Partyflock

Forumonderwerp · 740525
12029x bekeken
Waarschuw beheerder
Partypeople,

Wij zijn aan het twijfelen over de vakantiebestemming 2005.

Rimini is dat wat? Zijn er nog mensen geweest afgelopen jaar, zo ja, was het vet daaro? Ken je er goed feesten..?

Waarschuw beheerder
rimini? daar heb je rommelnegers :jaja:

B)

Waarschuw beheerder
go asia :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik zie op jouw profiel dat je van alle dance stromingen wel houd :) (ik hou alleen van hardcore en oldschool)
Dus voor jou is er zeker wel iets te beleven.
Ga je echt voor de gabber dan is er weinig te beleven.
Toen ik er zo,n jaar of drie was, Toen draaiden ze alleen maar hardcore in de ECU er schijnen nog wel meer tenten te zijn maar die konden wij niet vinden.
het nadeel van rimini vond ik dat de dancings heeeeel erg ver uit elkaar lagen :( dus je moet overal een taxi voor nemen.
Er rijden ook wel bussen. Maar daar snapte ik geen moer van (die route,s)
Waarschuw beheerder
tja rimini, toen ik er was , was alleen nog carnabys open en dat was gewoon een kinderdisco. tja op het strand lijkt het wel afrika allemaal illegale die spullen willen verkopen. eigenlijk vond ik het leuk voor 1x maar zal er niet snel nog een keer heengaan. oja uiteten gaan is goedkoper dan zelf koken. (de roxybar is gezellig)

het strand is wel geweldig alleen zijn is het strand in stukken (banjos) verdeeld en als de banjo bij je hotel hoort hoef je niet te betalen voor een strandbed en anders wel. er zijn ook banjos waar je met je handoekje kan liggen maar die zijn zeldzaam.
dus als ik jou was denk er goed over na.....

Waarschuw beheerder
heey timmy ik wou miss ook naar rimini gaan....kreta gaat helaas nie door dit jaar:( dus we zijn aant twijfelen om rimini salou of malgrat!
Waarschuw beheerder
Ik heb van horen zeggen dat in Rimini 1 van de grotere discotheken van Europa ligt?

To Linnie, gaan we gezellig met zijn allen naar Rimini... (Salou :no: en Malgrat is ook nie zo flex)...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
klopt de grootste discotheek van europa ligt in de buurt van rimini boven op een berg. helaas bij ons was hij al dicht hahah raad je aan om niet in de laatste week van het seizoen te gaan. alles ligt wel ver uit elkaar maar de bussen zijn goed te doen voor een euro rij je zo heel rimini door. alleen die discotheek ligt wel verder weg maar ik hoorde dat daar ook bussen heen rijden.

Waarschuw beheerder
jah salou en malgrat klinkt zo costa del sol 8ig haha!maja gezelligheid moet je zelf maken...
maar k beslis het niet alleen maar vanaaf gaan we ff bespreken dus khou je op de hoogte:)
Waarschuw beheerder
donateur
jah salou en malgrat klinkt zo costa del sol 8ig haha

malgrat legt toch in de costa brava ?

Waarschuw beheerder
ja das t zelfde voor mij;) kbedoel gewoon de hele spaanse kust!
asser maar wat te doen is!
maar de vakantievergadering heeft niet veel opgebr8 want we zijn voor onze carnavals outfit weze kijke haha
maar met wie gajij allemaal timmy?
Waarschuw beheerder
To Linnie: ik ga dit jaar met Timmy, Tamara, Maarten enzo op vakantie:) dus als t goed is gaan we met zn allen naar Rimini:D zou wel leuk zijn als jullie er ook zouden zijn. hoezo gaat Kreta eigenlijk niet meer door?
Waarschuw beheerder
stelletje sukkels jullie moeten naar KRETA gaan :P kom op kreta op zun kop.. Linnie neet aanstellen en regel die anger mej noa KRETA B)

Waarschuw beheerder
nou er is een lichtpuntje gekomen want we hebben een goedkoop appartement gevonden
we gaan dan als het goed is op 5 aug. en dan ben ook nog es lekker jarig daar:D

maar tis nog nie cker joanny;) al hoop k t wel :P
Waarschuw beheerder
Jehh dan heb ich er nog nix aan want ich zit doa van 17 tot 31 Juli.. :( regel ierder :P

Waarschuw beheerder
neej sorry dan kost t meer:S haha
en kheb al niet zoveel geld!
regel jij maar later want anders mis je mijn birthday:D

Waarschuw beheerder
donateur
Rimini ben ik vorig jaar geweest! :D

Was wel een leuke vakantie als je van een hangvakantie houdt.. Ikzelf ben wel de omgeving gaan bekijken! :)

Maar Baya Imperial is de grootste OPENLUCHT discotheek van Europa! ;) Het ziet er uit als een huge romeins badhuis én van binnen ziet het er zeer goed uit!
Hou er wel rekening mee dat 5 euro voor een drankje standaard is daarbinnen! :S
En de muziek die daar gedraaid wordt is niet je van het (italiaanse happy house om het maar zo te zeggen! ;) )

Kan iemand met namen van de tenten komen die rimini heeft? Ik ben ze een beetje vergeten, maar als ik de naam hoor, dan kan ik maar al te fijn uitleg er over geven! ;)
Waarschuw beheerder
ja wat zijn daar eigenlijk n beetje de prijzen? want kwil daar best wel naartoe, maar moet natuurlijk wel n beetje betaalbaar blijven...
Waarschuw beheerder
Ga toch naar Salou! veel leuker!
Waarschuw beheerder
Ja maar ben vorig jaar al naar Lloret geweest, en we willen dit jaar niet naar spanje. kreta is zo duur, dus daarom d8en we aan rimini...
Waarschuw beheerder
Kretaaaa CHERSONISSOS daar is ut allemaal te doen jongen :)
Waarschuw beheerder
Ja Timmy... kom maar met wat ideen. khoor t wel;)

Waarschuw beheerder
chersonisos is(Y)(Y) vorig egt een toppie vakantie gehad 8)8)8)8)

en allemaal nie vergeten om een kadotje te kopen voor de gene die daar zijn
want 11aug benk jarig...

:jaja:

Waarschuw beheerder
kzou zegge kreta :) rimini ben k toch al geweest :yes:

mja rimini was wel chill
Waarschuw beheerder
het gaat Rimini worden denk ik zo...:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik d8 ut niet :no:
Waarschuw beheerder
we zijn 2 jaar geleden in rimini geweest. in die discotheken daar draaien ze meestal allerlei soorten muziek, maar ik hou zelf het meeste van hardcore.

in de Live hadden ze 2 zalen en in de kleine draaiden ze hardcore, dat was wel gezellig daar ;)

in de Carnaby was het ook wel lache, daar had je 3 zalen waarvan ook een hardcore zaal :)

l'Altromondo (discotheek van gigi dagostini :S) was groot en mooi aangekleed, muziek ging wel. superduur :X

en de Baya Imperial was echt vet, supergroot. was idd de grootste openluchtdiscotheek. (+zwembad op bovenste verdieping B))

voor de rest weet ik alleen dat het allemaal duur was en dat de discotheken heel ver uit elkaar lagen :(
Waarschuw beheerder
l'Altromondo (discotheek van gigi dagostini ) was groot en mooi aangekleed, muziek ging wel. superduur

en de Baya Imperial was echt vet, supergroot. was idd de grootste openluchtdiscotheek. (+zwembad op bovenste verdieping )

klopt.. altromondo vond ik echter wel heel vet!! muziek was zeker goed, alleen was het wel SUPER warm daarbinnen en uiteraard heeeeeel duur!! flesje bier was 5 of 6 euro ofzo..

baia was idd vet!
het duurt daar alleen een tijd voordat de muziek echt begint. meestal om een uur of 1 komt er pas goede muziek. daarvoor staat er iemand met zijn keyboard beetj wazige muziek te spelen..

nadeel aan rimini is, is dat het allemaal ver uit elkaar ligt! geen centrale straat met allerlei kroegen en discotheken..
Waarschuw beheerder
Als t goed is word t dus Rimini. Kreta is veels te duur om daar in de bouwvak naar toe te gaan...

Waarschuw beheerder
naja de vakantie boeken gaat nog steeds stroef!steeds maar tegenslagen bij t willen boeken:S
nu wouden we naar kreta zegt er eentje af wegens geld problemen:S
nu willen we met zijn 3en in elk geval wel gaan!pff t maakt me nu geen ene reet meer uit WAAR ik heen ga ALS ik maar KAN GAAN!!!
:respect:
Waarschuw beheerder
Ben vorig jaar naar Rimini geweest met de Civic en ik moet zeggen dat de rit erheen leuker was als het uitgaan...

Stoorde me echt aan die facistische rechtse Italianen die aan alle vrouwen zitten...

Verder wel heerlijk weer gehad (continu 39 graden), ook veel gezopen...

Ik ben voornamelijk in de Live uitgeweest, daar draaiden ze aan het begin van de avond Urban shit en later Hardstyle en Hardcore.
Baya Imperial is het oude huis van Georgio Armani, idd compleet in Romeinse stijl, is wel leuk, alleen de muziek daar is bagger, allemaal 538 trutjes enzo...

Ik heb een leuke vakantie daar gehad, maar om nou nog een keer te gaan, nou nee :)

Rijden door Duitsland is veel leuker :D

Waarschuw beheerder
Als t goed is word t dus Rimini. Kreta is veels te duur om daar in de bouwvak naar toe te gaan

Rimini, moet je daar is uitgaan, dan weet je wat duur is!
Maar goed wel supermooie disctheken en vrouwen:P, zekr een keer heen gaan
Waarschuw beheerder
vrouwen daar zijn moeilijk :jaja:

enne, het is duur daar ja!

Waarschuw beheerder
donateur
Stoorde me echt aan die facistische rechtse Italianen die aan alle vrouwen zitten...

pfff jij ook al?!?! :S

Ik had toen een nieuwe sport ontwikkeld! :9

Ik noemde het: Italiaantje verjagen! 8)

Mijn record staat op 79! O:)
Waarschuw beheerder
Achja, ik ging gewoon tussen ze in staan en een dikke scheet laten en weer doorlopen :D
Waarschuw beheerder
ze verkopen daar gewoon flessen wijn met plaatjes van Hitler en Sieg Heil erop :S

Waarschuw beheerder
die italianen deden me inderdaad denken aan eeen anders soort volk ergens uit noord afrika!
hitlerplaatjes:S

Waarschuw beheerder
hmm rimini klinkt best leuk:jaja: en zolang de italianen niet lastig zijn zalk me daar dus prima kunnen amuseren!
maar ff kijken wat de rest nu wilt doen:S

Waarschuw beheerder
Rimini...(n)
Wij zijn er afgelopen jaar geweest,en hebben ons wel vermaakt,maar waren ook blij dat we naar huis gingen...
Leuk als je 15 bent en voor het eerst op vakantie gaat maar verder! no thanks!!

En die grootste discotheek van europa is er idd.. wel leuk om te zien; Het voormalige huis van donnatella versage.. maar tja.. bijna té groot om er een discotheek van te bouwen, mooi maar dan houdt t op! Leuk als je van r&b houdt:S.. En erg leuk als je er een vip- ruimte hebt bemachtigd:D

Nouja, ik zou zeggen..denk er nog even over na!;)

Waarschuw beheerder
donateur
ze verkopen daar gewoon flessen wijn met plaatjes van Hitler en Sieg Heil erop

Nu je het zegt herinner ik het me weer! :D Ik vond zulke flessen in een winkeltje bij mijn hotel! :P
Waarschuw beheerder
Dat zegt wat over hoe italianen zijn :no:

Waarschuw beheerder
donateur
(N)

Maar voor de rest heb ik wel een gezellige vakantie gehad! :)
Waarschuw beheerder
dit jaar ga ik naar rimini!! b) dus kan er volgend jaar over vertellen 8)
Waarschuw beheerder
Dus je hebt een jaar nodig om na te denken over je vakantie van vorig jaar?

Waarschuw beheerder
donateur

Ik ben nog steeds aan het nuchteren van vorig jaar! :P

8)
Waarschuw beheerder
B)

1 tip voor degene die met de auto naar Rimini gaan...
Langs het spoor kan je gratis parkeren :)
Heeft mijnes ook een week gestaan onder een boom...
Waarschuw beheerder
ze verkopen daar gewoon flessen wijn met plaatjes van Hitler en Sieg Heil erop

haha ja man, dat kan ik me ook nog herinneren :S

Waarschuw beheerder
jah me² en zo'n winkel daar verkochten ze t-shirts van hitler en van die SS gastjes :S + embleems/stickers met hakenkruis erop :s

vage gaste daar
Waarschuw beheerder

:bloos: hij was een beetje verkeerd geformuleerd oke ga het nog een keer proberen:

in augustus kan ik vertellen hoe het was (F)
Waarschuw beheerder
Regel gewoon Kreta... ben er vorig jaar geweest, echt dullie dullie :bier:

Waarschuw beheerder
nou kzal je es wat zeggen;)
IK HEB GEBOEKT!!!
4 AUG. met manonnie mieke en moi :P:P

Waarschuw beheerder
IK HEB GEBOEKT!!!

naar ???? ;)
Waarschuw beheerder
Bij ons word t dus denken we toch Rimini... Er zijn ook n paar mensen(waaronder ik) die alleen in de bouwvak op vakantie kunnen vanwege hun werk. En dan is Kreta haast niet te betalen.... En Rimini lijkt me ook wel leuk hoor:D
Waarschuw beheerder
Kreta is idd duur. ik betaal voor 12 dagen, van 22juli t/m 2 aug. 950euro, maar is wel een All inclusive hotel 100meter van starbeach.
Waarschuw beheerder
Ja idd.. das echt duur:S het lijkt ons ook wel leuk om op een camping te zitten. en al zkr als je met een grotere groep bent:) we hadden n camping gevonden voor €250,- voor 17 dagen... dus das echt goedkoop en in de bouwvak.. ok, dan moeten we natuurlijk nog wel eten enzo erbij tellen, maar dan nog.. dan maar n ander jaar kreta:)

Waarschuw beheerder
kga naar kreta toe:bounce:
helaas moet ik mijn lieve neefje weer mislopen:(
net als vorig jaar!
Waarschuw beheerder
ik ga ook naar kreta, 8 dagen :) ik betaal 600 euro voor all inclusive hotel, ook op 100 meter van starbeach
Waarschuw beheerder
RIMINI is vette shit
67% vrouw :jaja:
je kan cker beuken daarzo, die italianen lusten er wel pap van.

