Partyflock

Forumonderwerp · 741577

Waarschuw beheerder
Hallo mensheid,

Wie is het met mij eens?
Naar mijn mening moeten breakbeat, drum&bass en electro grootser gaan uitpakken!
We kennen allemaal de beroemde Innershity of Trashvalley partys nu wel met verschillende house stromingen! Sorry maar dit moet gewoon ff gezegd worden....
Ben zelf vaak genoeg naar Dance valley en Innercity geweest, maar elke keer heb ik het idee dat er wat ontbreekt!
Ik ben van mening dat zij deze stromingen van house wat beter moeten gaan introduceren! Ze hebben Garage toen al geschrapt uit de line-up van Innercity en Dance valley, wat overigens best jammer is!
Maar waarom niet meer aandacht voor deze stromingen?

Ik hoop op vele reacties, dus reageer!
Ben benieuwd!!!

Groeten Zephyros

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
I'm not alone...
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Waarschuw beheerder
Ik ga zo pittun... :P ook erg lekker en ben ik ook die hard in aangezien ik elke dag te laat kom op muh werk :P
Waarschuw beheerder
eerlijk is eerlijk, ik lag al in mijn bedje, maar kon het niet laten om ff te kijken :k

Waarschuw beheerder
Damn, ik moet er ook weer vroeg uit, en begin nu pas wakker te worden :S
Waarschuw beheerder
ik hoef gelukkig pas om 12.45u te beginnen...haha! maar ja, wel tot 17.30. goed, morgen weer een dag! Truste allemaal! (k)
Waarschuw beheerder
Heb ik altijd last van... Na 11 urr is mijn slaaperigheid voorbij... moet dus 1 minuut voor 11 iig in bed liggen rotten :)

Waarschuw beheerder
Jammer dat bij mij in slaap vallen 3 uur duurt...

Truste Miss Mik (K)
Waarschuw beheerder
ik hoef gelukkig pas om 12.45u te beginnen...haha! maar ja, wel tot 17.30. goed, morgen weer een dag! Truste allemaal

Koester je studie tijd...

morgen van 9 tot hals zes als ik op tijd ben :P en dat 5 dagen per week eh...
Waarschuw beheerder
Jammer dat bij mij in slaap vallen 3 uur duurt

Ja zoiets hier ook...soms gewoon niet slapen...
Ik leef pas echt 's nachts...

Om half 10 moet ik er morgen uit dus heb nog ff... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik morgen werken 07:30 tot waarschijnlijk uurtje of 18:00. Maar dat is omdat ik vakantie heb, over 2 weken zit ik gewoon weer achter de laptop te programmeren voor HBO Informatica B)
Waarschuw beheerder
mensen, nu echt tot morgen! succes met in slaap vallen en droom fijn!

(k) to all of you

Waarschuw beheerder
Wedden dat ze nog een keer reageert? :devil:
Waarschuw beheerder
..alhoewel.. leuke mensen op msn :d

Waarschuw beheerder
I won! :D
Waarschuw beheerder
ok, jullie geld is binnen
Waarschuw beheerder
al die stijl-namen zeg, je wordt er nog eens moe van :P
ik heb een tijdje veel naar Ed Rush, Andy C, Bad Company, etc. geluisterd... Drum&Bass toch? nog steeds erg relaxde muziek, maar is die stijl ook te vinden in NL?

iemand toevallig wat voorbeeld tracks/sets van wat breakbeat / breakcore is?
Waarschuw beheerder
Zoeken in deb enceclopdie onder Tyharo :);)
Waarschuw beheerder
in april komt de eerste release van U-monks uit, een producer en DJ duo.
Ze maken breakbeat.
De platen worden in heel nederland verkocht dadelijk.

Waarschuw beheerder
Breakcore:
Venetian Snares
Doormouse
FFF
Drop The Lime
Capslock
Rotator
o.a.
Waarschuw beheerder
check: u-monks.kicks-ass.net
Waarschuw beheerder
die site, daar staan de 3 vetste nummers van hun op. helaas gaan ze geen cd's uitbrengen, daar in tegen kun je dus hier hun nummers downloaden.
Waarschuw beheerder
en nu ben ik hier echt weg; mensen op msn hebben mij nu nodig!

tot morgen!

