Partyflock

Forumonderwerp · 742286
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie de beste Nederlandse hip hop op dit moment? Ik vind THC toch met de verste tracks komen op de moment.
Waarschuw beheerder
donateur
Gekke shit ouwe !
Waarschuw beheerder
ik vindt helemaal niks aan hiphop
srry kan er niks aan doen maar er zijn mensen die dat wel leuk vindt okee en dat respecteer ik ook als ze onze muziek maar ook respecteren :P

Waarschuw beheerder
Hey Urban Gipsy alles goed mang?

Waarschuw beheerder
don`t fuck whit me ??? anders komt je mamie je helpen

TeRRoR uBeR aLLeS
Waarschuw beheerder
hardcore terror darkcore speedcore
Waarschuw beheerder
donateur
Sletje van Lange F en Baas B is echt de bomb mang! Vette sjit ouwe!

Waarschuw beheerder
terror gvd kut trance kutjes bam bam bam

Dat zijn de echte gabbers :/
Waarschuw beheerder
ewa bradda nog good gefucked dang?? Respect bro! Dat is toch geen muziek die terror dat kan ik ook maken met een paar potten en pannen whaha

Waarschuw beheerder
ewa bradda nog good gefucked dang?? Respect bro!

Ben bezig B)

Respect to you 2 mang!

Waarschuw beheerder
jah en jullie kunnen alleen zingen over een leven die je niet hebt gehad met ik ben gangster JAH en ik taliban strijder!

Waarschuw beheerder
ready or not hardcore taking over!

Waarschuw beheerder
Hoe lang zitten jullie al in de scene? 2 jaar ofzo? 2e generatie *kots*

Sorry hoor (F)

Waarschuw beheerder
5 jaar? Zozo knap hoor

*Klapt in zijn handen*

Sceneverneukers :yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb gewoon gein met Urban Gipsy ik respecteer hem zoals ie is ;)

Al behoorlijk lang erger ik mij aan veel van de (in mijn ogen kortzichtige en voorspelbare) reacties van de hardcore-liefhebbende medemens
(leeftijdcatogorie 14 - 18 jaar met uitzonderingen)

Het is altijd zo van: Trance stinkt, hardcore will never die, hardcore da best, kut r&b, techno eentonig, suffe clubkutten.
Vinden dat pogo op feesten thuishoort, overal met hun rechtse ideeen te koop lopen en iedereen en alles in hokjes stoppen!

Als ik dat ga doen bij hun kom ik op: Kuddeschaap, wazi of meeloper!

Ik krijg er zo langzamerhand een punthoofd van...

Laat gewoon iedereen lekker in zijn eigen waarde en ga feesten!

Wat is gabber wel en niet?
- 'Buitenstaanders' respecteren, ook al hebben die een andere (muziek)smaak. Je zult merken dat mensen ook respect voor jou zullen tonen, zolang jij hen ook maar respecteert. Diegenen die mensen met een bredere smaak meteen voor clubkut uitschelden, zijn zeer beperkt in hun denken, dom, kansloos en weten zelf niet waar ze over lullen!!!
- Onderlinge saamhorigheid/eenheid met je 'mede-gabbers'. Dit bereik je niet door met z'n allen "Holland, Volland" te roepen!
- Elkaar respecteren, jezelf relaxed en sociaal opstellen. Passie hebben voor hardcore, maar daarnaast is het geen schande als je ook voor andere stijlen openstaat.
- 's Weekends met z'n allen lekker alle wekelijkse sleur van je afschudden en het dak eraf feesten.
- Je medegappies helpen als ze fout gaan.
- Er geen punt van maken van welke afkomst/ras/stad/provincie/voetbalclub je mede-gabbers zijn, een gabber is een gabber!
- Niet lomp lopen pogoën, zodat allemaal meisjes hulpeloos gevangen raken in jullie kooi van triest kindergedrag.
- Niet zeiken over clubkutten uit jaloezie over hun betere uiterlijk of gewoon uit meeloperij.
- Je rechterarm mag alleen omhoog als je oksel jeukt.
- Rotterdam Terror Corps is géén terror.
- Laat je middelvingers maar gerust naar beneden, ga anders wat te drinken halen ofzo.

Hier kunnen jullie van leren ;)

Waarschuw beheerder
staat je naam erbij?

Waarschuw beheerder
Daarom vraag ik ff :D

Waarschuw beheerder
vraag dan gewoon of je naam erbij staat :S

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is gabber wel en niet?
- 'Buitenstaanders' respecteren, ook al hebben die een andere (muziek)smaak. Je zult merken dat mensen ook respect voor jou zullen tonen, zolang jij hen ook maar respecteert. Diegenen die mensen met een bredere smaak meteen voor clubkut uitschelden, zijn zeer beperkt in hun denken, dom, kansloos en weten zelf niet waar ze over lullen!!!
- Onderlinge saamhorigheid/eenheid met je 'mede-gabbers'. Dit bereik je niet door met z'n allen "Holland, Volland" te roepen!
- Elkaar respecteren, jezelf relaxed en sociaal opstellen. Passie hebben voor hardcore, maar daarnaast is het geen schande als je ook voor andere stijlen openstaat.
- 's Weekends met z'n allen lekker alle wekelijkse sleur van je afschudden en het dak eraf feesten.
- Je medegappies helpen als ze fout gaan.
- Er geen punt van maken van welke afkomst/ras/stad/provincie/voetbalclub je mede-gabbers zijn, een gabber is een gabber!
- Niet lomp lopen pogoën, zodat allemaal meisjes hulpeloos gevangen raken in jullie kooi van triest kindergedrag.
- Niet zeiken over clubkutten uit jaloezie over hun betere uiterlijk of gewoon uit meeloperij.
- Je rechterarm mag alleen omhoog als je oksel jeukt.
- Rotterdam Terror Corps is géén terror.
- Laat je middelvingers maar gerust naar beneden, ga anders wat te drinken halen ofzo.

hahahaha juistem!!

rtc is geen terror nee LOSERSSSS!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Urban heeft niks op zijn profiel staan over hardcore ik eigenlijk ook niet dus ben benieuwd :D

Waarschuw beheerder
gaan we beginnen over voor oordelen

Waarschuw beheerder
2e generatie he? Niet dat ze allemaal zo zijn maar de meesten verpesten de hele scene en zo krijgt iedereen een slechte naam!
Waarschuw beheerder
Een dorp vol lijperds ja klopt bradda mongolen idd! Ik bedoel niet mongool als scheldwoord maar je bent gewoon echt mongool ik zie aan jou ogen! Maar non spang als jou ouders broer en zus zijn is logisch dat jij mongooltje word, wel knap dat jij al op compa kan of word je geholpen door jou begeleider die jou snot af en toe afveegt noooh wat ben jij lelijk ltrs zwakzinnige incest boer

Waarschuw beheerder
gaan we beginnen over voor oordelen

:no: Om wat jullie postten, je weet niet eens waar je het over hebt joh :S

Wist je dat hardcore ook een beetje van hiphop is afgenomen?? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
had je maar nie in een vrij land moeten geboren worden

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.dotf.nl/tegeltje/tegeltje3.jpg[/img]

hahaha lelijkerd

Waarschuw beheerder
Een dorp vol lijperds ja klopt bradda mongolen idd! Ik bedoel niet mongool als scheldwoord maar je bent gewoon echt mongool ik zie aan jou ogen! Maar non spang als jou ouders broer en zus zijn is logisch dat jij mongooltje word, wel knap dat jij al op compa kan of word je geholpen door jou begeleider die jou snot af en toe afveegt noooh wat ben jij lelijk ltrs zwakzinnige incest boer

welke school zat jij ?

