Op zaterdag 4 juni zal Project Hardcore 2005 plaatsvinden. Dit jaar zal het enige grootschalige Hardcore evenement van België terugkomen op een nieuwe locatie. Omdat we de laatste weken enorm veel vragen krijgen over dit evenement maken we alvast de datum bekend. Meer informatie over de locatie en line up zal snel bekend worden gemaakt via de site van b2s: www.b2s.nl
1 volger · 5353x bekeken
| Betreft: | evenement: Project: Hardcore, zaterdag 4 juni 2005 om 22:00 |
Misschien is het beter... als ut in Nederland gegeven word
Ben benieuwd naar de Line-up.... miss ben ik van partij maar wel een beetje ver reizen 
Zeker aanwezig!!
Laatste keer was echt heel tof!
Laatste keer was echt heel tof!
héhé ja natuurlijk hangar 29 in antwerpen , check de flyer eens even van project hardcore versus club hardcore dan weet je genoeg. Vind het wel een goede zaak dicht in de buurt 
Sjeezes underground for ever , kunde gij nie lezen ???
alé droomt maar verder........
alé droomt maar verder........
Voor mij is't lekker dichtbij,
nou nog maar hopen op een goeie line up:
Zo'n line up zal ik wel blij mee zijn:
Darkvizion Of een ander upcoming tallent
E noid aka Dione
Mindustries
Partyraiser
Nosferatu
Jappo
Noize supressor LIVE
Catscan
Daisy
Ophidian LIVE
Negative A aka Dr Z vago
Digital Boy (waarom draait deze top dj zo weinig in NL/BE)
The Stunned Guys
MC: Ruffian
nou nog maar hopen op een goeie line up:
Zo'n line up zal ik wel blij mee zijn:
Darkvizion Of een ander upcoming tallent
E noid aka Dione
Mindustries
Partyraiser
Nosferatu
Jappo
Noize supressor LIVE
Catscan
Daisy
Ophidian LIVE
Negative A aka Dr Z vago
Digital Boy (waarom draait deze top dj zo weinig in NL/BE)
The Stunned Guys
MC: Ruffian
Sportpaleis zou echt wel fijn zijn, ze zoude daar trg feestjes moete geven. Is gewoon de max, ma kvrees ervoor dat het daar zal zijn. Ik denk dat het in oostende zal zijn zoals Poject Hardcore vs club Hardcore. Vind de lokatie ni echt goe.
Te klein. Als het trg in gent zou zijn zou ook wel nog goe zijn. maar we zien wel he. Hopen dat het een goei lokatie wordt.

Project Hardcore 2005
Na twee succesvolle edities in het Flanders Expo te Gent, zal het enige grootschalige Hardcore evenement wat België rijk is terugkeren in Antwerpen. Op zaterdag 4 juni vindt Project Hardcore 2005 plaats in Hangar 29. Deze unieke locatie in de haven is met zijn industriële uitstraling en ligging het ultieme decor voor een hardcore evenement van deze omvang. Wederom komt B2S met een zeer stevige line up naar België. Met een mix van nationale en internationale grootheden, richt de organisatie zich op publiek uit België, Nederland en Noord-Frankrijk. Antwerpen heeft immers een centrale ligging waardoor het vanuit alle richtingen goed te bereiken is. Op gebied van geluid, decor en techniek zal flink worden uitgepakt om Project Hardcore op deze nieuwe locatie tot een ongekend succes te maken.
