Partyflock

Forumonderwerp · 741688
5 volgers · 121362x bekeken
Betreft: lid: **Tim**
lid: NEEFMANS
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
kijk eens aan quip, barst maar los over Freud e.a.

:D:D...
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe BBQen is idd :kwijl: O:)

Ik ga zaterdag denk ik wel naar Amsterdam ja! :yes:
Is altijd wel gezellig en een aantal dames heeft al gevraagd of ik naar Amsterdam kom ;)
Dus ga het daar wel ff gezellig maken dan! :D
Anders kom jij ook ff buurten met Toy O:)

Ik ga sowieso niet naar 2F4T savonds, moet echt ff op mn centjes letten...
14 mei sowieso weer Matrixx met Pila, Showtek, Prophet en Activator! :9 :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel met toy komen, maar zij moet werken bij haar bakker tot 12 uur :(:(... ze heeft haar centjes hard nodig en zit nu in Euro dus nie, dus waarschijnlijk zit dat er niet in :(:(... waar ga jij heen dan? museumplein?

jammer dat je niet gaat naar 2f4t :(... ik denk dat ik dan ga buurten in roosendaal, bij rbc - ajax :):)...
Waarschuw beheerder
donateur
trouwens, als je woensdag niets te doen hebt.... :9:9...

Fresh FM in de Asta, den haag

line up:
Bass-D

Darkraver

Deaz D

Gizmo

Norman

Pavo

Tony
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en dan mis ik PSV - Milan ;)

Maar is opzich wel geinig feestje voor een woensdag :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik mis dan ook psv - milan, maar daar vind ik wel iets op ;)... misschien hebben ze wel iets van een scherm ofzo :/ ... maar goed, ik denk dat dat al een uitgemaakte zaak is :$:$...

kijk jij vaak naar de box? of kan je dat daar niet ontvangen, waar jij woont??... daar hebben ze nu iets nieuws :S:S... alex fm en daar stoor ik me wezenloos aan :O:O...

ik heb eens ff een hengeltje uitgegooid of moosie hier niet eens wilt komen posten :O:O... want ze schreef in een pbtje dat ze op de hoogte is van dit topic :)...

*ps. johan vogel van psv voor 3 jaar naar lazio roma :x*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kijk jij vaak naar de box? of kan je dat daar niet ontvangen, waar jij woont??...

Ja dat kan ik wel ontvangen maar ik kijk het nooit ;)
Ze hadden eerst een tijdje op vrijdagavond allemaal leuke hakkuh en zaguh clips :9
En zondagavond clip classics met allemaal ouwe jaren 70 en 80 clips... was ook altidj wel stoer 8)
Maar nu kijk ik er nooit meer na, omdat ze iets nieuws hebben gevonden...

maar goed, ik denk dat dat al een uitgemaakte zaak is

Mwah als ze zo spelen als in de 2de helft en ze schieten die ballen erin dan winnen ze met 4-1... en dat is genoeg ;)

Vogel naar Lazio las ik al in de spits ja vanmorgen... zo goed vind ik die Vogel ook niet maar goed ;)
Bommel gaat maar mooi naar Barcelona! :D
Ik ben trouwens vorig jaar nog bijna naar Uefa Cup wedstrijd geweest tussen Barcelona en Celtic. Ik was toen toevallig ff weekje op bezoek bij mn zusje (die toen in Barcelona woonde) en toen was die wedstrijd. Kon alleen geen kaartjes meer fixen :(

ik heb eens ff een hengeltje uitgegooid of moosie hier niet eens wilt komen posten

Dan hoop ik dat je beet hebt :9 ;)
Ik heb die lieve meid al te lang niet gesproken sinds ik zo ongeveer gestopt ben met PBtjes beantwoorden...
Heb dat echt gehad en ze staan nog steeds allemaal open... alleen die van mn verjaardag heb ik allemaal weggeklikt... :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat een toeval, zij zei ook al dat jullie elkaar al lange tijd niet meer gesproken hadden :O:O... misschien brengt dit topic dan uitkomst?:$ :9...

ik ben wel een keer naar een wedstrijd in Camp Nou geweest, namelijk FC Barcelona - AC Parma, voor een één of andere cup, het werd toen 4-2 voor Barca :D:D... maar ik hoop niet dat van bommel daarheen gaat; dat gun ik hem niet :9... laat hem maar naar de duitse bundesliga gaan ofzo :P:P...
Waarschuw beheerder
donateur
wat vind je trouwens van een transfer van adriano naar chelsea voor 100 miljoen euri?? :S:S:S :X:X:X
Waarschuw beheerder
donateur
WTF :|

100 miljoen voor Adriano... zo goed vind ik die kutneger (ja ik weet dat het niet netjes is en hier zou ik een waarschuwing voor moeten krijgen, dus ga eens kijken of dat ook echt gebeurd ;)) nou ook weer niet... :/
Gun je dat van Bommel niet... tsssssss...
Die gast is echt supergoed dus ik vind dat ie wel een transfer verdient naar Barca! :D
Maar goed als Bommel en Vogel voor veel poen weggaan kan PSV maybe Robinho kopen... maar ze zullen Kezman wel terugkopen aangezien ie in VI al heeft gezegd dat ie niet zo goed kon vinden met Mourinho en PSV wil Kez wel terug...
Zou overigens jammer vinden als Kez teruggaat... heb liever een andere spits bij PSV (ben niet zon Kezman fan eigenlijk...)

misschien brengt dit topic dan uitkomst? :bloos: :9 ...

O:) :X
Waarschuw beheerder
donateur
:P:P....

kezman :no:, een hekel aan die gozer, echt waar :O:O... maar hij hapt wel lekker als tie uitgefloten wordt ofzo :D:D... dus dat is wel leuk ;)...

maar zou je een waarschuwing moeten krijgen?? :O:O... toch alleen als iemand op het envelopje drukt? of ben ik nou gek? :$:$...
Waarschuw beheerder
donateur
Oh is dat zo... ik weet die regels hier nooit...
Ik weet dat ik ooit eens een overtreding heb gemaakt toen ik gewoon met Tazz ergens in een topic liep te ouwehoeren... zat haar beetje te fucken en gelijk had ik waarschuwing :S :S :S
Dus ik heb al 1 strafpunt :9 :P

Wat vond je van de wedstrijd gister?
Ik vond best wel aardige pot... toch wel erg spannend!!!
En ze hebben zelfs nog kansen volgende week om naar de finale te gaan!!! :D
Ik had echt verwacht dat AZ met 3 of 4-0 zou verliezen, maar dat is niet gebeurd! :D
Waarschuw beheerder
donateur
3-0 had ik ook wel gedacht eigenlijk :D:D:D... maar gelukkig niet geworden, zelfs een uitdoelpunt.. :O:O:O... zoals Co terecht zei: "de kansen op de finale zijn gisteraaf alleen maar toegenomen!".... :yes::yes:

wat vond je trouwens van ron vlaar? ik vond die gozer dus echt een wereldpartij voetbal spelen :):):yes: en lindenbergh ook ;)...

alleen volgende week :O:O... weer 2 geschorsten erbij, 4 geblesseerden :O:O... ik ben benieuwd hoe hij dit gaat oplossen ;);)...

ben je nu op school, of zit je net als ik lekker thuis? :):)... ik ben weer begonnen in een boek :$:$:$... van de schrijver Robert Ludlum, ook één van mijn favorieten ;)... het boek gaat over de russische KGB en de amerikaanse regering enzo, er wordt een virus door terroristen amerika ingevoerd (smallpox, weet ff de nederlandse naam niet :$)... lekker boek :yes: :D:D. het heet overigens "The Cassandra Compact" ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Oeeeeee dat klinkt als een stoer boek! :D :D

Ik heb toevallig vannacht ff X-Files The Movie gekeken... ook best wel een coole film! Was vroeger al X-Files fan :9 maar had die film nog nooit gezien.
Had toen ik vrijdag met die chick was wezen shoppen gelijk maar weer zooi DVDs ingeslagen :P

Die Vlaar speelde idd echt supergoed man! :D
En ja volgende week komt dan Opdam weer terug, maar moet ie nog een jeugdspeler van AZ opstellen geloof ik...
Ben benieuwd wat Cootje er dan weer van gaat maken! :D

Ik heb trouwens een wereld CD gedownload gister:

Tiesto-In_Search_Of_Sunrise_4-2CD-2005-TWCMP3

Zo vreselijk briljant gewoon die CD serie van Tiesto.... echt kippevel muziek :bloos: :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
hij houdt een hele tour hè :O:O:O.... hij komt volgende week in de asta, op 6 mei :O:O... heeft hij weer geld nodig? :$:$

tis idd wel heel lekkere muziek ja ;)...
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ja ik wil eigenlijk nog naar die ISOS 4 tour!!! :D

