en convertible leukste feest van vorig jaar? kan merken dat jullie der niet zo veel verstand van hebben
Beetje loze opmerking, dit, he, geef dan argumenten waarom je het zelf niet zo'n leuk feestje vond. Staat trouwens helemaal niet bij jou in het archief, weet je zeker dat je wel geweest bent ? Volgens mij vond iedereen het trouwens een geweldig feest, lees de waarderingen hier maar op PF. Iedereen was lovend. De sfeer was dan ook echt helemaal geweldig, decor was veel werk van gemaakt, gave lichtshows, audio bullys waren echt meesterlijk. Enige minpuntje was die Victor Ville, die draaide niet zo'n sterke set, maar het was vooral de sfeer die het voor mij het beste feest van het jaar maakte, zo'n sfeer proef je helaas niet veel meer...
oh ja en met line up van extrema is niets mis hoor... todd terry & dj sneak in the house!!
Todd Terry, een van de grondleggers van de house, is inderdaad ok, hij draait echter soms sets die ik zelf minder vind. DJ Sneak is gewoon absoluut niet mijn ding.
maar de echte liefhebbers weten natuurlijk al lang waar ze de 5de moeten zijn toch?
Ik neem aan dat je op Morillo doelt. Tja, ik twijfel nog, Extrema beautiful was vorig jaar echt geweldig, maar zoals ik al zei, deze lineup boeit mij persoonlijk niet zo heel veel...
En @ Dieselgozah:
nee convertible viel tegu
Waarom waardeer je het met 'geweldig' dan in je archief ? Omdat het misschien stiekum toch geweldig was ?