Hangar 29 biedt plaats aan 6.000 bezoekers en heeft voldoende parkeerfaciliteiten. Het parkeren is bovendien gratis en bewaakt. Bezoekers die per trein naar Project Hardcore komen kunnen gebruik maken van de pendelbussen die van Centraal Station Antwerpen naar Hangar 29 rijden. Om een goede aansluiting te hebben met het openbaar vervoer worden er aangepaste sluitingstijden gehanteerd. De deuren openen om 22.00 uur en de laatste plaat zal om 08.00 uur worden opgezet. Kaarten kosten in de voorverkoop slechts 25 euro (ex fee) en zijn vanaf zaterdag 12 maart verkrijgbaar via het nieuwe online verkoopkanaal www.ticketonline.nl Tevens is er in België voorverkoop via alle punten van de Fnac en in Nederland bij alle 1150 verkooppunten van de Ticketbox en Free Record Shop. ---> www.b2s.nl
Na twee succesvolle edities in het Flanders Expo te Gent, zal het enige grootschalige Hardcore evenement wat België rijk is terugkeren in Antwerpen. Op zaterdag 4 juni vindt Project Hardcore 2005 plaats in Hangar 29. Deze unieke locatie in de haven is met zijn industriële uitstraling en ligging het ultieme decor voor een hardcore evenement van deze omvang. Wederom komt B2S met een zeer stevige line up naar België. Met een mix van nationale en internationale grootheden, richt de organisatie zich op publiek uit België, Nederland en Noord-Frankrijk. Antwerpen heeft immers een centrale ligging waardoor het vanuit alle richtingen goed te bereiken is. Op gebied van geluid, decor en techniek zal flink worden uitgepakt om Project Hardcore op deze nieuwe locatie tot een ongekend succes te maken.
Hangar 29 biedt plaats aan 6.000 bezoekers en heeft voldoende parkeerfaciliteiten. Het parkeren is bovendien gratis en bewaakt. Bezoekers die per trein naar Project Hardcore komen kunnen gebruik maken van de pendelbussen die van Centraal Station Antwerpen naar Hangar 29 rijden. Om een goede aansluiting te hebben met het openbaar vervoer worden er aangepaste sluitingstijden gehanteerd. De deuren openen om 22.00 uur en de laatste plaat zal om 08.00 uur worden opgezet. Kaarten kosten in de voorverkoop slechts 25 euro (ex fee) en zijn vanaf zaterdag 12 maart verkrijgbaar via het nieuwe online verkoopkanaal www.ticketonline.nl Tevens is er in België voorverkoop via alle punten van de Fnac en in Nederland bij alle 1150 verkooppunten van de Ticketbox en Free Record Shop. ---> www.b2s.nl
laatste aanpassing
hmmzzz 
Mooie line-up..
, maar ja Mindcontroller en Frequence Outdoor zijn dan ook..
Waarom plannen alle organisaties de goede feesten in 1 weekend
28 mei: Emporium / History of Hardcore / Nightmare Outdoor
4 juni: Project hardcore / Mindcontroller / Frequence Outdoor
Wat een ellende zeg..!
Mooie line-up..
Waarom plannen alle organisaties de goede feesten in 1 weekend
Wat een ellende zeg..!
laatste aanpassing
og kut is dat voor 18
ik dacht ook 16
wat ene zeik
ik dacht ook 16
wat ene zeik
jaja vanaf het station zie de flyer op www.project-hardcore.be
Wat een ellende zeg..!
Wat een ellende zeg..!
denk er net zo over...
Bass-in-your-eye 25 maart 2005 18:12
iemand enig idee wat dat kost beetje treinen naar antwerpen retour vanaf eindhoven...??
iemand enig idee wat dat kost beetje treinen naar antwerpen retour vanaf eindhoven...??
kom je met de trein dan?
Door miscommunicatie met B2S Events, zal DJ Promo niet kunnen optreden op het evenement Project Hardcore welke gehouden wordt op 4 Juni in Antwerpen, België. Zijn verplichtingen liggen die nacht bij het The Third Movement evenement – Club r_AW. Excuses aan de bezoekers voor eventueel veroorzaakt ongemak.
laatste aanpassing
26-04-2005
Wijziging line up Project Hardcore
Op 4 juni vindt in Antwerpen Project Hardcore plaats. Helaas kan Promo door verplichtingen elders niet aanwezig zijn. Hij zal worden vervangen door Tommyknocker. Wij denken hiermee een waardige vervanger voor Promo te kunnen presenteren. Kijk voor meer informatie over dit evenement op www.project-hardcore.be
Wijziging line up Project Hardcore
Op 4 juni vindt in Antwerpen Project Hardcore plaats. Helaas kan Promo door verplichtingen elders niet aanwezig zijn. Hij zal worden vervangen door Tommyknocker. Wij denken hiermee een waardige vervanger voor Promo te kunnen presenteren. Kijk voor meer informatie over dit evenement op www.project-hardcore.be
van www.b2s.nl
Tommyknocker is idd ook wel een goede keus, ik vind het een verbetering t.o.v. Promo om eerlijk te zeggen.