Wel met gogo-tours gaan en met hun digen gaan doen, anders lijkt mij het veel minder.
Waarschuw beheerder
Wel met gogo-tours gaan en met hun digen gaan doen

ik ga met beachmasters bijna hetzelfde :jaja: heb er zin in b)
Waarschuw beheerder
wij zijn toen ook met x-travel gweest :yes: goed georganiseerd allemaal
Waarschuw beheerder
Wij zijn via Peter Langhout toen geweest, ook alles goed geregeld :)
Naja, we hebben de reis zelf afgelegd en 7 uur in de file gestaan op de heenweg :S

Maar op de terugweg hebben we de bus van Xtravel ingehaald die s'ochtends was weggegaan en wij waren s'avonds weggegaan :) vr00000eeeeeeem :D
Waarschuw beheerder
bus is kut, vliegtuig is beter
Waarschuw beheerder
Ckr Rimini dit jaar :D

Mooi appartementje voor 10 pers met eigen parkeer plekken en alles midden in het centrum dus alles lekker dichtbij .. komt best allemaal goed :P :D
Waarschuw beheerder
ja wij zaten ook over rimini te denken...

maar chersonisos lijkt mij ook heeel relax..
dus we gaan nog een x rond de tafel zitten denk ik zo..

Waarschuw beheerder
Ik ben een paar keer naar Rimini geweest en dat was echt wel oke!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Is het duur dan? bedoel... je kunt natuurlijk je vakantie zo duur maken als je zelf wilt... maar als je een appartementje hebt gehuurd, beetje eten en drinken erbij wilt kopen... is dat duur? omdat het toch een degelijk populaire badplaats is... (kan daarom duur worden)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij hebben toen op een camping gezeten. Dat is natuurlijk al goedkoper. Voor sommige discotheken is het gratis voor vrouwen, voor mannen niet. Volgens mij was Rimini niet overdreven duur.
Waarschuw beheerder
Nou mensen,

Wij hebben geboekt op camping Maximum bij X-Travel. Iemand ervaring met deze camping?
Mijn volgende vraag is of er in Rimini e.o. uitgaansgelegenheden zijn die een must zijn. Baia Imperiale moet heel mooi enzo zijn, dat weten we. Maar is hier iemand met ervaring van Rimini met harde dance (hardtrance/jump/hardstyle/hardcore)? Is dat ergens te vinden daaro?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in je cd-speler, mp3 speler en bij sommige ook op je telefoon :p

weet niet of ze t daar veel draaien... volgens mij is't meer de gigi d'agostino sound daar..

Waarschuw beheerder
Zow ik ben vorig jaar geweest!!:D
Was echt top!!:jaja:

En idd Baia Imperial MOET je gewoon een keer gezien hebben!!

Net als de Altro Mondo, Gigi z'n discotheek, het geluid was echt goed..en draaide best wel hardstyle volgens mij..

Verder is er in Rimini een discotheek die Life heet, daar wordt als het goed is(beneden) hardcore gedraait, alleen op het einde van de avond, in het begin wordt er namelijk R&B gedraaid.. tot een uur of 3/4..althans vorig jaar dan..

En de carnaby, die heeft 3 zaaltjes..

Maar voor bv de hardcore hoef je daar niet te wezen:no:
Tis idd veel Gigi sounds daar..

Dussss... Succes daar!!
Waarschuw beheerder
un deux trois tararie come si come sa?

one two three tararie the place to be??

dat begin je je dan ook af te vragen he :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Civic VTEC zegt :
Dat zegt wat over hoe italianen zijn

LoL

Rimini zuigt !!

Als je goed uit wilt gaan moet je toch naar de grotere steden toe // Kan je echter niet naar 't strand ..

In Milaan heb je een gruwelijk uitgaansleven ..
Veel discotheken met o.a hardstyle & hardhouse

Maar reken er maar op dat je een vette wallet mee moet nemen ..
Waarschuw beheerder
hahaha.. als je maar een vette vakantie hebt toch??

en vet zul je t toch zelf moeten maken
dr kunnen dan nog zoveel vette discotheken zijn.. als je een saaie lul bent schiet t niet op..

en als wij t zelfs gezellig kunnen hebben in de gotcha(heel af en toe dan) ... tja... dan kan dat overal :P
Waarschuw beheerder
Rimini daar heb je alleen die domme bier zuipende engelsen.
Die vinden top40 muziek het einde :(
Waarschuw beheerder
hahaha... schnappi staat in de top 40 :P :P
Waarschuw beheerder
Rimini daar heb je alleen die domme bier zuipende engelsen.
Die vinden top40 muziek het einde:(

en nog steeds heb ik er zin in b) we gaan de boel onveilig maken daar :devil:
Waarschuw beheerder
:o kiek ma uit
Waarschuw beheerder
in de Life draaien ze hardcore de laatste 2 uur in de kleine zaal. in de Carnaby is een hardcore zaal. L'altromondo draaiden ze vooral hardtrance/hardstyle. Baya Imperial heb je verschillende zalen, daar was volgens mij ook een zaal met hardstyle.

in de ECU werden vroeger grote hardcore feesten gehouden, maar die is gesloten :(

Waarschuw beheerder
jaha x-travel was wel goed ..... ben ik ook mee geweest. maarja alleen jammer van de muziek daar allemaal :(
Waarschuw beheerder
xXaLLuXx---> Weet je zeker dat ze in Carnaby hardcore draaien ?. Ook doorde weeks of alleen in het weekend ? :vaag:
Waarschuw beheerder
geen idee, ik weet niet meer op welke dag we in de carnaby zijn geweest. maar weet 100% zeker dat ze er hardcore draaiden in 1 van die zalen ;) sowieso de laatste paar uur want we kwamen er namelijk pas laat achter.
Waarschuw beheerder
Ik heb ook gehoord dat er een algemeen rookverbod geldt in Italie:| lekker is dat als je al geboekt hebt..:no:
Waarschuw beheerder
algemeen rookverbod? sinds wanneer is dat dan :/

Waarschuw beheerder
klopt in de carnaby moest ook hardcore worden gedraaid... Maar toen waren wij al weg :(
te moe..

Waarschuw beheerder
maar je mag ook neit met de glazen drank de dansvloer op daar... word je eraf gestuurd.. weheh :S

Waarschuw beheerder
xXaLLuXx

mochten jullie zwemmen bij de ... Baya Imperial???
Waarschuw beheerder
nee het zwembad was volgens mij gesloten toen. ik kan me niet veel meer herinneren van die avond O:)

Waarschuw beheerder
haha ja wij mochten er ook niet in... wel supper mooi daar allemaal.. als er nou mooie muziek was dan was het perfect geweest!!! heb nog wel foto's van die voorkant van de discotheek... supper mooi gebouw
Waarschuw beheerder
ja mooi was het zeker daar......

ik bedenk me net dat het die dag erg regende :S misschien dat daarom wel het zwembad gesloten was. maar ik weet wel dat ik me daar goed geamuseerd heb, dus de muziek kan niet al te slecht zijn geweest ;)

Waarschuw beheerder
je was ook met x-travel tog??

ben je dan ook met die bood meegeweest??
en ben je naar venetie geweest??
Waarschuw beheerder
ja wij waren ook met x-travel.

die boot was echt super :respect: met een grote groep over de zee crossen, zuipen, barbequen :P was echt gezellig.......

we zijn niet naar venetie geweest maar naar san marino, flink geshopt daar omdat het zo goedkoop was :P
Waarschuw beheerder
Dus zo'n boottocht is zkr aan te raden? als jullie nog meer leuke ideen hebben hoor k t wel:)
Waarschuw beheerder
regel witte stranden, witte boten, witte zonnecreme en veel wit op Rimini, dan ga je zo hard als een speedy..:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
regel witte stranden, witte boten, witte zonnecreme en veel wit op Rimini, dan ga je zo hard als een speedy

haha echt wel :jaja:
rimini here we come!:P

Waarschuw beheerder
Hey, ik ben er vorig jaar met 6 vrienden geweest! Rimini is helemaal gaaf!! veel discotheken en als je er met bijvoorbeeld GOGOtours heengaat, heb je echt elke avond (op een andere locatie) groot feest! mooi weer, mooi stranden, eten is goed.. veel nederlanders! dus Rimini is een top-bestemming!

Groeten Bas
Waarschuw beheerder
Goooooooooooeeeeeeedemorgen! Rimini is echt de moeite waard! Wat de vakantie voor mij compleet maakt: was dat de zee soms erg smerig was, drijft allemaal vieze rommel in! Wanneer je op het strand ligt, kan je je niet fatsoenlijk omdraaien, omdat het gigantisch druk is op het strand. En lig je net ff lekker rustig! Komt er weer zo'n malle verkoper naar je toe, die je weer van allerlei goedkope rommel wil aansmeren... Na dit erg negatieve verhaal is er ook nog een pluspunt.. het uitgaansleven is echt werkelijk waar magistraal...

Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met je eens Al Laptoor! De zee is soms erg smerig en het stand overvol, maar het uitgaansleven is echt super!! Ooh ja, een aanrader is om es de waterscooter uit te proberen.. Vooral de hoge golven pakken en zoals Al Laptoor 180 graden draai in de lucht te maken!!
Waarschuw beheerder
als je van disco en trance houd misschien ja, ik wacht wel af..;) Mij is juist verteld dat de zee en stranden zo schoon zijn etc.. :S

We zien wel...;)

Waarschuw beheerder
disco en trance is in Rimini idd erg populair! en dat van de zee valt best mee hoor..
Waarschuw beheerder
ik vond de zee en strand wel schoon, in ieder geval stukke beter dan mallorca :yes: de drukte viel ook wel mee zover ik me kan herinneren en die verkopers zijn wel in elke toeristische badplaats...... ;)

Waarschuw beheerder
Ben 2 jaar terug in Rimini geweest. Was een erg leuke vakantie :D

Uitgaan is leuk daar, je kan overal heen met zo'n bus, erg handig :yes:
Ben overal wel geweest daar, behalve de Baja, toen was ik ziek :/

Stappen is best wel duur opzich. Je kan het beste even opzoek gaan naar zo'n propper (meestal zoeken ze jou al wel ;)) Bij die gasten kun je van die kortingskaarten krijgen voor de entree of een gratis drankje bijvoorbeeld.
Viel me op dat de drank ook echt duur was! En dan vooral gewoon frisdrank, vond dat echt vreemd :S

Uit eten is dan weer hardstikke goedkoop, ook hierbij kan je gewoon vragen om zo'n kortingskaart (zeggen dat je morgen terug komt, dan geven ze het wel)
Ja ik ben een echte Nederlander ;P

Het strand vond ik ook niet echt super eigenlijk. Vaak smerig en erg druk. Op de meeste stukken kon je ook niet aan de zee liggen, daar stonden al strandstoelen van hotels.
En die verkopers zijn echt irritant. Sommige maken je gewoon wakker als je ligt te slapen. En ze verkopen allemaal dezelfde rommel :P

Ondanks een paar minpuntjes toch een erg leuke vakantie gehad!
Veel plezier alvast! (f)

Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met je eens Milou! het uitgaan is gewoon super in Rimini, maar er zijn een aantal minpuntjes te bespeuren.. Als je op het strand relaxed wil liggen, moet je zorgen dat je op het 'GoGo'strand ligt. Allemaal mensen die met GoGoTours reizen en minder last van dromerige of lastige buitenlanders.

Trouwens, waar gaat voor jou deze zomer de vakantie heen Milou?
Waarschuw beheerder
ik heb er een kk-vakantie gehad..maar dat lag niet aan het feesten,,(ook niet aan zon zee + strand want dat was wel ok)

wij gingen iedere avond stampen..en werd nog wel goed gedraaid ook...
Waarschuw beheerder
nou zo te horen word het dit jaar super in rimini b) laat ik daar nou zijn :P

Waarschuw beheerder
Trouwens, waar gaat voor jou deze zomer de vakantie heen Milou?

Dit jaar naar Albufeira in Portugal.
Rimini was leuk voor 1 keer, maar ken het daar nu wel ;)
En jij?
Waarschuw beheerder
ik vind het ook wel genoeg voor 1 keer :p

Waarschuw beheerder
Helemaal gelijk! Rimini is een erg vermakelijke plaats om je vakantie door te brengen, maar na 1 keer wil je weer iets anders..
Ik ga dit jaar naar Mallorca, El Arenal!