4 mei is ie in de Matrixx, maar dan wordt het echt teringdruk daar en 4 mei m,oet PSV voetballen dus dat gaat voor :P
Misschien dat ik dan nog een andere datum ergens heen ga! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
6 mei in den haag :9 :):)
Waarschuw beheerder
donateur
Is een idee ja! :yes: :D
Waarschuw beheerder
donateur
een idee, maar verder komt het zeker niet :9...
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik iemand kan fixen die mee wil dan ga ik wel! :D

Die ISOS 4 CD is gewoon B-R-I-L-J-A-N-T :9
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben benieuwd :D:D, hoor het wel :D:D... als jij gaat, kom ik tuurlijk ook ff buurten ;);)... het is bij mij om de hoek, dus ja... moet alleen de volgende dag werken :O:O...

het is wel al 6 mei he :O:O... volgende week vrijdag ;)... en de tijd gaat snel ;)...

*kan jij niet die cd's op 1 of andere manier naar mij toe sturen op de pc? O:) *
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oh dat kan ik wel ff fixen :9

Ik stuur ze wel ff via MSN B) :D
Waarschuw beheerder
donateur
twente een mooi gelijkspelletje behaald tegen p$v B) :D:D.. goed hoor (Y), zo blijven ze in de race voor de uefa ;)...

alleen iets minder goed voor mijn pf toto :(:(, want ik p$v wel laten winnen, maar goed, dankzij roda jc toch wat puntjes behaald :D... je moet volgend seizoen ook meedoen met die toto joh, is grappig :):)...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zal ik volgend seizoen dan ook wel doen! B)
Mn pa ziet het ook wel zitten om dat Versatel te nemen... :9
Mooi nog meer voetbal kijken! :D
Dan is er dus sowieso geen plaats meer voor een vrouw in mijn leven ;)

En dat gelijkspel is zeker mooi ja! :yes: :D
Hopen dat Feyenoord dan maar wint van Heerenveen he! :yes:

En ook Heracles heeft weer goede zaken gedaan en staan nu gelijk in punten met Sparta! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heracles :yes:, de beslissende wedstrijd wordt gespeeld op "het kasteel" in Spangen, tegen sparta :):)... hopelijk winnen ze die wedstrijd ook, dan gaan ze de eredivsie in :D, kan ajax naar almelo om op kunstgras te spelen :D:D...

diminisch doet ook mee aan die pf toto, staat aardig hoog in de ranglijst ook :yes: :9...

maar ik hoop eigenlijk dat feyenoord morgen verliest van heerenveen :$:$:$... hihi...
Waarschuw beheerder
donateur
weinig psychologie als ik het zo af en toe lees heren :O... maar goed, als het maar gezellig is. ja toch?

ik ga werke

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig is het hier altijd wel ja :9

Maandag is onze ontopic dag als Mirror Mission is... de rest gaat toch alleen maar over voetbal en andere sporten :P

maar ik hoop eigenlijk dat feyenoord morgen verliest van heerenveen

Normaal gesproken zou ik dat ook hopen ja... maar het is beter voor Twente als Feyenoord wint anders staat Heerenveen 3 punten los he... en dat is niet de bedoeling ;)
Waarschuw beheerder
donateur
the farm, kijk jij dat wel eens justin? dat is nu een echt heerlijk psychologisch oorlogsspelletje geworden :O:O...
Waarschuw beheerder
donateur
Uh nee... dat zegt me wel wat, maar weet niet eens wat het inhoud... maar als jij zegt dat het interessant is zal ik het eens een keertje gaan kijken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
het is super interessant ;)... je begint met niets, moet dan met een wild vreemde groep een boerderij opbouwen, waarbij je voor elke opdracht die je goed uitvoert, een beloning krijgt... dan weer kippen, dan varkens... etc etc... beesten dus die je moet gebruiken voor melk, eieren en noem de hele teringzooi maar op :9...

maar nu ze al verder zijn, worden het echt de mannen tegen de vrouwen, heerlijk gewoon... er wordt lekker heftig gescholden enzo... kijk maar ;)... al is het misschien een beetje moeilijk om het nu nog goed te kunnen volgen :$:$...

heb jij trouwens de laatste 2 fotoshoots bekeken? ik vind dat de kwaliteit van de shoots soms toch wel slecht is hoor :S:S:S....
Waarschuw beheerder
donateur
Oh dan ga ik dat programma maar eens een keertje kijken :9

Fotoshoots kijk ik niet zovaak... alleen als er bekenden naar dat feest zijn geweest, maar ik geef je gelijk dat de quality weleens te wensen overlaat ja!

