Partyflock

Forumonderwerp · 741577

Waarschuw beheerder
Hallo mensheid,

Wie is het met mij eens?
Naar mijn mening moeten breakbeat, drum&bass en electro grootser gaan uitpakken!
We kennen allemaal de beroemde Innershity of Trashvalley partys nu wel met verschillende house stromingen! Sorry maar dit moet gewoon ff gezegd worden....
Ben zelf vaak genoeg naar Dance valley en Innercity geweest, maar elke keer heb ik het idee dat er wat ontbreekt!
Ik ben van mening dat zij deze stromingen van house wat beter moeten gaan introduceren! Ze hebben Garage toen al geschrapt uit de line-up van Innercity en Dance valley, wat overigens best jammer is!
Maar waarom niet meer aandacht voor deze stromingen?

Ik hoop op vele reacties, dus reageer!
Ben benieuwd!!!

Groeten Zephyros
Waarschuw beheerder
vast wel, engeland is goed.

Waarschuw beheerder
jazeker. wil ooit nog wel een x naar een dnb feest in fabric. de dnb-hotspot in londen heb ik gehoord.
Waarschuw beheerder
misschien een klein beetje iets anders, maar check dit dan:

8 april groot feest in alle zalen in Nighttown by Darkforce, 010electronics en Lucid Vision

8 April zal er een groot feest in Nighttown plaatsvinden. De organisaties die dit feest mogelijk maken zijn 010 electronics, Lucid Vision en Darkforce. Lucid Vision zal in de theaterzaal een psychedelische goa-invulling geven. 010 electronics zal in de grote zaal een combi van Drum n Bass en tekno ten gehore brengen. En wij (Darkforce) zullen op een zuur hardkernige manier de bassment laten gieren en pompen.

De programmering van Lucid Vision en 010electronics wordt begin volgende week bekend gemaakt maar ik kan je alvast mededelen wat de programmering van de Darkforcebassment zal worden

23.00 / 01.00 Arkanoid (Binairy Bassline) BE Van Oldskoolacid naar Hardcoreacid om de avond in te swingen uit Belgie

01.00 / 02.30 Joost G (Darkforce) Een energievolle combi van Acid naar via acidtekno naar Hardacid voorzien van een vette rand industrial(core) en nuskoolelectronics)

02.30 /04.00 CHOOSE aka Lasse Steen aka Senical aka Skullblower etc (Dropbass, Acidassault, Killing Rate, Fraud etc. Hij zal een acid/hardacid set draaien in de stijl van zijn klassiekers!!!!!!! Tis voor het eerst sinds jaren (of misschien wel ooit) dat deze held uit Denemarken in Nerderland komt spelen

04.00 / Eind Gebr D-struct Op verzoek een stevige set om t af te sluiten van deze acidgeorienteerde broers uit het D-struct nest

Visuals by BL0m5t3r

te vet!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Jah man! Bedankt voor deze info, de combinatie ziet er appetijtelijk :kwijl: uit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ikke niet weten :no:

ik zit waarschijnlijk nog steeds vastgeroest...I'm so sorry ;)
Waarschuw beheerder
serieus dit heeft echt niks met haardkeur of gabbers te maken. dus ook al zit je vastgeroest, hier geldt dat niet voor ;)

wordt echt roffe shit hoor! althans vorige darkforce in de basement was echt te bruut! B) en 010electronics en lucid vision zijn ook erg ok, wat ik ervan begrepen heb :)
Waarschuw beheerder
Wow! Dat feestje ziet er gruwelijk uit zeg! Ben 1 keer bij Darkforce geweest in de Bazart, dat was echt abnormaal wreed!

Waarschuw beheerder
hmmm. de line up zegt me niet zoveel, maar de combinatie klinkt wel heel lekker. weer iets om serieus over na te denken:yes: