Partyflock

Forumonderwerp · 740932
4 volgers · 58329x bekeken
heb voor t eerst sinds een week een beetje normaal geslapen!!

lag er om 1 uur in was 8 uur weer wakker :S dus ik dacht ga maar ff slapen weer en dat is een keer gelukt :D

en toen ben ik er om 11 uur GTST gaan kijke :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
goeiemorguh!

Kan iemand zich al voorstellen hoe het is om nauwelijks meer nieuwe dingen te onthouden, slechte spiercontrole en niemand meer te herkennen?

Oftewel... hoe jullie er in de laatste jaren van je leven bij zullen zitten :'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oh God daar issie weer, gisteren zat hij ook al allemaal onzin te posten met dat eeuwige gezeik.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tsja de waarheid is hard vruchtwater, ook al willen jullie die nu niet onder ogen zien. Je gebruikt gewoon lekker door zodat je je niet (onbewust) zorgen gaat maken over de toelkomst.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jongen verzin eens iets orgineels in plaats van dit topic spemmen en de mensen zwart maken. En oh wat grappig hij begint weer een gesprekje met zichzelf... terwijl hij maar een persoon is!
schizofreen :yes: of hoe je t ook schrijft

ik geniet van t leven en drugs is daar een leuk onderdeel van!

en ik geniet ervan dus doe nou weer is niet zo triest en koop een leven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ook zo typisch voor pepjunkies in spe:

niet ingaan op de waarheid, namelijk dat je kasplantje wordt en dat dat zo ongelofelijk kut is. Maar ja ach nu lekker stoer snatzen en de shit komt later wel. (zich niet realiserend dat die shit een olifantendrol van 3m^3 is :()
Maar ijn plaats daarvan zeiken op de manier WAAROP er commentaar wordt geleverd.
Waarschuw beheerder
HHHHEUHHHH
peperder pep
helemaal los op zijn tyd :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je hebt geen leven dat je hier zo zit te spammen: ga wat nuttigs doen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het laatste redmiddel om de discussie uit de weg te gaan: de ander verwijten dat hij gene leven heeft. typisch maar waar!
jij geeft geen commentaar je denkt stoer te zijn en leuk!
je bent triest meer ben je niet

moet je kijken hoe je doet :S wij hebben gewoon ons lol!
net zoals jij nu je lol heb met je schizofreense acties

maar doe dat dan ergens anders en niet waar je nu mee bezig bent
Waarschuw beheerder
donateur
niet ingaan op de waarheid, namelijk dat je kasplantje wordt en dat dat zo ongelofelijk kut is

kasplantje worden is mijn levensdoel :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik praat niet meer tegen jou met je onzinnige schijt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ok wat jij wil.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en voor de medepeppromoters: niet meer op vruchtwater reageren, hij wil alleen maar aandacht en dat bereikt ie als jullie op hem reageren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet spotte met mr banaan!!

ik heb het tegen vruchtwater

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar terrorbeeb... wat het probleem is: je bent nog te jong om te overzien wat het veroorzaakt. je weet het wel, namelijk hersenschade, sociale problemen etc. Maar je hebt het nog niet ervaren en kan het dus ook niet op waarde schatten.

Als je eenmaal plantje wordt denk je: goh wat had ik het leuk in mijn topic met de snuifbuis nog in mijn neus, maar nu voelt het leven niet eens zinnig aan.

Dan pas merk je hoe klote het ECHT is en snap je dat je vroeger wel wist wat het veroorzaakte, maar het eigenlijk niet ECHT wist.

Waarschuw beheerder
ohhhhhhhhh ja....hoe kan ik me aanmelden :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he laat die mensen nou eens met rust: het kan jou tocvh niets schelen of zij later naar de tering gaan en dan pas realiseren wat naar de tering gaan echt is?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja daar heb je wel gelijk. ik kan het alleen niet aanzien dat dit met zoveel mensen gebeurt. Ze hebben geen idee hoe het is om langzaam hersenfucties te verliezen. Alles wat zo gewoon lijkt wordt zo moeilijk en zwaar.

Waarschuw beheerder
rustig mensen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben je zelf een kasplantje dat vanuit het ziekenhuis aan het typen is ofzo?

Waarschuw beheerder
goeie :jaja: terrorBaby
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee haha, maar ja je ziet het om je heen he. op housefeestjes en je hoort de verhalen. Het is zeker niet zo dat er geen hoop is: je kan heel goed nog een aardig leven leiden na een verslaving. Na matig pepgebruik kan je ook nog gewoon leven, geen probleem. (mits je verder gezond leeft, goed slapen en eten)

Maar ja als je heel veel erbij gaat drinken enzo en nachten doorhaald maak je dingen kapot. Je hersenen nemen die functies die beschadigd zijn nu heel aardig over. Maar ja je hersenen worden oud he! En dan kunnen ze het niet meer aan en wordt je kasplantje.
Waarschuw beheerder
donateur
ohhhhhhhhh ja....hoe kan ik me aanmelden

[PPT] voor je naam zetten ;)

Go Mormel GO :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dus eigenlijk worden de kleine foutjes die je hersenen nu af en toe maken (wat doe ik hier waar ligt de afstandsbediening wie is die kerel ook al weer) later uitvergroot?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou je noemt nu alleen zaken die met geheugen te maken hebben. Ook motorisch ga je kapot. Als je handjes nu trillen trip je op je 50e de pan uit.

Ga je trouwens naar de outblast birthdayparty?

Waarschuw beheerder
ok bedankt :D ;) A de B

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja even stampen lijkt me wel wat. ik heb hem nog niet in mn agenda staan. Maar outblast is wel de beste! jahe jahe jtochofniedan ofniet?jahejatochofnieniet dan? ja toch?
Waarschuw beheerder
donateur
wat doe ik hier waar ligt de afstandsbediening wie is die kerel ook al weer

geen last van
dat je je afvraagt waar de afstandsbediening ligt komt vast door de drugs :s

zolang ik maar gelukkig ben toch???

:yes: dan zijn wij hier allemaal gelukkig ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou eigenlijk vind ik outbalst maar niks. exact hetzelfde als catscan en de hele reutemeteut. Je hebt trouwens last van bevestigingsdrang, naar trekje.