Partyflock

Forumonderwerp · 742946

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Omdat ik een beetje gek werd van het scrollen! Hahahah!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Oh :s Ik heb daar echt al tigduuzend mensen over gehoord, echt heel veel :O
Maar je kan je nog helemaal niet inschrijven :no:
Rens en ik zitten er al vanaf december achteraan, maar ze kunnen no geen info geven :/
Ik denk dat ik gewoon voor de deur moet gaan liggen :jaja: Lijkt me wel super duper leuk 8) Mja, de kans is wel hiel klein :[
Waarschuw beheerder
donateur
Dat voor de deur liggen word het denk ik niet hoor haha :D Hey maar jij hebt nu toch geen vaste baan? Hoe krijgen jullie die dan die hypotheek rond of verdient Rens zoooooooveel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat had ik ook al gehoord... Oow ja wacht ff dat zijn die hele goedkope huizen :O Ja dan moet het wel lukken ja ;) Mijn neef zat er ook al op te azen, en ik heb Benthe er ook over gehoord, en weet ik veel wie :vaag: Ik zal duimen :yes: Willen jullie (lees: wil jij) niet in Hazerswoe gaan wonen dan?
Waarschuw beheerder
Ik wil daar ook wonen...:)!!! Maar wie het langste staat ingeschreven die maakt het meeste kans..En ik sta helaas nog niet zolang ingeschreven :(
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat heeft er toch niks mee te maken :/ Want dit keer zijn het koophuizen en geen huur, en alleen bij huur geldt de langste inschrijving :)

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat iedereen tot een bepaald inkomen zich kan inschrijven en dat er daarna gewoon geloot wordt, wel zo eerlijk ook :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op vrijdag 31 maart 2006 om 18:41:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat iedereen tot een bepaald inkomen zich kan inschrijven en dat er daarna gewoon geloot wordt, wel zo eerlijk ook

Ik hoop dat je gelijk hebt Pien!! Dan maak ik misschien nog wel een kansje :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal voor jullie allemaal duimen :yes: (L)

Waarschuw beheerder
Dan gaan jullie gezellig naast mijn mamsie wonen :cheer:
Zou ik ook wel willen :s soms woont ze net te ver :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 08:25:
Zou ik ook wel willen soms woont ze net te ver

Ik snap wat je bedoelt... :)
Wij hebben uit betrouwbare bronnen vernomen dat de kinderen van bepaalde ambtenaren als eerst zo'n huis toegewezen krijgen :@ Dát is nou echt dikke vette onzin :[
Ik ga een boze brief sturen, slaat toch nergens op dat hun voorrang krijgen?!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm nee dat lijkt me onzin hoor Luus, ze moeten zich natuurlijk verantwoorden daarvoor dus nee, het lijkt me hiel sterk :s Ik zou iig wel wachten met je boze brief want dat helpt denk ook niet echt veel bij je plek op een eventuele lijst ;)
:no: Ik ga iig nog geen brief schrijven, ik reageer het wel op manlief af 8)

Een van de makelaars van Blokland die woont bij Rens in de straat, daar stond Rens zn moeder mee te praten van de week en die vertelde het :/ Zou best zo kunnen zijn toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat geloof ik echt niet :no: Dat kunnen ze nooit hard maken zoiets :no: Nee hoor Luus, je mag gewoon hoop blijven houden (F)

Waarschuw beheerder
Ik zal in ieder geval alvast voor jullie allemaal duimen want het is toch weer eens rustig op mijn werk en dan kan ik jullie op deze manier wat helpen.

Waarschuw beheerder
Mooie tijd zwager (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op maandag 3 april 2006 om 19:16:
ik reageer het wel op manlief af

zou ik ook mee uitkijken Luus, anders wíl hij daar straks niet eens meer gaan wonen O:) ;p

ik heb indd van Mona al wat gezien van die appm.... echt leuk! gezellig :)
zou ik ook mee uitkijken Luus

Daar heb je gelijk in 8)

Nog steeds nis gehoord :/ We moeten wachten tot er een artikel in de krant komt te staan ofzo :/

Waarschuw beheerder
:gaap: .. stil hier...
Waarschuw beheerder
donateur
Nou idd :/ Misschien moeten we het aantal topics is gaan beperken en er een aantal sluiten O:) Dan hebben we in die andere topics ook echt wat te vertellen namelijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar er blijft zo wienig te ouwehoeren over ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Okee:

Yassie's topic blijft open (Y)
Als de nacht verdwijnt blijft open (Y)

En dan de rest sluiten :$ Lijkt me stukken overzichtelijker EN gezellig omdat we dan veel meer te kletsen hebben op de andere fora O:)
Laten we t dan wel ff aan de topicbeheerdster vragen 8)
Nies!!! Waar ben je?!
Pien, jij ziet haar natuurlijk ook wel eens privé.. 8)

Waarschuw beheerder
Ik ben hier!!!
Ja is een moeilijk beslissing, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al tijden niets meer heb bijgedragen aan de discussies op mn forum, sluit m maar! :/
Euh.. hoe sluit je dat? Ik denk dat jijzelf ff moet aangeven aan een van de beheerders van PF dat je het topic wilt sluiten :)