Partyflock

Forumonderwerp · 741309
2627x bekeken

Waarschuw beheerder
Ey ik heb zelf in Aprillia sr Racing.. (In poline style)
Maar hebben jullie vroeger ook zo vaak moeten sluitelen aan je scooter.. Dag en nacht ?

En heb je foto van je oude scooter?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
deze citta heb ik nu 8)

[img cacheid=00134775001678111e7c30b61a008bf7fe]http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/image.php?type=foto&id=32874_0[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahaha!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dit was de mijne. Vorig jaar in januari verkocht.

[img]http://img113.exs.cx/img113/7128/aerox1.jpg[/img]

[img]http://img113.exs.cx/img113/9372/aerox2.jpg[/img]

[img]http://img113.exs.cx/img113/9950/aerox5.jpg[/img]

Toen der tijd nieuw gekocht en zelf zo aangepast.

Waarschuw beheerder
Ik had een dj, was binnen twee maanden helemaal naar de klote.
Waarschuw beheerder
ik heb nu een peugeot zenith.. sleutelen doet mijn zwagertje en me vriend.. of wat maten van hun..!!
heb er zelf niet zoveel verstand van..
Waarschuw beheerder
donateur
hehe! leuke dingetjes allemaal!

ik had een thomos a35b hehe... liep 39... maar ging wel op het achterwiel:D haha
Waarschuw beheerder
Wouter a.k.a Hakkabouter APC 22 januari 2005 19:06
22 pk

Ik kan je één ding vertellen, dat jij met die spullen echt NOOIT 22 pk haalt.

Vriend van me had een Firefox en die was echt flink verbouwd en die haalde 17 Pk op de rollenbank bij de Jager.
Zij zelf hadden een scooter staan (weet niet meer welk model) maar die had 22 pk en daar was echt super veel aan gedaan.

Buiten dit om,

Ik had eerst een goedkoop scootertje, daarna kocht ik een Malaguti Phantom F12 AC, deze had ik een paar maandjes en toen werd ie gejat.
Daarna kocht ik een Yamaha Neos en daar had ik een andere vario,een 70cc, 70cc uitlaat, andere carburator.
Ging wel lekker hard, maar vergeleken bij die firefox (17pk) en een beta ark (14pk) van een vriend van me was ik niets :D
Waarschuw beheerder
Ik HEB nog steeds mijn scooter. :D

Een Peugeot Zenith in het mintgroen.

Zal ffies een foto maken.

2 jaar 25 mee gereden loopt inmiddels 70.
En idd met mooi weer ga ik altijd ff lekker cruisen.
Helemaal goud dat ding. :respect:

Ik kreeg hem toen ik 15 was en nu 23 en hij doet het net zo goed als dag 1.
En amper aan gesleuteld. :yes:

Heb hem toen gekocht bij bromfietshandelaar SUNDER.
Gert-Jan :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind t echt maar ondingen

Sommige hierboven zijn btw wel mooi gemaakt, maar k zou echt nooit een willen hebben :)

Laat mij maar lekker autorijden en anders wel fietsen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu ook liever m'n autotje hoor. Maar toen..

- Was ik 16
- Had ik geld op m'n rekening
- Had ik een hekel aan fietsen

Dus de keuze was snel gemaakt :)
Waarschuw beheerder
ik had 22 pk

getest op diverse meetings
Waarschuw beheerder
ik rij dus op een aerox, geel/blauw gespoten en nog wat stickers enzuw he:D

loopt nu ongeveer 80 km/u

maar morgen krijgt ie een grote beurt met o.a. racekoppeling/vario, nieuwe 70cc, 19 mm carbu en hebo gara uitlaat, en dan zal ie wel weer flink wat harder lopen:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Had vroeger een Aprillia sonic :d
Echt een leuke scooter was dat, heb er een heleboel fratsen mee uitgehaald...:-$
Nooit zelf aan gesleuteld, En hij ging 70 km/u
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb wel geen scooter (vind de techniek van die dingen mooi, maar het uiterlijk niet), maar wel 2 oude bromfietsen, een Batavus van '81 (Streetfighter-style), binnenkort met o.a. 50cc race cilinder (watergekoelde Doppler G2 van 14pk, voetbediende vario, en meer leuk spul), en een Puch Maxi ook van '81 (model zonder achtervering, extra laag dus), is al tot het uiterste verlaagd, (hoogte van grond tot bovenkant zadel is nu 65-70cm), voorlopig met getunede 70cc en waterkoeling, wordt in de toekomst nog 74cc Gilardoni met speciaal berekende uitlaat etc...
NOG iets lager dan deze dus.
Dit is dus NIET de mijne, maar ff voor het idee, is veel leuker dan al dat plastic wat scooter heet... :P
De Batavus zal zo'n 125km/h komen te lopen (die snelheden worden iig op het circuit behaald met die G2 cilinder), en de Puch is gepland op ong 90/100 km/h.
;)

TUNING IS NOT A CRIME
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Keep on tuning:)

Waarschuw beheerder
ik haat scooters ze zijn echt heel vervelend op de weg..
Waarschuw beheerder
ik haat scooters ze zijn echt heel vervelend op de weg..

je hebt net 3 weken je rijbewijs dus wat weet jij ervan :gaap:

Waarschuw beheerder
nee schat ik was net 18 dat ik me rijbewijs had gehaald.. en als je goed kijkt op me profiel zie je dat ik die al langer heb.. en ik rij de hele dag door.. dat is me werk. dus ik dnek dat ik er wel wat van weet hoor..

Waarschuw beheerder
hahaha, ze zijn echt vervelend niet alle scooters

maar grotendeels hebben ze soms wel kuttrekkjes maar als je rekening met hun houd komt dat goed

Waarschuw beheerder
ja maar als hun op de weg rijden moeten ze eerder rekening houden met auto's vind ik.. en als ze dan echt niet harder als 45 rijden laat ze dan aan de kant rijden en niet in het midden.. dat is zooo irritant..
Waarschuw beheerder
nee schat ik was net 18 dat ik me rijbewijs had gehaald.. en als je goed kijkt op me profiel zie je dat ik die al langer heb.. en ik rij de hele dag door.. dat is me werk. dus ik dnek dat ik er wel wat van weet hoor..

sorry ik liet me emoties teveel gaan :x

ik heb ook zoveel liefde voor scooters 8)

Waarschuw beheerder
tja ik heb het ook niet persoonlijk tegen de mensen hier.. maar hier in purmerend die kut koters van 16 die gewoon over tussen door gaan auto's afsnijden enzo.. aan dat soort scooterrijders heb ik echt een hekel..

Waarschuw beheerder
nee, heb niet eens een scooter maar binnenkort wel een vette auto :D
Waarschuw beheerder
k heb een peugeot speedfight 1
Weet iemand misschien hoe je die achter spatbord eraf krijgt :S
Waarschuw beheerder
los schroeven :)
Waarschuw beheerder
haha ja zover was ik gelukkig ook al wel maarjah bij mij zit het op de een of andere manier anders vast
Waarschuw beheerder
misschien met een kliksysteempje :P

Waarschuw beheerder
IK Haat scooters :[
Waarschuw beheerder
ik heb een viva vsx, zon blauwe met die witte strepen, 70cc, 19mm, enz, loopt 85 zeg maar, zelf niks aan gedaan, alles bij dealer laten doen.

@ hardcore wijffie, ik heb mijn spatbord in laten korten gewoon met een zaag, moet je wel beetje netjes schuren en veilen dat t er een beetje uitziet. als je je spatbord helemaal eraf haalt dan zit na een bui regen heel je jas vol modder aan de achterkant, nie echt rlx....
Waarschuw beheerder
Ik had een Citta, ding kon best hard (zat een LeoVinci onder)maar was echt levensgevaarlijk, soms werkten de remmen niet :vaag:
Wilde graag een Speedake of een Zenith maja was ook wel blij met m'n Citta.
Maar nu heb ik gelukkig een auto,veel beter :D

Waarschuw beheerder
Ik had een Aprillia SR Racing, liep 110 :D
En ja ik was er ook zo vaak aan bezig.. :jaja: , maar das toch juist leuk??

Waarschuw beheerder
scooters zijn fokkin irritant en maken alleen maar tering herrie omdat de gasten erop niet volgas kunnen rijden maar alleen maar de hele tijd: MEEEP MEEEEP MEEEP rijden....

Ik stem voor een scootervrij Nederland !

Waarschuw beheerder
Ik stem voor een scootervrij Nederland !

Das de beste opmerking die ik ooit heb gehoord :O ;)
:D:D:D:D
:Respect:
Waarschuw beheerder
2WuKen Ja thnxx dat is eventueel op een optie
k laat mn broer er wel ff naar kijken als er geen kliksysteem op zit
Waarschuw beheerder
Scootervrij Nederland??? Mwha ik vind sommige plaatjes van 'm best lache hoor ;), zoals "Hyper hyper" of "How much is the Fish?" Alleen die nieuwe single van 'm is waardeloos.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik had peugeot speedflight die had verkocht.. en nu heb al citta gilera al 4 jaar die ligt nog in de stal!
ik heb die al 3 jaar niet gebruikt omdat die is kapot!

Waarschuw beheerder
kingoftrance 1 februari 2005 18:01
Scootervrij Nederland??? Mwha ik vind sommige plaatjes van 'm best lache hoor , zoals "Hyper hyper" of "How much is the Fish?" Alleen die nieuwe single van 'm is waardeloos.laatste aanpassing 1 februari 2005 18:01

:D:D:D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
ik had eerst een 2de hands gilera runner een oranje maar daar was een man overheen gereden met z'n busje en toen had ik een splinter nieuwe gele beta ark
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een NRG MC2 ferrari edition gehad, een zwarte NTT en een gilera citta en nu heb k een zilvere speedfight

Waarschuw beheerder
[img]http://wesley.shacknet.nu/upload/images/16776.JPG[/img]

Ik rijd fijn op mijn Citta :D:D:D
beetje onduidelijke foto..maarjaah niks aan te doen :P

Waarschuw beheerder
donateur
K sleutel dag en nacht aan me super snelle fiets :P B)
Waarschuw beheerder
Nu moet je niet het wonder topic van Sjoerd gaan vergallen Carlie :)

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://megatron.mypicgallery.com/scoeterz/100-9062_large.jpg[/img][img]http://megatron.mypicgallery.com/scoeterz/100-9063_large.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Hardcore_wijfie zagen(6)

Waarschuw beheerder
blok nog ff schoonmaken;)
Waarschuw beheerder
ik heb een 180cc moto runner en een tomos 70cc geen 50cc scooter dan kan ik beter een stofzuiger kopen ofzo

Waarschuw beheerder
ik heb een peugeot maar die valt zo onderhand uit elkaar nu!
Waarschuw beheerder
nooit gehad...ging altijd met de trein naar school toe en had vrienden met een auto..
Nu heb ik zelf mijn rijbewijs