Partyflock

Forumonderwerp · 743366
Waarschuw beheerder
donateur
Hoor ik wel als me broer terug is :gaap:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
behoorlijk kort als mensen nu gaan reageren hoe het was

Waarschuw beheerder
Geen idee!! Niet geweest!!
Waarschuw beheerder
Mag toch hopen dat de meeste mensen daar om deze tijd nog steen staan te feesten :/

Beetje voorbarig hoor...
Waarschuw beheerder
Nou, 3 uur is laat zat. Laat ze maar snel hun bedje op zoeken, de boefjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Schavuiten!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
nou je weet het nooit in die kut vechsebanen voor je het weet sta je buiten :devil: kut uitsmijters

Waarschuw beheerder
Kut uitsmijters, standaart :no:
Waarschuw beheerder
inderdaad, kut uitsmijters! je kan geen eens normaal je pil slikken voor hun neus!!! echt bizar. kom op zeg!

Schobbejakken zijn het!
Waarschuw beheerder
donateur
De ravotten!!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
derde rangs tuig! ik zeg het je!
Waarschuw beheerder
donateur
Belhamels zijn het :@, allemaal :@.

Goffer!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Verlepte Roersletten ALLEMAAL !!
Waarschuw beheerder
snotapen!
tereurpubers!
Waarschuw beheerder
donateur
Maar hoe was het nou o:).

Ben wel benieuwd enzo :bloos:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Maar hoe was het nou .

Ben wel benieuwd enzo .

Gegroet een WYNN

Kan me niet voorstellen dat het niks is :)

Dance 2 Eden heeft me nog nooit een tegenvaller gegeven :)
Waarschuw beheerder
ow nee en de laatste ghosttown dan ?? het was gewoon kut maar ja dat is mijn mening
Waarschuw beheerder
donateur
Meningen kunnen verschillen :flower:.

Ja ik had er ook bijna gestaan enzo :bloos:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Daar was ik niet

maar jij bent ook best KUT volgens mij dus luister niet naar jou :P
Waarschuw beheerder
logisch
Waarschuw beheerder
nee jij ziet er lekker uit :devil:
Waarschuw beheerder
Had het toch niet over je uiterlijk ?
Waarschuw beheerder
donateur
RaZorBlade Had het toch niet over je uiterlijk ?

Zoals ik het terug lees idd niet!!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
nee dat niet maar ja het moet toch ergens over gaan :) maar hoe is was nou eigenlijk nou trip to dreamland want dat weten we nou nog steeds niet :S
Waarschuw beheerder
maar t geeft wel een aparte wending aan het onderwerp!
Waarschuw beheerder
ja inderdaad, maar goed kritiek van een man neem ik nooit aan :P

alzo, uhhh het is fucking 3 uur feesie is net los aan het gaan man :P

Kom morgen terug voor meer info
Waarschuw beheerder
donateur
Mattijn maar t geeft wel een aparte wending aan het onderwerp!

Zeker :jaja:.

Bijna een rel hiero :o.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
ja dat moeten we dan maar weer doen
Waarschuw beheerder
donateur
:|.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Maar goed,... inmiddels moet het toch wel afgelopen zijn, of niet??
Waarschuw beheerder
ja voor sommige zal het best afgelopen zijn

Waarschuw beheerder
Ik hoop het niet voor ze:no:

Waarschuw beheerder
Relluhhh :[:[
Waarschuw beheerder
donateur
jij met je relluh :P

Waarschuw beheerder
Relluh zijn niet cool:no:

Waarschuw beheerder
Stoer B)

Waarschuw beheerder
Bek houwe Hoerboeb :[
Waarschuw beheerder
donateur
sla em!

Waarschuw beheerder
I will B)

:[
Waarschuw beheerder
donateur
Buitengewoon goed, feestje. Paul :respect: draaide weer een lekker setje. Darkraver was ook goed.

Luna en technoboy waren verder ook rielxt.

Sfeer was goed, geen vechten gezien. Normaal zijn er wel een aantal vechtenpartijen in de vechtsebanen maar dit keer niet (Y)

Geluid was trouwens ook erg goed, van de erotische acts heb ik niks van mee gekregen maar dat komt omdat ik achter aan stond.

in zaal twee ben ik heel ff geweest, maar daar was het echt te warm :)
Waarschuw beheerder
donateur
tering.......ik zit nog na te trippen.....wat een wereldfeest!!!!
Waarschuw beheerder
ben oog nog nie ech helder ;) the prophet draaide weer lekker!!! ik vond luna wat tegenvalle, maar technoboy was weer op en top! Sexxxxbuster... wat een verassing whaha
darkraver draaide ook strak, paul helaas maar 3 kwartier gehoord

Waarschuw beheerder
de vetste avond van 2005 :D

ik heb nog nooit zoveel partyflockers ontmoet :jaja:

Geil!!!!

Jammer dat slechts een enkel aan de dresscode had gehouden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou vind weinig geils aan jou eigenlijk whehe

en over het feest?? nou die clubkutten lopen te drammen dat ze raar worden aangekeken op gabberfeesten, en zie wat ons vannacht gebeurde??? dus zeik niet langer daarover en blijf gewoon weg!! net zoals ik ga doen met jullie feesten, want ik vond het niveau van de avond ronduit clubkut!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat gebeurde er vannacht dan, teveel clubkutten?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tjah, was je dat niet opgevallen, ooow nee natuurlijk niet, :P:P whehe stomme vraag ook, je bent der natuurlijk zelf 1 :yes:

en wat der gebeurde? nou wat gebeurde er eigenlijk niet!!feest was gewoon zwaar bagger, never nooit meer voor mij :nee:

Waarschuw beheerder
sorry ik ben geen clubkut maar ik vroeg me af wie volgens jou wel een clubkut was dan (uiterlijk)
ik ga al 10 jaar naar feesten en liep 10 jaar terug ook in mij aussie met nike en vlechten. Nu 10 jaar later heb ik dat niet meer aan maar hou absoluut nog van de muziek en ga er ook nog steeds naar toe. Ik zie er alleen netter uit vandaar. No hard feelings
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Was opzich wel goed feestje....
Leuke aankleding, geluid en sfeer waren top!
Alleen te veel eentonige hardstyle!
Had toch wat meer variatie in muziek verwacht.
Alleen meiden gezien die zich aan de dresscode hadden gehouden, jongens helemaal niet.
Verder beetje stomme shows en die paaldanseressen waren nou ook niet bepaald top.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ooow nah, das mooi dan voor jou, en "netter" in de zin van eigenlijk? netjes noem ik kleren die je aantrekt naar je werk, lijkt me nou niet echt een formele bedoeling zo'n feest, maargoed :nee:

Waarschuw beheerder
daar heb je helemaal gelijk in, jammer dat je het niet leuk vond ik ben niet geweest. laatste tijd teveel dezelfde hardstyle op feesten met hardstyle, had geen zin dus. hardcore zal er niet veel gedraaid zijn denk ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou Agressor, mooi wegblijven van die feestjes in het vervolg dan!

Meid, wat kwel je jezelf om DAAR heen te gaan, je profiel te zien... Anti-clubkut, puntschoen in je aars, beenwarmers in de fik...

Beter dat je het bij je terror-feestjes houdt. (y)

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee nou, nix gemist dus, het was ronduit KUT!

Waarschuw beheerder
Who give's a fuck dat jij het kut vond, Agressor. :vaag:

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
och jeej inge komt ook weer es om de hoek kijken, mens hou op, jou mening telt net zo veel als het aantal gabbers op dat feest! weinig dus :P

en waar zie jij terror staan in mijn profiel? ik nergens hoor, blijkbaar toch niet goed gelezen? geeft niets hoor, tis je al vergeven, gezien het aantal functionerende hersencellen bij jou ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
who gives a fuck wat jij vindt inge? stamp toch ff op wil je haha.. bedplasser :P

Waarschuw beheerder
Terror, hardcore... 1 Pot nat Agressor. Net zoals jij over 'clubkutten' denkt.

En volgens mij moet jij eens goed gestampt worden, meissie. Onder je ass met mijn puntschoen. Vind je nog lekker ook zker, je profiel te zien. Smerig wijf, bah.

