Partyflock

Forumonderwerp · 740398

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie zijn jullie Knuffelbeertjuhs :kusje: die echt veel voor je betekeken :) en regelmatig voor je klaarstaan.Die personen staan altijd klaar voor je :yes: en zijn echt belangrijk voor je :) vandaar deze Topic omdat ik wel benieuwd ben naar jullie reacties en meningen over jullie beste vrienden/innen :P

VROUWEN:

-Marikuh
-Sabine
-Inge
-Anita
-Sandra
-Peetjuh
-Sussie
-Ilse
-Gootjuh
-Saz
-Lisanne

Dikke (K)(K)(K) -zies & Zachte :knuffel: 4 you Popjes (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja, lukt vast wel...al zin in Amerika dan? Wanneer ga je erheen?
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Nog niet echt,maar zal denk nog wel komen.Zit alleen tegenop dat ik 4 weken zonder enig soort van contact moet doen :cry: omdat internet daar grotendeels plat ligt :$ ik ga er waarschijnlijk als door gaat eind April begin Mei er naartoe :P
PS:Waar zat je gisteren in DP met je gedachten.....kende je niet weer zo stil dat je was en weggaan zonder :knuffel bij mij :cry: ,want Marleen en Manon wistten niet eens dat je weg was :[

Waarschuw beheerder
geen contact?? :(...dat is verschrikkelijk... manon zou me vertellen hoe laat ze naar dp zouden gaan, maar nee werd me niks verteld...en het was toch alleen maar manon en marleen, en ze gingen toch steeds met z'n tweeen weg..geef me dan eens een reden om ze tussen de menigte op te gaan zoeken en doei te zeggen...heb me meer met jorgen, sandra, guus en jouw vermaakt. weet niet eigenlijk, zo te zien had je ff geen tijd :(
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - OMG...geen tijd,waar slaat dat dan weer op.Heb toch altijd tijd voor jou.Ook al waren ze hele tijd met z'n tweeën,dan nog is het logisch om hun gedag te zeggen....zijn toch vriendinnen van je.En ik vond je wel degelijk anders dan anders.

Waarschuw beheerder
Ik vond mezelf niet zo heel anders hoor, en trouwens, ik heb zeker 3x doei gezegt, nog gezwaaid zelfs maar dat zal je dan wel niet gezien hebben...en waarom zou ik als een hond achter hun aan gaan lopen???..ze vroegen me nergens mee naar toe, gingen steeds weg zonder wat te zeggen, en we zouden samen gaan waar ze kennelijk niet veel zin in hadden :S...we zijn vriendinnen jah...
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Ik vond je wel anders dan normaal,kon ik toch zien aan je gezicht die avond :$ maarjah,het is gebeurd en kan niet eeuwig over blijven praten :knuffel:

Waarschuw beheerder
das waar, das weer verleden tijd, (f)
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Spreek je van de week nog wel (L)

Waarschuw beheerder
Is goed hoor, jammer dat je gister niet gezien hebt hoe ik de bierronde uitgooide, al dat publiek eromheen (L)....bijna 180 gegooid, werd jammer genoeg 121 :(..maar ja (f)
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Nee had geen zin om nog te kijken naar Darten of wat dan ook,en toen ik tegen half 12 naar voren kwam waren jullie al vertrokken....

Waarschuw beheerder
had ff 'hallo' gezegd dan, waren we ook niet vertrokken zonder iets te zeggen
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Jij was druk met gooien op dat moment en ga niet naar jou toe komen als iedereen erbij staat :no: ....en was toch niet met me hoofd erbij gisteravond :$

Waarschuw beheerder
nou zeg :(...en dat je er met je hoofd niet bij was kon ik merken jah, heb je niet één keer zien lachen, stiny en richard vroegen aan mij wat er in vredesnaam met je aan de hand was??? :$
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Heb met Stiny hele tijd aan de bar gesprek gehad daarover.Is gewoon iets wat ik zelf moet oplossen...