Waarschuw beheerder
donateur
Wist je dat hardcore ook een beetje van hiphop is afgenomen??

juistem en ut komt uit detroit

Waarschuw beheerder
rot je toch lekker op naar die kanker negers

Dude, wordt eens volwassen :D

Ik ga niet meer verder op jullie in moeite niet eens waard :no: Ga maar lekker pogo-en ofzo :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
rot je toch lekker op naar die kanker negers

rot op naar je hillbilly friends

doe je ook zo wijs as je alleen ben? ik wel B)

heb geen maten nodig om me wijs te voelen
Waarschuw beheerder
100% knettergek jij moet niet wijs doen kill, want jij bent niet gek je bent een kneus

Waarschuw beheerder
Hiphop / Disco = House = Hardcore = Terror = speedcore
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn niet anti-pogo mop :no:

alles is goed as maar gezellie is en je sorry zegt as je tegen me aanjumpt anders ram ik mijn elleboog in je mik

Waarschuw beheerder
donateur
hey pep terror....

wedden dat je pas sinds dit jaar naar feesten gaat :P.... ondergetekend loopt al 10 jaar mee, wie denk je nou dat weet wat feesten isse?
Waarschuw beheerder
99%Angel ---> lopen er echt van die mogooltjes rond op die feesten dan? Ik kan niet geloven mang dat daar zulke lelijke mensen rond lopen!, kijk mijn familie ging ook altijd naar gabber dingen vroeger gewoon iedereen had toen aussie aan enzo (heeft mijn oom nu nog), en de meeste gasten hadden een matjeenzo. Mijn oom zegt altijd dat boeren daar niet kwamen dat het alleen in de randstad was die feestjes. Dus hoe kan het dang dat nu al die boeren daar komen? Waarom slaan jullie die niet is weg dang? Die laat je toch niet jou feestje verpesten
Waarschuw beheerder
hij doet terror en dang endymion en angerfist hahah neppe boeregabber

Waarschuw beheerder
Go GOODFUCKER!!!!! je hebt helemaal gelijk.....kmis alleen 1 punt: PUNTSCHOENEN....mag dat ook? ;);)

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niks is allemaal bagger

Waarschuw beheerder
donateur
100 % OSDORP POSSE :jaja:
Waarschuw beheerder
Den Haag Connection, Nieuw allochtoonse generatie
Waarschuw beheerder
Van: Jumpex
Behandelaar: niet in behandeling
Volgen: nee
Datum: woensdag 26 januari 2005 om 12:20
Laatste aanpassing: woensdag 26 januari 2005 om 13:02
Status: Gesloten
Sectie: Forum (bericht)
Element: [xtc]TERROR[pep]
woensdag 26 januari 2005 om 12:10
nee dat hip hop is wat vieze zwarte herrie

Jumpex
woensdag 26 januari 2005 om 14:48

Correspondentie:

Xes (actie)
woensdag 26 januari 2005 om 13:02
Je bericht is verwerkt! :)

Jumpex
woensdag 26 januari 2005 om 12:20
discriminerend taalgebruik

:d

Waarschuw beheerder
kmis alleen 1 punt: PUNTSCHOENEN....mag dat ook?

Tuurlijk beter dan die lompe kisten :D

Waarschuw beheerder
Jumpex :respect:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Waarom slaan jullie die niet is weg dang?

Omdat we er dan zelf uitgekickt worden ;)

Of ben je toch fake?

Waarschuw beheerder
Omdat we er dan zelf uitgekickt worden

En dat het sfeer dan nog verneukter word dan dat het al is!

Het enige wat je kan doen is die mensen heropvoeden in een aparte wazikamp! 8)

Waarschuw beheerder
We zetten ze aant werk in arbeitzkampfen O:)

Waarschuw beheerder
Hahahahaha :respect: :devil: dat zal ze wel leren :9

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wil je weten hoe het voelt om altijd anders te zijn, wil je weten hoe het voelt om ook een hustler te zijn! :respect:

En de wieri die ik rook! :smoke:

Waarschuw beheerder
Wazi's moet je oppakken, deporteren en te werk stellen!

Ik ben er voor (Y)

Waarschuw beheerder
Ik stem voor:yes:

Waarschuw beheerder
Hoe gaan we dat aanpakken? We moeten geheime politie hebben en dat soort dingen :9

Waarschuw beheerder
We gaan een nieuwe ondergrondse samenstellen

Waarschuw beheerder
AWA? Anti Wazi Alliantie?? :D

Waarschuw beheerder
En dan gaan we samen met de APC B)

Waarschuw beheerder
B) Hehehehe :respect:

Waarschuw beheerder
:9

Waarschuw beheerder
Hehehehe zon beetje elke pf-er meld zich dan wel aan B)
Werkzaam bij The Firm Organised
Artiest Ked
Waarschuw beheerder
donateur
Extince
Opgezwolle & Kubus
Duvel Duvel
Jawat
Typhoon

Waarschuw beheerder
Ik vind THC toch met de verste tracks komen op de moment.

Puuh..THC IS KLOTEN ! :S:S

Waarschuw beheerder
volgens mij kun je beter naar partypeeps gaan ipv partyflock urban gipsy!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij kun je als house liefhebber ook best van hiphop houden ~*~Melanie ~*~ :)

Deelt overigens de mening van Ked... Opgezwolle en Kubus zijn heer en meester. Extince blijft natuurlijk de keizer.

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
- Extince
- Neo, Manu en GreG (zie www.goudsesnippers.nl of www.goudaspoortnie.nl :P)
- E-Life doet ook nog wel wat leuk spul

En een beetje muziekliefhebber staat open voor meerdere soorten muziek :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yo Bertje, what up mang?

Ik weet het is misschien geen hiphop maar misschien vind je deze muzika wel bong weet je.

Check mijn nummer dat ik samen met Balz'n, je weet toch die rappers uit het oosten, heb gemaakt

http://www.soundclick.com/util/streamM3U.m3u?ID=1913662&q=Hi

Daar kan je die song lusiteren weet je, holla back en zeg maar wat jij vind ok.