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahah dacht al dat het zoiets was, je voelt je hier aangesproken, nah dat treft, had het hier ook uitgesproken over jou :yes:

kom maar op dan met die scherpe puntschoen van je, whehe, leg je der met liefde een knoop in hoor :D in je geliefde alladin schoentjes :P:P huppelmuppet :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
leeeuk relletjes.. SENSATIE wheheheh :devil:

<---- whuahha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou een rel kan ik dit niet noemen, noem het meer een spiegeleffect naar haar toe, ziet ze hopelijk eindelijk eens in hoe anderen haar zien :P:P spiegel dus i.p.v. een bord voor de kop :P

Waarschuw beheerder
Heb ik wat gemist?

Heb je jezelf wel eens bekeken agressor? Op je 28ste er nog zo bijlopen, je laat je vast omringen door 18jarigen. Wat zal dat over jou zeggen? :D

Inge

Waarschuw beheerder
Maar goed, ik ga eens lekker in bad.

Goed van je Agressor dat jij ziet hoe alle anderen mij zien. :D

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou misschien wel dat ik een goed voorbeeld voor ze ben hoe het dus WEL moet :P

ennuuh.. spiegelei spiegelei, dat ben jij!

nou ik kan mezelf met een glimlach bekijken hoor, mijn spiegeltje breekt niet bij het aanschouwen van mijn evenbeeld, dit in tegenstelling tot die van jou uiteraard, zo heb je vast en zeker ook de lens van je webcam laten crashen... haha bedplasser :P

Waarschuw beheerder
Get a life

En ps het was toch een erotisch getint feest
de mensen die het goed hebben gehad die hoor je hier niet typisch!

vanmiddag/Vanavond happy Dayzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb al een leven hoor, thnx dus ;)

en tjah, die hoor je hier niet omdat die nu hun roes aan het uitslapen zijn wellicht en tjah, het was toch niet echt een "typisch goed feest", dat zou het ook kunnen zijn, dat der niet op gereageerd wordt natuurlijk... als jij het weet, weet ik het ook :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik wat gemist?

Heb je jezelf wel eens bekeken agressor? Op je 28ste er nog zo bijlopen, je laat je vast omringen door 18jarigen. Wat zal dat over jou zeggen?

Inge

nouuuu das klinklare bullshit inge. sinds wanneer moet men eruit zien naar hun leeftijd???
je bent zo jong hoe je je voelt. heeft kleding geen fuck mee te maken.. ook niet met omgang van mensen.
ze is oud en wijs genoeg om zelf der keuzes te maken.

dan vraag ik me juist af of jij je dan mee laat trekken met die onzin dat je een bepaald kledinggedrag moet hebben op die leeftijd.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het was te wensen dan sommige mensen eens keken naar hun eigen gebreken.....

Heb je jezelf wel eens bekeken agressor? Op je 28ste er nog zo bijlopen

Nou kan je wel vertellen dat ik ook nog wel doorfeest tot mijn 28e probelemen mee meid ??

Aangezien het lijkt dat jij 24/7 hier op partyflock zit en je je overal mee bemoeit, getuigt wel weer van een inhoudsloos hoofd.
Dr zit net zoveel inhoud in al in je BH. Ik stel voor om terug te gaan naar de wei naar de rest van de "kudde".

Greetings...........
Waarschuw beheerder
Gabber tot op het botje!

Trip was weer (y) feestje :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou zie nog weinig response van onze uberhuppelmuppet whehe.. heeft ze zich dan toch maar suicidaal in het badkuipje verzopen? kijk es aan dan, das toch nog een slimme actie voor zoiets als naar; niveau tot zelfverlagend en afgestompt hersenloos individu :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gabber tot op het botje!

nou nou, botje is toch wel iets te ruim gezien hier, meer gabber tot de eerste huidlaag, ook ech niet verder :P

Waarschuw beheerder
Ik had hem dus echt wel VETT!!!! Supergoed!!!

Lekker staan Hakkuhh, flink van het pad en mijn ore piepe/ruize/suize dat het verrekt!!!! Maar dat doen ze eigewlijk altijd, alleeen nu watt beter:d

En....zowat nuchter, Ik bedoel drugsvrij(klein beetje pep op het eind)Voor het eerst in m3e leve, had Ik noch nooit geprobeert, kicke, beviel me goeed...
Maar moest ook wel, want Ik moet nu gaan werke!!! VETT!!!

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
goed te doen!!
Waarschuw beheerder
o god ...hadden meisjes geen lonsdale outfit aan whahahahahahah

triest dit..ben er niet geweest,maar die opmerking zegt mij al genoeg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lonsdale? moet dat dan? en hou trouwens verder je mening voor je eigen as je toch geen benul hebt waar je over praat, simpelweg omdat je der niet eens was vannacht :/

ga je eigen toch plezieren met je tarzan meid, daar kan je iig niet zwanger van raken en broedsel fabriceren dat het licht in de ogen op deze wereld niet is gegund :P
Waarschuw beheerder
donateur
Agressor, wat kan jij kansloos lullen zeg hahahahahha. Lig in een scheur hier. Ga huilen met je ANTI CLUBKUT vriendjes. Heb trouwens alleen de eerste 3 berichten maar van je gelezen. Maar denk dat de ander 10 net zo negatief zijn.

Gaat hier nml wel over een besprekning van een feest als jij hebt laten merken dat je het minder vond dat "die" mensen er waren mag je dat laten merken alleen weet nu dus nog steeds niet hoe de rest van de avond is geweest. Ging nml om het totaal plaatje (Y).

Gegroet een WYNN

*nuff said*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het zeker een geslaagd feessie!!!
Geluid was goed
Sfeer was ook zeker goed.
Muziek was ook zeker
In de kleine zaal werd ook zeker heerlijk gedraaid

Oftewel!!! een GeslaagD feessie

nou nou, botje is toch wel iets te ruim gezien hier, meer gabber tot de eerste huidlaag, ook ech niet verder :P

Oke....vooruit ;):P

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
was wel lache 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bart toch! wel eerst alles goed en begrijpend doorlezen hoor, voordat je je mening uberhaupt hier durft te tonen

wij zijn nou eenmaal kritisch en nemen niet zo snel genoegen met zoiets als dit waardeloze kutfeest, in tegenstelling tot jou hulpeloosje, die dat met IQ vernietigend en werkloze hersenactiviteit wel doet ;)

no hard feelings, dat zit nou eenmaal in je genen, niets aan te doen :nee: (vooral niet je eigen gaan klonen he :P )

Waarschuw beheerder
nou zie nog weinig response van onze uberhuppelmuppet whehe.. heeft ze zich dan toch maar suicidaal in het badkuipje verzopen? kijk es aan dan, das toch nog een slimme actie voor zoiets als naar; niveau tot zelfverlagend en afgestompt hersenloos individu

Helaas, ik leef nog steeds! :devil:

Maar Agressor, waar het mij gewoon om gaat... Is jouw manier van reageren. Zo van: ik ben op een clubkut feestje geweest en ze keken me raar aan dus het is ook niet gek dat die clubkutten dan raar worden aangekeken op een hardcorefeest. Of te wel: jij voelt dit als een bevestiging op de manier waarop jij tegen clubkutten aankijkt.

Nou, ik had je ook raar aangekeken op zo'n feest; een erotisch feest, als je er zo bijliep als je op je foto's doet. Net zoals ik op dance valley raar keek naar een jongen die in de volle zon 30 graden rondliep in een trui met een muts over z'n hoofd getrokken. Maar goed, dat is dan even raar aankijken en weer verder feesten, in jouw geval had ik me van die blikken niet al te veel aangetrokken. Jammer dat je het DAARDOOR een kutfeest vond.

Maar ga hier niet zielig in hokjes liggen duwen, want dan doe ik dat ook.

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik trok maar daar ook weinig van aan hoor ;) haha wat denk jij, kan me energie wel beter gebruiken dan me daar aan te irriteren haha.. maar vond het gewoon even noodzakelijk dit ter discussie te brengen met de conclusie dat zij dus zelf geen haar beter zijn als het op een feest als dit aankomt. het was gewoon een simpele bevestiging voor mij over hun niveau van reageren, maar wel klagen als het hun overkomt als ze op een gabberfeest verschijnen.

en ga ze aub nu niet de hand boven het hoofd houden, het werkt toch niet omdat je best weet dat ik gelijk heb ;) en tevens siert het je van geen kant ;) dus ga die discussie met mij niet aan, die laat ik je toch niet winnen :P:P

Waarschuw beheerder
omdat je best weet dat ik gelijk heb en tevens siert het je van geen kant dus ga die discussie met mij niet aan, die laat ik je toch niet winnen

:/

Dan zijn we uitgepraat, als jij er zo zeker van bent dat je toch gelijk hebt en je me niet laat 'winnen'.

