kimmie doet ook meeeej ladielaaaa, hossuhhh in tilburg wel-te-verstaan
Hahahaha... ff kijken wanneer ik een keer naar jou kom Kimmieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej want ik moet maandag en woe werken ben alleen dinsdag vrij!
dansgirl 4 februari 2005 11:26
ik vind carnaval zowiezo geen reed aan!!!!!!!!
ik hoop dat je reet voor de grap met een d schrijft
2 vrienden van me zijn eergister naar rio in brazilie gevlogen.... dat wordt pas neuken met carnaval!
En ik naar het KLOMPENGAT!!
donateur
Haha, gaat hopelijk helemaal goed komen dit jaar. Vorig jaar was ik niet vrijgezel tijdens de carnaval en twee weken later ging die relatie uit, dus ik heb echt wat in te halen
Tullepetaonestad
Vorig jaar was ik niet vrijgezel tijdens de carnaval en twee weken later ging die relatie uit, dus ik heb echt wat in te halen
whahah das kut!
dan ben je gewoon dubbel genaait eik! mja dan dit jaar maar inhalen idd!
Ach ja, 13 maanden was een mooie tijd.. Het ging eigenlijk al lang niet meer, maar toch volhouden.. En daar heb ik echt spijt van, heel mn carnaval van 2004 vergooid
triest????als mensen lief tegen elkaar zijn??/vind jij dat triest????
weet je wat ik triest vind mensen die elkaar de kop in slaan tijdens het stappen dat is triest...
niet als je toevallig wat losser bent
amen! ben het helemaal met je eens. dat heb je weer erg in de grote steden als rotterdam en amsterdam. kun je beter in het zuiden zijn idd....
laatste aanpassing
daarom carnaval en het gebeuren er om heen is niet triest...
als het toevallig je smaak niet is...tsja..dan ga je het toch lekker niet vieren...ik zal er iig niet wakker van liggen..
je moet overal voor open staan. in santpoort heb je de feestweek. dat is ook egwoon een week zuipen in een dorpsstraat hier. eigenlijk beetje hetzelfde. normaal gesproken ben ik te vinden in grote discotheken enzo maar een keer per jaar een week flink zuipen is ook heel gezellig!
Maar nie meej teveel verschillende heb je dadelijk zo´n carnavalsgeslachtziekte
Een carnafallus heet zoiets
Met carnaval is de verleiding wel veel groter om te kussen. Maar neuken doek zo ook wel, met carnaval neuk ik echt niet sneller!!!
Sexrelatie is daar ideaal voor.
voor een goed potje hoeft het voor mij geen speciale dag te zijn