goed he
Ben trots op je

al ga je wel meteen weer off-topic
trouwens rob, laatst waren de strongbowtjes bij de supermarkt (emte) 50 procent afgekort, dus heb er maar een paar gehaald, en ze zijn best lekekr ja er is nu ook zon nieuw merk he, hetzelfde principe.. voor goedkopere prijs, neem ik aan? naam ben ik vergeten, maar laatst zag ik reclame op tv ervan, weet je waar ik het over heb?
Je weet toch dat ik smaak heb

En ja ik heb net inkopen bij de Sligro (de groothandel; Em-Té is de supermarkt-dochter ervan) gedaan voor weekendje Centerparcs, ook een doos Strongbow gekocht, 24 flessen a 22 euro ofzo (zitten 6 4-packs in).. idd wel aan de prijzige kant, maar wel zo lekker

En ik denk dat je Savanna Dry bedoeld? Die had ik 2 jaar terug ofzo meegekregen bij de Gall & Gall hier in Asten, toen ik naar Strongbow vroeg.. maar het is toch niet helemaal hetzelfde.. en minstens net zo duur, zo niet duurder (2 euro per losse fles van 33 cl volgens mij

) Dan toch liever gewoon Strongbow

Zag in de winkel trouwens ook serveertip staan, dat je het t beste kan drinken met ijsklontjes erin.. zelf nog niet geprobeerd, in de pub etc waar ik t haalde was t gewoon vol pint-glas, zonder iets erbij..
is dat die negert uit Amsterdam?
Die waar Malou en Nicky mee op de foto staan @ Wageningen, afgelopen dinsdag?
elen qua muziek is gewoon het beste
Jupjup

Verandering van spijs doet eten (ofzoiets)