wel gezien, maar ook kanzyani viel tegen (waarschijnlijk omdat iedereen em dit jaar al 83276 x heeft gezien) evenals een secret cinema, de hey enz,.....die zijn elk weekend overal te zien.....dat vernieuwd weinig zeg maar

Kanzyani viel alleen tegen omdat de monitor stuk was :[ Kanzyani blijft held :lief: ;)
Voor de rest klopt het wel dat bijv de Hey en Secret Cinema veel draaien en daardoor te voorspelbaar worden, maar neem bijv een Erick E, of een Eric de Man, Brian S of Benny Rodrigues.. die draaien ook elk weekend, word ik ook niet zat.. Kan zelfs rustig élk weekend naar LBLuke.. maar das meer iets persoonlijks ;)
Techno vind ik gewoon té snel gaan vervelen tegenwoordig.. na 2 maanden technofeestjes loop ik echt te snakken naar house..
en dan na een maand house geniet ik weer van de techno..
dus deze opmerking:
juist door af en toe een andere stroming op te zoeken...lees electro/house of ragwerk...houd de andere feestjes leuk

ben ik 't idd wel mee eens.. :yes:

dat is een stijl die hij aanhoudt, zijn nog 25 dj's die die stijl evenaren of proberen althans

Noem eens een paar namen.. ga ik daar eens een paar setjes van binnen halen.. sta altijd open voor nieuwe sets.. :)

funky house is toch een winkel in r'dam?????

Jup.. toffe kleding, ben ff de straatnaamkwijt, maar eind van de koopgoot naar rechts.. :)

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Niemand heeft de lekkere dubbele bassen van Kanzyani :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand kan ook aan Kanzyani tippen hoor Daantje, rustig maar.. :)

Waarschuw beheerder
Ok, was al ff bang dat ik nog de enige echte groupie was :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Nuh.. :nee:

Weet trouwens niet waar jij ineens was.. *hotelkamer, prive setje, bubbelbad, champagne..*

Waarschuw beheerder
Ja eh...

Wie ging er nou ook alweer eerder weg ?! Precies, dat was niet ik :9
Waarschuw beheerder
donateur
Duh..

Wie ging er naar die hotelkamer, prive setje, bubbelbad, champagne ?! Precies, dat was niet jij :9

Waarschuw beheerder
Tes.... :no:

Jij dus ook niet pikkie... Jullie gingen naar huis *we trekken die harde techno niet meer zo goed* :D 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Dát was wat we jullie lieten denken O:)

Is aardig gelukt zo te horen 8)

Waarschuw beheerder
Ach, lul toch niet zo slap joh :[

En blijf eens een beetje on-topic... ;)
Waarschuw beheerder
voor vanavond????

zou zeggen kom gezellig lang

https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/747390

Progressive/techhouse/techno, niks mis mee hoor, maar dat is dus geen Funky House.. Vanavond is er voor de Funky Housers maar 1 place to be: de Matrixx in Nijmegen met Dr. Kucho (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanavond eXXelent in de MatriXX nijmegen,
ben zeker van de party ! e
elke 2e zat. vd maand is eXXelent, en het is bijna altijd TOP !
de volgende editie (maart) staan Roog en Victor Coral ( :respect: ) er..

vanavond

Dr. Kucho :respect:,
erick e (altijd afwachten wat voor set hij neerzet)
Sidney
Jochen Miller

en.. mc Nova (zij is echt su-per-goed !)
laatste aanpassing
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
niet helemaal waar hoor dat er vanavond maar 1 place to be is :)
... maar is inderdaad een heerlijke line up :) ....

Waarschuw beheerder
mc nova idd :respect:

Waarschuw beheerder
Gan nou niet tegen iedereen zeggen dat ze ook moeten gaan cruisen Tes :[
Waarschuw beheerder
donateur
Solly :$

Bleef exclusief ons feestje hè.. :yes:

Hou m'n kop al :$
Waarschuw beheerder
Convertible in d'anvers in atwerpen 25-02-05 (www.id-t.be)

kaarten zijn daarvoor een stuk goedkoper dan in nederland. je betaald daar voor een kaartje 14 euries!! zeker een tip
Waarschuw beheerder
nou lieve mensen...allemaal dikke (K) voor de tips,genoeg om ff voorruit te kunnen :D:D:D

(L)house(L)