Het gaat eigenlijk best goed,het enige wat even tegenzit is het vinden van een andere baan,ben nu sinds september bezig,maar het wil niet echt lukken.
Als dat gelukt zou zijn en het huis dat mijn vriend nu aan het verbouwen is eindelijk eens afkomt..danm ben ik helemaal tevreden met mijn leven,zolang we ook maar gewoon gezond blijven
Als dat gelukt zou zijn en het huis dat mijn vriend nu aan het verbouwen is eindelijk eens afkomt..danm ben ik helemaal tevreden met mijn leven,zolang we ook maar gewoon gezond blijven
Op dit moment voel ik me zwaar klote, maar beter kan altijd he, hoewel het de laatste tijd met kleine stapjes beter ging.
Helaas zit ik nu met dingen en ben ik totaal onmachtig en k kan nergens mn ei kwijt.
Dus over een week of 2 voel ik me wat beter.
Heel leuk als je dat al van te voren weet
Wordt een leuk weekendje thuis NOT
Helaas zit ik nu met dingen en ben ik totaal onmachtig en k kan nergens mn ei kwijt.
Dus over een week of 2 voel ik me wat beter.
Heel leuk als je dat al van te voren weet
Wordt een leuk weekendje thuis NOT
same here...ben ook behoorlijk heppie..
nieuwe baan sinds eind Januari...doe ook een opleiding daar...geen geld tekort (hou eindelijk eens wat over)
Mis idd soms ook wel een leuke vent...maar ja komt wel weer...
nieuwe baan sinds eind Januari...doe ook een opleiding daar...geen geld tekort (hou eindelijk eens wat over)
Mis idd soms ook wel een leuke vent...maar ja komt wel weer...
Ik moet verandering hebben anders word ik gek!!
Het leven is één en al verandering geen dag is hetzelfde, maar ik ga liever voor het grotere werk!!
Hoe meer spanning hoe meer vreugd ben heel snel verveeld en probeer het altijd meer dieptegang te geven dan ik op dit moment heb!!
ER IS ZOVEEL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Het leven is één en al verandering geen dag is hetzelfde, maar ik ga liever voor het grotere werk!!
Hoe meer spanning hoe meer vreugd ben heel snel verveeld en probeer het altijd meer dieptegang te geven dan ik op dit moment heb!!
ER IS ZOVEEL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
just living my life and i'll see what the future brings to me