Die van marko en Franzelare zijn sowieso altijd wel goed! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
marko en franzelare zijn idd (Y) :D, maar de laatste tijd zit ik wel foto's te kijken :S... 20x dezelfde mensen erop enzo :S:S... de fotograaf die er zelf minimaal 5x op staat, vind ik maar raar :yes:

kan je morgen die muziekjes via msn doorsturen? O:)... dan ben ik de hele dag online namelijk op mijn eigen pc ;)...
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe is goed man! (Y)
Dan stuur ik je morgen ISOS 4 wel... ben hem nu alweer aan het luisteren... :bloos:
Van die heerlijke chill zweeftrance... :9
Ik had eigenlijk wel naar die ISOS tour in HMH gewild, maar dat ging niet lukken helaas :(

Trouwens... het zal wel aan de dag liggen he...

Ik heb nu vandaag al 4 berichtjes gehad van te jonge dames met zo ongeveer dezelfde tekst:

"Hey alles goed, leuke fotos, mag ik je toevoegen"

*zucht* :/

Doe eens orgineel denk ik dan bij mezelf ;)

Waarschuw beheerder
"Hey wat zie je er geil uit, dit is mijn nummer"

Pfffffff :(

Kansloos ;p

Waarschuw beheerder
Ik heb nu vandaag al 4 berichtjes gehad van te jonge dames met zo ongeveer dezelfde tekst

te jong?? voor jou 8), sinds wanneer o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 april 2005 om 21:06:
te jong?? voor jou 8), sinds wanneer O:)

:[

Uhm O:)

Ik denk dat ik nu mn lesje wel eens heb geleerd met te jonge dames ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zo, ben ik weer :P:P...

ik heb gelukkig de laatste tijd minder last van die kanslose figuren :/ ...

maarre, ik ga zo eens heerlijk naar bed, geen 2f4t voor mij vanaaf :(:(... geen puf meer om te gaan :O:O...

in ieder geval heeft ajax weer een redelijke overwinning geboekt, met een doelpunt van charisteas 8)...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Quipers op zaterdag 30 april 2005 om 21:30:
Ik denk dat ik nu mn lesje wel eens heb geleerd met te jonge dames

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ja zelfs die Griek heeft gescoord :O
Heb je ook gezien wat voor doelpunt... :/
Die kan zelfs mn oma er nog inschieten :P

Uitspraak van **Tim** op zondag 1 mei 2005 om 00:46:
8)

Ssssssssssssst :X

;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Quipers op zondag 1 mei 2005 om 00:50:
Heb je ook gezien wat voor doelpunt...:/
Die kan zelfs mn oma er nog inschieten:P

dat is waar, maar gelukkig voor hem, pikt hij er wel weer 1 mee ;)...

trouwens, is dat nieuw, dat citeer??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die nieuwe citeer/quote functie wel zwaar relaxed :D
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd :D, alleen jammer dat je nog steeds zelf de emoticons erbij moet puzzelen :O:O...

ze hebben volgens mij ook een nieuwe lay out, met het aantal pagina's binnen een topic, dat vind ik wel gunstig, nu heb je niet meer al die pagina nummers :D:D, maar een blokje met 15 erin en dan een pijltje naar beneden :D:D, of was je dat nog niet opgevallen? :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat zag ik dus net ook al ;)

Lang leve de nieuwe functionaliteit van PF :9 :P

We drinken er nog maar een :bier: op :D
Waarschuw beheerder
donateur
jij antwoordt snel :O:O...

ik hoef geen :bier: meer :no: :$:$, ik ga zo nog ff lezen en maffen :$:$... ben gesloopt ;)... en volgende week weer volop feesten, school en werk :O:O...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik volgende week vakantie :9 :D

Maar moet nog genoeg doen voor school :(

Ik doe nog een biertje en dan duik ik ook mn nest in! :Z

Hasta luego, adios B)
Waarschuw beheerder
donateur
truste :z :):)...

p.s. roland garros nadert... wordt dit topic weer ff bijgespijkerd met 300 posts in een uur :O:O :9:9
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480 cacheid=001360720004b44d482c8c521a00b44828]http://www.demaradonas.nl/images/ajax.jpg[/img]

he quip, dit wordt het nieuwe ajax tenue, wat vind je ervan?:$:$

Waarschuw beheerder
: kots :
Waarschuw beheerder
donateur
mooi emailadres hè :9:9...

Waarschuw beheerder
was aan het twijfelen of ik het wel wilde toevoegen
Waarschuw beheerder
donateur
toch gedaan... wat was je motief dan? :O