Op zaterdag 4 juni zal Project Hardcore 2005 plaatsvinden. Dit jaar zal het enige grootschalige Hardcore evenement van België terugkomen op een nieuwe locatie. Omdat we de laatste weken enorm veel vragen krijgen over dit evenement maken we alvast de datum bekend. Meer informatie over de locatie en line up zal snel bekend worden gemaakt via de site van b2s: www.b2s.nl
| Betreft: | evenement: Project: Hardcore, zaterdag 4 juni 2005 om 22:00 |
Hoe zit dat nu gvd met die pendelbussen? Zou info rond komen op de project site maar uiteraard nog geen ruk van te vinden
Moet wel ff weten hoe laat ik hier moet aftrappen enzow.
Maarre: Project vs Club zijn veel vettere feesten qua sfeer dan de grote edities
Heb er wel wat zin in, heb ze tot nu toe allemaal gehad dusch deze moet er ook maar weer bij hehe.
Maarre: Project vs Club zijn veel vettere feesten qua sfeer dan de grote edities
Heb er wel wat zin in, heb ze tot nu toe allemaal gehad dusch deze moet er ook maar weer bij hehe.
volledig eens met Legion of the Lost
de versus editie's hebben steeds een goede sfeer ( alleen wat te veel wazi-volk )...
heb ze nu ook al allemaal gehad, dus zo erg boeit het feest me niet meer ...
kom gewoon vooral voor Don Vito vs Demon Queen , Unixist en Radium... verder ja ... gewoon toch n lekkere nacht van maken...
beetje mainstream maarjah...
dat kan ook wel s
de versus editie's hebben steeds een goede sfeer ( alleen wat te veel wazi-volk )...
heb ze nu ook al allemaal gehad, dus zo erg boeit het feest me niet meer ...
kom gewoon vooral voor Don Vito vs Demon Queen , Unixist en Radium... verder ja ... gewoon toch n lekkere nacht van maken...
beetje mainstream maarjah...
dat kan ook wel s
Uitspraak van Don Vito COREporation op donderdag 26 mei 2005 om 23:58:maybe radium als het niet te commercieel wordt!
Daar hoop ik ook niet op dat ie commercieel gaat draaien maar wel grote kans op
ja , beetje jammer vind ik dat van hem de laatste tijd 
zal net zoals daisy vorig jaar worden denk ik ... beetje meer Underground gericht , maar met af en toe een mainstream nummertje dr tss om de zaal weer aan de praat te krijgen.
np Vito , ik zie je dr zaterdag wel
gaan jullie vanaaf trouwens naar nightmare?
zal net zoals daisy vorig jaar worden denk ik ... beetje meer Underground gericht , maar met af en toe een mainstream nummertje dr tss om de zaal weer aan de praat te krijgen.
np Vito , ik zie je dr zaterdag wel
gaan jullie vanaaf trouwens naar nightmare?
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op woensdag 9 maart 2005 om 12:13:4 juni: Project hardcore / Mindcontroller / Frequence Outdoor
Wat een ellende zeg..!
Nou eerst naar Frequence Outdoor en daarna naar Project Hardcore is maar een uurtje rijden
ze hadden beter Vince geboekt om af te sluiten !!
en wat zag ik ?
gaat b2s nou opnieuw zakkenvuller gaan spelen
ik zag dat de pendelbussen deze keer 5 euro kosten...
en de laatste bus vertrekt al om 08:00 ...
dus veel maakt het niet uit wie afsluit ... als je nog graag een bus wilt, mag je al van 07u buiten staan wachten ...
en wat zag ik ?
gaat b2s nou opnieuw zakkenvuller gaan spelen
ik zag dat de pendelbussen deze keer 5 euro kosten...
en de laatste bus vertrekt al om 08:00 ...
dus veel maakt het niet uit wie afsluit ... als je nog graag een bus wilt, mag je al van 07u buiten staan wachten ...
het word de eerste keer dat ik naar Project ga maar ik verwacht er wel heel wat van 
idd !
1 van de beste feesten ever voor mij ...
eerlijk gezegd zeer prachtige maand mei gehad op feestgebied...
14 mei Enzyme Incubation
20 mei Hardcore Manifest ( geloof me , dat was pas Underground, met dit feest vergeleken was Enzyme Incubation nx kwa Underground sfeer )
en als mooie afsluiter van de maand Nightmare Outdoor , waar ik nog steeds niet over ben

1 van de beste feesten ever voor mij ...
eerlijk gezegd zeer prachtige maand mei gehad op feestgebied...