Maar ik denk dat je het je wel degelijk hebt aangetrokken, anders was je er niet over begonnen.

Dus dan vraag ik me af: waarom wil je iets ter discussie stellen als je vindt dat je gelijk hebt? Dat noem ik geen duscussie voeren, als je er bij voorbaat al van uit gaat dat je gelijk hebt en alle anderen die het niet met je eens zijn uitgeblafd kunnen worden.

Dat noem ik ZEIKEN.

Inge
Waarschuw beheerder
donateur

en over het feest?? nou die clubkutten lopen te drammen dat ze raar worden aangekeken op gabberfeesten, en zie wat ons vannacht gebeurde??? dus zeik niet langer daarover en blijf gewoon weg!! net zoals ik ga doen met jullie feesten, want ik vond het niveau van de avond ronduit clubkut!!!

tjah, was je dat niet opgevallen, ooow nee natuurlijk niet, :p :p whehe stomme vraag ook, je bent der natuurlijk zelf 1 :yes:

en wat der gebeurde? nou wat gebeurde er eigenlijk niet!!feest was gewoon zwaar bagger, never nooit meer voor mij :no:

ooow nah, das mooi dan voor jou, en "netter" in de zin van eigenlijk? netjes noem ik kleren die je aantrekt naar je werk, lijkt me nou niet echt een formele bedoeling zo'n feest, maargoed :no:

Beste sfeer beleving is het niet. Moet er wel bij zeggen dat je echt ijzersterk uit de hoek komt (Y). Eerlijk waar...

ik trok maar daar ook weinig van aan hoor ;) haha wat denk jij, kan me energie wel beter gebruiken dan me daar aan te irriteren haha..

Zit iets behoorlijk dwars is het niet?? Of misschien irriteert het je wel.

Je hebt een leuke eigenschap je dingen in beelden die niet over eenkomen met de waarheid. Je laat je ook over komen als iemand die zichzelf TE geweldig vind :no: ...

Goed ik zou niets meer melden :flower:.

Gaan jullie het nou maar over het feest hebben en niet over die keken ons aan en anders kijken wij altijd hun aan :/ .

Gegroet een WYNN
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
agressor..je naam zegt al voldoende.
love peace and happyness op feesten...en jij noemt jezelf een gabber? of tenminste je denkt dat je dat bent...zoek eens in het woordenboek op wat gabber betekend. je bent dus echt een neppert.

wacht met een grote smile op mijn gezicht op je reactie aangezien jij toch manisch depressief reageert.

housefeesten is om het gezellig met elkaar te hebben..maakt niet uit wat je aan hebt..door zulke mutsen als jou wordt het feest verpest.
Waarschuw beheerder
donateur
^
:respect:.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
zoow het is me helemaal duidelijk hoe het feest was :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou aan jullie opvattingen te zien ben ik niet hier triest bezig nee, jullie spannen weer letterlijk en figuurlijk de kroon om op mijn uitgelokte teksten te gaan inhappen als sharkbite whahahaha... stelletje tot ground zero brainreacting and low-life-muppets van het eerste uur hoor :P:P

whahaha... mijn bedoeling is weer gelukt, ze happen als piranha's weer, de opzet hiervoor is weer geslaagd :D gefeliciteerd voor allen die luchthappen als rotte ansjovisjes :P die vandaag op mij gereplied hebben in dit topic whaha... randgruppelosers :yes:

haha de dieptrieste en eeuwige bedplassertjes ook allemaal, prachtig dit was precies de bedoeling van mij voor jullie uber-muppets :D

Waarschuw beheerder
Agressor, broekpoepertje van me...

Ik kan wel om je lachen hoor, maar aan je reply's te zien ben JIJ degene die hapt en het zich allemaal aantrekt.

Inge
Waarschuw beheerder
hhahahah jij trapt wel erg in je eigen val.

minder speed op je speentje doen..dan sla je ook niet zulke wartaal uit.

Waarschuw beheerder
ik leef ook nog :p
kvond t wel een (Y) feesie, nog nooit zoveel pffers bij elkaar gezien :p
kga nouw lekkr slapen, truste mensen :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha ach mensje, sterf toch snel :P je snapt der blijbaar weer geen ene reet van haha, misplaatst stukje triestheid, daar ga k geen energie meer aan besteden, die link slaat toch niet aan in dat hersendode dakkappeletje van je.

wel geef je nog 1 woord; hopeloos :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je praat als een kind van 16 @gre$$or!

Waarschuw beheerder
Zeg Agressor, neem nog een snuifje! (y)

En reageer dan nog eens. 8)

Inge
Waarschuw beheerder
Lekker bitchen hier zeg. Hoe was dat feest, wordt zo moe van dat ge ouwe hoer altijd eromheen
Waarschuw beheerder
on topic :)

Het was echt super!!

Jassen waren opzich ook wel beter geregeld,...alleen iets meer personeel neerzetten :)

Mooi tot het einde knallen met Paultje :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het in ieder geval een topfeest!!!
Waarschuw beheerder
Ik ben om 2u gegaan. Ik vond de sfeer waardeloos en erg gedwongen. De toiletten waren erg goor. Ik was om 22u al binnen en toen was het steen en steenkoud en ook nog eens spekglad langs de kanten. Ik snapte niet hoe Dj Rob en Dj Luna zoveel goede oude hardcoreplaten zo onwijs kunnen verkrachten tot een clubnummer. Nummers als stereomurder, name of the dj en I like it loud werden zo onwijs vernaggeld dat het gewoon niet meer klonk. Ik houd wel degelijk van hardstyle maar niet van deze hardstyle. Ik ga dan ook niet verder lopen zeveren maar ga gewoon naar huis toe. Dan val ik niemand meer lastig. Aankleding van de zaal was overigens wel harstikke goed en de acts maakten er ook een show van.

Tsja en dan loop je de parkeergarage in om je auto op te halen en het eerste wat je weg ziet rijden is een auto met een grote Masters of Hardcore sticker. Vervolgens staat er tegenover je ook een auto op het punt om te gaan met een grote Q-dance sticker..tjsa q-dance is nou eenmaal wel echte harstyle.

Achteraf had ik paul en darkraver wel willen horen maar dat duurde me echt te lang...................

Helaas.................

Waarschuw beheerder
Was wel leuk

Waarschuw beheerder
Het was wel een lekker feestje maar dan vooral omdat we het zelf leuk maakten..

Waarschuw beheerder
Mooi feest, sfeer was top!

Waarschuw beheerder
Mooi feest, sfeer was top!

Daar sluit ik me helemaal bij aan (y).
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker stampfeestje.....lekkere bekende nummertjes gehoord....prima vermaakt!!!!!!
Waarschuw beheerder
twas een leuk feesie...vond t begin alleen echt kut...kwam er niet lekker in....maar rond een uurtje of 3 ging t alweer beter met me:P
ennuh....lekker laatste uurtjes gehakt

sfeer vonk erg goed...allemaal relaxte mensen...security was ook de moeilijkste niet...alleen ben er weer achter gekomen dat hardstyle toch niet echt mn ding is

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb al wat foto's online voor de liefhebber... rest volgt

Waarschuw beheerder
Weet iemand wat de site was van zo'n jongen die foto's maakte? Iets van dance en dan nog iets. Kan me namelijk niet meer herinneren welke site dat was.
Waarschuw beheerder
op elk feest waren ze weer aan het vechten,rob,x-pavo,en hier ook,volgens mij zijn we in nederland het feesten moe,aan de sfeer op de feesten te zien,jammer zo gezellig het een aantal jaar geleden was.

Waarschuw beheerder
donateur
goed te doen
vooral die film die ze draaiden :D
Waarschuw beheerder
Heerlijk feessie!!! (y)

Zaterdag HellRaiSeR :[

:bounce: :yes: :bounce: :P
Artiest Gonzo
Waarschuw beheerder
Ik vond het dus echt zwaar tegenvallen!!
Geluid was echt slecht gewoon, vooral in het midden waar wij de hele tijd stonden.
Heb me wel prima vermaakt, en het was onwijs gezellig. Maar dat kwam meer door de mensen die er waren.
Sfeer was super!! (Y)
Maar het feest zelf :nee:
(N)

Waarschuw beheerder
Weet iemand wat de site was van zo'n jongen die foto's maakte? Iets van dance en dan nog iets. Kan me namelijk niet meer herinneren welke site dat was.