Späterz mang!
Waarschuw beheerder
bradda ik krijg geen pokoe te horen bij die link, maar bro blijf jou ding doen je weet

laterz respect

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Anton, die is gekke muziek swa, foh shizzle! :d

Vage drum en bass ofzo :smoke:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat vinden jullie van Bettelen

Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat Duro in Zany vs. Duro - Dissin' wel laat horen dat ie ook zeker skills heeft...

maar serieus, als je urban ofzo wilt bespreken, doet dat dan niet op partyflock. Niet dat ik jou en je muziek niet respecteer, ook al vind ik het teringherrie, maar hier komen er geheid Wazi's meteen over terror enzo beginnen.
Waarschuw beheerder
ja jij hebt gelijk bro, maar ik heb schijt aan die lonsdale boeren, er zitten hier genoeg urban lovers, die boeren klappen wij al vaak genoeg op straat

Waarschuw beheerder
Ik vind bange frans en dwaas b errug(Y)
Waarschuw beheerder
No spang Bertje, gewoon die link laden in je winamp playa en klaar is die pokoe om te lusiteren! :respect:

Ik heb die respeQ al van trailer trash gekregen, en deze song is specially dedicated to Mat Urban (RIP :flower: ) dus ik denk jij gaat die wel diggen, je weet.
Waarschuw beheerder
Aaaight bradda zeker lauw ik ga die pokoe nog een keer checken! Respect 2 big M.U. We zullen die kill missen hier!

Waarschuw beheerder
THC hahahahah

supercharger of Opgezwolle
Waarschuw beheerder
opgezwolle kom op mang! Stelletje boeren die wijs doen over zwolle! die neem je toch niet serieus bradda
Waarschuw beheerder
wacht maar tot wij met onze tracks uitkomen met de UMC, deze planga kamper samen met mijn mocro bradda`s

Waarschuw beheerder
:S

Gotta be fake...
Waarschuw beheerder
Ik vind hem wel een stoere jongen.
Waarschuw beheerder
riespeQ thu gipsy weej of laif _O_

Laif on tha streetz aint no joke! Crazy crimez and Mat violence :vaag:

:smoke: that Herben!

peas out

Waarschuw beheerder
Frans Bouwer

Waarschuw beheerder
ik vind casto vet

Spacekees en Terrilekst ook veelbelovend, droog maar zeer gevat... :jaja:

Waarschuw beheerder
opgezwolle kom op mang! Stelletje boeren die wijs doen over zwolle! die neem je toch niet serieus bradda

ja en jij bent lekker met je THC, stelletje 'hustlers' uit fokking Tuindorp die stoer lopen te klappen met die ballen

hahahahahahaha

'Wil je weten hoe het voelt om buitenlander te zijn'
Wat een fokking triest nummer is dat, om dan nog maar niet te spreken van ballen tot we vallen. En die gasten vinden het stoer om te smoken! Jezus christus, ik was 14 toen ik blowde, die gasten zijn 20 en doen net of je helemaal de shit bent als je blowt.

agh... ik maak zo al genoeg worden vuil aan THC.
Waarschuw beheerder
nee bro je ziet het fout ze hebben gewoon skitta en dat is goed! ze zijn al ommin langer bezig dan die nrs die jij noemt kill, ze hebben veel goede tracks en goede eigen styl, dus daarom respect voor hun, en iedereen die muziek maakt rookt veel soekkoe lijkt me logisch
Waarschuw beheerder
:respect: sticks delic steez :respect:

Niemand kan tippe aan hun tekste en flow.

Enne ik mot nog een ding kwijt en dat is fuck Lange Frans en Baas B, stelletje speeltuingangsters.

Waarschuw beheerder
ey blen..
THC,niks mis mee..ik heb veel aan dat liedj
'je bent niet alleen'
gehad...mooi nummer...en de tekst vind ik goed..
niks mis met THC..en ben JIJ nu stoer omdat je op je 14 de al blowde ? dat vind ik meer sneu,,EEJ MENSEN MOET JE HOREN HIJ BLOWDE AL TOEN HIJ 14 was :S... poeh poeh...
Waarschuw beheerder
en toch zuigt THC als een motherfucker :D inderdaad dat zogenaamde protestnummer van ze was echt om te huilen. En al die jongens liepen erachter aan... Public Enemy, die konden dat pas verwoorden. Niet drie van die gasten die een jointje roken in hun videoclip ( inderdaad errug stoer...)

Waarschuw beheerder
Den Haag Connection!

whahaha t is dat ze uit Den Haag komen :). Maar t is en blijft troep. Behalve Respect natuurlijk!

Waarschuw beheerder
ey blen..
THC,niks mis mee..ik heb veel aan dat liedj
'je bent niet alleen'
gehad...mooi nummer...en de tekst vind ik goed..
niks mis met THC..en ben JIJ nu stoer omdat je op je 14 de al blowde ? dat vind ik meer sneu,,EEJ MENSEN MOET JE HOREN HIJ BLOWDE AL TOEN HIJ 14 was ... poeh poeh...

jij snapt er ook echt de ballen niet van he. Ik zeg toch niet dat ik stoer ben omdat ik op mijn 14e al blowde. Nu blow ik niet eens meer, ik weet wel beter. Die gasten doen net of blowen helemaal de shit is. In die clip zie je ze alleen maar jointjes opsteken om hun zorgen te vergeten omdat de maatschappij niets voor ze doet! hahahaha. gek he! Waarom zou de maatschappij iets doen voor mensen die zelf niets voor deze maatschappij doen! Zogenaamde Hustlers....

Dat jij heel veel hebt gehad aan 1 nummer van hun, good for you. Dan kan hun muziek nog wel kut zijn. Maar.... als in februari artikel 140 uitkomt (betekent trouwens dat je niet lid mag zijn van een criminele organisatie) zal ik het heus wel ff checken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind Nederlandse hiphop 3x niks:no:
Sommige hebben wel goeie lines etc maar dan houdt t ook op voor mij.
THC,DHC enz enz allemaal troep!

Waarschuw beheerder
ey..ik weet niet hoe je hier moet reageren op iemand ze antwoord ( dat het zo licht word in jou berichtje )
dus doe ik het maar ff zo..niet alleen dat liedje..ik vind meerdere nummers goed..en ik zeg niet dat jij zegt dat jij stoer bent dat je toen al blowde...maar dat klonk zo wous..maar ieder zijn eigen menig togh ?

