Partyflock

Forumonderwerp · 742159
6 volgers · 86089x bekeken
Betreft: evenement: Pandemonium, zaterdag 27 december 2008 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien het eindelijk bekend is wanneer Pandemonium plaats gaat vinden (11-06-2005), gaan we nu natuurlijk met z'n alle raden waar het plaats gaat vinden...

Totdat we het verlossende woord van Patrick te horen krijgen... :)

voor updates kan je je e-mail adres voor de mailinglist aan hitmeister doorgeven

*op verzoek datum aangepast*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
ik sta er heel weinig op O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 14 juni 2005 om 09:41:
leuke foto's k sta er wel veel op

veel???

kan me maar 2 herinneren :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sta er niet op :[ , tenminste niet online ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
M1EKSTE, ik sta wel erg charmant op onze foto he :$

Ik ga dat echt afleren! Tong uitsteken :(
Waarschuw beheerder
foto geil ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 09:56:
M1EKSTE, ik sta wel erg charmant op onze foto he

hahha :d

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Die foto van kit is wel aardig goed gelukt ja, ik heb eigenlijk niet zoveel foto's waar ik op sta...behalve die niels 1 (gold) gemaakt heeft dan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niels Limbeek op dinsdag 14 juni 2005 om 10:06:
Die foto van kit is wel aardig goed gelukt ja, ik heb eigenlijk niet zoveel foto's waar ik op sta...behalve die niels 1 (gold) gemaakt heeft dan

JIj bent ook niet zo geil als wij zijn :9

O:)

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Ok ik heb nu foto's gevonden op:

www.phono.nl
www.houseportal.nl
www.partyvibes.nl
www.killingplay.nl

Ik weet dat er op onparty.nl nog foto's komen. Zijn er verder nog sites waar ze al staan of komen. Want ik weet dat ik met Marc Acardipane op de foto sta, maar die ben ik nog niet tegen gekomen o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 14 juni 2005 om 10:11:
JIj bent ook niet zo geil als wij zijn

hahhaa :d

hee ray jij bent toch wel de geilste hoor :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 10:11:
Zijn er verder nog sites waar ze al staan of komen

Op de site van Pandemonium zelf komen ook nog foto's :yes:

Tenminste, dat zei Nimal (Limo)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 14 juni 2005 om 10:11:
JIj bent ook niet zo geil als wij zijn :9

B) O:) :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 10:13:
Op de site van Pandemonium zelf komen ook nog foto's

Tenminste, dat zei Nimal (Limo)

Klopt :)

Uitspraak van M1EKSTE op dinsdag 14 juni 2005 om 10:12:
hee ray jij bent toch wel de geilste hoor

:$

:9
Waarschuw beheerder
donateur
Ray is altijd de geilste
Waarschuw beheerder
donateur
Zo vroeg, en zo gegeil hier... O:) goeiemorgen :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Ray, je doet wel geil
maar ben je 't dn ook ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:p
Waarschuw beheerder
vraag maar aan auk :D

Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe :X Ik zeg niks :9

Waarschuw beheerder
donateur
Yo X jij was dus toch!!

keek je nog wel aan maar dacht neee... zit nu naar je foto te kijken...en joe was ut dus wel!..

damn maatje was ziek was dus voor NOSFERATU al pleite :frusty: erger had niemand kunnen verzinnen :NO:..

maarre hopelijk werd er later wel meer gefeest, had egt idee dat ik in de kroeg stond ofzo... waarom letten mensen zo op iedereen GA GEWOON LEKKER UIT JE DAK O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 11:23:
waarom letten mensen zo op iedereen GA GEWOON LEKKER UIT JE DAK

:| ???
Nergens last van gehad en iedereen ging juist lekekr uit hun dak :kwijl: :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
maarre hopelijk werd er later wel meer gefeest, had egt idee dat ik in de kroeg stond ofzo... waarom letten mensen zo op iedereen GA GEWOON LEKKER UIT JE DAK

Geloof mij maar dat dat gebeurde. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
T.T waarom heb je me niet aangesproken dan? :/

Waarschuw beheerder
donateur
???
Nergens last van gehad en iedereen ging juist lekekr uit hun dak

gelukkig maar!! :D :D
was er ook gewoon al veelste vroeg :cry:... 9 uur :O...
toen nog niet hoor... zal wel aan tijdstip liggen kom normaal nooit voor 12 uur ergens binnen... maar viel me erg op hoor, danste maar 1 op 10 ofzo :s

wist nie zeker X :no:, herkende Mijk :$ zelfs niet eens!! en ken ik al tijdje van pf.... gelukkig kwam ie naar mij toe :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 11:36:
was er ook gewoon al veelste vroeg ... 9 uur ...

Wij waren er ook al 9uur en vanaf toen zag ik al springende en hakkende mensen, waaronder onze groep.. He Toobje :lief: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
mooi toch? of niet dan? B)

helaas erg weinig voor wat ik gewend ben... 1e editie van Pandemonium was meteen al raak hele toko jumpte op en neer... maar had niet persoonlijk tegen jou hoor!... is overal een heeeel stuk minder... helaas... beter dat je je zo vermaakt hebt dan..

Waarschuw beheerder
donateur
Altijd dat gezeur dat je moet dansen/hakkuh om het naar je zin te hebben

Heb gewoon totaal geen conditie meer en heb geen zin om na uurtje of 2 finaal kapot te zijn en de rest van de avond op adem te moeten komen.