Dancelinx.com?
Waarschuw beheerder
donateur
lekker feest
Waarschuw beheerder
Relax feestje, relaxte lokatie, Vechtse Banen!

Waarschuw beheerder
donateur
jammer @gressortie dat je je niet zo goed vermaakt heb net als mij, maar vond het toch super dat je met me mee wou, en heb me prima vermaakt met jouw daaro. :D:D:D

ik vond het wel een leuk feesie heb heel wat uurtjes gedanst :D
Waarschuw beheerder
Heerlijk Feestje !!! flink staan raggen en laatste 3 uurtjes tog egt wel lekker ouderwets Staan hakken !!!:D

Waarschuw beheerder

Dat kan :jaja:

Wederzijds gevoel over jou ;-)

Clubkut is opzicht wel leuk, beetje stijlvolle geklede dames dan junkies in sportkleren :P

Waarschuw beheerder
vooral die film die ze draaiden

Deed het erg goed ja :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Agressor, waarom heb je wat tegen "clubkutten" dan???
Waarschuw beheerder
het was veel beter dan vorig jaar.
alleen waren er weinig mensen die zich de dresscode hielden.
veder wel een geslaagt feestje.
Waarschuw beheerder
donateur
heb me super vermaakt 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat het erg goed ja

begrijpelijk, kwam je gelijk weer toe aan een van de sporadische ontladingen van opgekropte sexuele frustratie, maar goed ook want, dan hoef jij daar iig niet meer voor naar het zwembad :D!

veel plezier met je stijlvolle dames dan, alhoewel jij minder stijlvol bent dat zeker, maargoed, je weet zelf wel het beste waar jou kwaliteiten liggen toch?

Waarschuw beheerder
begrijpelijk, kwam je gelijk weer toe aan een van de sporadische ontladingen van opgekropte sexuele frustratie, maar goed ook want, dan hoef jij daar iig niet meer voor naar het zwembad !

veel plezier met je stijlvolle dames dan, alhoewel jij minder stijlvol bent dat zeker, maargoed, je weet zelf wel het beste waar jou kwaliteiten liggen toch?

Tis dat ik net gegeten heb, ff lekker om te happen (zie het als een toetje)

Ik ben zeker niet stijlvol :jaja: En ja mijn kwaliteiten zijn bekend.

Waarschuw beheerder
Over het feest zelf....

Geluid stond niet erg hard.

Heb zelf geen soundchecks gehoord en toen het feest eenmaal bezig was hoorde ik ook niks van uit me woning. Met ghostown was dat wel anders.

Bovendien 2 euro voor de garderobbe en 2,5 euro voor 1 muntje :S

Maar ja het is 2005 dus de prijsen kunnen lekker omhoog :)

Iets meer geld verdienen dus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier vast wat foto's van het feest.

Erotic City

Have Fun
Waarschuw beheerder
donateur
Het hele topic staat vol met ontopic gelul
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mooi feestje, en heb me aan het thema gehouden met n vriendin van me(l)...daardoor niet echt op muziek gelet..maar de aankleding was leuk, alleen vond ik die B-film op het scherm wat minder:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mooie site.

Veel bekenden gezichten.

Waarschuw beheerder
Prima vermaakt! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik vondt het tegenvallen!
lokatie vint ik zowieso al niet alles!
en ook dit keer waren de wc's weer en grote kutzooi

geluid kon ook veel beter, en de muziek viel me ook beetje tegen
vont darkraver en paul echt slecht draaien
ik dacht dat ze early hardcore zouden draain!
nou was toch 75% nieuw wat hun allebei draaiden:S

luna en technoboy draaiden trouwens wel lekker met veel ouwe hardstyle

heb me evengoed hel goed vermaakt maare het feest op zich viel tegen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond het een super feest!!!
Waarschuw beheerder
Vond het ook echt super
Prima vermaakt :bounce:

Waarschuw beheerder
feestje vond ik iets minder... maar de mensen waren leuk! leuke mensen van pf leren kennen :)

heb wel nog rellen gezien, bij de sigaretten verkoop, stond net boven dus had prima uitzicht :P.. security was er snel bij, dus was ook snel afgelopen!
dus al met al, was het wel een gezellig feestje geworden!
Waarschuw beheerder
donateur
was echt een leuk feest :)

heb mc en nancee ontmoet :yes:

pussy en tiffany :)

limo en zorro en marc & vonkentrekker :) :yes:

en zelf agressor haha :)

echt een leuk feest
Waarschuw beheerder
Vond het een top feesie!

Echte heel erg veel fotos gemaakt en leuke mensen ontmoet, al was de dresscode een beetje ver te zoeken.

Ohja zaal 2 heb ik zelfs totaal gemist waar de fuck was dat dan? bovenin aan achterkant ofzo bij restaurant?

Denk dat ik niet de enige ben geweest die daar niets van mee heeft gekregen.

Zo nu ff fotos uitzoeken en staan ASAP online :)
Waarschuw beheerder
was boven 2e zaal.
Hadden ze hele grote banken of zo iets kan je heel
lekker op liggen :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik en nog zo'n 40 man hebben het al zeker naar hun zin gehad

Er was een super lekker sfeertje en heb me eigen goed vermaakt

Volgende keer weer !!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Heb het wel erg naar mn zin gehad :P

Waarschuw beheerder
erg veel lol gehad 8)
Waarschuw beheerder
donateur
heb me opperbest vermaakt.

had alleen op een gegeven moment enorme pijn in mijn voeten!

herkende inderdaad een hoop pfers.
was leuk om te zien!

op de terugweg een heleboel pavo gangers tegengekomen in de trein, en geloof dat hun het lang niet zo naar hun zin hebben gehad zoals wij! 8)

Waarschuw beheerder
was super! :bounce:

heb me goed vermaakt tot een uurtje of 4 :d
Waarschuw beheerder
Ja het was wel een goed feesje..
maar net niet helemaal!!
Waarschuw beheerder
was een leuk feestje hoor.... veel gelachen en het was echt gezellig.

Waarschuw beheerder
Was echt wel goed te doen :yes:
Ik hou niet van hardstyle maar kon et zeker goed waarderen, was ook wel af en toe iets meer van oldschool achter
lekkere harde bass :yes:

Maar het eind was super, darkraver & paul :yes:
Wat een geile knoepert is die steve toch ook he (Y)

Verder tsja, vet weinig bekenden gezien :vaag:
Maar was zeker wel top :yes:

En heerlijk om te zien, die lonsdale pakkies en dan een paar dames in hun onderbroek ernaast 8)

Geen vechten of opstootjes gezien (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt n alle jezus gaaf feest! Kheb van 22u tot 6u staan hakken...HEERLUK! WC was beetje matig...10 wc voor, hoeveel dames? En dan iedere x dat gelul met schoonmaken...:( Neej dat was niet zo fijn.
Kvond het ook n onwijs goeie sfeer, zoalst hoort op n feest. Niet zo masaal als Qlimax (o.i.d), beviel me prima! Darkraver vond ik persoonlijk echt (L)! Drna ook naar huis gegaan hehe, kon het niet meer aan, teveel pijn in me voeten:D! Veel XQ-Pavo feestgangers tegen gekomen in de trein, hoorde dat t n agressief sfeertje was...Nja ik kijk uit naar Hardbass(L), ben benieuwd wat Darkraver daar neer gaat zetten hehe.
Was me 1ste maar zeker niet de laatste x Vechtsebanen!

Waarschuw beheerder
was echt een leuk feestje :D
maar de darkraver(N)(N)(N), die paaldansers waren wel geil maar je laat toch niet een kerel aan die paal dansen gadverdamme afschieten die kerel
en heb jammer genoeg een stuk van paul elstak gemist:(:(:( maar hij was wel (Y)(Y)
en luna was ook goed bezig(Y)(Y)
mooi feestje:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker feestje hoor!!! onze ouwe nellis heeft weer wat kilometertjes rond gestuiterd ofni??? whahahaha op naar het volgende feestje!!!

Waarschuw beheerder
wie weet hoe die fotoside heet van die jonge met dat roze shirtje aan 2 fast 2 furieus shirtje aan?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het geen superfeest maar heb me wel prima vermaakt. Flink staan :bounce:. Maar al met al geen superfeest, gewoon leuk. De aankleding vond ik magertjes. Qua drukte was het goed te doen, veel ruimte om los te gaan. Mooi om te zien hoe al die jochies vooraan stonden te kwijlen bij die grietjes. Wanhopig de condooms verzamelen die het publiek ingegooid werden. :X :X

Luna vond ik een beetje tegenvallen, heb wel betere setjes van hem gehoord. Darkraver begon erg magertjes maar maakte het op een gegeven moment goed door flink te gaan knallen. Buzz Fuzz en Champ-E-on waren ook lekker aan het draaien. Jammer genoeg was het er erg warm en glad. Maar goed, toch nog een uurtje flink van ze staan genieten.