Waarschuw beheerder
en voorderest...ik heb niks tegen je ofso..ik wou je dat gewoon even vertellen ;)
want in andere topic's waar jij ook heb gereageerd ( Blen )
vind ik dat je goede reactie's geeft (Y)

Waarschuw beheerder
Nona_ Starr je kan zo blokje krijgen door iemand zijn stukje tekst te kopieren en ervoor te zetten [ quote ] het stukje tekst [ /quote ] maar dan zonder die spaties :)

verder, ieder zijn mening toch :)
Artiest Ritz
Waarschuw beheerder
Nederland verloedert - Ali B. wint Zilveren Harp.

Waarschuw beheerder
ja en Pim Fortuyn is de grootste Nederlander

hahahahaha
Waarschuw beheerder
wat heb jij tegen THC bradda het zijn boiz van de straat en zo is het leven nou eenmaal je geld bij elkaar hustlen, deze boiz hebben met hun muziek toch nog iets weten te bereiken en voor nederlandse begrip is het zeker goed originele beats etc kan je van al die andere ook niet zeggen kill
Waarschuw beheerder
Ik vind Balz'n pioniers op dit gebied! Zeker met hun oosterlijke accenten geven zij die innovatieve touch aan de Nederlandse hiphop scene~!

Ik ben ook gelukkig dat ik een track met hun mocht maken!

Waarschuw beheerder
Nona_ Starr je kan zo blokje krijgen door iemand zijn stukje tekst te kopieren en ervoor te zetten [ quote ] het stukje tekst [ /quote ] maar dan zonder die spaties

ik dank U hartelijk :P

Waarschuw beheerder
Ben helaas niet zo van de Nederlandse rap, het ouwe werk van Osdorp Posse kan ik wel weer waarderen (Y)

Waarschuw beheerder
Het begrip: Goeie Nederlandse Rap' bestaat niet.
We zijn hier in Nederland en niet in de jungle ;)
Keep that in mind...
Waarschuw beheerder
Idd we leven hier niet in Amerika dus gedraag je dan ook aub nie als n gangsta uit de ghetto van Compton.
Waarschuw beheerder
Ik vind THC toch met de verste tracks komen op de moment.

Hahaha..wankers

- Opgezwolle komt momenteel ver boven de rest uit.

-Extince kan ik op zn tijd zeker ook wel waarderen.

- Osdorp Posse deden in het verleden leuke dingen,maar hun huidige repertoire boeit me echter totaal niet.

- Typhoon en Duvel Duvel zijn alleen boeiend wanneer ze produceren samen mét Opgezwolle.

- Brainpower,Lange Frans e.d. zijn voor mij echt geen serieuze hiphopartiesten.Ik zou ze eerder plaatsen onder de noemer commerciële rotzooi t/m 14 jaar.

- Spookrijders zijn het ook nét niet, ik vond alleen Ik ben de Man & Klokkenluiders sterk voor de rest weinig boeiends van gehoord.

- Tafel van 11 = Talent

Misschien vergeet ik er nu een paar,dat zal komen omdat ze me ook niet voldoende hebben kunnen boeien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lange Frans heeft wel een vette stem :yes:

Waarschuw beheerder
MC ruffian ze stem is vetter :yes:
Waarschuw beheerder
Lange Frans heeft wel een vette stem

Dat kan,maar ik kan het niet waarderen dat mensen een goeie stem gebruiken om goedkoop én slecht te scoren.
Dat zal hem misschien een zorg zijn dat mensen er zo overdenken,maar ik heb er weinig respect voor.
Waarschuw beheerder
Ik zeg Sugacane.

Waarschuw beheerder
- Spookrijders zijn het ook nét niet, ik vond alleen Ik ben de Man & Klokkenluiders sterk voor de rest weinig boeiends van gehoord.

nét niet, hahahahah die gasten zijn zo fokking triest.

Waarschuw beheerder
- Brainpower,Lange Frans e.d. zijn voor mij echt geen serieuze hiphopartiesten.Ik zou ze eerder plaatsen onder de noemer commerciële rotzooi t/m 14 jaar.

wuahahahahhahahaaaaaaah (Y)(Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
nét niet, hahahahah die gasten zijn zo fokking triest.

Ik noem het net niet omdat ik na 1 album op ben gehouden met hen te volgen,dus heb ik mijn mening wat genuanceerd gegeven.
Waarschuw beheerder
en jij ben op zoek naar je verstand urban, denk niet datje dat ooit nog gaat vinden!

Waarschuw beheerder
en Urban Gipsy nog naar Mobb Deep geweest van het weekend of ken je dat niet?
Waarschuw beheerder
tuurlijk ken ik dat, is wel lauw, maar niet echt mijn ding vind burn wel ferz nr, ik ben meer de oude NWA, eazy-e, tony toca, krs-one blijft ook lauw en tupac is en blijft koning ;)

Waarschuw beheerder
aight....

Waarschuw beheerder
kwikwimeepampam.....praat normaal kneus!

Waarschuw beheerder
ja dan ben je niet urban als je dat niet doet

Waarschuw beheerder
ik vind Blen aardig :P:$

Waarschuw beheerder
nona starr, nog gelukt met die nummers?

Waarschuw beheerder
nona starr, nog gelukt met die nummers?

Neej ! vet irritant
Waarschuw beheerder
Dat hele begrip Urban is me ontschoten.
Dwz waarom moet iets een verzamelnaam krijgen ?
Waarschuw beheerder
Urban Gipsy tuurlijk ken ik dat, is wel lauw, maar niet echt mijn ding vind burn wel ferz nr, ik ben meer de oude NWA, eazy-e, tony toca, krs-one blijft ook lauw en tupac is en blijft koning

KRS-one :respect:

Waarschuw beheerder
Dat hele begrip Urban is me ontschoten.
Dwz waarom moet iets een verzamelnaam krijgen ?

omdat de massa dat bedenkt. Hetzelfde voor House-feesten. Dat kan ook verschillen van techno tot hardcore tot progressive tot DnB.

Echte liefhebbers hebben het over hiphop of RnB, niet Urban
Al gebruikt iemand de term urban weet hij eigenlijk niet waar die het over heeft.

Waarschuw beheerder
Al gebruikt iemand de term urban weet hij eigenlijk niet waar die het over heeft.

Daar heb ik een hekel aan..ze denken dat ze weten waar ze het over hebben...praten 'gangster taal' en weten geeneens wat bijv. het woord loeso ofso betekend...
Waarschuw beheerder
omdat de massa dat bedenkt. Hetzelfde voor House-feesten. Dat kan ook verschillen van techno tot hardcore tot progressive tot DnB.