Waarschuw beheerder
Rimini (y) :jaja:
Waarschuw beheerder
Hopelijk nog goede feesten in de tijd van 25 juli - 3 aug..B)
Waarschuw beheerder
ey timmy... alanya ;)
daar moet je heen
Waarschuw beheerder
Jawel, met z'n allen maken wij het wel super:yes:
Waarschuw beheerder
Mensen, ik heb us zitten rondzoeken en ben iemand tegengekomen, dj blackout en die draait in discotheek the life..:)

Hij gaf me de volgende info:

LifeDit jaar draai ik van 12 juli tot 12 augustus in de discotheek Life (www.lifedisco.com)
Hier draai ik elke avond de laatste 2 uurtjes hardstyle en hardcore. Hiermee is Life eigenlijk vrijwel de enige discotheek waar een beetje hard wordt gedraaid. In het begin van de avond wordt er vooral r&b, trance en wat feestmuziek gedraaid. Boven is een soort bar waar ook een nederlandse dj draait. Hier wordt feestmuziek gedraaid. De discotheek is sinds dit haar vooral op de nederlanders gericht. (2 nederlandse djs en een friettent met frikadellen en kroketten )
Andere discotheken:
Carnaby 3 verdiepingen, muziek: r&b, top40 en house (mischien op het laatst wat harder) Veel italianen en redelijk druk.
Altromondo Studios Redelijk grote discotheek waar je met de bus heen moet. Hier draait elke week Gigi d'Agostino, maar dan is t ontzettend druk. Staat bekend om de lasers. De muziek die er gedraaid wordt is ook op andere avond veel van die gigi-trance.
Blow Up Kleine discotheek. Laag plafond... Kunt beter naar Life gaan. Muziek is namelijk hetzelfde, met uitzondering dat er in Life op t laatst gestampt kan worden
Peter pan Niet in rimini, maar in riccione. Ben er nooit geweest maar moet wel mooi zijn. Hier komen ook nog wel eens grote namen (ik zie bijv carl cox op 24 arpil in de agenda staan)
Baia Imperiale Ze zeggen de grootste discotheek te zijn van de wereld. Ook hier moet je met de bus heen. Ben er ook nooit geweest, maar heb gehoord dat het qua muziek en sfeer niet bijzonder is, maar dat het wel een ontzettend mooie discotheek is compleet gebouwd in romeinse stijl.
Cocorico In riccione. Dus met de bus. Gebouwd als een grote piramide. Ook hier zo nu en dan bekende namen. (zoals mauro picotto)

Bereid je er verder maar op voor dat je veel moet lopen omdat in rimini niet alles bij elkaar ligt zoals bijvoorbeeld salou of Lorett. Het is allemaal heel erg uitgerekt, maar wel makkelijk met de bus te bereiken (die 80 cent kost en veel rijdt, zelfs 's nachts (dan wel wat duurder))
Het is eigenlijk 1 lange straat waar om de 500 meter een bushalte ligt. Het oude centrum is bijv. bushalte 1, en riccione is bushalte 40. Life ligt bij 22, carnaby bij 26 zoiets, blow up 21, altromondo 32 een stukje landinwaarts etc.

aub iedereen (F) en special thanx to dj blackout..:D

Lid Dj Blackout: https://partyflock.nl/user/14252
Site van dj blackout: www.djblackout.tk

B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
B)
(Y) schat, dat je dat hebt uitgezocht:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
volgend jaar denk
Waarschuw beheerder
RIMINI

1 grote vage trip daarzo!

Ehhhh treinen vliegtuigen politie!!!!!!!!!!

ehh italiaanse sletjes enne!!

spageti macaroni en lasanga!

Kortom geen K aan

Waarschuw beheerder
donateur
Baia Imperiale Ze zeggen de grootste discotheek te zijn van de wereld

Nee, grootste openluchtdiscotheek van europa! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn leukste avondjes heb ik toch in life gehad! :)

Vooral de 1e avond dat er happy hour de hele nacht was! 8)
Damnz ik ben nog nooit zo dronken geweest! ;P
En ben mijn portomonee verloren toen omdat ik met mijn bezopen harses hem gewoon op de bar liet liggen! 8)
(leuke begin van je vakantie als je geen geld én geen pinpas meer hebt 8) )
Waarschuw beheerder
ja da kut maarja ik heb met een vrouwtje op het strand gezzeten snachts tas van haar gepikt door strandpolitie!!
naar de echte polite hoe heet die ook alweer met die kaplaarzen>??
begonnen te ouwehoern afgevoerd naar bureau!!
heel denacht vast gezeten!!!

Leuk aan dit mijn vrienden zaten in life op terras te zuipen met iedereen zagen mij afgevoerd worden door paar poltie autos sirene!!

ik smorgens kapot
Waarschuw beheerder
In rimini moet je alleen komen als het hoogseisoen is.. anders is het niet echt leuk...
Ik kom er elk jaaar..
Tis echt geweldig daar.. vooral de schomels in de zee zit ik gewoon de heledag op..:D:D
Heel plezier als je er heen gaat dit jaaar..:D
Waarschuw beheerder
Blow Up Kleine discotheek. Laag plafond... Kunt beter naar Life gaan. Muziek is namelijk hetzelfde, met uitzondering dat er in Life op t laatst gestampt kan worden

jaaa ik kwam niet meer op de naam van die kuttent :kots: daar gingen we de 1e avond heen. heb tot het einde alleen maar r&b moeten aanhoren :/
Waarschuw beheerder
T lijkt me wel wat!Vrienden van me zijn der vorig jaar geweest en die vonden t VET:bier:

Waarschuw beheerder
Ik ga er dit jaar ook heen, dus we zullen het wel zien!

Heb er wel veel zin in :-D
Waarschuw beheerder
het is leuk maar salou is leuker :jaja:
Alhoewel die 2 lesbo's waarmee ik ging wel gezellig waren :D
Waarschuw beheerder
Salou is gezellig voor 1 keer :yes:

Maar meerdere keren heen gaan is ook saai :S
Waarschuw beheerder
ik heb der ook echt ontzettend zin in !!!
ga daar eens flink de beest uit hangen ! :bier:

Waarschuw beheerder
Oewww doet me denken aan vervlogen tijden, 2001 was het dacht ik :D
Hotel New Club heette dat toen, maar is later van naam veranderd, ik met 7 vrienden zaten daaro, de rest waren alleen maar vrouwen echt ongeloofloos :respect:

Het stappen vind ik wel tegen vallen al kijk je naar Chersonissos, maar zekers ook goed te doen, tsjek ook ff Baja Imperial, een of andere mega discotheek in de bergen, heel leuk, alleen best een stukje rijden met de bus dacht ol :S

Veel plezier allemaal die gaan :D

Waarschuw beheerder
jullie hadden kreta moeten regelen';)
Waarschuw beheerder
Haha Linda... We weten t.. Volgende x misschien;) Maare we vermaken ons in Rimini ook zkr wel hoor!

Waarschuw beheerder
jah drom,als je met de juiste mensen bent:jaja:

Waarschuw beheerder
Ben er vorig jar ook geweest...zeker leuk maar Kreta is beter!!!
Waarschuw beheerder
Zkrzz Maximaal in Rimini,..Ey mensen hoelang is het trouwens rijden..??want we gaan met eigen auto'ss..

Waarschuw beheerder
Goed om al deze positieve geluiden te horen, krijg er nog meer zin in!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op dinsdag 31 mei 2005 om 11:05:
Uitspraak van DaveZz op maandag 30 mei 2005 om 17:59:
Zkrzz Maximaal in Rimini,..Ey mensen hoelang is het trouwens rijden..??want we gaan met eigen auto'ss..

13 uur

ghaha als het 13 uur rijden isz doen wij er wel wat korter over ofni davezz! Aangezien we erik bij ons hebben :P
Waarschuw beheerder
KoMT GOEd toch,..13 uur hmmm is dat BUSTIJD offuh :P ghhe we schroeven onze nummerplaten er wel af:P... Ohja khoorde trouwens dat die grote discotheek 40 euro entree was/is :S
Of is dat een FABEL...KKhoop het wel :p
Waarschuw beheerder
donateur
2 Timmy the Sound:

Harstikke top dat je die info hebt gescoord, weet ik ook weer waar ik heen moet! Jammer dat ik jullie ga mislopen, wij zijn er zo tussen 8 en 18 augustus denk ik.
Wij gaan met 12 gasten, 4 auto's wordt wel gezellig op de camping hopelijk.

Iemand nog informatie over leuke waterparken of zoiets? Op Kreta hadden ze vorig jaar wel een vet waterpark en in Albufeira net zo dus dat wil ik graag dit jaar weer doen als remedie voor de dagelijkse kater... :bier: :bier:
Waarschuw beheerder
Dat ze maar us wat dj's boekte uit Italie bij zo'n tent..:P

Ik noem: Technoboy / Mondello / Activator / Trance Generators..8)
Waarschuw beheerder
Deze site geeft wel wat handige info over wat te doen is enz..
http://www.riminiturismo.it/info/dbase/lingua_new.html
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >> ** Ms. Nice ** << op woensdag 1 juni 2005 om 15:32:
Deze site geeft wel wat handige info over wat te doen is enz..
[url]http://www.riminiturismo.it/info/dbase/lingua_new.html

[/url]
Dankje voor de info, maar mijn Italiaans is niet meer wat het geweest is....
Kan je toevallig nog een dergelijke site in het Nederlands? Ik heb al wel gezocht maar weinig interessante info kunnen vinden....
Waarschuw beheerder
Je kan engels aanklikken, nederlands heb ik ook nog niet gevonden..
Waarschuw beheerder
donateur
in de Live hadden ze 2 zalen en in de kleine draaiden ze hardcore, dat was wel gezellig daar

Ik ben voornamelijk in de Live uitgeweest, daar draaiden ze aan het begin van de avond Urban shit en later Hardstyle en Hardcore.

Verder is er in Rimini een discotheek die Life heet, daar wordt als het goed is(beneden) hardcore gedraait, alleen op het einde van de avond, in het begin wordt er namelijk R&B gedraaid.. tot een uur of 3/4..althans vorig jaar dan..

in de Life draaien ze hardcore de laatste 2 uur in de kleine zaal.

Dat was ik dus B) Dit jaar weer. 12 juli tot 12 augustus de laatste 2 uurtjes knallen in Life
KOM ALLEMAAL FF LANGS BIJ LIFE DUS ;) (ff reclame maken)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga er dit jaar voor de 4de keer naar toe, maar heb nog nooit iets over feesten e.d. gehoord daar. Wel heb ik wel eens flyers gezien van hardcore feesten, maar dan moet je goed zoeken.
Verder is er de discotheek de ECU. Is niks van te zeggen. Het ene jaar is ie dicht, het andere jaar wordt er hardstyle en hardcore gedraaid met dj's als dana, darkraver, neophyte e.d., en weer een andere jaar wordt er totaal iets anders georganiseerd. Bandjes enzo....
Verder is hardstyle en hardcore redelijk underground daar. Heb wel eens met wat italianen gepraat en dj's als technoboy en danielle mondello zegt hun niet veel. Bekender zijn Bruno Power, Tankis & Savietto, ado the dream en Tatanka Project. DJ's waar hier wel platen van uitkomen, maar die vrijwel nooit in NL draaien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op woensdag 1 juni 2005 om 15:45:
Leuke site, geen info over discotheken/parties e.d schat

weet ik, maar dit heb ik neergezet omdat er vraag was naar pretparken e.d.. Dit staat er wel allemaal op;)
Uitspraak van Bram op woensdag 1 juni 2005 om 19:15:
KOM ALLEMAAL FF LANGS BIJ LIFE DUS

Dat komt goed (Y)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram op woensdag 1 juni 2005 om 19:26:
Bekender zijn Bruno Power, Tankis & Savietto, ado the dream en Tatanka Project

Relax :D
Waarschuw beheerder
donateur
Maar die zul je dan niet in rimini horen helaas. :(
Waarschuw beheerder
Vind ik wel slecht/minder dat er bij zo'n jongerenplaats weinig tot geen dj's komen die iedereen kent..

Waarschuw beheerder
Rgl lloret BLIJE (b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bram op donderdag 2 juni 2005 om 10:22:
Maar die zul je dan niet in rimini horen helaas.

Is er geen enkele organisatie die wat verantwoordelijkheid neemt en eens een bekende Italiaanse DJ haalt voor zijn club/disco?

Een van deze bijvoorbeeld:

Uitspraak van Bram op woensdag 1 juni 2005 om 19:26:
Bekender zijn Bruno Power, Tankis & Savietto, ado the dream en Tatanka Project.

Dat moet toch niet zo moeilijk te regelen zijn?

Waarschuw beheerder
ben 3 jaar geleden in rimini geweest. heb echt een super vakantie gehad!!

hotel waar we zaten was wel kut, weet alleen niet meer hoe t heet.

vond de ecu wel een leuke discotheek en de baia imperiale is zeker een leuke discotheek om een keer gezien te hebben. heel gaaf gemaakt in die bergen. was ook zo'n engelse pub waar t ook erg gezellig was..

hebben ook zo'n boottocht gemaakt met bbq en champagneduiken en zo was ook erg gezellig. die was dan via de reisorganisatie georganiseerd maar je kunt zoiets ook zelf regelen als je genoeg mensen bij elkaar hebt.

ook de boulevard vond ik erg gezellig, best leuke winkeltjes en leuke eettentjes daar. bij ons om de hoek zat zo'n mini supermarktje waar je ook heel goedkoop belegde broodjes kon krijgen die super lekker waren (busstop 27) en lekker goedkoop met de bus van de ene kant naar de andere kant of ff naar riccione toe waar ook wel leuke winkels zaten.

en venetie is ook wel gaaf om een keer te zien, zijn nog vet verdwaald daar haha

kweet natuurlijk niet hoe t er nu is maar ik heb me toen erg goed vermaakt daar :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 19:42:
Baja Imperial

Die discotheek staat me wel aan! :D
Ben benieuwd, zal er wrs 4-5 dgn verblijven....