14 mei Enzyme Incubation
20 mei Hardcore Manifest ( geloof me , dat was pas Underground, met dit feest vergeleken was Enzyme Incubation nx kwa Underground sfeer )
en als mooie afsluiter van de maand Nightmare Outdoor , waar ik nog steeds niet over ben
Naar t schijnt is het station maar 20 minuten lopen vanaf Hangaar? Ik heb t ff opgezocht op www.mappy.be en die zeggen 36 minuten maarja... dat is zoiets als de planner van De Lijn, die nemen vaak twee minuten om van één perron naar t ander te gaan whaha 
Dus ik denk dat die pendelbus m'n rug opkan en dat we gewoon te voet gaan.
En dan om 8.36 de trein op naar Hasselt en rond kwart na 11 ben ik weer thuis hehe...
Strax ff de vodka-redbull mixen, heb ik weer Schweppes-aardbei moehahaa
Dus ik denk dat die pendelbus m'n rug opkan en dat we gewoon te voet gaan.
Strax ff de vodka-redbull mixen, heb ik weer Schweppes-aardbei moehahaa
Update: ik heb een mail teruggekregen van Darcon Productions:
De bussen rijden constant, dus niet om het half uur of om het uur en ze doen er 15 minuten over.
De bussen rijden normaal gezien tot 8 uur wat wil zeggen dat de laatste bus iets na 8 vertrekt....
Oh ja, en het zijn bussen met de grootste capaciteit dus niet die prullen van over twee jaar
In hoeverre dit allemaal klopt is de vraag maar bon, hoopvolle info zou ik zeggen.
En van dat wandelen ben ik niet vies, 15 minuten met de bus dus zal te voet niet zoveel langer zijn. Niet vergeten dat er in A'pen nog altijd aan de Leien gewerkt wordt (dacht ik toch) dus dan moeten ze een royale omweg maken want te voet moet men blijkbaar langs zowel de Keyserlei als de Italielei en ik geloof ook de Frankrijklei...
Enfin, we zien het wel. De meerderheid beslist natuurlijk.
De bussen rijden constant, dus niet om het half uur of om het uur en ze doen er 15 minuten over.
De bussen rijden normaal gezien tot 8 uur wat wil zeggen dat de laatste bus iets na 8 vertrekt....
Oh ja, en het zijn bussen met de grootste capaciteit dus niet die prullen van over twee jaar
In hoeverre dit allemaal klopt is de vraag maar bon, hoopvolle info zou ik zeggen.
En van dat wandelen ben ik niet vies, 15 minuten met de bus dus zal te voet niet zoveel langer zijn. Niet vergeten dat er in A'pen nog altijd aan de Leien gewerkt wordt (dacht ik toch) dus dan moeten ze een royale omweg maken want te voet moet men blijkbaar langs zowel de Keyserlei als de Italielei en ik geloof ook de Frankrijklei...
Enfin, we zien het wel. De meerderheid beslist natuurlijk.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 13:16:ok, dan is ik aanwezig !
alvast veel plezier vanaaf JOS !
Dat komt wel goed knul
Zie je misschien vanavond wel
Ja was echt dik vet feestje. En die warmte viel wel mee gewoon zo'n waaiertje kopen
Set van Radium moooo kapotgaan 
Neophyte moet alleen wat minder met de nummers rommelen en ze helemaal laten afspelen..
edit: Trouwens het viel me nog mee met die pogo nerden, paar keer gezien, maar niet echt vaak, en ook niet echt last van gehad..
edit: Trouwens het viel me nog mee met die pogo nerden, paar keer gezien, maar niet echt vaak, en ook niet echt last van gehad..
laatste aanpassing
Weet iemand waarom Tha Playah draaide i.p.v. Tommyknocker? Vond Tha Playah zeker wel super, Don Vito had ik voor het eerst gehoord wel een lekkere set als opwaremer. D was ook wel te doen, Paul was gewoon zwaar de man! Nosferatu was ook wel vet, Neophyte was echt te bruut voor woorden toen ze op het eind die keyboard en gitaar gingen slopen en The Viper was super!
Alleen ze hadden wel luchtpauzes kunnen inlassen, het was echt te warm daar niet gezond gewoon!
Alleen ze hadden wel luchtpauzes kunnen inlassen, het was echt te warm daar niet gezond gewoon!

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)
![[ C.T.Z ] -StePhaN-](/images/user/113142_1895712.jpg)