(k)
Waarschuw beheerder
al die stijl-namen zeg, je wordt er nog eens moe van :P
ik heb een tijdje veel naar Ed Rush, Andy C, Bad Company, etc. geluisterd... Drum&Bass toch? nog steeds erg relaxde muziek, maar is die stijl ook te vinden in NL

Allemaal dnb... substijlen zijn er ja, maar das meer voor de freaks die er zin in hebben het een naam te geven (ik ook... is wel makkelijk zo op zun tijd ;))

Als je die artiesten relaxd vindt ben ik benieuwd wat je van atmos (intelligent) dnb vind... Erg slaapverwekkend denk ik ... LOL

Maaruh... genoeg DnB en breakbeat in nederland... Bedoel je nederlandse artiesten? Kijk dan op www.dnbartist.nl... Voornamelijk dj's maar staan ook artiesten en live-acts tussen...
Waarschuw beheerder
Nog een vette producer waar ik gek van ben op dnb/jungle gebied uit nederland...

http://www.bk-recordings.com/bkm1/botb.php
Waarschuw beheerder
:d ben ik weer :d

Waarschuw beheerder
Enige producer die ik vet vind qua dnb:

Epsilon :respect:
Waarschuw beheerder
maar hebben jullie nou die website al gecheckt?

Waarschuw beheerder
Ik houd niet van breakbeat, dus ik zal er weinig aan hebben :$
Waarschuw beheerder
nou, luister maar gewoon eens...
stel jezelf open voor andere muziek! :d

Waarschuw beheerder
Doe ik ook, maar over het algemeen houd ik er gewoon niet van ;)

Maar goed ik zal ff een download aanslingeren

Waarschuw beheerder
Zoals ik al d8, ik vind er echt niks aan :P
Waarschuw beheerder
Klinkt lekker, maar ik heb al een +pitch toegepast... iets sneller klinkt ECHT goed :)
Waarschuw beheerder
Dank je wel!
Waarschuw beheerder
Mijn exvriendje en een vriend. Mijn ex en ik zijn nu net een week uit elkaar..
maar ik heb ze veel kritiek gegeven haha!
Waarschuw beheerder
Mja ... volgens mij is er voor elk nummer hoe wack ook wel een liefhebber op de wereld...
Waarschuw beheerder
nou, ik vind het tof. wat nu op internet staat is niet gemasterd. inmiddels is het wel gemasterd om op vinyl te zetten. En het leukste is dus ook nog; ook op hun muziek mag ik mijn dansact doen! jeuj! :d
Waarschuw beheerder
Kzeg niet dattie wack is... lamaar... kga pittun... Morgen weer te laat op me werk ... weet ik nu al :S
Waarschuw beheerder
sterkte ermee! tot later! (k)
Waarschuw beheerder
Owja... FF ontopic... Electro mag ook wel meer ja, maar niet dat clash gebeuren... die huidige shit dat als paddestoelen de grond uit knalt...

Waarschuw beheerder
T valt hier stil...ik ga ook maar eens maffen :)
Waarschuw beheerder
Helemaal eens met de topicstarter :yes:

En dan vooral meer Breakbeat en DnB!!!!!!!!!!!!!!

Maarja dat loop ik al jaren te verkondigen :/
Waarschuw beheerder
In engeland is deze scene al de mainsteam aan het worden. Er word al gezegt dat het de nieuwe trance word (maar of ik daar nu zo blij mee ben )

Breakbeat in Nederland is inderdaad nog behoorlijk underground, maar er komt steeds meer en meer. In april word er een nieuw breakbeat en d&b label gelanceerd, dus wie weet..
D&B in Nederland word inderdaad meer, maar of het nou ooit ook echt commercieel word (en dus dat heerlijke underground gevoel verdwijnt) dat betwijfel ik.
Wil je echt meer van deze scene beleven, dan raad ik je aan om eens een keer naar Utrecht te komen, men zegt dat deze stad steeds groter word in breakbeat, d&b en jungle. Er word zelfs al gepraat over DE stad.

Waarschuw beheerder
Paul Blackout blijft mijn D&B held, too bad dat hij nu minder gaat produceren, producties van hem vind ik altijd meesterlijk
Waarschuw beheerder
Minder?
Over een tijdje...als de afspraken van toekomstige releases zijn nagekomen...helemaal kappen... :(
Maar verwacht dat het over tijdje toch weer gaat kriebelen en dan gewoon weer keihard terugkomt met een stevige release... :)
Waarschuw beheerder
:d ik heb daarnet weer een cd gekocht jippie! :bounce:
Waarschuw beheerder
Ja idd, hij begint met minder en dan helemaal stoppen, hij draait iig niet meer, maar produceren zal hij wel blijven doen stond op zijn site
Waarschuw beheerder
Hier vind je alle DnB/Jungle feesten in NL -->Future Research DnB agenda
Waarschuw beheerder
Die had ik al bij mijn favorieten staan ;-)
maar toch, anyway, bedankt!

Vrijdag shift!!!!
:d :d :d