Waarschuw beheerder
Woah ik ben ook van de partij in rimini...
10 dagen vanaf 22 juli..we gaan met de bus.
Ik zie het me wel aan.
We maken het zelf wel leuk daar, ik heb er wel zin in
Waarschuw beheerder
Nog zo'n kleine 6 weeks till Rimini :D
Zondag 24 juli nog ff feesten in de Zino en dan de volgende dag de bus in B) Dat word helemaal (Y) :yes:
Waarschuw beheerder
25 juli b) dan gaat ik naar rimini heb er zin in :jaja:

Uitspraak van >> ** Ms. Nice ** << op dinsdag 14 juni 2005 om 11:09:
de volgende dag de bus in

toevallig van beachmasters??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mo.. op woensdag 15 juni 2005 om 01:50:
de volgende dag de bus in

toevallig van beachmasters??

Nee, wij gaan met X-Travel. We zitten op camping Maximum volges mij...:) Jullie?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Linnie op woensdag 15 juni 2005 om 08:36:
Nee, wij gaan met X-Travel. We zitten op camping Maximum volges mij... Jullie?

Wij zitten ook op camping Maximum met eigen vervoer, maar pas van 8 t/m 17 augustus dus hou de camping wel een beetje netjes he! Hahaha!!
Iedereen veel plezier alvast!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ro...:banana: op woensdag 15 juni 2005 om 10:14:
Wij zitten ook op camping Maximum met eigen vervoer, maar pas van 8 t/m 17 augustus dus hou de camping wel een beetje netjes he! Hahaha!!
Iedereen veel plezier alvast!

Hahaha, we zullen ons best doen;)
Waarschuw beheerder
Misschien is dit al in een topic geweest maar ik zet het alsnog hierin...

hoe staat het met de stranden? ik hoor dat ze best vies zijn. klopt dit?

Kijk het stappe zal zeker errug goed slagen. geen probleem (hey, ik ben er toch?? ;-)) Maar hoe zit het overdag?
Waarschuw beheerder
Ik heb er zin in:yes:
Word super dit jaar!

Zitten er nog meer mensen (behalve Robert) op camping Maximum of hebben meer mensen hier ervaring mee?
Waarschuw beheerder
donateur
Camping maximum ligt wel best ver van de uitgaans gelegenheden. Máár, als je naar Life gaat kun je Life bellen en komen ze je halen :)

Het strand is perfect. Ontzettend breed (100 mtr of zo) en zeer geleidelijk aflopend het water in.
je hoort wel eens dat het water smerig is, maar dat is helemaal niet zo. Het is inderdaad wel een ker geweest, dat er een week, of anderhalve week allemaal algen of zo in dreven. Maar dit heb ik in 3 jaar pas 1 keer meegemaakt en was maar tijdelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bram op donderdag 16 juni 2005 om 22:30:
Camping maximum ligt wel best ver van de uitgaans gelegenheden. Máár, als je naar Life gaat kun je Life bellen en komen ze je halen

Dat is niet verkeerd! Hier ga ik zeker "misbruik" van maken. Heb je het nummer? Bedankt voor de tip!
Waarschuw beheerder
Ja idd, dat nr. zou wel handig zijn;)
Thnx voor de info!
Waarschuw beheerder
donateur
nummer zal ik straks ff opzoeken. Je moet wel met een paar man zijn. Stuk of 6 of zo :) Maar dat moet wel lukken toch?
Waarschuw beheerder
Ja ja, wij gaan ook met 6 man naar Rimini, dus dat komt wel goed:) Alvast bedankt(K)
Waarschuw beheerder
donateur
emand nog informatie over leuke waterparken of zoiets?

Aquafan is geloof ik het enige waterpark in de buurt. Kunt er denk ik wel kaartjes voor kopen bij je reisorganisatie en anders zijn er van die winkeltjes waar je zulke dingen kunt kopen.

Oja: dat telefoonnummer moet ik nog ff opzoeken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bram op vrijdag 17 juni 2005 om 17:49:
nummer zal ik straks ff opzoeken. Je moet wel met een paar man zijn. Stuk of 6 of zo Maar dat moet wel lukken toch?

OK dan alvast bedankt! Wij gaan met 13 man naar Rimini, dus de Life Disco heeft een goede klant aan ons. En DJ Blackout fijn publiek (als ie de juiste muziek draait...(6))
Waarschuw beheerder
Waaa noggg 24 DAGEN!!!! DAn is de Ede-crew OOk aanwezig. :D nog mensen die ook tussen 16 juli t/m 1 augustus aanwezig zullen zijn :p ...

www.ede-crew.nl
Waarschuw beheerder
yeps, van 25 juli t/m 3 aug..:D

Waar pcies zitten jullie ergens?

:bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HmMM al sla je me dood...één van onze c-member heeft geboekt..maar hij is de naam van het appartement zelf ook alweer vergeten..Maarja Bijna vakantie hoef je ook ffe niet meer te denken heh :P We zitten volgens mij wle in de stad..100 m van strand..
Waarschuw beheerder
donateur
Ok, het telefoonnummer van Life:

infoline: 0541-373473
mobiel: 347-7933091

Dit zijn de nummers zonder landcode. Ze staan ook op de kortingskaartjes die je van de proppers krijgt. Als je naar Life gaat, zorg dan dat je zo'n kaartje hebt. Scheelt namelijk best wel wat. (afhankelijk van de periode 8-10 euro ipv 15-20)
Als je mij tegenkomt dan zeg t maar, dan geef ik jullie een stapel kaartjes voor de hele week, voor de hele groep :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bram op donderdag 23 juni 2005 om 13:12:
Ok, het telefoonnummer van Life:

infoline: 0541-373473
mobiel: 347-7933091

Dit zijn de nummers zonder landcode. Ze staan ook op de kortingskaartjes die je van de proppers krijgt. Als je naar Life gaat, zorg dan dat je zo'n kaartje hebt. Scheelt namelijk best wel wat. (afhankelijk van de periode 8-10 euro ipv 15-20)
Als je mij tegenkomt dan zeg t maar, dan geef ik jullie een stapel kaartjes voor de hele week, voor de hele groep

Mijn dank is groot!! Alvast succes met draaien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ro...:banana: op donderdag 23 juni 2005 om 14:26:
Mijn dank is groot!! Alvast succes met draaien!

Die van mij ook...:D

(Y):) keep up the good work..:yes:

By the way:

Deze onderstaande link bied veel informatie over de uitgaansgelegenheden in Rimini e.o:

http://www.vacanzeinriviera.it/discoteche/

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op donderdag 23 juni 2005 om 14:27:
By the way:

Deze onderstaande link bied veel informatie over de uitgaansgelegenheden in Rimini e.o:

Mijn dank naar jou is ook groot, eindelijk wat interessante info lezen. Thnx!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Linnie op woensdag 15 juni 2005 om 08:36:
Nee, wij gaan met X-Travel. We zitten op camping Maximum volges mij... Jullie?

wij zitten gewoon in een appartement heb al tevaak op een camping gestaan 8)

nog mr 5 weken :bounce:
Waarschuw beheerder
ey heeft iemand een site...Waar allemaal appartementen staan van Rimini???,,,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveZz op maandag 27 juni 2005 om 14:49:
ey heeft iemand een site...Waar allemaal appartementen staan van Rimini???,,,

Moet je ff kijken, staat ook wat op van hotels e.d. Verder kun je nog kijken op www.x-travel.nl..;)

:smoke:
Waarschuw beheerder
er staat maar 1 appartement:P ,..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOKO op donderdag 20 januari 2005 om 13:10:
jah salou en malgrat klinkt zo costa del sol 8ig haha

malgrat legt toch in de costa brava ?

Salou ligt trouwens aan de Costa Dorado.
Waarschuw beheerder
We zitten In APpartement ReSIcidence Verdemare!!Iemand ervaring ermee???of andere PeepZz die er ook naar toe gaan???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveZz op woensdag 29 juni 2005 om 12:27:
Verdemare

daar wilden wij ook eigenlijk naar toe gaan :o

gaan nu naar Atrium :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rimini werelds (y)
Waarschuw beheerder
MAar waarom ging je niet meer dan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveZz op woensdag 29 juni 2005 om 16:45:
MAar waarom ging je niet meer dan

omdat atrium ons tog beter leek :P

(ook gwoon in rimini hoor ;) )

Waarschuw beheerder
donateur
Rimini (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 10:10:
Rimini

Hoezo vind je dat als k vragen mag?

Waarschuw beheerder
6 aug (Y):yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 14:03:
6 aug

Gezelligheid, zit je in een hotel of op de camping?
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=210]http://www.wolters-reisen.de/Bilder/Haeuser/300/I/ier/fh_ier_02220_a1_i.jpg[/img] VERDERMARE!!
Waarschuw beheerder
nog 21 dagen..:D :bounce:
Weet iemand eigenlijk wanneer je ongeveer weer terug in NL bent met zo'n 10 daagse busreis..in de ochtend, avond??
Kan alleen de vertrektijden vanuit hier vinden..
Waarschuw beheerder
donateur
Meestal vertrekt de bus 's avonds tussen 6 en 8 uur of zo
dus de volgende dag in de middag ben je thuis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ro...:banana: op donderdag 30 juni 2005 om 14:35:
Gezelligheid, zit je in een hotel of op de camping?

Appartement, alleen geen idee welke :$
Waarschuw beheerder
Andersz gaan we over 12 dagen :D

Uitspraak van Bram op maandag 4 juli 2005 om 11:56:
Meestal vertrekt de bus 's avonds tussen 6 en 8 uur of zo
dus de volgende dag in de middag ben je thuis

Nee reken er mah niet op dat je met de bus in de middag thuis bent ! altijd wel in de avond ..tja krijg je he met die kut bussen :P
Waarschuw beheerder
NEe inderdaad.... 2x met da BAngboesie geweest":P en 2x Zolaat thuis gekomen dan de afgesproken tijden/../..\..Maaaaarr wel altijd gezellie in zo;n busje :p
Waarschuw beheerder
Ja okay is opzich wel gezellig ..Mah als je met bus gaat moet je plaatsen onderin hebben, heb je tenminste maximaal veel been ruimte :P

Maarja wij gaan met eigen waggie dus geen probleem :D :devil: ghaha
Waarschuw beheerder
Ik heb er zin in! Nog 21 dagen:woepwoep:

Vorig jaar ben k naar Lloret geweest met de bus, en waren 's avonds ook pas rond 9 uur vertrokken. De busreis duurde ongeveer 20 uur, en waren 's middags rond 3 uur weer thuis:yes:
Waarschuw beheerder
Ja ik naar Salou vorig jaar en idd ook sávonds vertrokken en de volgende dag s'middags weer thuis:)
Moet me ouders op de dag dat ik terugkom uitzwaaien..relax, meteen een week alleen thuis:D

Die busreis vorig jaar was zeer relax..we hadden nog niet eens de halve bus vol..ruimte zat dus:D
Onderaan zitten bij die tafeltjes is wel fijn of bovenin helemaal vooraan ;P :yes:

Die busreis komt wel goed, word wel gezellig ;) 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook voor het weekend geboekt. voor 30 juli t/m 13 aug. Maar zo te lezen gaan we ons daar wel vermaken. Nooit eerder geweest nog maar al wel naar kreta wat ik allemaal vrij klein vondt eerlijk gezeg. Maar ook prima vermaakt toen dr tijd.
Waarschuw beheerder
NOg 11 DAGENNnn te gaan :D... Nog mensen die in appartementen zitten in de stad van rimini ??
Waarschuw beheerder
Pff wij waren vorig jaar egt laat trug uit Salou :s
Maarja krijg je he als de bus kapot gaat ghaha :P

Maar begint idd op te schieten Dave :D
Waarschuw beheerder
@ DaveZz daar hebben wij 2 jaar geleden gezeten
goed te doen daar(y)
zorg dat je een goeie instelatie mee neemt
want ze doen daar niet moeilijk qua geluid (knallen dus)
Het is aleen wel een stuk lopen naar het stap gedeelte
dat is wel minder.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DaveZz op dinsdag 5 juli 2005 om 17:10:
NOg 11 DAGENNnn te gaan ... Nog mensen die in appartementen zitten in de stad van rimini ??

