Heel simpel.....volg al sinds jaar en dag het globale voetbal en alles wat daarmee te maken heeft....achtergronden e.d.
Een ding heb ik misschien niet duidelijk uitgelegd en zal ik voor je rectificeren :
Ik bedoel dus niet te zeggen dat er geen èèn psv-er is met clubliefde, tuurlijk wel, die zijn er, ik ken er zelfs persoonlijk nog wel.
Maar de gast waar ik op reageer is in mijn ogen gewoon geen ECHTE supporter (ik bedoel lees zijn posts eens), en als je dat in mijn ogen niet bent, geloof ik ook niet dat je een oprechte liefde voor je club hebt!
Een ECHTE supporter lacht natuurlijk als de club waar hij fel tegenstander van is verliest, maar in dit geval kan ik me er niets bij voorstellen wat deze gast tegen FC Den Bosch zou kunnen hebben, ik bedoel wij zijn totaal geen bedreiging voor psv (qua voetbal dan

) en er is in de historie tussen de clubs op zowel voetbal als supporters-gebied geen sprake van een overdreven slechte verhouding.
Hij is gewoon mijn clubke af aan het zeiken, omdat ze niet kunnen scoren, DIT is al erg zat!!!! Why kick someone when he's down???
Ik voel(de) me gewoon geroepen om hier gericht en adequaat op te reageren!
En voor diegene die het nog niet weten :
Met heel mijn hart hou ik van jou, FC Den Bosch ik blijf je altijd trouw!
We zullen samen winnen en verliezen, maar ik zal NOOIT voor een ander clubke kiezen!!!!!
En dat kerel is clubliefde