Vond het trouwens wel goed georganiseerd. Je was zo binnen en ook bij de garderobe ging het supersnel. Alleen de toiletten waren altijd druk maar gelukkig ging het bij de mannen een stuk sneller. O:) O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie weet hoe die fotoside heet van die jonge met dat roze shirtje aan 2 fast 2 furieus shirtje aan?

Dat was ik www.xplicitmedia.com al stond er op het shirt net wat anders :) wel in F&F style inderdaad.

[img]http://ehchaan.demon.nl/aj/pf/vicious.jpg[/img]

Ben druk bezig de fotos aan het uitzoeken maar staan er denk morgen wel op mn eigen site.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heyz @gre$$or lekkerding van me :P:P:P

Jij vermaakt je wel weer zo te lezen lekker club ku t ten door de slijk trekken en dan wachten tot ze gaan happen zien jullie nou wel wat voor een laag IQ jullie hebben huppelkut jes!!! Jullie zijn echter het zieligste volk hier op deze planeet echt van die kuddedieren (schapen) als er een iets doet doet de rest het ook echt WANNABEE'S!!!

Wannabee's will never Bee!!! @gre$$or heeft ten minste haar eigen mening en durft daar ook voor uit te komen. Jullie kuddedieren doen alleen maar wat een ander ook doet. @gre$$or ga zo door en ga de discusie maar met ze aan weet bij voorbaat al dat jij ten aller tijden het laatste woord zult hebben. We are TERROR TILL DEATH!!!!

@gre$$or liebe die (K)(K)(K) Mij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was onwijs gezellig :):)

Waarschuw beheerder
Jullie zijn echter het zieligste volk hier op deze planeet echt van die kuddedieren (schapen) als er een iets doet doet de rest het ook echt WANNABEE'S!!!

Nee jij trekt lonsdale aan :x

zien jullie nou wel wat voor een laag IQ jullie hebben huppelkut jes

Ze zijn iig nog wel zo slim om niet naar een feest te gaan waar muziek gedraait word waar ze niet van houden :)
Dat doet dat kutwijf van je wel, die gaat naar hardstyle feesten terwijl ze niet van hardstyle houd
Dan ben je pas DOM bezig :yes:

We are TERROR TILL DEATH!!!!

zeg je zeker vaak tegen je maten
:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Xplicit (www.xplicitmedia.com) : ik was je kaartje kwijt geraakt man. maarja bedankt he (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Rickey (Y) 8)

Heyz @gre$$or lekkerding van me :p :p :p

Jij vermaakt je wel weer zo te lezen lekker club ku t ten door de slijk trekken en dan wachten tot ze gaan happen zien jullie nou wel wat voor een laag IQ jullie hebben huppelkut jes!!! Jullie zijn echter het zieligste volk hier op deze planeet echt van die kuddedieren (schapen) als er een iets doet doet de rest het ook echt WANNABEE'S!!!

Wannabee's will never Bee!!! @gre$$or heeft ten minste haar eigen mening en durft daar ook voor uit te komen. Jullie kuddedieren doen alleen maar wat een ander ook doet. @gre$$or ga zo door en ga de discusie maar met ze aan weet bij voorbaat al dat jij ten aller tijden het laatste woord zult hebben. We are TERROR TILL DEATH!!!!

Zijn jullie allebei psychisch gestoord ofzo?

Jullie kicken er op om allemaal rare dingen te gaan zeggen, als mensen er op reageren, zeggen jullie dat we happen. :vaag:
Dat je dat een keer doet ok, maar als je dan toegeeft dat het je alleen maar om het happen te doen was, dan ga je alsnog door met dat "hapspelletje"..beetje raar.
Of je spoort dan niet helemaal, of meent al die kortzichtige bullshit wat je loopt te verkondigen gewoon.
Dat zou niet best zijn voor iemand rond de 28.
En dan zeggen dat anderen wannabee's zijn. Naar wat ik zie, zijn jullie juist degene die zo graag een bepaald iets hier proberen voor te stellen. Jullie doen hier alsof je een die hard gabber bent. Dus voor wie gaat hier het woord "wannabe" dan meer op?

Anderen hier in het topic, staan voor allerlei soorten muziek open, maar dan ben je gelijk een clubkut?:vaag:
Waar halen jullie t toch vandaan zeg???
Wat is dat toch voor iets achterlijks, dat de hardcorescene altijd het stoerst moet zijn, en als je er tegenin gaat gelijk een een clubkut bent???
En waarom zouden meisjes erbij gaan moeten lopen zoals ooit eens een meisje dat verzonnen heeft, dat je dan een gabberin bent.
Daarnaast ziet een meisje er in zo'n lonsdale pak een opgeschoren haar en kisten, er in de meeste gevallen nou ook niet bepaald intelligent uit.
Laat mensen gewoon lekker hun eigen style hebben. En stel de muziek op de 1e plaats, de rest is allemaal helemaal niet belangrijk.
We komen toch allemaal gewoon om een avondje los te gaan en overal schijt aan te hebben??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo zo jij durft nogal zeg zo veilig via je pc'tje hoor!

Ze zijn iig nog wel zo slim om niet naar een feest te gaan waar muziek gedraait word waar ze niet van houden
Dat doet dat kutwijf van je wel, die gaat naar hardstyle feesten terwijl ze niet van hardstyle houd
Dan ben je pas DOM bezig

als der hardcore, hardstyle, oldschool op de flyer staat, dan ga ik ervan uit dat het over de nacht verdeeld wordt met vaste tijden wanneer de volgende muzieksoort gedraaid gaat worden en NIET 6 uur lang hardstyle met maar 2 uur hardcore op het einde!! en kan jij wel mooi gaan lopen raaskallen via dat toetsenbordje van je, maar zal je vertellen dat je der diagonaal naast zit hier!

ennuuh, kan zo al wel merken naar welk geslacht jou sexuele voorkeur uitgaat, als jij zonder moeite mij de benaming
kutwijf
durft te geven.... tjah dan moge die voorkeur wel duidelijk zijn na het lezen van je onderstaande quote :yes:

Wat een geile knoepert is die steve toch ook he

jochie jochie toch op je profieltje aangeven dat je hetero bent en ondertussen wel van dit soort posts op forum neerpleuren :nee: k denk serieus dat je midden een identiteitscrisis zit op dit moment :/

Waarschuw beheerder
:x

Ik ben homo, en nu?
Jij bent echt triest :yes:

Ga jij maar lekker boos kijken op een feest met je stoere vriendjes, is toch leuk :/

Zorg ik wel dat ik op de feestjes met blije mensen ben :yes:

En hou jij lekker stee vast vol dat jou feestje veel leuker is ok :yes:

En jezelf voor de gek houden doen we niet aan he :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nee jij trekt lonsdale aan :X

jah hij trekt lonsdale aan inderdaad, maar als jij dat onder wannabee's vind verstaan. dan vind ik het wel een vreemde kwestie dat jij met "wannabee's" uberhaupt omgaat, laat ik je even helpen herrinneren dat een aantal van je vriendjes er ook zo bij lopen.

kijk als jij zo'n antigabber ben en er niet eens wat van wilt weten , dan moet je je er ook gewoon helemaal van afsluiten, en er niet eens mee omgaan!

Dit is dus typisch een uiting van achterbaks gedrag

Jij bent echt triest

tjah tis dat je het zelf zegt.. want dit past ook weer mooi bij mijn bovenstaand argument

Ga jij maar lekker boos kijken op een feest met je stoere vriendjes, is toch leuk

Uhhmm volgens mij is hier opdracht geven voor een gezichtsuitdrukking totaal niet relevant in dit topic. dus blijf aub ontopic

Zorg ik wel dat ik op de feestjes met blije mensen ben

doe dat , en zorg er dan ook meteen voor dat je je mening voor je houd over lonsdale OF niet meer met die mensen omgaan die het ook dragen.