Hotel ook goed? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hard-Vibes op dinsdag 5 juli 2005 om 18:16:
Hotel ook goed?

nee :[
:9

namen en datum o:)

25 juli!!!! Atrium word zeker lache!! :bounce:
Waarschuw beheerder
ey Jariman.. ik weet het in dat appartement is er alleen maar overlast van jongeren :D das mooi!!!maar paas me ffe wat tips ofzo ik hoorde dat de huisbaas daar Relaxz is en niet moeilijk doet..maar wat zit er dichtbij daaro een kermis ofzo toch:S zitten er ook leuke disco's of kroegen vlakbij het app?..??en hoelang is het lopen naar het stap gedeelte en gaan er ook bussen vlakbij ons appartement??Ik wil allesszZZ weten :P ter voorbereiding SNAPPIE::P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveZz op dinsdag 5 juli 2005 om 19:38:
SNAPPIE:

:nee: leg eens uit :9

volgens mij ligt dat appartement ook niet dicht bij de stap gelegenheden en ik heb begrepen dat je voor iedere discotheek toch in een taxi of iets moet stappen!!

maar Life (was het toch :$ ) daar iedere avond afsluiten met de laatste uur(tjes :P) Hardcore b)
Waarschuw beheerder
stap gedeelte is denk ik zo,n 15 a 20 minuten lopen
strand is wel vlakbij en vandaar uit lopen er bussen naar het uitgaans gebied (goed te doen)

klopt de kermis en camping zit er 100 meter vanaf ,maar daar heb je geen last van.

als je naar een discotheek gaat moet je inderdaad met een taxi.En er zijn harcore feesten daar moet je ff vragen lopen italiaanse gabbertjes genoeg daar.

ps zie dat je van hip hop houd,zit je daar wel goed.

:bier:
Waarschuw beheerder
Is wel lekker dat het strand dan zo dichtbij is :P
Mah ja stap gedeelte maakt ni uit als de busverbinding enzo mah goed is toch !
Waarschuw beheerder
Stap gedeelte maakt niet uit !?1?!?! ...Weet je nog in Lloret FReak!:cocktail: :bier: DAt word een zware vakantie voor jouw Hendrik:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gisteren geboekt!!! ben benieuwd hoeveel PF-ers ik tegenkom. Is er nog een trefpunt?? ;-)
Waarschuw beheerder
Ja regel een PF-Meeting in Rimini :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe doe je dat hier??? is er een initiatief nemer???
donateur
16 tot 23 juli
lekker met het autotje :D

daarna misschien door naar lloret :D
nachtje feesten :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveZz op woensdag 6 juli 2005 om 10:37:
Stap gedeelte maakt niet uit !?1?!?! ...Weet je nog in Lloret FReak! DAt word een zware vakantie voor jouw Hendriklaatste aanpassing 6 juli 2005 10:44

Wuhaha laten het ni over mij hebben dan !
Jij was degene die ni meer kon lopen in Lloret .. en ik was degene die je naar huis heeft moeten dragen
wuhaha :P :devil:
Beetje aan de tafel hangen met 100 Red bulls voor je :P

Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op woensdag 6 juli 2005 om 17:59:
16 tot 23 juli
lekker met het autotje

Wij ook lekker met de auto :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Meeting:
Elke avond om half 3 in Life Disco (Busstop 22 / Strand 90)
Rond die tijd ga ik draaien namelijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mo.. op dinsdag 5 juli 2005 om 19:37:
nee
namen en datum

Hotel Albion 30 juli t/m 13 aug

volgens google ligt het hotel daar in het midden

[img width=599 height=513]http://home.planet.nl/~verm0287/hotel.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DEmmZz is dat het strand?!!? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij zitten hier:
[img width=609 height=505 cacheid=0013725e001a8144c5d9a4f11a00d68d3d]http://www.sovranahotel.it/mappa2.jpg[/img]
:)
Waarschuw beheerder
[img width=609 height=505 cacheid=0013725e001a8144c5d9a4f11a00d69050]http://www.sovranahotel.it/mappa2.jpg[/img]
mooie map :respect: je moet wel heel erg dom zijn om die niet te kunnen begrijpen :9
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, dat plaza ding zag ik wel op die luchfoto's,

tik in google maar es google earth, moet je programmatje downloaden van 10mb en kan je die foto's zoals ik hem had zien van de omgeving daaro
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 20:19:
Wij zitten hier:

hej jij ook hier aan het posten?? ;-)

(m'n vakantie maatje ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram op woensdag 6 juli 2005 om 18:43:
Meeting:
Rond die tijd ga ik draaien namelijk ;)

(Y) :P

Waarschuw beheerder
Meeting:
Rond die tijd ga ik draaien namelijk

(y):yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op donderdag 7 juli 2005 om 10:22:
Waar ligt camping Maximum?

lag dat niet vrij dicht in de buurt van ons broertje?
Waarschuw beheerder
Dat is onze camping broertje :) Ik vraag waar het ergens ligt op die kaart of elders ;)

Waarschuw beheerder
Ik ga maandag lekker naar Rimini :D
Na sensation black, dus lekker garen in de bussie.
Iemand nog tips om leuk te stappen?

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:22:
Iemand nog tips om leuk te stappen?

Lees dit hele forum maar eens ;) :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 16:01:
ow ja haha werkelijk zeg

ja idd werkelijk ja :P

Is de entree van Life-disco prijzig en wat zijn de drankprijzen? Is er ook een algemeen rookverbod in Italie :O? Heb ik namelijk gehoord..:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maarten, schandalig van je dat je zelf nog eens niet meer wist dat t onze camping was;) Maar t word een super vakantie:woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
Is de entree van Life-disco prijzig en wat zijn de drankprijzen? Is er ook een algemeen rookverbod in Italie ? Heb ik namelijk gehoord

klik hier eens
Denk t wel dus. Maar goed dat ik gestopt ben :)

Entree is 15 euro, meestal. Maar als je een kortingskaartje van een van de proppers hebt is t 8 euro zoiets. bij de prijs zitten wel 2 gratis drankjes inbegrepen. 1 naar keuze, en 1 om half 3. Dit laatste is afhankelijk van het thema van die avond (bier, wodka-jus, baco, sangria etc)
Waarschuw beheerder
donateur
Oja, ik doe ook parttime proppen daar. We worden beoordeeld op hoeveel mensen er met ons kaartje binnen komen, dus allemaal bij mij kortingskaartjes komen halen voor de hele week ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram op donderdag 7 juli 2005 om 16:52:
Oja, ik doe ook parttime proppen daar. We worden beoordeeld op hoeveel mensen er met ons kaartje binnen komen, dus allemaal bij mij kortingskaartjes komen halen voor de hele week

Dat zullen we zkr doen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram op donderdag 7 juli 2005 om 16:52:
Oja, ik doe ook parttime proppen daar. We worden beoordeeld op hoeveel mensen er met ons kaartje binnen komen, dus allemaal bij mij kortingskaartjes komen halen voor de hele week

goed bezig (Y) bij jou moeten we dus wezen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Linnie op donderdag 7 juli 2005 om 16:45:
Maarten, schandalig van je dat je zelf nog eens niet meer wist dat t onze camping was

weet er alles van lin, schaam me diep :s haha
Waarschuw beheerder
donateur
Hoor net van een van mijn bronnen in Rimini dat er inderdaad een rookverbod is in alle discotheken, bars en restaurants...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 17:52:
weet er alles van lin, schaam me diep haha

Dan is t goed;) Maar kheb t je al vergeven hoor:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram op donderdag 7 juli 2005 om 17:57:
Hoor net van een van mijn bronnen in Rimini dat er inderdaad een rookverbod is in alle discotheken, bars en restaurants...

Gelukkig rook k niet;) Maar de rest van ons groepje wel:P hahah
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 5 nachtjes slapen!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveZz op dinsdag 5 juli 2005 om 17:10:
NOg 11 DAGENNnn te gaan :D... Nog mensen die in appartementen zitten in de stad van rimini ??

wij zitten geloof ik in appartement nettunia, waar het precies ligt heb ik geen idee van
maar wij vertrekken pas over 2 weken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Nee dat ga je ni menen ..dat zou egt zwaar verrot zijn :S

Waarschuw beheerder

dat klopt idd
bij onze busbedrijf vertelde de dames van t reisbereau t ook. wanneer je toch een peuk opsteekt krijg je een fixe boete vertelde ze.
dus net voordat je naar binnen gaat, pakje oproken :smoke: en dan :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een rookverbod is in alle discotheken, bars en restaurants...

goede reden om te stoppen dus 8)

zal wel zwaar worden :(
Waarschuw beheerder
donateur

Het bevalt me nu al daaro! zal wel een gek gezicht zijn niemand die rookt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op vrijdag 8 juli 2005 om 11:14:
dat zou relaxt zijn

lekker rook vrij

ey was jij toevallig niet gister in UTREcht ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ghhe jaa ik herkende je ergens van..en dat was dus van hier (het forum) :p
Waarschuw beheerder
Op het terras :P waar jij met je vriendje zat:P..en aangezien het terrasje niet zo groot was..
Waarschuw beheerder
Nou zie je maybe weer in rimini een x op een terras:P ghhe

wij vertrekken 15 juli vanuit EDE :P naar RIMINI!!:)(met de auto)
Waarschuw beheerder
Nope ni bekend mee :P ghaha

DAmnzz egt maximaal veel zin :P
Waarschuw beheerder
Voor het eerst vrijgezellig op vakantie!!:D..
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij kom ik jullie zo afwisselen als ik het zo hoor. Ga de 30ste die kant op.

Waarschuw beheerder
ik ga volgende week zaterdag naar rimini :D heb er echt zin innnnnnnnnnnnnnnnnn whieeeeeeeeeeeeeeeeeee

:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Met hoeveel gaat iedereen naar rimini...>>??mannen,vrouwen:P (kinderen ;))

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=609 height=505 cacheid=0013725e001a8144c5d9a4f11a00d89351]http://www.sovranahotel.it/mappa2.jpg[/img]

Doet me denken aan mooie tijden! (L)
Waarschuw beheerder
Wij gaan met 6 mensen! 3 meiden en 3 jongens

Waarschuw beheerder
Romea (Y)
Waarschuw beheerder
5 dagen, 11 uren, 52 minuten, and 5 seconden duurt het voordat Ede-Crew in RIMINI AANwezig IS.:P:P;)!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Linnie op zondag 10 juli 2005 om 14:14:
Wij gaan met 6 mensen! 3 meiden en 3 jongens

en er komen maar 3 meiden terug ;)
Waarschuw beheerder
volgende week zaterdag met 7 man naar rimini (en door naar de rest van italie)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 14:46:
en er komen maar 3 meiden terug

Hahah, grapjas;)
Waarschuw beheerder
donateur
nog 3 weken werken :S
Waarschuw beheerder
donateur
Over een uurtje vertrek ik :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram op dinsdag 12 juli 2005 om 10:31:
Over een uurtje vertrek ik

maak ons maar lekker ja ;)
Waarschuw beheerder
t begint eindelijk n beetje op te schieten, nog 13 nachtjes slapen en dan .... :woop: :D
Waarschuw beheerder
het wordt al wel stiller...

sommige zijn er al vandoor. lucky bastards!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik ben er nog :P nog 2 daaagieZz :)
Waarschuw beheerder
En wij zijn er ook nog hoor;) Het duurt nog wel fftjes, nog 12 dagen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveZz op woensdag 13 juli 2005 om 10:06:
Ik ben er nog nog 2 daaagieZz

Ja jammer genoeg zijn we er nog :P
Maarja begint ckrz op te schieten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1-Freakyboy-187 :devil: op woensdag 13 juli 2005 om 10:58:
Ja jammer genoeg zijn we er nog
Maarja begint ckrz op te schieten

SJiezz Hendrik jij bent vroeg op :P Is ME MDF Plaat al klaar:P MAak er maar gelijk gaten in..:D LAtrz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveZz op woensdag 13 juli 2005 om 11:09:
SJiezz Hendrik jij bent vroeg op Is ME MDF Plaat al klaar MAak er maar gelijk gaten in.. LAtrz

Ja vind je het gek met dit weer he :S
Jaja ga er zo mee beginnen komt goed (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Gister eerste keer gedraaid. Was wel druk al. Alleen mogen er nog wel wat meer nederlanders komen. Maja dat komt wel goed als jullie er zijn! :)
Waarschuw beheerder
Welke Disco zit je??En Al M<ooie Dames :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bram op woensdag 13 juli 2005 om 16:39:
Gister eerste keer gedraaid. Was wel druk al. Alleen mogen er nog wel wat meer nederlanders komen. Maja dat komt wel goed als jullie er zijn!

Wat heb je zoal gedraaid gister? Kan ik me alvast een beetje voorbereiden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik draai in Life Disco (busstop 22) Vond gister over het algemeen de mensen wat jong, maar misschien is dat vanavond anders.
Platen die ik gister gedraaid heb:
Sampleboxx - born slippy
bootleggers - bitches & Ho's
Zany - our power
ophidian - butterfly vip
pavo & zany - sex

en nog meer, maar dat weet ik niet meer. Was ook niet helemaal meer nuchter namelijk ;)

Waarschuw beheerder
zaterdag vertrek ik heb er zin in whieeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bram op woensdag 13 juli 2005 om 19:56:
Ik draai in Life Disco (busstop 22) Vond gister over het algemeen de mensen wat jong, maar misschien is dat vanavond anders.
Sampleboxx - born slippy
Zany - our power
ophidian - butterfly vip
pavo & zany - sex

en nog meer, maar dat weet ik niet meer. Was ook niet helemaal meer nuchter namelijk

:O boefje!! Eerste avond van dit jaar en nu al :bier:.... o nee, zo hoort het (Y)

De plaatjes die je gister draaide mag je nog zeker ff in je koffer houden, want daarmee krijg je ons wel aan 't :bounce:

Iedereen die de komende weken al gaan, veel plezier en maak er 1 groot feest van!!
Waarschuw beheerder
ThanXzz Morgen avond vertrekken :D Vandaaag aftellen laatste werkdag :):) TOt in RImINI!!!
Waarschuw beheerder
Sampleboxx - born slippy
Zany - our power
ophidian - butterfly vip
pavo & zany - sex

Mag je zeker vaker draaien en zeker in de tijd van 26 juli / 2 aug B):yes:

Waarschuw beheerder
waarom draaide ze dat 2 jaar geleden niet, toen gingen we ook met n groep naar rimini
toen was t echt 1 en al r&b
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op vrijdag 8 juli 2005 om 17:41:
wij zitten in auriga

was enigste dat we daar konden vinden

iemand bekend daarmee??

