Partyflock

Forumonderwerp · 740398

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie zijn jullie Knuffelbeertjuhs :kusje: die echt veel voor je betekeken :) en regelmatig voor je klaarstaan.Die personen staan altijd klaar voor je :yes: en zijn echt belangrijk voor je :) vandaar deze Topic omdat ik wel benieuwd ben naar jullie reacties en meningen over jullie beste vrienden/innen :P

VROUWEN:

-Marikuh
-Sabine
-Inge
-Anita
-Sandra
-Peetjuh
-Sussie
-Ilse
-Gootjuh
-Saz
-Lisanne

Dikke (K)(K)(K) -zies & Zachte :knuffel: 4 you Popjes (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja, wij keken het meestal uit verveling...en was niet veel anders op
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Ohhzo :P ..wie zijn "wij" dan :P
Waarschuw beheerder
2 :devil: TERRORCHILD a.k.a FLUFFY TERROR CREW - Snap je niet helemaal Albert :$

Waarschuw beheerder
ik bedoel me lieffie en mij :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Niet gedacht van jullie :$ ....
Maarre hoelaat moet je morgen met de bus naar school,want ik ben morgen al voor 12 uur klaar duzz kan morgen ook wel komen als je wilt :D

Waarschuw beheerder
ik ga om 7:45 met de bus, en ben rond half elf weer thuis denk ik, hoe laat wou je komen dan omdat ik nog wel moet leren?
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Ik moet half 9 op school zijn duzz ga wel met zelfde bus als jij,als dat goed is :$
Anders doe maar Vrijdag whaha,wat voor jou makkelijkste is,wil je niet van je schoolwerk afhouden duzz (F)

Waarschuw beheerder
laten we het maar op vrijdag houden...tuulk is dat goed, kan je moeilijk tegenhouden hihi :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Is goed,komt voor jou beter uit en dan geen stress meer voor leren whaha :D
Je kan wel proberen tegen te houden maar of je het lukt is ander vraag :[

Waarschuw beheerder
probeer het niet eens whaha, eens zien wat voor cijfers ik morgen terug krijg :D...alst maar goed is
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Als nu nog slecht gaat met cijfers mag je me voor me kop slaan,ik heb alle vertrouwen in je :knuffel:

Waarschuw beheerder
thnx, fijn om te horen...had vandaag een economie rekentoets, heb me in een som vergist :S..zo'n stomme fout, kan meteen 1,5 punt weg...kan nog maar een 8,5 halen ofzo...maar dat moet haast wel een voldoende zijn want was best makkelijk :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Graag gedaan,mag soms wel je complimentje geven (L)
Denk dat haast wel voldoende is hoor,alleen vanwege die fout onvoldoende zou wel heel zwaar berekend zijn :S

Waarschuw beheerder
zeg dat wel..dat hoor je morgen wel welke cijfers ik heb, als het nagekeken is dan :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Is goed hoor,hopelijk kun jij dan ook me Diploma zien :P ...krijg nog wel cadeau van je he :D

Waarschuw beheerder
maakt niet uit, kan gebeuren toch terrorchild :)...zal je morgen ff feliciteren, ging moeilijk in de bus..
Waarschuw beheerder
2 :devil: TERRORCHILD a.k.a FLUFFY TERROR CREW - Geeft nix hoor :respect: ....maar wie is/zijn jouw Knuffelbeertjuhs dan (L)

2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Maar was wel gezellig toch vanmorgen :D ...en wanneer lacht Nonnie een keer niet :P

Waarschuw beheerder
tuulk haha, wanneer niet :d...nonnus lachte vanmiddag ff niet na de engelse toets :S
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Zal niet weten whaha :P maar hoe heeft Nonnie en jij het gedaan dan :$

Waarschuw beheerder
nonnie vind zelf heel slecht, ze snapte er niks van...en ik, tja, wat zal ik zeggen, gok een 5 :(
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Duzz je hebt cijfers nog niet terug gekregen....

Waarschuw beheerder
nope, of het was niet nagekeken of de leraar was er niet :s
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Jammer zeg :(

Waarschuw beheerder
jah, zeg dat wel...ik wil me cijfers weten :(
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - "Michel kijkt effe in glazen bol" :D

Waarschuw beheerder
nou vertel...:P
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Beetje wazig allemaal tussen die wolken :P zie allemaal getallen en cijfers voorbij vliegen :$

Waarschuw beheerder
negatief of positief :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Zie veel 6'jes duzz :D ....denk wel positief hoor whaha :P

Waarschuw beheerder
6'jes maar :P, ben 7 of hoger gewent :P...
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - 7 gewend whaha,niet hoger o:) ....ik ben 9 gewend :D
Maarjah als je niet blij bent met 6,moet je zelf maar volgende keer in glazen bol kijken :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben niet blij met een 6, tenzij het een 6,8 is ofzo :P..moet wel me gemiddelden in stand houden
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Sorry,was effe met Ilse aan praten :P
Whaha,tuulk is dat altijd beter maar als je zelf al denkt aan een 5,word 6.8 wel moeilijk :$
Maar ik moet effe naar dorp heen naar de bank,ben zo weer terug :knuffel:
Tot zo (K)(K)

Waarschuw beheerder
ben ik net al geweest :d..is goei, tot straks (K)
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Ben ik weer,bij mij duurt niet tot straks whaha :P

Waarschuw beheerder
ok dan, home sweet home :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Me too :P

Waarschuw beheerder
mais bien sur :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Heb me net wel weer vermaakt zeg met jou (F) wat een gesprek zeg :D
Waarschuw beheerder
ik heb geen liefste knuffol beer :(

ben ik nou zielig:/

whah a:P
Waarschuw beheerder
2 :devil: TERRORCHILD a.k.a FLUFFY TERROR CREW - Houwe zo (F)
Waarschuw beheerder
Tamara,mijn opa en oma en mijn lieve schat!!...
Waarschuw beheerder
Mijn knuffelbeertje is mijn vriend ~~HardcoreHooligan~~ we zijn nog niet zo lang samen maar we hebben samen al heel veel problemen doorstaan.
Met hem kan ik altijd praten, bij hem kan ik uit huilen en samen lachen we hij is er altijd voor me en andersom ook...ja hij is mijn knuffelbeertje...
Hou van jou :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Debske20 - Familie heb ik hier niet echt bij gerekend :P

2 ~~Miss-HardcoreHooligan~~ - Houwe zo hé,en hopen voor nog meer tijden van geluk :knuffel:

Waarschuw beheerder
dat was zeker weer een lang gesprek, mocht ook wel weer een keertje :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Cker weten,maar ook veel afgelachen gisteren,werd weer eens tijd na lange tijd ofniet :D

Waarschuw beheerder
zekers de weters, die zaak waar ze de truitjes drukken heet Van Der Poel en daarvan zitten twee vestigingen in Hengelo :d