Vind het juist beter dat Tommyknocker in de plaats komt van Promo 
aan promo mis je niks Tommyknocker is 10 keer beter
Tsja het is maar wat je onder beter verstaat.
De setjes van tommyknocker zijn wel aardig,
maar vind ze nogal rechttoe rechtaan,
je weet meestal wel wat je van hem kan verw8en!
(Tenminste van de keren dat ik hem gehoord heb)
Promo heeft dit juist weer helemaal niet vind ik,
heeft me al een paar x verrast!
tsja...maar je moet daar dus echt niet gepakt worden
dan word je er uit gekankerd
neophyte 21 : stel je niet te veel voor van de feesten in belgie ... kwa sfeer is het nx vergeleken dan de feesten in NL ..
enkel de echte Underground feesten in belgie zijn zwaar relaxt ...zoals Hardcore Manifest vorige week !
maar idd ... zaterdag eerst nog ff naar Nightmare Outdoor ...dat word pas los gaan !
enkel de echte Underground feesten in belgie zijn zwaar relaxt ...zoals Hardcore Manifest vorige week !
maar idd ... zaterdag eerst nog ff naar Nightmare Outdoor ...dat word pas los gaan !
yepzzzzzzzz wordt zeker een feest !!!
eneuhh feesten in België vallen WELDEGELIJK goed mee .
enja underground stream: stijlen verschillen ,zo ben ik niet naar Hardcore manifest geweest omdat dat mij veel te dark/industrial leek . Ik had me er wrs toch ni geamuseerd .
Dus om te zeggen dat enkel de underground feesten in België relaxed zijn is een beetje kortzichtig gezegd . Het hangt altijd van persoon tot persoon af, van wat ieder goed vind!
eneuhh feesten in België vallen WELDEGELIJK goed mee .
enja underground stream: stijlen verschillen ,zo ben ik niet naar Hardcore manifest geweest omdat dat mij veel te dark/industrial leek . Ik had me er wrs toch ni geamuseerd .
Dus om te zeggen dat enkel de underground feesten in België relaxed zijn is een beetje kortzichtig gezegd . Het hangt altijd van persoon tot persoon af, van wat ieder goed vind!
Hoe zit dat nu gvd met die pendelbussen? Zou info rond komen op de project site maar uiteraard nog geen ruk van te vinden
Moet wel ff weten hoe laat ik hier moet aftrappen enzow.
Maarre: Project vs Club zijn veel vettere feesten qua sfeer dan de grote edities
Heb er wel wat zin in, heb ze tot nu toe allemaal gehad dusch deze moet er ook maar weer bij hehe.
Maarre: Project vs Club zijn veel vettere feesten qua sfeer dan de grote edities
Heb er wel wat zin in, heb ze tot nu toe allemaal gehad dusch deze moet er ook maar weer bij hehe.
volledig eens met Legion of the Lost
de versus editie's hebben steeds een goede sfeer ( alleen wat te veel wazi-volk )...
heb ze nu ook al allemaal gehad, dus zo erg boeit het feest me niet meer ...
kom gewoon vooral voor Don Vito vs Demon Queen , Unixist en Radium... verder ja ... gewoon toch n lekkere nacht van maken...
beetje mainstream maarjah...
dat kan ook wel s
de versus editie's hebben steeds een goede sfeer ( alleen wat te veel wazi-volk )...
heb ze nu ook al allemaal gehad, dus zo erg boeit het feest me niet meer ...
kom gewoon vooral voor Don Vito vs Demon Queen , Unixist en Radium... verder ja ... gewoon toch n lekkere nacht van maken...
beetje mainstream maarjah...
dat kan ook wel s
maybe radium als het niet te commercieel wordt!