En jezelf voor de gek houden doen we niet aan he

nou begin bij jezelf zou ik zeggen ,en bekijk kritisch je eigen opvattingen, want tot nu toe ziet het er naar uit dat je jezelf van de domme houd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vet feest! Darkraver draaide eindelijk weer eens goed en de rest van de DJ's waren ook super, vooral Technoboy & The Prophet :respect:

Wel jammer dat er van die zielige mensen waren die met een groep de telefoon van mn kameraad hebben gejat, zielige streken zijn dat :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond het een zware tegenvaller…had er echt veel meer van verwacht! Wel jammer we wouden het een keer meegemaakt hebben…dit was dus wel direct de laatste keer
Het geluid was ronduit slecht….. veel mensen die helemaal van de wereld waren, daardoor was er een rare (in ieder geval zeer zeker niet erotische) sfeer!!
Tegen het einde toen het wat leeg begon te worden werd het gewoon koud in de zaal. Naar het kleine zaaltje gaan was ook geen optie, daar was het net een sauna! En over de wc’s zullen we maar helemaal niet beginnen.

Dit was de eerste en zeker ook de laatste keer Vechtse Banen voor mij!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb me uitstekend vermaakt maar ja....dat doe ik zowiezo wel op een feest!!

WC's ja...was te verwachten daar... was vorig jaar ook al een probleem!

Leuke showtjes, vond alleen die ietwat "opgeblazen" paaldanseres wat minder :p

De sfeer op T2D was ok goed....geen rare dingen gezien en ja....er zijn er altijd wel een paar van de wereld maar ik laat daardoor mijn avond niet verpesten!! :D

Waarschuw beheerder
was goed (Y),...
ik was dr vanaf t begin tot t laatse nummer,... nu wel brak, maar was de moeite:)

Waarschuw beheerder
Geweldig!!!!!!!!!!!!! Ik had de dag er na gewoon een aantal x kramp in mijn benen dus dat zegt al goed ajuzziees

Waarschuw beheerder
Vond t wel n (y) feest!
Geluid stond alleen te zacht.
Waarschuw beheerder
nou zoals je ziet ninanaomi....t komt allemaal goed ha ha,ik heb het iniedergeval mega naar mn zin gehad!!!!leuke gesprekken gehad lekker gedanst veel blije mensen gezien....erotisch? pornografisch? ranzig? wat was het eigenlijk? maar ja het was feest!!! vermaak ik me al snel! ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt weer een heerlijk feestje! Heb me uitstekend vermaakt met al me vriendjes en vriendinnetjes :P
Werd ook zeer lekker gedraaid vond alleen Luna beetje zwak beginnen maar later werd hij wel beter.. The prophet was ook weer zwaar heerlijk :respect: Technoboy draaide ook vrij goed.. Darkraver was ook wel redelijk maar was toen ook beetje gaar aan het worden..En Paul ja zoals altijd gewoon weer goed..Echt balen dat we net onder Thrillseeker naar huis gingen :'( Maar ja volgende keer beter..
Maar wat ik wel minder vond aan het feest waren de weinige wc's en dat je zo vrij lang moest wachten bij de munten.. Waren ook maar 4 loketten hadden ze wel meer van mogen maken..
En als je daarweg liep in het hoekje was een stuk ijs niet goed bedekt.. Ik hoop niet dat daar iemand is gedonderd..Want ik ging zelfs bijna onderuit omdat ik het niet zag :s Heb er voor de rest later niet meer op gelet..
Waarschuw beheerder
donateur
Viel best tegen... Het leek wel een hardtrance feessie! Maar paul heeft het toch aardig goed gemaakt :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
nou zoals je ziet ninanaomi....

8) :respect: ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is nog steeds vet! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Viel best tegen... Het leek wel een hardtrance feessie! Maar paul heeft het toch aardig goed gemaakt

overdrijven is ook een vak :) :yes:

Waarschuw beheerder
Hey butjes watch this
De Favoriete muziek stijlen onder partflock gebruikers

hardcore 64% "Hardcore and nothing els wil stand" Still no1

hardstyle 57% Losers hahaha

oldschool 53% Terug naar het begin naar een tijd zonder
club ku tt en en hardstyle losers

hardhouse 40%

techno 36%

hardtrance 30%

terror 29% Das de derde uit onze scene

darkcore 29% Nummer 4

industrial hardcore 28% Direct gevolgd door nummer 5

trance 26%

speedcore 21% En van de eerste 11 stylen staan er 6 uit
de oudste en hardste scene in

Conclusie Hardcore still rules the world so fuck off with your M.F. hardstyle!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dat is mer dan 100% hoe kan dat nou ?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan omdat sommige mensen meerdere stijlen leuk vinden.

Waarschuw beheerder
donateur
Dit was de eerste en zeker ook de laatste keer Vechtse Banen voor mij!!!

Kan misschien best een keer tegenvallen, maar voor de rest van die de vechtsebanen de beste locatie, die er is(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Laatste jaar eigenlijk geen hardstyle feest gehad en was wel weer een keertje leuk. Werd goed door geknald door Prophet, Luna en Techoboy maar had het om een uur of 3 wel gehad met hardstyle.
Darkraver begon met early rave en paste gewoon niet achter de hardstyle die gedraaid werd. Ging echt ff stukje langzamer. Gelukkig ging hij vanaf half 5 goed door ragge wat ik zeker wel kon waarderen maar had weinig met Early Rave te maken :D

er zijn er altijd wel een paar van de wereld maar ik laat daardoor mijn avond niet verpesten!!

Je zou wel gek zijn ook als je daardoor je feest laat verpesten. Lach me altijd verrot als de meest wause figuren tegen je gaan lullen of als ze soms alleen nog maar langs lopen...

Kan misschien best een keer tegenvallen, maar voor de rest van die de vechtsebanen de beste locatie, die er is

Beste locatie zeker niet!
Ingang is vaak drama, wc's zijn KUT en garderobe helemaal slecht. Gelukkig hadden ze dat deze keer wel aardig opgelost maar vraag me af of het om 7 uur beetje normaal verlopen is. Om half 7 was het al aardig druk bij de jassen...
Maar sfeer en geluid is altijd wel relax in vechtsebanen

Waarschuw beheerder
Terrorgek wat probeer je nu te bereiken met je poll. :no:

Dus omdat de meesten hier hardcore luisteren zal dat wel het beste zijn en ruleren? :no:

Beetje respect voor verschillende smaken zou niet verkeerd zijn.

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
Die terrorgek die denkt dat de mensen op partyflock de hele uitgaansscene voorstellen :x

Je gelooft zeker ook nog in sinterklaas en de kerstman :D

Waarschuw beheerder
Hij doet z'n naam wel eer aan. 8)

Inge

Waarschuw beheerder
Kvond het super!!! Was erg gezellie!!! :D:D:D

Waarschuw beheerder
Superrrrrrrrrrrrrrrrrr avond gehad 8) zwaar relaxxxt! (Y)
Waarschuw beheerder
Echt balen dat we net onder Thrillseeker naar huis gingen

Ja jullie wilde weg grrrrrrrrrrrr :(

Waarschuw beheerder
Echt leuk al die irritante mensen die in dit forum lopen te zieken. het ging volgens mij over hoe het feesie was...

Prima vermaakt, muziek kon beter..

Waarschuw beheerder
eerste en tevens de laatste X vechtse banen fur moi..

erg koud in het begin rond 5 uur was het een sauna...
geluid slecht, sfeer matig, wc`s druk en erg smerig.

geef mij maar de sylverdome.. :9

Waarschuw beheerder
}{a®Dc()r€ B!Tc}{ => tmf.nl
tha place 2 drink breezah :yes:

Waarschuw beheerder
T2D was lekker warm...
Alleen geen lekker vrouwtje gezien...
Damn die broekzak zeg :S
Waarschuw beheerder
donateur
}{a®Dc()r€ B!Tc}{ => tmf.nl
tha place 2 drink breezah:yes:

Whahaha uitgeluld?? tjah anders verzin je zoiets als dit niet. je moet toch wat terug zeggen heh. zeker nog lang over na moeten denken? :gaap:

en voor je het nog niet wist. ik hou niet eens van breezers :[

dus als je nog eens een keer wat te melden heb, kom dan eens met goede tegen argumenten, en niet met domme reacties als je toch niks van me weet
[img cacheid=000004e90000fefedd4f4d031a008e8b41]http://images.fok.nl/s/bye.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Meissie, ik heb besloten om niet meer op die hersenloze figuren als jou te reageren.
Het enige wat ik ervan krijg is dat ik mee help aan het verneuken van topics als deze en ik krijg weer 90 PBs met "Jij bent echt kansloos" of "moet je hier komen zal ik je laten zien wat een rechter vuist is"

Ik word daar echt moe van :yes:
En mensen als jou kan je toch niet op andere gedachten brengen met woorden. Jullie moeten gewoon nog volwassen worden voordat jullie beseffen hoe triest jullie zijn door ander mans feestjes te verneuken.