Kweenie hoe et met de rest zit maar ik vermaak me ook prima als ik stil sta , en die big-smile die continu op me gezicht stond moet ook wel aangeven dat ik et super naar me zin heb ondanks dat ik 'stil' sta
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:
was er ook toen de deur open ging

en was makkelijk te herkennen
zwarte cavello en grote camera

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 11:42:
helaas erg weinig voor wat ik gewend ben... 1e editie van Pandemonium was meteen al raak hele toko jumpte op en neer... maar had niet persoonlijk tegen jou hoor!... is overal een heeeel stuk minder... helaas... beter dat je je zo vermaakt hebt dan..

Nee snap ik hahaha :D
Maar lijkt wel of we 2 verschillende feesten hebben mee gemaakt ;) Grappig hoe iemand het totaal anders kan beleven dan jezelf hebt gedaan..
Ik zag iedereen lekker los gaan :D Of in elk geval met een big smile staan en genieten van de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke muziek :lief:

Ik vond de 1e pandemonium juist minder :X de sfeer was niet te vergelijken met de sfeer die er nu was.. Ik vond dit echt TE vet :D :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 11:42:
Kweenie hoe et met de rest zit maar ik vermaak me ook prima als ik stil sta , en die big-smile die continu op me gezicht stond moet ook wel aangeven dat ik et super naar me zin heb ondanks dat ik 'stil' sta

Precies ;) Bij de set van Niek was ik finaaaaaaaaaal naar de klote, dus heb ook stil gestaan (voor zover me dat lukte want ik wilde los gaan) met een big smile :D

Waarschuw beheerder
donateur
:O lees eens goed!! :s
waarom letten mensen zo op iedereen

heb idd wel over dansen gezegd maar doelde meer op dat mensen teveel op elkaar letten en niet op de muziek(uit je dak gaan) as jij dat zittend wilt doen of kruipend of liggend be my fucking guest... no problem... ik hou nou eenmaal van dansen dus staat dat er bij, MAAR je hebt helemaal gelijk cerberus!! ik heb ook niet altijd evenveel conditie ;)

volgende x zal ik beter op mijn woorden letten!!

maar ik vermaak me ook prima als ik stil sta , en die big-smile die continu op me gezicht stond moet ook wel aangeven dat ik et super naar me zin heb ondanks dat ik 'stil' sta

(Y) :yes: :D

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen bij 20.000 hardcore members tijdens Leviathan & Predator en bij The Future tijdens Nosferatu stond ik niet voor mezelf in

na die twee nummers was er echt niets meer van me over :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zo hoort het ook

Waarschuw beheerder
donateur
:D hahahaha maar dan noem je ook wat!!!

oh man waarom hebben gewoon niet onbeperkte energie? :(... wordt oud ga maar 1x per 1 of 2 maanden naar feessie... anders trek ik ut egt niet meer met m'n werk..

1 juli wel weer een leuke! oldskool (maar draaien gewoon hardcore) in utreg! supersfeer!!

zooo nou ff lunchen maar

Waarschuw beheerder
donateur
En dat mensen op je letten heb ik soms ook nog wel eens wat problemen mee maar zet me daar redelijk snel overheen

Ik kom daar om een vette avond te hebben , betaal der best veel geld voor en dan zou ik me laten 'tegenhouden' omdat een paar mensen het nodig vinden om je te beoordelen.

Mja , ga je gang hoor , mij heb je er niet mee , zie je toch nooit meer daarna :P

En over dat 'oud' worden , ik merk het ook wel , maar dan voornamelijk op het kritische vlak , heb et gewoon minder snel naar me zin dan 'vroeger' , bijna elke dj wel een keer gezien en dan ga je toch wat specialere dingen zoeken zoals Pandemonium :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het was een vet feest wat je emotioneel raakt :$ :'(

Wie heeft er een tijdmachine te koop?

Trouwens was die reis naar Ibiza nu een stunt :/ Of is iemand van de crew van Pandemonium naar Ibiza :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb er nog eentje in bestelling staan :P

Wil namelijk ook wel eens weten hoe de Energiehallen en Sporthallen Zuid eruit zagen toen in '96

Toen was Cerbje al wel een fan maar ietjes te jong om daarheen te gaan :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 12:01:
Sporthallen Zuid

:kwijl: dat was ook echt vet :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wil namelijk ook wel eens weten hoe de Energiehallen en Sporthallen Zuid eruit zagen toen in '96

zijn wel foto's van
maar kan niet zo snel vinden
Waarschuw beheerder
donateur
toen in '96

Uhh Tnunderdome '96 fec expo Leeuwarden :$

Dat lijkt me zo'n vet feest, die video, die cd de reacties :bounce: :yes: :respect:

Die zou ik wel is mee willen maken,toen was moi ook te jong :$ Daar kon ik toen alleen van dromen :P
Nu gelukkig niet, nu is het werkelijkheid :yes: :$

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe meer ik er over nadenk, besef ik me toch wel dat dit het vetste feest is waar ik ooit gedraaid heb :yes:

Zelfs feesten waar ik gedraaid heb die op papier misschien groter zijn dan Pandemonium hebben er voor onder gedaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 11:54:
En dat mensen op je letten heb ik soms ook nog wel eens wat problemen mee maar zet me daar redelijk snel overheen

Niks van aantrekken joh :D Lekker los gaan!