Ben ik vorig jaar geweest, was goed te doen! Midden in het centrum en 100 m van het strand!
Waarschuw beheerder
Mn schat zit daar nu :(.. Maar hij heeft 't wel naar zn zin duss :d..
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige hebben maar mazzel :(

Waarschuw beheerder
idd ja...
nog 2,5 wk

Heb er al veel zin in!!
Voor iedereen die er al is! Veel plezier en hou wat voor ons over!!! :):)
Waarschuw beheerder
nog een week :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 22:51:
zaterdag vertrek ik heb er zin in whieeeeeeeeeee

Echt die Pengel aka Malie kom je ook overal tegen :D

Waarschuw beheerder
donateur
woei! net last minute geboekt, vertrek zaterdag naar Rimini!!

Waarschuw beheerder
das beter voor je.
en ook naar de Life dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat is een discotheek daar? ik ben er nog nooit geweest en we hebben op basis van erg weinig info geboekt dus weet het echt niet!
wij zitten in appartementen Villa Stellina, op 250 m van shooters schijnbaar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram op woensdag 13 juli 2005 om 19:56:
Sampleboxx - born slippy
Zany - our power
ophidian - butterfly vip
pavo & zany - sex

en nog meer, maar dat weet ik niet meer.

Meeting:
Rond die tijd ga ik draaien namelijk

:yes:
als je dit topic leest vind je zat info

en wij zitten in dus in de Life

Waarschuw beheerder
donateur
thanx!daar zullen we zeker wel langskomen dan!
wanneer ga je? al zal je dat hier waarschijnlijk al wel ergens gezegd hebben
Waarschuw beheerder
Hey monkie!! je gaat naar rimini! lachen hoe lang blijf je er? misschien zie ik je daar! ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
ja toch op vakantie!! goed he! wanneer ben jij daar?
Waarschuw beheerder
Echt goed joh! nu is het gelijk een stuk minder erg dat hele boot debakel.

3 augustus ben ik daar ongeveer. ben je er dan nog??

Waarschuw beheerder
donateur
ja dat verzacht de pijn wel ;)

nee helaas, wij gaan 30 juli weer tergu!zijn er maar 8 daagjes!
Waarschuw beheerder
4 dagen! helaas!
Waarschuw beheerder
ik vertrek zaterdag uit nederland. dan zit ik 1 dag in zurich, 2 dagen in milaan en daarna nog 5 dagen in rimini/riccione, vanaf volgende week woensdag tot zondag ongeveer dus :D

Waarschuw beheerder
donateur
leuk, dan kom ik je misschien wel tegen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 13:50:
wanneer ga je? al zal je dat hier waarschijnlijk al wel ergens gezegd hebben

hehe :yes:
we vertrekken de 25ste voor 10 dagen. Dus waarschijnlijk de 26ste naar de life :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 16:50:

ja dat zou idd wel leuk zijn!! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 17:12:
we vertrekken de 25ste voor 10 dagen. Dus waarschijnlijk de 26ste naar de life

Idd! Kheb er zin in! Word super maartje!
Waarschuw beheerder
Riminni is leuk :P
veel clubs in de buurt in romeinse stijl en op een berg e.d very leuk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dopatha op dinsdag 19 juli 2005 om 18:17:
veel clubs in de buurt in romeinse stijl en op een berg

Weet je toevallig ook hoe die toko op de berg heet?
Dat lijkt me erg de moeite waard!
Rond 3 augustus ben ik daar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 18:54:
Weet je toevallig ook hoe die toko op de berg heet?
Dat lijkt me erg de moeite waard!
Rond 3 augustus ben ik daar...

Baja Imperial zo heet die disco, wat ze zeggen 1 van de grootste van europa, maar dat betwijfel ik
is zeker de moeite waard om te gaan kijken, maar dan ook 1 keer. wat ik me nog kan herinneren. drank is duur en ze draaien commerciële muziek. zwembad die erbij ligt mag je geen gebruik van maken of het is een speciale avond
er rijden pendelbussen naar toe, tis nl. een eindje lopen

maar wel een ontzettend mooie disco, als daar nou een keer een feest ingehouden zou worden :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
RIMINIIIII ???? bha..is good for clubs discoteques..but the see isn't good!is dirty... i went on holidays there for many years (i'm italian) ,and for hardcore music is only remained the Celophane.. bye bye :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^marty°gabber^ op woensdag 20 juli 2005 om 12:54:
i'm italian

dan kun je behoorlijk goed nederlands
Waarschuw beheerder
Over 8daagies ff 5 dagen naar Rimini vandaag op I-net stond aanbieding 99euries dus gaan we ff en over 3 weken gaan we naar Lloret :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit voor mijn werk van 25 oktober tm 2 november in het Grand Hotel. Valt er in die periode er nog iets te beleven?

Waarschuw beheerder
Ik ben net terug en het was SUPER :D

Helaas nu weer in de regen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 18:06:
Ik ben net terug en het was SUPER

Nog leuke (uitgaans-)tips?
Wat voor muziek werd er gedraaid?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 18:41:
Nog leuke (uitgaans-)tips?
Wat voor muziek werd er gedraaid?

:yes:
Waarschuw beheerder
nog 5 nachtjes slapen ! k kan gewoon niet meer wachten , heb der super zin in of niet maartje? ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tamara_1984 op woensdag 20 juli 2005 om 19:05:
nog 5 nachtjes slapen ! k kan gewoon niet meer wachten , heb der super zin in of niet maartje?

nu inmiddels een nacht minder, maar heb der ook zin in
vandaag laatste dag werken, dus komt goed :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ook laatste dag werken..morgen ff wat dingetjes regelen en dan zaterdag vertrekken! :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En wij wachten tot maandag. maar ja, eerst een knalle weekend overleven en daarna op vakantie met een kater in de bus :p :x
Waarschuw beheerder
energized ..i can understand something of dutch :-) but is hard to do it sometimes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 13:45:
En wij wachten tot maandag. maar ja, eerst een knalle weekend overleven en daarna op vakantie met een kater in de bus

hehe ken het o:)

maandag in de bus, zal zondag wel een latertje worden omdat ik me koffer 10 x moet nakijken of echt alles erin zit 8)

maar word zekerss lachen :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik wacht ook tot maandag..... en dan eindelijk voor 17 dagen naar Rimini :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 14:59:
en dan eindelijk voor 17 dagen naar Rimini

:jaja: me 2

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mo.. op donderdag 21 juli 2005 om 14:18:
zal zondag wel een latertje worden omdat ik me koffer 10 x moet nakijken of echt alles erin zit

ik ben bang dat er maandag morge nog eens 10 controles bij komen, want ik zal dan wel vergeten zijn dat ik zondag gecontroleerd heb
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 15:18:
ik ben bang dat er maandag morge nog eens 10 controles bij komen, want ik zal dan wel vergeten zijn dat ik zondag gecontroleerd

nou dan neem ik alles uit mijm hoofd nog 1 x door dan gaat me koffer nog 1 x open om alles nog 1 keer na te kijken en dan hou ik op!! 8)

en dan het malen in de bus om kwart over 11 vertrekken vanuit utrecht en dan zijn we utrecht nog niet uit en dan zit ik weer te bedenken wat ik vergeten zou kunnen zijn omdat ik zo'n gevoel heb :D

(is standaard zo op vakantie gaan :9)
Waarschuw beheerder
Maandag vertrekken we en dinsdagmorgen komen we aan :) Dinsdagaaf in de Life aanwezig :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mo.. op donderdag 21 juli 2005 om 15:37:
nou dan neem ik alles uit mijm hoofd nog 1 x door dan gaat me koffer nog 1 x open om alles nog 1 keer na te kijken en dan hou ik op!!

kan natuurlijk voor het weekend opschrijven wat er zeker in de koffer moet zitten en dan zondag checken

dus maybe hebben we ook nog us pf-ers in de bus zitten?

met welke organisatie gaan jullie dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga met Beachmasters. Wij moete om 12:45 in Eindhoven zijn, en dan gaan we richting Rimini :bounce: !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga ook met beachmasters via utrecht vertrekken we om kwart over 11 :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 20:14:
12:45 in Eindhoven

Uitspraak van Mo.. op donderdag 21 juli 2005 om 20:51:
via utrecht om kwart over 11

1,5u verschil....
Reken maar dat jullie in dezelfde bus zitten dan!
;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 22:00:
Reken maar dat jullie in dezelfde bus zitten dan!

wij beginnen al met een pf meeting in de bus :9 haha

Waarschuw beheerder
Idd, Kan erg gezellig worden in die bus :-D !!

Tralalalal nog 3 nachtjes..... :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
ikke nog 1 nachtje..:cheer:we vliegen morgen om 1 uur!
wie weet tot daar!:P
Waarschuw beheerder
donateur
2 DJ Blackout:

Doe ff een update wat betreft de ambiance. Ik moet nog 2 weken wachten en ik krijg al vette zin in een Italiaans/Hollands feestje.... :bounce: :woeptidoe:
Waarschuw beheerder
ik moet nog 12 uur wachten en dat valt al niet mee :D
Waarschuw beheerder
IK had me prima vermaakt daarzo in Rimini(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Het wordt elke avond drukker hier.... Vooral steeds meer nederlanders.
Op dit moment is het kut weer. Regen, onweer... Maar dat slaat altijd wel weer snel om. Heb namelijk de hele middag op t strand liggen zweten. Morgen zal het wel weer mooi zijn.
Gister handtekeningen moeten uitdelen aan wat italianen B)
Voelde me net een bekende DJ :D

Waarschuw beheerder
ey das beter joh
dinsdag komen er nog 6 nederlanders bij

Waarschuw beheerder
hey jongens veel plezier @ rimini b)
Waarschuw beheerder
Heej linda, thnx! Jij ook in Kreta!
Waarschuw beheerder
We vertrekken vandaag eindelijk!:yes:
Om kwart voor 2 vertrekken we vanuit Nederweert AC Restaurant.

Tot over 10 daagjes!
Waarschuw beheerder
donateur
Nog effe wachten tot zaterdag en dan *zoef* met het vliegtuig naar rimini :D

Waarschuw beheerder
We zijn momenteel een aantal dagen in Rimini en zijn gister voor het eerst naar de Disco Life geweest.
Het ziet er allemaal leuk uit in het begin. Maar zoals gezegt na half 3 wordt er harder gedraaid. Pas na 3 was t pas knallen. Alleen jammer van het slechte geluid. Zit niets achter geen bass of niets.

Voor de rest echt tot zo ver, een top vakantie!! Zeker de moeite waard om heen te gaan.

Waarschuw beheerder
5 uurtjes...!!! Nog gauw ff strijken, inpakken en wegwezen!! ;)

Ciao!!
donateur
uitgaan is Qut met grote K

als je van hardstyle houd dan :(

een avondje in life geweest en werd verteld dat ze om 2 uur hardstyle gingen draaien :NO:
(blackout?? :NO: )

dus om half drie naar huis gegaan :(

wel is altromundo een leuke aanrader, maar alleen maar house music :(

maar voor de vrouwen:

alleen maar lekkere mannen daar :D voordeeltje :D
italianen zijn sexy :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op vrijdag 29 juli 2005 om 11:18:
dus om half drie naar huis gegaan

dan ben je een half uur te vroeg gegaan.
Moet idd wel zeggen dat er teveel rnb wordt gedraaid dit jaar. Maja, ik kan er verder ook niks aan doen. Ik doe mn best om dat om 3 uur weer goed te maken... :)
Waarschuw beheerder
donateur
dan kom je eerder he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zal wel lukken denk ik zo.. Zit al helemaal in de startblokken enzo :S
Waarschuw beheerder
donateur
pfffff.
ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga naar bed.

ik ben kapot.....

en zat...................................
Waarschuw beheerder
donateur
moet kunnen toch.
tis vrijdag
Waarschuw beheerder
donateur
officieel al zaterdag trouwens
Waarschuw beheerder
donateur
het weer is trouwnes heet hier. 35°C en van t weekend wordt t nog heter. bopven de 40 heb ik gehoord.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en nu ga ik pitten

trusten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bram op zaterdag 30 juli 2005 om 04:45:
het weer is trouwnes heet hier.

Haha prachtig! Die zal een flinke kater hebben vandaag. Succes ermee! Wel mooi dat het lekker weer is daar, nog een weekje en dan ga ik ook een poosje genieten van die omstandigheden :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
mogguh iedereen

valt mee met de kater vandaag... Is alleen fucking warm hier. pffff, zweten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram op zaterdag 30 juli 2005 om 18:40:
valt mee met de kater vandaag... Is alleen fucking warm hier. pffff, zweten...

