Partyflock

Forumonderwerp · 742946

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Omdat ik een beetje gek werd van het scrollen! Hahahah!!!

Waarschuw beheerder
En ik ben de hele week vrij dus veeeeel minder tijd om te PF-en :S Sollie :kots:

Waarschuw beheerder
Oh ok dan spreek ik jullie toch 's middags of 's avonds!!:yes:
Oh en Kif, ik wat dingetjes van je eigen inbreng gepikt:$

Waarschuw beheerder
Nou vooruit maar weer, boefje :devil:

Waarschuw beheerder
Ja, ik neem af en toe wel een kijkje maar kan niet all day long PF-en zoals op werk :)

Waarschuw beheerder
Ja... erg he :frusty: en guess what, het wordt deze week heeeeerlijk zomers weer :( Echt, niet tof :no:

Mja, over 16 nachtjes ga ik naar de echte zon.. Luxor vandaag... 46 graden!!!! :O *zweet*

Waarschuw beheerder
Vanaf morgen kun je weer in je minuscule bikinitje lopen :yes:
Oeh :bloos:
Wat toevallig nou dat ik morgen niet hoef te werken! 8)
Donderdagmiddag wel, maar dan ga ik gewoon met mn oppaskids naar t strand B) (Y)

Waarschuw beheerder
Goed geregeld Lucy (y)

Waarschuw beheerder
Ik zou wel willen :( maar ik moet weeeeeer werken :(

Waarschuw beheerder
Ja balen he.. maar kga zo lekker op 't terras zitten in m'n pauze B)

Waarschuw beheerder
Off-topic!!!!!! ;p

Waarschuw beheerder
Ow shut up :[

Heb niet op het terras gezeten, ben ff naar de Hennes gelopen voor nog een paar shirtjes voor mijn VAKANTIE!!!!!

:woop:

Waarschuw beheerder
Ja toch, ben dol op vakantie boodschapjes :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 13:11:
Off-topic!!!!!!

Waarschuw beheerder
Mini-enquête openingstijden Afvalstoffenbrengstation ( 15-08-2005 )
De gemeente Zoeterwoude wil de openingstijden van het Afvalstoffenbrengstation (ABS) beter laten aansluiten op de behoefte van de burger. U kunt uw mening hierover geven door het invullen van een mini-enquête

Waarschuw beheerder
Ik moet on topic blijven van Nies O:)

Op 26 juli 2005 heeft het college van burgemeester en wethouders ingestemd met de definitieve ontwerpen van Metaplus voor de skateparkjes in Zoeterwoude. De opdracht wordt aan deze leverancier uitbesteed omdat de ontwerpen en materiaalkeuze van Metaplus op unanieme steun van de skaters van Zoeterwoude konden rekenen. Naar verwachting zullen de parkjes rond de herfstvakantie gereed zijn.

Waarschuw beheerder
Meiden en jongens beginnen op steeds jongere leeftijd met seks. Uit de voorlopige resultaten van het in maart jongstleden verschenen onderzoek “Seks onder je 25e” kwam naar voren dat jongeren die op hun 13e of jonger voor het eerst met iemand naar bed gaan, vaak geen pil of condoom gebruiken tijdens de eerste keer. Voor condoomgebruik geldt: ‘jong geleerd, is oud gedaan’! Vandaar dat de nationale Vrij Veilig Campagne “Wie laat zich dan ook naaien zonder condoom?” is gericht op jongeren van 13 tot 19 jaar. Het doel van de campagne is het stimuleren van condoomgebruik onder jongeren. Want er zijn nog steeds veel jongeren die denken dat ze geen soa kunnen krijgen. De realiteit is dat iedereen een soa kan oplopen, of je nu vaste verkering hebt of met een ‘one night stand’ het bed induikt. Door veilig te vrijen, met een condoom, bescherm je jezelf én je partner tegen soa (en ongewenste zwangerschap). Daarom is het handig om uit voorzorg altijd een condoom bij je te hebben, òòk als je niets van plan bent.

Jaja dat staat Zoeterwoude ook te wachten!:cheer:
Een heuse safe sex campagne!!!!:cheer::woepwoep:

Waarschuw beheerder
Gezellie :)

Waarschuw beheerder
Één grote sexbende daar joh in Zoeterwoude :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk O:)

Waarschuw beheerder
Hoewel het wel een stuk minder is geworden sinds ik het dorp heb verlaten ;P

Waarschuw beheerder
Vertel,vertel!!!:cheer:

Waarschuw beheerder
Ja Nies, vertel jij eens iets over jouw explosieve sexleven ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 09:51:
Ja Nies, vertel jij eens iets over jouw explosieve sexleven

Jaah!!

Waarschuw beheerder
Oh shut up!!!!!!
Als je het echt wil weten......beter:cheer:

( sorry Pien):vaag:
Waarschuw beheerder
hoi 8)

Waarschuw beheerder
Goedemorgen Yas, blijkbaar zijn wij de enige vroege vogels!:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 08:37:
beter

:cheer: yeaaaahh!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Nies d'r sexleven is beter dan tevoren, en ze vind het rottig dat Pien dat moet lezen over d'r zus :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hihi ok dan ;)

vreemd is dat....
vind het ook maar niets als mn zus iets over haar sexleven vertelt
terwijl er op meidenavondjes met goede vriendinnen bijna nergens anders over gepraat wordt :p

Waarschuw beheerder
En daar zit m'n zusje ook altijd bij :D