Daar hoop ik ook niet op dat ie commercieel gaat draaien maar wel grote kans op
ja , beetje jammer vind ik dat van hem de laatste tijd 
zal net zoals daisy vorig jaar worden denk ik ... beetje meer Underground gericht , maar met af en toe een mainstream nummertje dr tss om de zaal weer aan de praat te krijgen.
np Vito , ik zie je dr zaterdag wel
gaan jullie vanaaf trouwens naar nightmare?
zal net zoals daisy vorig jaar worden denk ik ... beetje meer Underground gericht , maar met af en toe een mainstream nummertje dr tss om de zaal weer aan de praat te krijgen.
np Vito , ik zie je dr zaterdag wel
gaan jullie vanaaf trouwens naar nightmare?
Wat een ellende zeg..!
Nou eerst naar Frequence Outdoor en daarna naar Project Hardcore is maar een uurtje rijden
ze hadden beter Vince geboekt om af te sluiten !!
en wat zag ik ?
gaat b2s nou opnieuw zakkenvuller gaan spelen
ik zag dat de pendelbussen deze keer 5 euro kosten...
en de laatste bus vertrekt al om 08:00 ...
dus veel maakt het niet uit wie afsluit ... als je nog graag een bus wilt, mag je al van 07u buiten staan wachten ...
en wat zag ik ?
gaat b2s nou opnieuw zakkenvuller gaan spelen
ik zag dat de pendelbussen deze keer 5 euro kosten...
en de laatste bus vertrekt al om 08:00 ...
dus veel maakt het niet uit wie afsluit ... als je nog graag een bus wilt, mag je al van 07u buiten staan wachten ...
het word de eerste keer dat ik naar Project ga maar ik verwacht er wel heel wat van 
idd !
1 van de beste feesten ever voor mij ...
eerlijk gezegd zeer prachtige maand mei gehad op feestgebied...
14 mei Enzyme Incubation
20 mei Hardcore Manifest ( geloof me , dat was pas Underground, met dit feest vergeleken was Enzyme Incubation nx kwa Underground sfeer )
en als mooie afsluiter van de maand Nightmare Outdoor , waar ik nog steeds niet over ben

1 van de beste feesten ever voor mij ...
eerlijk gezegd zeer prachtige maand mei gehad op feestgebied...
14 mei Enzyme Incubation
20 mei Hardcore Manifest ( geloof me , dat was pas Underground, met dit feest vergeleken was Enzyme Incubation nx kwa Underground sfeer )
en als mooie afsluiter van de maand Nightmare Outdoor , waar ik nog steeds niet over ben
Naar t schijnt is het station maar 20 minuten lopen vanaf Hangaar? Ik heb t ff opgezocht op www.mappy.be en die zeggen 36 minuten maarja... dat is zoiets als de planner van De Lijn, die nemen vaak twee minuten om van één perron naar t ander te gaan whaha 
Dus ik denk dat die pendelbus m'n rug opkan en dat we gewoon te voet gaan.
En dan om 8.36 de trein op naar Hasselt en rond kwart na 11 ben ik weer thuis hehe...
Strax ff de vodka-redbull mixen, heb ik weer Schweppes-aardbei moehahaa
Dus ik denk dat die pendelbus m'n rug opkan en dat we gewoon te voet gaan.
Strax ff de vodka-redbull mixen, heb ik weer Schweppes-aardbei moehahaa
Update: ik heb een mail teruggekregen van Darcon Productions:
De bussen rijden constant, dus niet om het half uur of om het uur en ze doen er 15 minuten over.
De bussen rijden normaal gezien tot 8 uur wat wil zeggen dat de laatste bus iets na 8 vertrekt....