Klopt een wereld van verschil.
Waarschuw beheerder
urban is een marketingwoord. Klaar, tis inderdaad wat Blen zegt, ik irriteer me ook dood aan iedereen die over urban praat. Het kan tegenwoordig ook al soul zijn namelijk. Nog zo'n enorm loze term is black music. Als mensen nou alles terug zouden leiden tot de oorsprong, zou er bijna alleen maar black music op de wereld zijn. Noem het gewoon zoals het is, en ga er geen fuckin' reclame naampje voor verzinnen.

edit: Sorry vrienden, moest ff wat kwijt :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doe mij maar Mobb Deep :respect:
Waarschuw beheerder
Hahah zoek maar een excuus om je geen meeloper te voelen maar jullie zijn meelopers die muziek is van ons van de straat en niet van studentjes
Waarschuw beheerder
Says who (*ligt op de grond van het lachen*)?
Waarschuw beheerder
Sta maar gauw op anders maak ik een wheelie op je hoofd boer

Waarschuw beheerder
Maar Finch heeft wel gelijk...wat is nou Urban
vertaling:

urban
1. stads, stads-, stedelijk

Het is marketingtechnisch makkelijk om alles een naam te geven en in een hokje te plaatsen. Maar is Extince dan ook urban?? Als we toch zo goed in hokjes zijn waar zit het verschil dan tussen hip/hop-urban-nederhop etc Ik vind wel dat er een positieve ontwikkeling in de Nederlandse 'hip-hop' 'urban'(hoe het ook mag heten)scene zit.
Waarschuw beheerder
Hahah zoek maar een excuus om je geen meeloper te voelen maar jullie zijn meelopers die muziek is van ons van de straat en niet van studentjes

Aldus de stoere jongen die zichzelf Den Haag Connection noemt omdat dat stoer is... Meeloperij???
Waarschuw beheerder
Omdat dat de straatshit is

Waarschuw beheerder
connexion ja

Waarschuw beheerder
Laat ik even niet beginnen over de titel van dit forum.

Beste Nederlandse Hip Hop op DE moment tsjongejongejonge

Waarschuw beheerder
hahahaha, dat was inderdaad niemand nog opgevallen

het moet natuurlijk die zijn :P

Waarschuw beheerder
Terilekst
Waarschuw beheerder
Sahbiiiii!!!
Waarschuw beheerder
ik ben het niet met die hardhorende boer eens dat er uit NL geen goeie hiphop kan komen. Je hoeft egt niet uit het ghetto te komen om hiphop te kunnen maken. De eerste hiphop was ook helemaal niet "gansta" ofzo. Maar vooral vrolijke feestmuziek. Denk aan Sugerhill gang en Run DMC.

Maar Opgezwolle vin ik het beste.
DuvelDuvel vin ik zelf wel heel goed. Ik vind ook niet dat zij aleen interresant zijn daar samenwerking met opgzwolle.
Blax en Typhoon zijn ook goed. vooral Ty vin ik een goeie MC.
Maar dat zwolse groepje ( Check ook de cd van Kubus)vin ik de beste op dit moment
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Waarschuw beheerder
donateur
Opgezwolle zeker #1!!!!!!

Waarschuw beheerder
Extince
Osdorp
VSOP

vind ik zelf wel het relaxed

Waarschuw beheerder
urban is een marketingwoord. Klaar, tis inderdaad wat Blen zegt, ik irriteer me ook dood aan iedereen die over urban praat. Het kan tegenwoordig ook al soul zijn namelijk. Nog zo'n enorm loze term is black music. Als mensen nou alles terug zouden leiden tot de oorsprong, zou er bijna alleen maar black music op de wereld zijn. Noem het gewoon zoals het is, en ga er geen fuckin' reclame naampje voor verzinnen.

edit: Sorry vrienden, moest ff wat kwijt

helemaal mee eens :yes: ,
Waarschuw beheerder
Doe mij maar OPGEZWOLLE :respect: , dubbelzinig en veel humor.
Op VLOEISTOF/BRANDSTOF, echt veel overeenkomsten met mijn jeugd.
Elke keer dat ik dat stukje hoor dat ze gaan lullen na "VERRE OOSTEN" volgens mij, kan je me opvegen.
Kwam er gvd net pas 8er dat ze 5 Feb. in de melkweg waren, waarom verteld niemand dit mij. :@

TO
DA PHOOL

=> heb ik toch wel :respect: voor BRAINPOWER, hij gaat ook al lang mee, sins DUTCH MASTERS enzo. (Was bij de laatste uitzending was echt GRU-WE-LIJK!!!)
Die gozer heeft echt wel skilz hoor, kan ook goed freestylen.
Al die bullshit over commercieel zijn of niet pfff, in mijn ogen ben je commercieel als je singels uitbrengt om poen te verdienen maar dat doet OPGEZWOLLE ook, je hebt het toch niet in de hand dat ineens veel mensen naar je gaan luisteren toch. Al mag die Lange Frans en Baas B toch echt een end op tieven, ach andere generatie zo gaat dat he, dingen veranderen nou eenmaal. Maar toch heeft BRAINPOWER wel wat meer krediet, bij mij dan.

Het begon voor mij allemaal met OSDORP POSSE, was nog een klein pikkie van 10 , dat schelden vond ik prachtig (Zat in tram 5 en me lul stond stijf want naast me zat een lekker wijf... :D )
Me 1e cd was volgens mij DOGGYSTYLE en toen ging het fout he, EAZY-E, RAKIM, KRS-ONE, GANGSTARR die blijven toch wel me favorieten.

respect to
Finch

, kan aardig battle ouwe.

Tja... verder lach ik me dood om die mongolen zoals
100%knettergek

/
Den Haag Connection

/
[xtc]TERROR[pep]

die gasten weten niet waarover ze lullen, en die opmerking van
®utger

:
kwikwimeepampam.....praat normaal kneus!

kan ik ook wel waarderen.
:bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De eerste hiphop was ook helemaal niet "gansta" ofzo. Maar vooral vrolijke feestmuziek. Denk aan Sugerhill gang en Run DMC.

Big Daddy Kane :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lange Frans en Baas B vind ik wel heel goed!

Hebben jullie gehoord dat Brace niet meer met hun mag optreden van zijn moeder omdat frans en baas b slechte invloed op hem hebben omdat ze altijd alcohol drinken en te laat komen op feesten :D
Waarschuw beheerder
Hou je hoofd cool, want dat doet je goed, hou je hoofd cool bij alles wat je doet

Waarschuw beheerder
geef mij maar een dik potje terror en industrial core dat vind ik echt 1000x beter (Y)
Waarschuw beheerder
Er bestaat geen goeie NL rap alleen goeie nederlandse mc's die in t engels rappen:O

Waarschuw beheerder
Er bestaat geen goeie NL rap alleen goeie nederlandse mc's die in t engels rappen

(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
wil je beweren dat Extince en Opgezwolle kut zijn? Dan heb je nu ruzie :P
Waarschuw beheerder
donateur
Strick je veters, breek de tent af!!!

Waarschuw beheerder
had ik al gezegd Superchargerrecords!!!