Wees eens een keer tevreden met wat je krijgt en loop eens een keer niet alles af te zeiken.

Make love, not war

en dit is dan ook wel een van de laatste keren dat ik nog op het soort volk reageer als waar toe ik jou bestempel :yes:
Waarschuw beheerder
Tsja..... mijn feestje was het ook niet. Ik gebruik dan mijn verstand en ga gewoon naar huis. Het viel me overigens op dat ik om 2u niet de enige was die naar huis ging. Er waren meer mensen die besloten om maar naar huis te gaan omdat ze er geen ene ruk aanvonden.

Hardcore en de hardstyle die tot 2u gedraaid werd gaan niet samen op een feest. Achteraf had ik Dj Paul wel willen horen en de Darkraver, maar ik kon het echt niet meer aan. Hoe krijgen ze het verzonnen om hardcorenummers als: the Name of the dj, stereomurder, no newstyle, oh yeah, i like it loud, om te toveren tot een of ander clubnummer. Zulke verkrachtingen klinken gewoon echt niet.

Overigens vond ik het volk ook erg lomp en patserig en respect ontbrak. Op het toilet ruzie omdat er een of andere griet zo nodig voor moest kruipen. Toen ik er wat van zei kreeg ik nog een snauw ook en meende ze te moeten meppen. Nou mooi niet he, dus ik keek bitchie en whoppa weg was ze.... De toiletten waren overigens ook erg goor en het duurde lang voordat je aan de beurt was. Hokjes bleven bezet door hoognodige stelletjes en snuivers. Tsja en dan zijn er dus maar 10 toiletten voor alle dames......

In het begin, ik was er al om 22u was het steen en steenkoud in de zaal. Op sommige plaatsen, bijvoorbeeld bij de bonnenverkoop was het ijs niet goed afgedekt en ging mijn vriend zelfs op zijn gezicht.. gevaarlijk dus en de blauwen stonden er bij en keken er naar......AARGGHHHHH

Maar niet alles was slecht hoor, ik vond het geheel wel leuk aangekleed, heb geen wachtrij gehad bij binnenkomst, de garderobe was geen probleem en de Vechtsebanen is toch wel een leuke locatie.

En ik baal er echt van want ik had super veel zin..... ach ja over twee weekjes naar Hellbound, dat is mijn stijl dus dat komt zeker goed!
Waarschuw beheerder
[quote]Conclusie Hardcore still rules the world so fuck off with your M.F. hardstyle!!![quote]

Jaja hoe dom kun je zijn :S

Waarschuw beheerder
Et was egt een kut feest!!!!

Hardcore en de hardstyle die tot 2u gedraaid werd

Haha kweet niej waar jij hardcore heb gehoord?
Waarschuw beheerder
donateur
, ik heb besloten om niet meer op die hersenloze figuren als jou te reageren.

wat maakt mij in godesnaam herzenloos, ook hier een goed voorbeeld dat jij absoluut niet weet waar je over praat. spreek voor jezelf!

Het enige wat ik ervan krijg is dat ik mee help aan het verneuken van topics als deze en ik krijg weer 90 PBs met "Jij bent echt kansloos" of "moet je hier komen zal ik je laten zien wat een rechter vuist is"

nou ik kan me niet herrinneren dat ik ooit zoiets naar je heb verstuurd. dus weer zeg je iets wat totaal niet met MIJ te maken heeft!

Ik word daar echt moe van
En mensen als jou kan je toch niet op andere gedachten brengen met woorden. Jullie moeten gewoon nog volwassen worden voordat jullie beseffen hoe triest jullie zijn door ander mans feestjes te verneuken.
Wees eens een keer tevreden met wat je krijgt en loop eens een keer niet alles af te zeiken.

Make love, not war

en dit is dan ook wel een van de laatste keren dat ik nog op het soort volk reageer als waar toe ik jou bestempel

nou ook hier kan ik mijzelf niet in vinden. ik denk dat je dit beter ergens anders kan posten,in het algemeen.

indd reageer dan aub niet op mij als je ook geen feiten heb!

misschien moet je jezelf eens in een hokje plaatsen. in plaats je dat bij anderen doet.

en wie verneukt het topic nou?? want je begint zowaar over iets wat er niks mee te maken heeft!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ik hou ook niet zo van die hardstyle, daarom heb ik het begin van de avond in zaal 2 gezeten :yes:
Daar was het goed knallen, in het begin wat minder
Waarschuw beheerder
donateur

Hardcore heb ik zeker gehoord maar niet voor 2 uur...
Vanaf half 5 toch echt alleen maar hardcore!

Waarschuw beheerder

Net nadat ik jullie toen naar de garderobe had gebracht en uit ging zwaaien Elin! ;)

:KUSJE:
Waarschuw beheerder
donateur
Net nadat ik jullie toen naar de garderobe had gebracht en uit ging zwaaien Elin!

Juist, toen werd het ein Kick Uhr
Waarschuw beheerder
donateur
Ja jullie wilde weg grrrrrrrrrrrr

Ja ik zei niet dat we weg moesten gaan.. Vond het niet erg want was behoorlijk naar de klote.. Maar had ook best nog wel ff willen blijven.. :)

Waarschuw beheerder
waren te weinig mensen die zich aan de dresscode hadden gehouden :s
Waarschuw beheerder
Vond het zeker wel (y) alleen Darkraver moet eens wat meer op het publiek letten ipv zijn eigen feestje te vieren. Stonden zoveel mensen stil. :-S

Verder (y)

Waarschuw beheerder
waren te weinig mensen die zich aan de dresscode hadden gehouden

Ik wist nie eens dat die er was :o

Waarschuw beheerder
mijn opblaaspop en ik hebben ons vermaakt (y)

namens mijn opblaaspop : "dank je wel voor alle aandacht, kusjes, likjes , kneepjes enz enz "
Waarschuw beheerder
Was weer een zeer geslaagd feestje. Sfeer was perfect muziek was perfect en niet al te druk.

Darkraver draaide eens een keertje weer lekker want op Ghosttown was het helemaal butt! En Paul als afsluiter helemaal goed geregeld door Dance2Eden.

Op naar 29 april!

Waarschuw beheerder
Net nadat ik jullie toen naar de garderobe had gebracht en uit ging zwaaien Elin!

Juist, toen werd het ein Kick Uhr

LOL 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
limo en zn opblaasmaatje :p
Waarschuw beheerder
Ja limo hahaha werelds!!
gelukkig sta ik met je lieve vriendinntje op de foto als aandenken ;):P
Waarschuw beheerder
Waar blijven de fotos op PF van trip2dreamland ???

Heb mn eigen fotos nu online op www.xplicitmedia.com of op plaatje klikken:

[img]http://ehchaan.demon.nl/xplicit/xplicit%20media/albums/29-01-2005%20Erotic%20City/normal_29-01-2005%20Erotic%20City%20index%20182.jpg[/img]

Groeten!

Waarschuw beheerder
ja idd waar zijn de fotows vn pf :vaag: ?

tis al dinsdag hoor :o

Waarschuw beheerder
Ja ik zei niet dat we weg moesten gaan.. Vond het niet erg want was behoorlijk naar de klote.. Maar had ook best nog wel ff willen blijven..

jah zeg altijd als we al thuis zijn :S niet als we daar zijn :S ik wou nog niet naar huis :( werd net leuk

Waarschuw beheerder
donateur
Vond het een geweldig feest :respect: Heb het super naar mn zin gehad! Maar €2 voor de jassen :O HALLO! Hoe ist!? Niet normaal dus... Bonnen waren ook te duur en het :bier: was vies.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me echt super vermaakt!!!!!! :bounce:
errug lekker feessie!!!!
vooral de laatste uurtjes waren super!!!!

:respect: Paultje :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou vond t echt niej zo'n geweldig feestje... :nee:
Maar misschien ben ik gewoon verwend zoals ze zggn. Paul maakte veel goed, alleen heb ik daar niej zo veel van meegekregen.