Oh ja, en het zijn bussen met de grootste capaciteit dus niet die prullen van over twee jaar
In hoeverre dit allemaal klopt is de vraag maar bon, hoopvolle info zou ik zeggen.
En van dat wandelen ben ik niet vies, 15 minuten met de bus dus zal te voet niet zoveel langer zijn. Niet vergeten dat er in A'pen nog altijd aan de Leien gewerkt wordt (dacht ik toch) dus dan moeten ze een royale omweg maken want te voet moet men blijkbaar langs zowel de Keyserlei als de Italielei en ik geloof ook de Frankrijklei...
Enfin, we zien het wel. De meerderheid beslist natuurlijk.
De bussen rijden constant, dus niet om het half uur of om het uur en ze doen er 15 minuten over.
De bussen rijden normaal gezien tot 8 uur wat wil zeggen dat de laatste bus iets na 8 vertrekt....
Oh ja, en het zijn bussen met de grootste capaciteit dus niet die prullen van over twee jaar
In hoeverre dit allemaal klopt is de vraag maar bon, hoopvolle info zou ik zeggen.
En van dat wandelen ben ik niet vies, 15 minuten met de bus dus zal te voet niet zoveel langer zijn. Niet vergeten dat er in A'pen nog altijd aan de Leien gewerkt wordt (dacht ik toch) dus dan moeten ze een royale omweg maken want te voet moet men blijkbaar langs zowel de Keyserlei als de Italielei en ik geloof ook de Frankrijklei...
Enfin, we zien het wel. De meerderheid beslist natuurlijk.
Ja was echt dik vet feestje. En die warmte viel wel mee gewoon zo'n waaiertje kopen
Set van Radium moooo kapotgaan 
Neophyte moet alleen wat minder met de nummers rommelen en ze helemaal laten afspelen..
edit: Trouwens het viel me nog mee met die pogo nerden, paar keer gezien, maar niet echt vaak, en ook niet echt last van gehad..
edit: Trouwens het viel me nog mee met die pogo nerden, paar keer gezien, maar niet echt vaak, en ook niet echt last van gehad..
laatste aanpassing
Weet iemand waarom Tha Playah draaide i.p.v. Tommyknocker? Vond Tha Playah zeker wel super, Don Vito had ik voor het eerst gehoord wel een lekkere set als opwaremer. D was ook wel te doen, Paul was gewoon zwaar de man! Nosferatu was ook wel vet, Neophyte was echt te bruut voor woorden toen ze op het eind die keyboard en gitaar gingen slopen en The Viper was super!
Alleen ze hadden wel luchtpauzes kunnen inlassen, het was echt te warm daar niet gezond gewoon!
Alleen ze hadden wel luchtpauzes kunnen inlassen, het was echt te warm daar niet gezond gewoon!
Neophyte moet alleen wat minder met de nummers rommelen en ze helemaal laten afspelen..
ja idd wat je zegt hij moet ze gewoon laten af spelen, want al die korte stukjes is niks!! IK vond hem k*t draaien! Zelfde set trouwens ook als op Nightmare
Verder heb ik me echt SUPER vermaakt, was echt een SUPER BRUUT feessie!!!!
Was alleen een beetje heet, leek wel of ik uit de douche stapte zo nat was alles hahaha..
de line up was nu zo volgens mij??
22.00 - 23.00 DJ D 🇮🇹
23.00 - 00.00 Tha Playah 🇳🇱
00.00 - 01.00 Tommyknocker 🇮🇹
01.00 - 01.30 Ophidian Live 🇳🇱
01.30 - 02.30 Paul Elstak 🇳🇱
02.30 - 03.30 Nosferatu 🇳🇱
03.30 - 04.00 Neophyte Live 🇳🇱
04.00 - 05.00 Outblast 🇳🇱
05.00 - 06.00 The Viper 🇳🇱
06.00 - 07.00 Unexist 🇮🇹
07.00 - 08.00 Radium 🇫🇷
Host: MC Ruffian 🇳🇱
En Ophidian heb ik ook hellemaal gemist ik snap er niks van
22.00 - 23.00 DJ D 🇮🇹
06.00 - 07.00 Unexist 🇮🇹
07.00 - 08.00 Radium 🇫🇷
laatste aanpassing
de line up was nu zo volgens mij??