Waarschuw beheerder
Dan heb je nu ruzie

Kom maar ... :P
Waarschuw beheerder
Nederlands van nu: Opgezwolle

Waarschuw beheerder
hee Urban Gipsy, je bent toch zo weg van THC? Nou, hun nieuwe site is nu af en je kan daar wat nummers luisteren. Damn.... echt kutmuziek! (vind ik dan)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 962, 2566}
Artiest Kronox
Waarschuw beheerder
donateur
Extince is wel grappig maar vaak te nep :(
Beetje gezakt de laatste tijd !
Opgezwolle is zeker wel relaxt
Waarschuw beheerder
ewa blen, hoe heet die site dang? Ga ik ff checken, ik ben geen fan ofzo, vind dat ze paar lauwe nrs hebben, met vaak goede beats
Waarschuw beheerder
Now Playing : Kubus ft. RFC - Scarfaced :yes:

Waarschuw beheerder
www.thcrecordz.nl
of www.thcrecords.nl

nou, ik vind juist die beats om van te huilen. Echt van die DJ Chuckie beats hahahahaha. Het pompt niet, het is allemaal gelikte troep. Ik vraag me ook echt af door wie zijn geinspireerd worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
THC is troep

Waarschuw beheerder
THC is troep

om het op ze hiphops te zeggen:

WORD!
Waarschuw beheerder
Ik vraag me ook echt af door wie zijn geinspireerd worden

Door de straat, weettog :)
Maar inderdaad, fok die zielige gastjes. Als je dan zo nodig een goed protestnummer wilt schrijven, luister dan naar Fight The Power ofzo...

Waarschuw beheerder
Opgezwolle, Kubus en sticks
Waarschuw beheerder
maar blen hun maken tenminste zelf beats kijk naar baas gay enzo die jatten gewoon een beatje en gaan er slecht overheen spitten mang.

Waarschuw beheerder
dan heb je het over de straatremixes van Baas Gay, dat is ook vaak de gedachte achter een remix/mixtape.

Ik ga het hier niet opnemen voor Baas Gay, want ik ben zelf geen fan ze. alleen het nummer supervisie vind ik goed.

Dat THC zelf beats lijkt me dus logisch, als je een album uit gaat brengen zal dat wel moeten. het is alleen absoluut niet mijn ding, veel te veel gelikt en zoals ik zei het pompt niet.
Waarschuw beheerder
een lekker potje nederhop kunnen mijn oren toch ook wel waarderen. vooral de wat serieuzere groepen zoals VSOP, opgezwolle, duvel duvel.
lekkere dubbele rijms en een goede flow, ik lust t wel :P
alleen die thc shit *kots* wat een goedkope kkbende zeg :S

ohja
Opgezwolle, Kubus en sticks

kubus is alleen een producer en stikz is opgezwolle (samen met rico) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
opposites - kinderspelletjes :D haha lach me rot...
Waarschuw beheerder
Stickert - Mircophone Colossus

lekker cdtje
Waarschuw beheerder
wil je lopen in de schoenen die ik loop
wil je smoken van de wierie die ik rook
wil je weten hoe hie voeld om altijd anders te zijn
wil je weten hoe het voelt om urban gipsy te zijn

aaaight UG de gekste

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nederlandstalige hiphop is meestal van een te laag niveau..

THC maakt wel leuke nummers af en toe..
Maar de beste hiphop van nederlandse artiesten is toch engelstalig :jaja:

ohja en Ali B is de beste nederlandstalige rapper denk ik, jamer dat het een redelijke stump is geworden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

hahahahaha, dít bedoel ik. Is toch te triest voor woorden.
Waarschuw beheerder
Tha BattyCrew - Tha Real Shizzle :respect:

dedicated to tha gipsy & fernando spangen mang :D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Opgezwolle :respect: :D

en verder zijn de hardcoretracks van ali b en d-men wel lachuh...:)
Waarschuw beheerder

Ik had je al laag zitten kerel, maar dit...
EN je jat teksten, EN je doet het van de meest zielige nederlandse hiphoptrack sinds jaren ( ja "Wil je weten hoe het voelt om buitenlander te zijn" staat voor mij nóg lager dan "Voel de vibe" :P)

Waarschuw beheerder
hehehe
Waarschuw beheerder
hahaha jullie zijn niet de slimste heh boelers, ik zet die tekst voor de joka neer, jullie denken gelijk dat ik een thc tekst wil jatten whaha. Jullie zijn echt niet al te slim heh

Waarschuw beheerder
:gaap: nederlandse hip hop is troep :yes:

Waarschuw beheerder
niemand die jouw grapjes leuk vind U.G. dus houdt ze gewoon voor je ;)

Waarschuw beheerder
ah weer die zelfde jongen met zn 10 sexrelaties!

Waarschuw beheerder
??

Waarschuw beheerder
Def p en beatbusters is ook wel cool :jaja:
Waarschuw beheerder
zolang ik mijn grapjes maar leuk vind ;) def p is idd wel goed weetje vind alleen zijn accent irritant en hij is later te commercieel geworden weetje, terwijl hij altijd zegt ik ben underground dit dat
Waarschuw beheerder
'Weet je hoe het voelt om een hustler te zijn!'

:repsetk:

Waarschuw beheerder
Def_p is nooit commercieel gegaan, een paar clipjes op de box zegt niks..

Van het album rampselectie (van zn eigen label) zijn bijv. nog maar 250 cd's verkocht en hij rijd nog steeds op zn fietsje door de stad om maar zo wat te noemen.

Voor mij blijft def p DE held.
Nooit zal iemand hem overtreffen..

Enne accent is juist cool ;)
onze stad... :lief:
Waarschuw beheerder
ja ik heb het niet zo op die stad en het accent dat ze daar hebben weetje, verder hij heeft de nederlandse hip hop wel bekend gemaakt weetje hij was 1 van de eerste, alleen jammer dat daarna ook boelers als brainpower gingen rappen. En die liedje in een bubbelbad was zeker wel bedoeld om doekoe te maken dus hij ging zeker wel commercieel
Waarschuw beheerder
Dat was een dikke knipoog naar de hele commerciele rotzooi...
Waarschuw beheerder
Osdorp :respect:

en Sores is ook wel tof met dat nummer volle maan
Waarschuw beheerder
Fake ass wannabe gangsta's joh die Nederlandse rappers...wat nu allemaal op tv komt als Lange Schwanz & Dwaas Gay en "Mijn Feestje.......

dat noem ik gewoon DISrespect tegenover rap!! pfff ga eerst eens ff goed luisteren hoe het echt moet man tering je zou er bijna plaatsvervangende schaamte van krijgen als ik niet beter wist...

doe mij maar van dittum...