:yes: haha
tis net aqua park 2 als je opstaat

Waarschuw beheerder
donateur
hey stef en blackout, bedankt heren, jullie hebben wel gezorgd dat we daar ff lekker los konden gaan ;) helaas zitten wij nu weer thuis..heb van jullie ook nog foto's!
Waarschuw beheerder
Hee hoi!
Wat grappig... kom ik je nu ineens hier tegen!
Dus mijn advies om toch iets eerder te komen op jullie laatste avond heeft wel geholpen?
Ik zit hier nog wel even,maar jullie waren gezellig hoor,leuk dat jullie er waren...
Misschien zien we elkaar wel eens weer, wie weet..
Ik zal een beetje zon meebrengen als ik terugkom naar NL..
Verder kan ik alleen nog maar zeggen bedankt, en maak daar thuis ook nog even een leuke vakantie van!
Oja..over die fotos.. feel free,zet ze eens hier op je PF!(ben wel benieuwd..)
Kussie voor jullie,
Ciao!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja we waren er nu eerder maar hebben je maar weinig gezien!
maar van de 7 dagen zijn we er 4 of 5 in life geweest, heb het daar echt goed naar mn zin gehad!
had best nog langer willen blijvn maar helaas!!
laatste dag was echt zwaar,moesten om 9u app. uit dus we hadden 1 uur geslapen!
foto's zal ik zeker neerzetten!!
Waarschuw beheerder
Ja ik heb jullie idd ook niet echt lang gezien, maar ik moest tot plm 3.00 eerstnog boven draaien he..En daarna is het stampen geblazen ;)
1 uurtje slaap, ik ken het.. Dan heb je nu inmiddels even lekker uitgerust neem ik aan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ::::// Stef \\:::: op zondag 31 juli 2005 om 21:37:
1 uurtje slaap, ik ken het..

Wat nou ik ken het? Man, je ligt elke dag tot 6 uur s avonds in je nest te maffen! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rimini is wel Relaxed
Alleen beetje jmmr dat alles zo ver uit elkaar ligt en dat die italianen zijn fucking irritant zijn :S

Maar ja ik heb een goeie vakantie gehad in Rimini ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram op maandag 1 augustus 2005 om 16:06:

Ssssst dat zou je niet doorvertellen! :p
Haha, nee er zijn uitzonderingen, soms slaap ik wel eens een heel stuk minder..
Waarschuw beheerder
BIEEERRRr en TIETEEENNN ,...BIEer En tIETEeen :P DAts het enige nummer diek heb Onthouden van LIFE :P .....LAtrzzzz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DaveZz op dinsdag 2 augustus 2005 om 00:46:
BIEEERRRr en TIETEEENNN ,...BIEer En tIETEeen DAts het enige nummer diek heb Onthouden van LIFE .....LAtrzzzz

Ik zal 'm onthouden... Nog tips qua uitgaan, aangezien ik de laatste ben die gaat relaxen in Rimini...
Waarschuw beheerder
Hangt er puur vanaf wat je wilt..
Wil je Nederlanders,schuimparties en muziek varierend van Apresski tot RnB en Hardcore, dan moet je gewoon naar Life gaan :)
(Boven= feestcafe/apresski, beneden= discotheek)
Waarschuw beheerder
donateur
Komt voor de bakker! Ik ben er van 9 tot 16 augustus dus we komen zeker langs om ff een :bier: met een :bounce: te doen :D
Waarschuw beheerder
Haha is goed jongen!
Zie je dan..
Ga nu slapen! Tot volgende week!
Waarschuw beheerder
We zijn terug van Rimini..

Uitgaan is gewoon, als je naar de muziek kijkt, kut! In de Life werd op zich wel goed gedraaid (Blackout (Y)), maar wat een overtriest geluid :|. Ik heb op mijn slaapkamer nog beter geluid :S. Maar verder wel goed vermaakt hoor (Y)
Waarschuw beheerder
Ik ben nu net terug uit Rimini. T was zkr een leuke vakantie, alleen t uitgaan viel me echt tegen:no:

Das natuurlijk wel jammr, maar voor de rest was t top!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op woensdag 3 augustus 2005 om 16:41:
Uitgaan is gewoon, als je naar de muziek kijkt, kut!

Uitspraak van *Linnie op woensdag 3 augustus 2005 om 16:45:
t uitgaan viel me echt tegen

:yes: hoef ik geen woorden aan toe te voegen.

voor de rest een top vakantie (Y)

Waarschuw beheerder
aankomende zaterdag om 13:10 richting Italie (Y)
Waarschuw beheerder
Ja idd, uitgaan niet echt top voor de die-hard partygangers onder ons ;)

Maar verder echt een (Y) vakantie gehad :yes:
Mensen bedankt voor de leuke tijd :D

Op naar Zaterdag..weer tijd voor een echte party ;)

Waarschuw beheerder
donateur
rimini staat bekend als party place maar dat vond ik idd ook niet..alles om 4uur dicht..(of ik moet iets gemist hebben) gelukkig was dj blackout er ;)
Waarschuw beheerder
egt ni alles om 4 uur dicht !

Buiten Rimini waren genoeg grote discotheken en die waren later open maar ook dat viel allemaal tegen ..

Rimini is opaich best alleen ik raad het mensen eigenlijk ni aan zijn betere vakantie bestemmingen

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar ik heb het meer over de tenten die in rimini zelf lagen.. die baja enzo konden we niet heen lopen..

maar ik heb het wel super naar mn zin gehad hoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In Rimini zelf is heel geen kloot te beleven kwa grote discotheken !

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 22:21:
ja maar ik heb het meer over de tenten die in rimini zelf lagen.. die baja enzo konden we niet heen lopen..

Nee dan moest je de bus pakken ik bedoel die was tog gratis :D

maar ik heb het wel super naar mn zin gehad hoorlaatste aanpassing 3 augustus 2005 22:21

ik ook :yes:
Waarschuw beheerder
Precies, ik ben nu ook al een week op zoek naar een toko waar ik na het draaien gewoon ff lekker kan oaftern..Iets wat tot 6,7,8u open is.. Maar zit er niet echt in.. (OK, keertje wat eerder naar huis is ook niet slecht..)
Maargoed, ga zo maar weer even die kant op, mensen CU!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee dan moest je de bus pakken ik bedoel die was tog gratis

die reed toch maar tot een bepaald tijdstip? en daarbij hebben wij 1 keer in de bus gezeten daar en dat is ons niet echt bevallen met al die smerige italianen.

konden ook met gogo mee maar die bus ging dan ook om half 4 terug dus had ook geen nut

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 22:41:
die reed toch maar tot een bepaald tijdstip?

tot 1 uur meen ik met de gewone bussen. erna gaat de blue line rijden, waar je aan de bus moest betalen. die reed tot 6 meen ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 22:41:
die reed toch maar tot een bepaald tijdstip? en daarbij hebben wij 1 keer in de bus gezeten daar en dat is ons niet echt bevallen met al die smerige italianen.

ja tot 2 uur reed die ..daarna kom je de bleu line en die was ook mah 3 euro dus dat was allemaal best te doen !!

En die italianen zijn idd raar volk :S
Waarschuw beheerder
Scheelt dan toch weer dat wij maar 100m van Life af zitten :p

Waarschuw beheerder
donateur
Niet bepaald... heb er even in gekeken... maar niks bijzonders:/

iig, ik ben net terug uit Rimini, was een leuke, gezellige maar ook een zeer warme vakantie! Veel discotheken hebben we niet gezien... aangezien de drank gewoon VEEL TE DUUR waren... je kon het bier beter in die kleine supermarktjes kopen dan op een terrasje of discotheek...

5,- euro voor een biertje :|:|:|:@ (en dan ook jus d' organge,, cola etc etc... oja... de whisky cola ook!)

Ik ben wel in de grootste discotheek Baja Imperial geweest ofzo, een plek waar je geweest MOEST zijn............ N O T !... ook dat viel ons zwaar tegen... qua muziek, qua sfeer qua alles daar eigenlijk wel... :(

Aangezien ik met Beach Masters ben meegeweest hebben zij veel dingen georganiseerd zoals bv naar die Baja Imperial maar ook zo de party relaxing cruise... die was echt uber vet leip!!! eindelijk dat vakantie gevoel!!! Op een boot een stuk de zee opvaren en dan ergens aan wal gaan, barbequen, zuipen, muziekie erbij, zwemmen/duiken... heerlijk gewoon....!!!

In ieder geval, ik denk niet dat ik ooit nog weer naar Rimini heen ga... gewoon omdat het denk ik niet mijn soort vakantie is... geef mij maar een leuke camping met veel jongeren en die er gewoon weg op los party-en!!! HEERLIJK!

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet ook niet of ik hier wel heen zou willen op vakantie, het uitgaanscircuit is hier niet bijzonder idd...
Lloret daarentegen vond ik dan wel weer gaaf..
Waarschuw beheerder
Ik leefde alleen 's Avonds :P dus het uitgaan was best te doen ,,wAnt kad eindelijk het bus circuit door:P Als je elke avond Tering Blauw Bent dan ist toch wel gezellie..:P En BAia Was inderdaad een Vieze tegevaller..vooral Qua Sfeer DEmzz maja toch leuk om gezien te hebben...mare Altro mundo was toch best lache en Carnaby..Kvond wel kicke vakantie:P alleen Die kutjes daar vragen overal geld voor..STrand, Zitplaats binnen/buiten BESTEK!!demzz moete we met onze handen eten :P MAja zijn Tering lijersZZ daaro ...LAATERZZzzzz:P
Waarschuw beheerder
Zoo...
Beetje lam na een wederom gezellige avond..
Nog ff lekker gebeukt vanaf 3uur, was weer mooi..
Mensen weltertusten en tot morgen..
Slaapos Lekkeros! (en proost!)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben weer thuis...
Stef, nu moet je t alleen doen he. Ruthless weer langs geweest gister?
Wel kut weer hier trouwens... Maja. woensdag lekker en weekje naar kreta :D Ga nu ff mn kleren wassen. Zit hier nog steeds in mn korte broek omdat ik anders niks schons heb :S
Waarschuw beheerder
Okdan!
Ja,ik ga nog ff wat HC erbij regelen, want dit lukte maar net zo..
Was wel lekker druk trouwens.
Nee Ruthless niet meer gezien, die ging vandaag ook alweer weg geloof ik..
Waarschuw beheerder
Ruthless was er vanavond wederom weer!
FF ge-battled,was wel lachen..
Daarna nog wat flinke stamperij gedraaid, ik moet je bekennen Bram,daar zat ook wat terror en speedcore tussen..
Hehe..
Nu eerst maar ff weer wat slapen,en morgen gaan we weer totaal naar de klote!
Nieuwe HC en stamp tracks binnen, dus gaat helemaal goedkomen..
Holland het hardste, ook in Rimini!:p

Waarschuw beheerder
donateur
speciaal voor blackout en stef ;) ;

[img width=640 height=480]http://www.monkie.nl/rimini/PIC_0106.JPG[/img]

[img width=640 height=480]http://www.monkie.nl/rimini/PIC_0135.JPG[/img]

[img width=640 height=480]http://www.monkie.nl/rimini/PIC_0151.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::::// Stef \\:::: op zaterdag 6 augustus 2005 om 06:07:
Holland het hardste, ook in Rimini

In Rimini, not! Het enigste waar de Nederlandse hardheid naar voor kwam was in de Life, maar daar was t geluid weer mega slecht. Heb in geen enkele disco (buiten de life) ook maar 1 nummer gehoord wat ook maar een beetje op hardstyle lijkt ondanks dat er veel nederlandse DJ's draaide. Italië is een R&B land met kerels die in roze onderbroeken lopen. niet bepaald mijn mode.
Holland is idd het hardste :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 12:15:
Italië is een R&B land met kerels die in roze onderbroeken lopen. niet bepaald mijn mode.

haha idd ! alleeen maar verwijfde mannen daar! echt vies waren ze en vreselijk iritant !
der liepen zelfs mannen met make-up op en de truitjes op geknoopt :S ( van n lang truitje n naveltruitje gemaakt ). echt die italianen daar , in 1 woord VRESELIJK !
Waarschuw beheerder
Ghehehe, die fotos zijn wel lachen!
Kan wel zien dat er totaaaaal geen alcohol in het spel was... ;)

@ Energized; Het geluid is idd minder, maargoed, dat is geen reden om niet ff hard te gaan draaien.. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::::// Stef \\:::: op maandag 8 augustus 2005 om 20:12:
dat is geen reden om niet ff hard te gaan draaien

dat is zeer zeker waar :yes:
Waarschuw beheerder
ben net lekker terug gekomen was erg leuk rimini vooral het weer b)
maar qua uitgaan :nee:
daar was de life toch echt wel het leukste :D

met leuke dj's ;) (slijm slijm :9 )
Waarschuw beheerder
Ja toch ;)

BTW, Nog meer mensen hier die deze kant nog op komen dan, of niet...? :p

Waarschuw beheerder
Zo, ik ben vandaag ook terug gekomen.....

Het uitgaan viel me zwaar tegen in Rimini.
We zijn veel in de Life geweest daar was het nog wel gezellie, vooral tussen 3 en 4 uur, Hardstyle.....

Die italianen..... Die zijn Irri

Verderzz was mijn vakantie Toppie, Kei goed weer :-D

Ben dus weer mooi bruin (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 21:24:
Het uitgaan viel me zwaar tegen in Rimini.