22.00 - 23.00 DJ D 🇮🇹
06.00 - 07.00 Unexist 🇮🇹
07.00 - 08.00 Radium 🇫🇷
22:00 - 23:00 Don Vito
23:00 - 00:00 Tha Playah
00:00 - 01:00 DJ D
01:00 - 02:00 Paul Elstak
02:00 - 03:30 Nosferatu
03:30 - 04:00 Neophyte Live
04:00 - 05:00 Outblast
05:00 - 06:00 The Viper
06:00 - 07:00 Unexist
07:00 - 08:00 Radium
Zo was het volgens mij!
Nee op t scherm stond wel Tommyknocker maar het was wel degelijk Dj D, Tommy heeft altijd zo'n smerig kapsel en ziet er als een soort zwerver uit ofzo.
Heel jammer dat ik Vito niet heb gezien maja we waren te voet gegaan maar smorgens gewoon de pendelbus op en geen haan die ernaar kraaide.
Outblast vond ik de set van de avond, draaide nog redelijk duister vond ik vooral t begin met Armageddon Project naar Noise Suppressor (heel vette mix) en verder nog iets van Negative-A ofzo iig van die laatste DNA cd zo'n langzaam dingetje met piep erin (niet Dowloadable Suicide ).
Viper erna ook heel vette set en verder was t allemaal wel te doen, vet geluid, vette lasers mooi podium maar VEEL te heet. Was zelfs te lui om naar Neopiet te gaan door de eeuwige hitte maja...
Heel jammer dat ik Vito niet heb gezien maja we waren te voet gegaan maar smorgens gewoon de pendelbus op en geen haan die ernaar kraaide.
Outblast vond ik de set van de avond, draaide nog redelijk duister vond ik vooral t begin met Armageddon Project naar Noise Suppressor (heel vette mix) en verder nog iets van Negative-A ofzo iig van die laatste DNA cd zo'n langzaam dingetje met piep erin (niet Dowloadable Suicide ).
Viper erna ook heel vette set en verder was t allemaal wel te doen, vet geluid, vette lasers mooi podium maar VEEL te heet. Was zelfs te lui om naar Neopiet te gaan door de eeuwige hitte maja...
hey! dit was de time table volgens mij:
22.00 - 22.30 Demon Queen
22:30 - 23:20 Don Vito
23:20 - 00:00 Tha Playah
het was goed druk jammer dat ik niet op mijn "officieel" uur mocht draaien ... ik wou wel iets voor mijn Belgisch publiek doen! normaal was het van 23.00 tot 24.00 maar ja...
volgende keer misschien!!
anyway bedankt voor de goeie reacties mensen!
2 Legion: zeker ne volgende keer hè!!
V
22.00 - 22.30 Demon Queen
22:30 - 23:20 Don Vito
23:20 - 00:00 Tha Playah
het was goed druk jammer dat ik niet op mijn "officieel" uur mocht draaien ... ik wou wel iets voor mijn Belgisch publiek doen! normaal was het van 23.00 tot 24.00 maar ja...
volgende keer misschien!!
anyway bedankt voor de goeie reacties mensen!
2 Legion: zeker ne volgende keer hè!!
V
laatste aanpassing
het was wel gezellie or
alleen jammer dat het zo bloedje heet was en dat k alle kanten opgezwiept wer aant podium bij neophyte :?
dat was weer minder maar geluid stond ook lekker hard heel de weg flinke piep in me oren gehad
ow ja
en geef voortaan BETER aan hoe mensen moeten rijden want hoeveel ik er gezien heb die verkeerd gereden zijn waar ik zelf dus ook bij zat!!!!
alleen jammer dat het zo bloedje heet was en dat k alle kanten opgezwiept wer aant podium bij neophyte :?
dat was weer minder maar geluid stond ook lekker hard heel de weg flinke piep in me oren gehad
ow ja
en geef voortaan BETER aan hoe mensen moeten rijden want hoeveel ik er gezien heb die verkeerd gereden zijn waar ik zelf dus ook bij zat!!!!
ja idd wat je zegt hij moet ze gewoon laten af spelen, want al die korte stukjes is niks!! IK vond hem k*t draaien! Zelfde set trouwens ook als op Nightmare
alleen toen was het Masters of Ceremony en geen Neophyte
Nee op t scherm stond wel Tommyknocker maar het was wel degelijk Dj D, Tommy heeft altijd zo'n smerig kapsel en ziet er als een soort zwerver uit ofzo.
hahahah
Klopt, bijna 't zelfde.
En waarom dat gezeik omdat Neophyte 1 oldschool nummertje wilde draaien, wat mij betreft draaien ze heel de avond oldschool dan gaan die pogolijers tenminste naar huis. Toen er werd gezegd: "ff een oud nummertje nu" zag je gelijk de rotkoppen vertrekken van al die pogojehova's
Maar goed over 't algemeen niet zoveel last gehad van pogo (tegen m'n verwachting in)
En die warmte viel wel mee or, shirt uit of waaiertje kopen en probleem opgelost..
Voor de rest geweldig feest
En Radium duidelijk man of the match, Unexist ook super, al mochtie wel iets minder breakbeat draaien.. Slechte set zat er eigenlijk niet bij
edit: Weet iemand trouwens wat die zwarte pekzooi op de vloer nou eigenlijk was?
laatste aanpassing
Weet iemand trouwens wat die zwarte pekzooi op de vloer nou eigenlijk was?
Modder denk ik. Ik heb me spijkerbroek nou 3 keer gewassen en het water dat eraf komt is nogsteeds zwart
2 Vito : troost je , niemand heeft Ophidian gezien of gehoord 
ook erg jammer , dat de complete time table aangepast was, zo heb ik jou set dus ook gemist
of toch een kwartiertje kunnen luisteren.
2 Folkie (APC) : weet niet wat die zwarte pekzooi was, maar het kwam in ieder geval van het plafond uit ...enkele spatten op mn cavello gekregen
hopelijk gaan die dr nog uit...
---------
ik vond het feest verder niet erg boeiend...
ik verwachte dr niet veel van , en eigenlijk wasut nog minder dan dat
ten eerste had ik wel groote verwachtingen van de locatie, die eigenlijk maar vrij klein bleek te zijn.
2de punt : het geluid ! achterin kon je gewoon tegen elkaar praten ...
en eigenlijk vooraan ook...er mochten volgens mij nog wat speakers middenin en achteraan gestaan hebben , en de decibels een groot tal in de lucht voeren.
3de punt ... wat een KK-hitte
dat was echt niet meer te harden... sta je dan nog vooraan, gooien ze die vlammen nog aan, toen was ut helemaal gek worden....volgens mij was dat niet echt gezond meer 

doe voor mij maar weer gewoon zoals vorig jaar Flanders Expo , en weer n weekje voor mayday , dat we hen instalatie en zaal hebben
.
al bij al ..beetje teleurgesteld in het feest , maar toch gezellige nacht gehad .. en dat maakte Unexist en Radium zeker goed op het laatst
ook erg jammer , dat de complete time table aangepast was, zo heb ik jou set dus ook gemist
2 Folkie (APC) : weet niet wat die zwarte pekzooi was, maar het kwam in ieder geval van het plafond uit ...enkele spatten op mn cavello gekregen
---------
ik vond het feest verder niet erg boeiend...
ik verwachte dr niet veel van , en eigenlijk wasut nog minder dan dat
ten eerste had ik wel groote verwachtingen van de locatie, die eigenlijk maar vrij klein bleek te zijn.
2de punt : het geluid ! achterin kon je gewoon tegen elkaar praten ...
3de punt ... wat een KK-hitte
doe voor mij maar weer gewoon zoals vorig jaar Flanders Expo , en weer n weekje voor mayday , dat we hen instalatie en zaal hebben
al bij al ..beetje teleurgesteld in het feest , maar toch gezellige nacht gehad .. en dat maakte Unexist en Radium zeker goed op het laatst
----> Van www.b2s.nl ---> Ophidian niet live op Project Hardcore in Hangar 29 te Antwerpen. Door externe omstandigheden was Ophidian niet in staat om op tijd aanwezig te zijn op het feest Project Hardcore van afgelopen zaterdag. B2S treft hiervoor geen enkele schuld en had de bezoekers graag laten genieten van de live act van Ophidian.
Ophidian excuseert zich dan ook voor zijn afwezigheid en hoopt de bezoekers en B2S op Decibel ( 20 augustus ) meer dan tevreden te kunnen stellen met een spectaculaire DJ set.
Ophidian excuseert zich dan ook voor zijn afwezigheid en hoopt de bezoekers en B2S op Decibel ( 20 augustus ) meer dan tevreden te kunnen stellen met een spectaculaire DJ set.
Volgende keer Vito van 1 tot 2 en het dak eraf
werd ook naar binnen geduwd ... was al bezig met mn zakken te legen , maar ze vertelden me dat het tijdverlies was
Volgende keer Vito van 1 tot 2 en het dak eraf Dat t maar snel weer oktober is of anders snel nog een Club Hardcore in augustus in De Muur
er is idd de versus in okotber...
ik zal daar mijn best doen! ik zal daar zeker een mooie uur krijgen!
ik weet wel niet wanneer de volgende club hardcore is...
V
laatste aanpassing
er is idd de versus in okotber...
ik zal daar mijn best doen! ik zal daar zeker een mooie uur krijgen!
ik weet wel niet wanneer de volgende club hardcore is...
V
PATSER
Nog ergens anders foto's online?
Tot nu toe gezien/of ze komen daar op:
http://www.deamonsofhardcore.com
http://www.rave-o-lution.nl
http://www.rage-online.be
https://www.partyflock.nl
Nog ergens anders foto's online?
Tot nu toe gezien/of ze komen daar op:
http://www.technolusion.com
http://www.darcon-productions.be
http://www.projecthardcore.be
laatste aanpassing
ik werd letterlijk naar binnen geduwd...
behoorlijk apart
werd ook naar binnen geduwd ... was al bezig met mn zakken te legen , maar ze vertelden me dat het tijdverlies was
Te vet toch
Alleen jammer dat 90% van hun hardcore nog niet snapt, en zich gedragen als een skinhead laatste aanpassing 13 juni 2005 20:44
maak dare maar 40 % van
Komt er weer een DVD van of was t gewoon voor een site als Superfeesten dat er gefilmd werd?
Ben geregeld gefilmd namelijk.
En wat boeien die kleine kinderen in vredesnaam, zelf nooit klein geweest dan en naar een feest gewild? Ik anders wel en was maar al te blij toen ik de eerste keer kon gaan, dat gemekker altijd over zaken die er niet toe doen.
Ben geregeld gefilmd namelijk.
En wat boeien die kleine kinderen in vredesnaam, zelf nooit klein geweest dan en naar een feest gewild? Ik anders wel en was maar al te blij toen ik de eerste keer kon gaan, dat gemekker altijd over zaken die er niet toe doen.
er komt heel waarschijnlijk een live cd uit van het feest met een dvd erbij
De dvd en cd worden misschien apart uitgebracht. Ik vroeg nog aan de cameraman of het voor de dvd was en hij zei ja. Het wordt misschien een volledige registratie, er waren zoveel camera's daar! We zullen wel zien.

![[ C.T.Z ] BaJoW](/images/user/93223_2419163.jpg)

![[ C.T.Z ] -StePhaN-](/images/user/113142_1895712.jpg)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)

![[PFSQUAD] Patrick_D](/images/user/106806_3395071.png)