DMX
Kool G Rap
Dead Prez
Mobb Deep
GZA
RZA
NWA
Ice Cube
Soul Assasins
Method Man
Redman
Cypress Hill
Jedi Mind Tricks

zet dat tegen over onze Nederlandse..ahum.. "woordenaars" en vergelijk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan heb je zo'n mooi rijtje opgesteld... en dan staat die nep-gangster van een DMX ertussen... dan weer jammer :)

Waarschuw beheerder
en Sores is ook wel tof met dat nummer volle maan

Juist :jaja: die gast moet met meer komen..
Waarschuw beheerder
Mix, jij hebt wel beetje gelijk shit van NWA, tupac, cypres hill, biggie enz enz blijft toch altijd het verst. Maar deze topic gaat over nederlandse hip hop weetje en worden ook lauwe dingen gemaakt hier in deze landje

Waarschuw beheerder
zker wel :)
Waarschuw beheerder
DMX nep? oef rauwe beats en diepe texten maakt deze man heb je niet zo goed geluisterd denk ik... swiss beats zijn altijd lekker

Waarschuw beheerder
boelers als Brainpower, wat lul jij Urban Gangsta. Ooit ouder werk van hem geluisterd!
Waarschuw beheerder
nee heb gelukkig niet veel van hem geluisterd. Jij vind hem zeker weer lauw? Nou hij verkracht echt nederlandse hip hop hij is zo sukkel wees eerlijk dang
Waarschuw beheerder
De enige reden waarom die gasten op tv komen is omdat ze plaatjes maken voor het grote publiek zodat ze dat ook in Hollywood scheel kunnen draaien en op tv zenders als TMF en The Box...gaat vaak ten kosten van de kwaliteit...

Waarschuw beheerder
UG..brainpower is (y)
dat stukkie van hem op de zoete inval is ook (y) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DMX is lauw mang alleen je moet niet telang luisteren dan word ik parra van zijn stem, maar heeft zeker verse nummers
Waarschuw beheerder
Sparks ik vind brainpower echt niks, rap is muziek van de straat weetje en dan krijg je zo richkid die denkt wat te kunnen, nee ik moet die boi niet
Waarschuw beheerder
nee heb gelukkig niet veel van hem geluisterd. Jij vind hem zeker weer lauw? Nou hij verkracht echt nederlandse hip hop hij is zo sukkel wees eerlijk dang

whoehahahaha rap is muziek van de straat, hiphop is intelligence (Y)
Ga jij nu inderdaad maar weer lekker naar je THC luisteren zielig mannetje.. geen zin om jou te vertellen hoe fuckin' briljant "Je moest waarschijnlijk gaan" is...
Waarschuw beheerder
whahaha noem je dat briljant?? tupac, biggie, dre die zijn briljant, is eigenlijk niet 1 nederlandse rapperg die ik briljant noem weetje zijn wel paar goede, maar brainpower is echt 10x niks mang! Denk je nou echt dat rap een ding van de universiteit is boeler? In rap zijn gevoel en flow belangrijk weetje en dat is precies wat die kill niet heeft. Al schrijft hij de mooiste teksten en dang? Wat heeft hij nou te vertellen? Over hoe moeilijk zijn jeugd in zijn villa was? of hoe hij slecht danst op een plaat? wat kan zijn leven nou iemand boeien weetje?

Waarschuw beheerder
Pffff...hiphop = muziek, heeft toch niets met afkomst te maken of ligt dat nou aan mij? Als ik iets kansloze rap vind is het wel die ''ik heb zon kutleven''-rap
Waarschuw beheerder
jij snapt er echt niets van...
maar dan ook echt niets...
het interesseert mij geen zak dat ie misschien in een villa is opgegroeid ( overigens niet waar). Het interesseert me niet hoe slecht hij danst op een plaat. Ik luister niet naar stoere jongens die vertellen dat ze 10 DE.50 pistolen op zak hebben ( uitzonderingen daargelaten), ik hou van mensen die een verhaal te vertellen hebben. En ik kan niet zeggen dat THC de beste verhalenvertellers van Nederland zijn...
maar ja ieder zijn eigen ding :)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat jij niet snapt wat hip hop inhoud en waar het vandaan komt! Het is gewoon van de straat punt! Dat anderen ook proberen om er rijk mee te worden zoals brainpower daar doe je niks aan weetje, maar kom nou niet uitleggen dat hij zo briljant is blabla want dat is hij zeker niet, zijn teksten zijn niet briljant zijn zwaar triest en simpel, en er zit totaal geen flow in en dan die andere grote neger die altijd bij hem loopt die kan je toch ook niet serieus nemen hou toch op mang
Waarschuw beheerder
ongelooflijk... ga jij maar eens luisteren en je verdiepen in de geschiedenis :@

edit: erg grappig trouwens dat een sukkeltje van 16 mij moet vertellen wat hiphop inhoudt... ik lach me stuk hier :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk dat jij niet snapt wat hip hop inhoud en waar het vandaan komt! Het is gewoon van de straat punt!

Gast...het is muziek!!! WTF boeit mij het nou waar het vandaan komt, enige wat mij boeit is of het goed is of niet...
Waarschuw beheerder
okee boeler wat jij wil maar 1 ding is zeker brainpower is echt te triest voor woorden! Als je dat goed vind moet je wel een boeler zijn ff serieus kom niet uitleggen hij is echt zo triest hij probeert stoer te praten dit dat maar hij weet niks van de straat en heeft nog geen torrie in zijn leven gezet en dan probeert hij straat te doen hou toch op mang

Waarschuw beheerder
Torrie?

Waarschuw beheerder
slang zuigt

Waarschuw beheerder
wie is nou een boeler? en wie probeert hier nou stoer te praten? jij toch zker ;)
dus houd gewoom ff je mond :yes:
en ga een boek over de geschiedenis van hiphop ofzo lezen

Waarschuw beheerder
mijn god, wat is die urban gipsy (we hebben het hier over hiphop en die debiel noemt zich Urban) een ontiegelijke kneus. Je bent 16 jaar en doet net of je alles weet van hiphop. Blues en Jazz komt ook van arme zwarten/gedetineerden. Ga je me dan nu vertellen dat iemand die niet arm of slaaf is/was geen jazz mag maken.

En Brainpower slecht, wat the fok lul je! Wat hij nu maakt is ook niet echt mijn ding, maar je kan niet zeggen dat hij slecht is.

Waarom praat je trouwens zo ontzettend triest. Denk je dat we dan geloven dat je vd straat komt en dan je echt hiphop bent? Je kent zelf fokking weinig hiphop, bent 16 jaar en doet net of jij hiphop hebt ontdekt en dat jij het represent ofzo.

Hoe kan je nou zeggen dat Brainpower nederlandse hiphop vekracht hahahahahahaha. Dan heb ik er nog 1 voor je. Rakim heeft er echt voor gezorgd dat hiphop naar de klote is gegaan. En DJ Premier zorgt ervoor dat hiphop beats te groovy worden. En Dr Dre heeft hiphop Underground gehouden. Agh fuck dit, gast.... ga maar lekker jouw hiphop luisteren waar jij van geniet, maar ga niet doen of je alwetend ben ofzo. Ik heb geen zin meer in al die kutforums waar allemaal onwetende rondhangen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(we hebben het hier over hiphop en die debiel noemt zich Urban)

Als we het dan toch over dissen hebben, oi (Y) whoehahaha.