Gelukkig, waren we toch niet de enige;)
Waarschuw beheerder
ach uitgaan was niet al te best maar t was te doen, ongeveer zoals ik verwachtte. ik vond het in vergelijking met andere toeristische vakantie-oorden niet veel slechter. (behalve de afstanden). heb het in ieder geval goed naar mijn zin gehad :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Linnie op woensdag 10 augustus 2005 om 22:00:
Gelukkig, waren we toch niet de enige ;)

haha, ja idd

Maar ja, wat je hier in Nederland gewend bent, dat vind je natuurlijk niet zo in het buitenland. We hebben het hier eigenlijk maar luxe, hoe mooi die discotheken in het buitenland ook kunnen zijn. Als je voor bepaalde muziek gaat word het lastig:yes: Het is ook hoe je er op instelt.
Daarom zou ik graag een keer naar Kreta gaan ;p :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Ms. Nice ** << op donderdag 11 augustus 2005 om 14:05:
Maar ja, wat je hier in Nederland gewend bent, dat vind je natuurlijk niet zo in het buitenland

Nee daar heb je zkr gelijk in:)

Uitspraak van >> ** Ms. Nice ** << op donderdag 11 augustus 2005 om 14:05:
Daarom zou ik graag een keer naar Kreta gaan

Dus volgend jaar wordt t kreta;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Linnie op donderdag 11 augustus 2005 om 17:27:
Dus volgend jaar wordt t kreta

als mijn geld het toelaat ;) :yes:

want als we gaan doen we het ook goed toch ;)..all-in starbeach hotel! ;P

Net terug en nu al speculeren over volgend jaar..leuk is dat altijd :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zie altijd wel wat de zomer me brengt, dus elke jaar weer een verrassing! :P

Waarschuw beheerder
donateur
iddd..we zijn via een last minute naar rimini gegaan, en dat is eigenlijk wel bevallen..volgend jaar weer een last minute denk ik! dus dan weten we pas in de laatste paar dagen waar we heen gaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Ms. Nice ** << op donderdag 11 augustus 2005 om 19:48:
Net terug en nu al speculeren over volgend jaar..leuk is dat altijd

Ja idd! Khad het er gisteravond nog over met Timmy waar k naartoe ga, maar Kreta vind ik echt te duur! Denk dat het Turkije word ofzo...:)
Waarschuw beheerder
Idd, het is jammer maar Kreta zou ik nu ook niet kunnen betalen denk ik :(

Ja Turkijke lijkt me ook leuk, mooi land, alleen maar positieve verhalen gehoord, en goedkoop natuurlijk;)

Mallorca lijkt me ook wel wat, maar ja echt goedkoop is het daar ook niet geloof ik..

Waarschuw beheerder
gewoon naar zeeland gaan en hopen op goed weer :p

iig ergens naar het buitenland, warm, strand, goeie disco's met natuurlijk de nederlandse harde muziek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 14:41:
iig ergens naar het buitenland, warm, strand, goeie disco's met natuurlijk de nederlandse harde muziek

Maarten, dus volgend jaar ga je weer terug naar Rimini:P ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Linnie op vrijdag 12 augustus 2005 om 18:20:
Maarten, dus volgend jaar ga je weer terug naar Rimini

ik geloof dat je een grapje maakt
Waarschuw beheerder
Mallorca is af te raden, ga dan naar Lloret of Ibiza...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 14:41:

Ja idd..:yes:

Uitspraak van ::::// Stef \\:::: op vrijdag 12 augustus 2005 om 20:11:
Mallorca is af te raden, ga dan naar Lloret of Ibiza...

Nou tussen die twee kies ik denk ik liever voor Ibiza..is dat wat dan?
Waarschuw beheerder
Ibiza is nog steeds het minst commercieel van alles vind ik, alle grotere, betere, en bekendere clubs met grote namen uit de hele wereld vind je daar..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::::// Stef \\:::: op vrijdag 12 augustus 2005 om 21:37:
met grote namen uit de hele wereld vind je daar..

zoals???
Waarschuw beheerder
Tiesto, Carl Cox, Sven Vath, Roger Sanchez, en ga zo nog maar ff door..
Je betaalt alleen wel een eurootje of 50 entree dan..

Ibiza is dan weer niet aan te raden als je van de hardere stijlen houdt denk ik, dan kan je toch t best naar Lloret gaan denk ik (waar vorig jaar o.a Pavo,Prophet,Darkraver,Luna en Dana stonden)

Waarschuw beheerder
zo, net terug.

Stiekem blij toe want die italianen zeg :no:

Uitgaan vond ik prima te doen, l'altro mondo (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::::// Stef \\:::: op zondag 14 augustus 2005 om 20:33:
Ik wel, mits er onbeperkt zuipen bij in zit

ja okee, dan wel :P
maar niet als zo'n drankje 5 pleuro kost
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 13:35:
Tiesto, Carl Cox, Sven Vath, Roger Sanchez,

daar ga ik geen 50 euro aan uit geven

:no:

Uitspraak van ::::// Stef \\:::: op zondag 14 augustus 2005 om 20:33:
Ik wel, mits er onbeperkt zuipen bij in zit

dan nog niet ;)
Kan ik beter in Nederland blijven en voor een betere line-up minder geld betalen en dan ook gratis zuipen..:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo ik ben ook weer terug uit Rimini. Ik moet toch de helft hier gaan tegenspreken door te zeggen dat ik het uitgaan goed te doen vondt. Ik mag zelf dan ook wel meer hardstyle, hardcore ingesteld zijn maar je weet dat dat moeilijk te vinden is in het buitenland.

Anyway de discotheken daar zijn meestal beter verzorgt dan de nederlandse. glas op de grond wordt gelijk opgeruimd. De baia heeft gewoon een super aankleding dat valt niet te ontkennen. Oke muziek is dan wat minder maar het feest maak je zelf!

Baia imperiale:
[img width=400 height=300]http://www.ditishet.no-ip.com/coppermine/albums/Vakantie%202005%20Rimini/normal_IMG_8302.JPG[/img]

[img width=400 height=300]http://www.ditishet.no-ip.com/coppermine/albums/Vakantie%202005%20Rimini/normal_IMG_8308.JPG[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Baia Imperiale moet je idd gewoon gezien hebben:yes:

Vond dat misschien wel de mooiste discotheek die ik ooit gezien heb:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben dus 3,5 week in Rimini geweest en ben net terug van een weekje chersonissos (kreta).
Persoonlijk vind ik kreta in alle opzichten beter. Uitgaan is beter, je betaalt nergens entree, zee is mooier, land is mooier, mensen zijn aardiger (meeste obers e.d. spreken zelfs nederlands)
Verder is het eten en uitgaan er goedkoper dan Rimini.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Ms. Nice ** << op dinsdag 16 augustus 2005 om 19:29:
Baia Imperiale moet je idd gewoon gezien hebben

Vond dat misschien wel de mooiste discotheek die ik ooit gezien heb

Vond ik nou echt niets aan. Het was mooi, maar daarmee heb je nog geen leuk feessie
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook niet echt te spreken over Rimini.
2x van de camping af geregend, alle X-Travel uitjes waren slecht geregeld en die Italiaantjes zijn echt triest.
Baia vond ik wel een mooie tent en de Gotha vond ik ook nog do-able met lekkere Italiaanse trance :jaja:
Rimini is wat mij betreft geen aanrader :no:

Waarschuw beheerder
Ben vandaag terugekomen uit Rimini, helaas was Roger Sanchez net geweest toen we aankwamen. Verder hebben we een super vakantie gehad daar!
Grtz
Waarschuw beheerder
Idd Bram, dat is een stuk beter daar!
Nog 6 daagjes en dan zit het er voor mij ook alweer op hier, gaat snel!
Waarschuw beheerder
donateur
hoe is t daar nog stef? Nog druk? Zal wel aflopende zaak weer zijn of niet?

Waarschuw beheerder
mja ik vond die baja ook niet zo

hing geen leuke zweer toen ik er was :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 01:23:
hing geen leuke zweer toen ik er was

komt door de italianen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 10:34:
komt door de italianen

daar heb je als man weer minder last van :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hard-Vibes op woensdag 24 augustus 2005 om 18:47:
daar heb je als man weer minder last van

:jaja:
Waarschuw beheerder
Ja idd Bram, dus ik vind het ook niet echt erg dat ik weer naar huis mag..
Vanavond nog ff Heineken party, gaat druk worden zeggen ze..
En morgen ff de hele avond beneden samen met Andy, dus wordt wel mooi :)
Waarschuw beheerder
Zo! Back @ home...
Erg leuke tijd gehad, maar thuis zijn bevalt ook wel weer :)
Waarschuw beheerder
nou.... heb gehoord dat er een hittegolf komt.. dusssss.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::::// Stef \\:::: op zondag 28 augustus 2005 om 09:50:
hittegolf komt

laten we het hopen, dan lijkt t nog of nederland toch een zomer heeft gehad

Waarschuw beheerder
Ben dr dit jaar ook geweest maar heb onwijs klote weer gehad maar wel een leuke vakantie gehad dus veel plezier
Waarschuw beheerder
Idd, het weer was soms vet klote!
Had ik ook niet verwacht, maarja, wat doe je eraan he!
Waarschuw beheerder
Ik ben vanplan om met een groep van 6 a 7 naar Rimini te gaan. Met de Auto/Mijn busje en daar gruwelijkt e gaan feesten/zuipen maar tot zover klinkt het niet echt.... bijzonder ofzo....
Waarschuw beheerder
nou... ik hoop dat je het over volgend jaar hebt?
Waarschuw beheerder
Super vakantie gehad!! Was er al eens eerder geweest maar heb t echt heeel erg naar mn zin gehad. Hele boulevard vol winkeltjes en barretjes enzo..
Muziek is der niet echt super, alhoewel L'altro Mondo echt geweldig was!! Gigi D'Agostino was er de avond dat wij er waren, zeker een aanrader :jaja:

Waarschuw beheerder
Wij vonden het er 2 jaar terug zo relext dat we dit jaar met oud en nieuw waarschijnlijk op en neer gaan rijden om naar de Altromundo te gaan omdat daar Gigi komt :D

Echt een geweldige tent zeg.........
Waarschuw beheerder
wow super idee!! Jah altro mondo was echt geweldig he.. Was der al eens eerder geweest. Maar wat een sfeertje ook, echt vet!!!
Waarschuw beheerder
alto mondo shit muziek gigi de kneus voor de verder rest alles ver uit elkaar geen sfeer en lastige italiane en duur 5 a 10 euro per drankje en baja niets aparts en duur
shooters was wel leuk
Waarschuw beheerder
Ik vond dat je in Rimini zeker goed opstap kon gaan :jaja: beter als in kreta eigenlijk :/
Maar dat kwam misschien ook wel doordat we in Rimini met 'n grotere groep waren en het onze 1e vakantie 'ver weg zonder ouders' was ofzo..
Alleen als je blond bent; pas op voor die hitsige italianen :P whehe.. maar opzich is het goed voor je ego ;)
Magoed, ik vond rimini zkr een vette vakantiebestemming :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 01:23:
hing geen leuke zweer toen ik er was

Whaha, maar goed ook; een ZWEER is nooit echt leuk ;P
Grapje he..
Maar 't weer kun je natuurlijk nooit van op aan, waar je ook op vakantie gaat!
En wij hadden daar SUPER weer, dus dat is lang niet altijd zo! Kortom, ik zou rimini zeker aanraden voor mensen die nog twijfelen.. Maarja das persoonlijk en er zijn zooooveel leuke vakantiebestemmingen; 't blijft altijd 'n gok!

Maar rimini was idd best wel duur :s dat is minder! Wij gingen altijd ilegaal mee met zo'n geoganiseerd uitstapje, dat scheelt wel geld :P maar dat mag natuurlijk niet o:)
Kreta is me daarentegen kei erg meegevallen!
Ben er dit jaar 15 dagen geweest voor uuhm 508 euro geloof ik? En het eten en uitgaan is ook zkr niet te duur, overal happy hour enzo :mixje: echt ideaal!
Kreta vond ik leuker, maar uitgaan was minder leuk dan in rimini..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oja en verplicht een bankje huren op het strand!!
En alleen kakkers uit holland gaan er heen.
Afrader! Ja mensen die voor het eerst zonder papie en mamie
zullen het wel leuk vinden!!En 508euro in 15 dagen
jaja de dagen uitgeweest zeker!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op zaterdag 17 december 2005 om 11:18:
En 508euro in 15 dagen
jaja de dagen uitgeweest zeker!!

Uhmm en je bedoelt?! :s
Waarschuw beheerder
dat je zeker 2 dagen uit bent geweest
alleen de entree is meestal al 10 euro!
Waarschuw beheerder
Ik vond Rimini totaaaal niet duur.. Vet grote broodjes enzo voor 3 euro. Pizza's waren ook vrij goedkoop.. Wij gingen met onze reisorganisatie mee op stap zeg maar.. kreeg je korting op drank enzo.. super geregeld allemaal. En ik vond dat de sfeer echt super was, vond t echt heel gezellig overal. Zeker wel een aanrader om der heen te gaan hoor! :jaja: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op zaterdag 17 december 2005 om 21:05:
dat je zeker 2 dagen uit bent geweest
alleen de entree is meestal al 10 euro!

Ik had het over mn reis naar Kreta.. De rest moet er nog bij ja :jaja: maar opstap is daar echt niet duur?! Bijna geen entree overal hoor.. weet nie waar jij geweest bent maar kreta is niet duur qua opstap :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Ms. Nice ** << op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:46:
Ja Turkijke lijkt me ook leuk, mooi land, alleen maar positieve verhalen gehoord, en goedkoop natuurlijk

was goedkoop, nu niet meer, turken zijn nu erop uit om toeristen uit te buiten
Waarschuw beheerder
Och turkije is zeker een goedkoop land om op vakantie te gaan! Overal buiten ze toeristen uit, maar in Turkije is het echt nog wel goed te doen! :jaja: