haha daar is ie door zn stuntman volledig afgerost...van damme heeft weken in de ziekenhuis gelegen.Als mickey rourke en de regisseur er niet tussen kwamen kon het nog wel eens slechter aflopen..
Van damme had commentaar op de werkwijze van zn stuntman en daagde hem uit.Zn stuntman noemde hem een ballerina en vervolgens kreeg van Damme rake klappen
Ach van Damme heeft nooit in de ring gevochten en is geen echte vechter zoals Bolo Yeung,norris,jet li,bruce lee.Hij is idd een ballerina
Van damme had commentaar op de werkwijze van zn stuntman en daagde hem uit.Zn stuntman noemde hem een ballerina en vervolgens kreeg van Damme rake klappen
Ach van Damme heeft nooit in de ring gevochten en is geen echte vechter zoals Bolo Yeung,norris,jet li,bruce lee.Hij is idd een ballerina
nee heb geen bron van met die stuntman...heb het ooit gelezen.rourke gaf het toe het in een intervieuw.weet niet wat er waar van is,maar lijkt me sterk dat hij het verzint,aangezien hij een belangrijke medespeler is in double team.
Ja Van Damme schijnt echt de Predator(de eerste deel)te zijn.Een maat van zei ooit:"ja ik heb de predator film en in the cast staat dat Van damme als predator speelt.Bullshit vond ik,want heb die film hier zelf liggen en zie geen van damme staan in the cast(aan het einde dus)Ik was toendertijd ook een fan van hem dus dat had ik dan echt wel geweten.
Een tijdje later stond het ook in de Veronica gids.Is alweer ongeveer 7 á 8 jaar geleden.Ik liet het toen nog aan iedereen zien,omdat niemand me geloofde.
Beetje mysterieus allemaal,want in de aftiteling(bij mijn film tenminste)staat er helemaal niet wie er in de pak van Predator schuilt....
Ja Van Damme schijnt echt de Predator(de eerste deel)te zijn.Een maat van zei ooit:"ja ik heb de predator film en in the cast staat dat Van damme als predator speelt.Bullshit vond ik,want heb die film hier zelf liggen en zie geen van damme staan in the cast(aan het einde dus)Ik was toendertijd ook een fan van hem dus dat had ik dan echt wel geweten.
Een tijdje later stond het ook in de Veronica gids.Is alweer ongeveer 7 á 8 jaar geleden.Ik liet het toen nog aan iedereen zien,omdat niemand me geloofde.
Beetje mysterieus allemaal,want in de aftiteling(bij mijn film tenminste)staat er helemaal niet wie er in de pak van Predator schuilt....
laatste aanpassing

Van Damme heeft zijn beste tijd inmiddels gehad, hij krijgt een oude kop en begint steeds meer op Adriaan te lijken (die van Bassie ja). Dat ie niet echt een briljante acteur is, bewijst deze film ook nog maar weer eens. Desalniettemin is Wake of Death eindelijk weer eens een lekkere Van Damme-film. Als je van dit type film houdt, met name zijn wat oudere actiefilms, dan zal je je prima met Wake of Death kunnen vermaken. Deze film heeft namelijk heerlijke actie die bij vlagen erg bruut is, daarbovenop ziet de film er nog hartstikke goed uit ook en is de grimmige sfeer goed uitgewerkt. Een prima film om een avondje mee op de bank door te brengen met het verstand op nul.
Ach daar zijn toch allemaal trucjes voor....
Nogmaals kijk hier maar naar....
http://www.allstarz.org/~fandamme/05ac_pd.htm
De regisseur zegt dat van damme voor een paar dagen in de pak van predator gekropen heeft en dat zn opvolger kevin peter hall was,terwijl the official van damme site weer zegt dat het Van damme is..
Nogmaals kijk hier maar naar....
http://www.allstarz.org/~fandamme/05ac_pd.htm
De regisseur zegt dat van damme voor een paar dagen in de pak van predator gekropen heeft en dat zn opvolger kevin peter hall was,terwijl the official van damme site weer zegt dat het Van damme is..
laatste aanpassing
Van Damme was dus even te zien in Predator, 99% van de film zat Kevin Peter Hall in het kostuum.
In de making off zag je namelijk alleen Kevin Peter Hall, maar das ook logisch als Van Damme maar 2 dagen aanwezig was op de set...
Overigens is die making off erg leuk om te zien.
Als je zag wat de oorspronkelijke predator was lach je je helemaal dood... een soort gemuteerde sprinkhaan
Ziet er echt niet uit...
In de making off zag je namelijk alleen Kevin Peter Hall, maar das ook logisch als Van Damme maar 2 dagen aanwezig was op de set...
Overigens is die making off erg leuk om te zien.
Als je zag wat de oorspronkelijke predator was lach je je helemaal dood... een soort gemuteerde sprinkhaan
Trouwens, iemand enig idee waar ik Bloodsport kan kopen op DVD? Ik zoek hem al een hele tijd maar heb hem nog nergens gezien?! Uiteraard is ie wel verkrijgbaar in de US & UK, maar heb hem hier nog niet gezien...
Om hem nou helemaal te laten overkomen voor 1 dvdtje
Als iemamd weet waar, of hem al heeft en hem weg doet of kan kopieëren
pb me ff, same goedfor Universal Soldier 1 
Dank u
Om hem nou helemaal te laten overkomen voor 1 dvdtje
Als iemamd weet waar, of hem al heeft en hem weg doet of kan kopieëren
Dank u
laatste aanpassing
En zn beste films zijn voor my BLOODSPORT, Wrong BETT, Hard target
Superfilms, maar kickbokser ook
De vervolgen daarvan vind ik ook weer minder
Superfilms, maar kickbokser ook
De vervolgen daarvan vind ik ook weer minder
En idd wat al door Guiness werd gezegd: Double Impact. Meesterlijke film gewoon!
Voeg daar dan idd Cyborg en dan Universal Soldier aan toe en je hebt Van Damme op zn best
Heb hem trouwens ofcourse gewoon afgezien en niet zoals die pussies afhaken omdat het te laat is