Ohja... het is niet tof om elk woord dat met een -n- eindigt aan te vullen met een -g- dus "mang" is gewoon man, "dang" is gewoon dan...

Ik moet zeggen, ik ben ook zeker geen orakel wat hiphop betreft ( neem het me niet kwalijk op mijn 21e en vooral met house ben opgegroeid), maar dit soort kereltjes wil je alleen maar over heen pissen :D

edit:
Dan heb ik er nog 1 voor je. Rakim heeft er echt voor gezorgd dat hiphop naar de klote is gegaan. En DJ Premier zorgt ervoor dat hiphop beats te groovy worden. En Dr Dre heeft hiphop Underground gehouden.

En Illmatic is een ongelooflijke kutplaat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Brainpower heeft de nederlandse hiphop scene nieuw leven ingeblazen en een van de slimste,geniaalste,creatiefste en meest veelzijdige mc

Daarbij kan er niemand zo met woorden goochelen en dubbelzinnig goeie teksten bedenken zoals hij :D(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Precies zoals als je zegt Ex,verleden tijd dus :D
Waarschuw beheerder
Peace i'm out!Hahhaha :P

Zal het niet meer over je favo mc hebben Finch ;)
Waarschuw beheerder
FF ontopic: Opgezwolle en VSOP :respect:

:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja die Tim van VSOP is ook een strakke gast inderdaad. Heeft veel skills, wordt niet op zijn waarde geschat. Zou wellicht eens iets solo moeten gaan doen! (Y)
Waarschuw beheerder
Blen ---> ik raak wel een gevoelige snaar heh mang ;) jij grote brainpower fan kom op gozer laat je niet gek maken hehe

Waarschuw beheerder
Urban Gipsy: waarom zeg je altijd mang en dang ipv man en dan?
Waarschuw beheerder
ja mang het is gewoon mang ja toch niet dang, deze mang zegt mang en als jij niet snapt kom niet ouwe kk hoeren dang ;)

Waarschuw beheerder
Ik zeg niet dat ik het niet snap, ik vraag waarom...
Waarschuw beheerder
Limp Bizkit - Counterfeit

yeah we figured your out!
Waarschuw beheerder
B.A.L. laat hem lullen joh

die kill heeft net van zn matties paar deina woordjes geleerd en probeert nu roffa te zijn op internet om te laten zien dat ie ook bij de clique hoort...

WHAHAHWHAHAHAHAHAH
Waarschuw beheerder
probeer ik rotterdam te zijn? Volgnes mij weet jij niet waar je over praat agomang

Waarschuw beheerder
donateur
:x zwijg gibsy

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=275 width=640 height=275 cacheid=00132965001318a4f88ff3c51a0099691d]http://images.cu2.nl/cu2.nl/289/398/0/pics/0.jpg[/img]

lachen man(g).. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
urban gipsy..jij bent egt zooo fucking sneu..whaaa niet normaal...dat plaatje alleen al...OMFG
ga je gouden kettings poetsen ofzo..en lul hier geen onzin meer :D
Waarschuw beheerder
Aight!! laat die ding poetsen swa!
van welke kermis jij die torrie getikkingt brada?

Waarschuw beheerder
Blen ---> ik raak wel een gevoelige snaar heh mang jij grote brainpower fan kom op gozer laat je niet gek maken hehe

je kan ook niet lezen he, ik zeg net dat hij niet echt muziek maak die ik vet vind, dat maakt hem nog niet slecht.

Waarschuw beheerder
donateur
16 jarige rapper met een grote echte ketting en een stoer profielplaatje omringt met grote geweren gaat hier een beetje stoer komen doen? :S

Waarschuw beheerder
ja dus pas maar op whatsnext want strax klapt die je hahahaha
Waarschuw beheerder
Kamper 4 life!

*ROLLING ON FLOOR LAUGHING!*
Waarschuw beheerder
Ja die Tim van VSOP is ook een strakke gast inderdaad. Heeft veel skills, wordt niet op zijn waarde geschat. Zou wellicht eens iets solo moeten gaan doen!

zijn solo cd is net opgenomen. dus die kan je binnenkort wel verwachten ;)

Waarschuw beheerder
ik zet veel torries klopt agomang

LMAO!

Waarschuw beheerder
tim van VSOP.... leuke battle-MC maar daar is het ook mee gezegd vind ik. Gast kan alleen maar brullen.

Waarschuw beheerder
opgezwolle!
Waarschuw beheerder
Urban als je nog wat van die plastic balletjes moet hebben voor de 2 speelgoed pistooltjes moet je dat ff zeggen mijn broertje van 8 heeft nog wel wat over SWA
Artiest Coda
Waarschuw beheerder
dr is maar 1 nederlandse hiphopgroep die ik kan waarderen en dat is Opgezwolle.

Waarschuw beheerder
jaa...ik moet dat nieuwste album nog hebben :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
THC Ja toooowk

Waarschuw beheerder
Osdorp Posse is ook vet :D

Waarschuw beheerder
Duidelijk VSOP of opgezwolle
DHC mag je van mij verbranden :-D

Tracks als "gedachten", "gebak" en "jouw stijl" van VSOP
vind ik ondanks ik diehard hardcore, darkcore, industrial dj/producer ben echt gewoon te relaxed om te luisteren alsk beetje aant chillen ben
laatste aanpassing

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Haagse Mark :D :respect:

Alleen als jij un egte hagenees wil lere kenne,
Kom maah aan ze vrawtjuh maah zorg maah dat jij hard ken renne

als je naah ons kekt zie juh misschien un heel leuk volkje

Waarschuw beheerder
Haagse mark :respect:

Alleen als jij un egte hagenees wil lere kenne
Kom maah an zuh vrawtjuh maah zog maah dat jij hard ken renne

Want als juh naah ons kijkt zie juh meschien un heel leuk volkje
Maah kek juh iets te lang dan kreg juh un blik van : Gek k mol juh!

Moedeeeeers!!!!van hun nederland letop juh dochters
Haagse Mark is in je stad
Meisjes mak juh borsjes maah nat
De don guan Lady killer Haagse casanova
Ga maah legge op muh sofa want ut feest is nog nie ovah
En alle mannen Kijk maah uit en pas maah op juh vriendin
ik hang um er snel in vooh mij is niks te min
Kleine, grote,rooie,dikke alle maten alle kleure
Wefe die lekkah geuruh ook de wefe die maah meure
Kek uit juh doppe Hebbie grote knoppe
Zaw ze maah verstoppuh LAlallalala