En daarbij heb ik me dood geergerd aan de opbouw van de muziek. klopte echt geen flikker van! Darkraver stond bijv. op een gegeven moment KEIHARD te draaien, dus ik d8 nog zo van, nou Paul mag wel opschieten! En opeens gaat iej weer afbouwen.. :S Vaag toch??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou vond het zwaar tegenvallen... Maar ja wat doe je eraan he. Had er echt wel veel meer van verwacht

Waarschuw beheerder
Net zoals vorig jaar een geweldig feestje!
Waarschuw beheerder
Was Een Knallend feest !! In het begin al :) Vond het jammer toen ze hardstyle gingen draaien... Vond de Oldskool veeel beter :P Maar de early hardcore Maakte het wel weer goed.... :yes:

Was Vet Feestje
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het echt een goed feest, alleen ik vond het wel belachelijk dat ze die kantine de oldschoolzaal noemde :S

Waarschuw beheerder
Bout-feest,

In me (Party-carriere van 5 jaar) staat dit feest in de top 3 KUT-Feesten.

Ik ging weg met het gevoel van,ik ben op HardBass geweest met TIETEN,zie me verslag voor uitgebreider commentaar.

Waarschuw beheerder
alleen Darkraver moet eens wat meer op het publiek letten ipv zijn eigen feestje te vieren. Stonden zoveel mensen stil.

precies, omdat die kneus niet kan draaien;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey butjes watch this
De Favoriete muziek stijlen onder partflock gebruikers

hardcore 64% "Hardcore and nothing els wil stand" Still no1

hardstyle 57% Losers hahaha

Heej Terrorgek... gezellige foto met Dana. Was het een leuk Hardstyle feestje??? ;-)

Je moet niet zo zeuren of loser dit en loser dat. Het is geen wedstrijd. Muziek is een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten.

Aan bovenstaande reacties te zien heb ik het idee dat een heleboel mensen een hardcore feestje hadden verwacht, maar als je de line-up zag, dan weet je toch wel wat je kunt verwachten?? Vond het prima. Prima sfeer ook. Weinig opgefokte kereltjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Heej Terrorgek... gezellige foto met Dana. Was het een leuk Hardstyle feestje???

Al vergeten dat Dana vroeger snoeiharde hardcore draaide??

Maar verder geef ik je helemaal gelijk. Je weet van te voren welke muziek er gedraaid gaat worden...

The whole thing is based on respect! Respect to the music, respect to the DJs, respect to the crowd and respect to oneanother.
We have to remain in constant contact, but look around yourself! We've got kids in the hip-hop, we've got B-Boys, we've got every kind of person in this room and we are not kicking f**king attitude! It's about music!
Music never separated people! No one style of music is better than the other no one style is truer than the other! It's all music!

Waarschuw beheerder
Al vergeten dat Dana vroeger snoeiharde hardcore draaide??

Is deze foto 'vroeger' gemaakt??? ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Is deze foto 'vroeger' gemaakt???

Weet jij het?? is tenminste nog wel een oldschool shirt :yes:
Waarschuw beheerder
Ach ze ziet er wat ouder uit dan in de tijd dat ze nog Lady Dana was.

Music never separated people! No one style of music is better than the other no one style is truer than the other! It's all music!

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ze ziet er wat ouder uit dan in de tijd dat ze nog Lady Dana was

Scherp (Y)

Maar daarom draait ze nu nog regelmatig hardcore dus je opmerking blijft ongegrond :P
Waarschuw beheerder
Heb jij ook een puntje.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij ook een puntje

Danku, danku...

'S nachts ben ik op mijn best :D

Waarschuw beheerder
Maar daarom draait ze nu nog regelmatig hardcore dus je opmerking blijft ongegrond

Nou als ik Dana in een line-up zie staan is dat meer hardstyle hardhouse
Hardcore komt echt niet meer in de buurt hor :/

Misschien enkel als daar echt om gevraagt word
Maar meestal zie je dan wel Lady Dana staan, en die kom ik toch wel erg weinig tegen de laatste tijd
Dat wijf zit alleen maar int buitenland ofzo :9

magoed wanneer die foto gemaakt is weet ik niet
Maar schamen zou ik me wel doen als terrorgek zijnde

Tiësto nummer 2 is die dana :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vond het super gezellig, maar wat een tering herrie van een muziek... :s
Waarschuw beheerder
Vond het in de parkeergarage na afloop ook nog wel leuk met autotje boom boom boom :)

:)

Waarschuw beheerder
Vond het in de parkeergarage na afloop ook nog wel leuk met autotje boom boom boom

Dat zijn altijd leuke memory's!

Kan me sensation black 2004 nog heugen, zo een 30 man/vrouw lekker stampen om de auto van een sjonie die een leuke instalatie had.

Waarschuw beheerder
Vond het in de parkeergarage na afloop ook nog wel leuk met autotje boom boom boom

....:yes: Hier ook zo!!!

SCHITTEREND vind ik dat altijd; AUTODOORPARTY!!!

Vett!!! Met allemaal vage onbekenden....(Y)
Waarschuw beheerder
Vett!!! Met allemaal vage onbekenden....

Juist vooral dat ja allemaal vage mensen die hetzelfde denken: We gaan nog nie naar huis tra la la :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar verder geef ik je helemaal gelijk. Je weet van te voren welke muziek er gedraaid gaat worden...

als ik op de flyer zie staan dat er hardstyle/oldschool/hardcore wordt gedraaid ga ik er vanuit dat er een eerlijke verdeling zal zijn qua tijd van de verschillende stijlen....opbouwend...dus van hardstyle naar oldschool naar hardcore en niet van 22.00 tot 04.30 hardstyle met af en toe oldschool en van 04.30 tot 07.00 hardcore...had van mij meer hardcore gemogen:yes:

Waarschuw beheerder
Yes ik ben een 'clubkut' EN IK BEN DR TROTS OP! :yes:

Zo, nu jij weer...

BTW, hoe ben jij zelf dan begonnen? Was jij de 1ste gabber in Nederland, en liep iedereen als een wannebee achter jouw aan? DENK HET NIET :no:

Je mag op me reageren, je mag het ook laten. Ik heb me zegje gedaan en ga toch niet meer in op een ECHTE gabber, van mij mag je 'het laaste woord' hebben, geef ik dr nouw om 0:)
Waarschuw beheerder
tegen wie heb je t vinkievince???

Waarschuw beheerder
tegen agressor , niet tegen iedereen hoor:) Maar kwerd echt even pissig om dat gezeik van dr...laat fijn iedereen zn ding doen ofzo...beetje off topic, maar moest t gewoon ff kwijt :)...
Waarschuw beheerder
ok dan....maar iedereen mag zn mening hebben en laten blijken...dat eeuwige gezeik over clubkutten en wazi's enzo...ieder zn meug en zn mening

Waarschuw beheerder
bent dr helemaal mee eens zje-p!!! Gewoon lekker je eigen ding doen en leven en laten leven:yes: zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen o:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Yes ik ben een 'clubkut' EN IK BEN DR TROTS OP!

Zo, nu jij weer...

BTW, hoe ben jij zelf dan begonnen? Was jij de 1ste gabber in Nederland, en liep iedereen als een wannebee achter jouw aan? DENK HET NIET

haha moet ik werkelijk hier op reageren? mens zeik toch niet, klaarblijkelijk voel je je aangesproken hier.. jou zaak, maar ga nu niet zielig lopen janken

en neej, simpele ziel, het gaat er niet om ergens de 1-ste van te zijn, wel dat ik dezelfde stijl ben gebleven als k 10 jaar geleden ben begonnen, thats all!

Waarschuw beheerder
Wat ben ik toch blij dat ik geen puber als 10 jaar geleden ben gebleven...

Waarschuw beheerder
Heb het gemist GVD, lag ziek op bed :frusty:
Waarschuw beheerder
jij bent er zo'n eentje die steeds met de stroming meegaat of niet da rickey...oftewel een meelopertje
nu is hardcore een hype dus luister jij er ook naar

eigenlijk ben jij de kneus:/

Waarschuw beheerder
Pfff :no: :/ Laat maar...Leven en laten leven, lekker fijn je eigen ding doen...tkomt zeker niet in jouw woordenboekje voor? :no:

Waarschuw beheerder
dezelfde stijl ben gebleven als k 10 jaar geleden ben begonnen, thats all!

Sommige mensen zijn wat breder georienteerd dan anderen en smaken veranderen met de tijd door allerlei invloeden.

Waarschuw beheerder
Sommige mensen zijn wat breder georienteerd dan anderen en smaken veranderen met de tijd door allerlei invloeden.

Amen O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eigenlijk ben jij de kneus

Kom je daar nu pas mee :x
Was allang een feit
Waarschuw beheerder
Nog ff...............T2D was te gruwelijk