Waarschuw beheerder
ok, wat jij wilt :)
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Kan je al wel zeggen dat het o.a. met "Karin" te maken heeft :@ wat ik gisteren te horen kreeg en wat door De Verdieping nu rondgaat als gerucht :@

Waarschuw beheerder
bedoel je het gerucht van de driehoeksverhouding?
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - duzz je weet het al daarvan :$ je mag best weten dat ik tekeer ben gegaan daarbinnen gisteren toen ik dat hoorde...
Hoogtijd dat wij met z'n drieën bij mekaar gaan zitten en erover praten,kan zo niet meer Petra :$ elke keer is het raak met mij :cry:

Waarschuw beheerder
yups, maar heb het perse niet verteld. Ik doe er verder niet zo heel veel mee, maar ben wel tot de conclusie gekomen dan we in de verdieping maar wat minder met elkaar moeten omgaan om die geruchten te voorkoemn :$
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Wat bedoel je met "minder omgaan in De Verdieping"

Waarschuw beheerder
die geruchten komen omdat ze ons bij de verdieping steeds met zijn tweeen zien terwijl jorgen dan aan de bar blijft zitten...vandaar dus de geruchten...en als dat wat minder wordt gaan die geruchten ook weg...of heb je een ander idee?
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Is toch godverdomme belachelijk dat ze daarom die geruchten gaan verzinnen :@ :@ en ook al weet ik niet cker van wie die komen,ik heb al een heel goed vermoeden van wie :[
Maar moeten wij dan ook aan de bar gaan zitten hele tijd als Jörgen niet wil gooien ofzo :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die geruchten komen gewoon van karin, jorgen heeft wel ff met karin gepraat hoor en dat doe ik binnekort ook, ze kan zeggen wat je wil maar ga me goede vriendschap echt niet beëindigen als ze dat wil, moet er niet aan denken :S....jorgen heeft wel liever dat ik wat vaker bij hem ben in de verdieping, en hij zou proberen wat vaker mee te gaan gooien enzo :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Daar is ze anders wel goed op weg mee onze vriendschap aan kapot maken :(

Waarschuw beheerder
Jah, maar dat zal toch niet gebeuren? Vroeg of laat beginnen de roddels hun wel te vervelen......

Waarschuw beheerder
en by the way, nu is het darten op maandagavond voorlopig afgelopen dus heb je er in die tijd geen last meer van en waarschijnlijk daarna ook niet meer :no:
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Ik weet niet of dat zal gebeuren,licht eraan hoe sterk wij in onze schoenen staan....maar het brengt degelijk spanning met me mee telkens dat ik in De Verdieping ben :$

Waarschuw beheerder
dat geloof ik graag, als het aan mij ligt gebeurd het zeker niet, dat je dat alvast weet :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Dat heb ik gisteren wel even over nagedacht of we wel verder konden als Beste Vrienden (L)

Waarschuw beheerder
En dat allemaal door een paar geruchten :(...twijfel je nog steeds
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Je vat het wel makkelijk op vind ik hoor,zijn niet zomaar kleine geruchten.Fijn als hele De Verdieping nog steeds denkt dat ik achter jou aanzit en een Trio zou willen doen :vaag: ...jij kan misschien makkelijker links laten liggen doordat je Jörgen hebt,maar ik kan dat niet hoor :$ :no:

Waarschuw beheerder
komt gewoon omdat ik er geen last van heb, niemand doet anders tegen mij ofzo...of we nu wel of geen beste vrienden zijn, daar worden de geruchten niet anders van..en ik weet haast zeker dat als onze vriendschap dan kapot gaat op wat voor manier dan ook het je ook niet helpt...je voelt je dan nog steeds kloten, als ik dat zo inschat
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Tegen mij duzz wel....maar zou idd nog steeds klote voelen jah,je weet hoe ik in elkaar zit duzz.Maar de angst schiet er gewoon soms in dat ik jou als beste vriendin kwijtraak,snik snik.Komt omdat ik gelukkig met jou ben

Waarschuw beheerder
Dat is heel lief maar daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor...als je daar maar gewoon aan denkt (f)...je hebt nu gewoon ff een rotperiode..en nu je straks ff naar Amerika gaat word dat vast wel minder.
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Jah,zal ik doen.duzz gewoon beste vrienden voor altijd :$ vakantie is nog twijfel geval nadat ik gisteren me vader sprak...

Waarschuw beheerder
zekers, of moet ik je ff een paar van jouw/mijn getypte berichten laten lezen waarin staat dat niemand onze vriendschap kapot kan maken, en je voor altijd me beste vriend zou blijven en ik jouw beste vriendin (f)
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Mag wel als je dat wilt hierin :D

Waarschuw beheerder
niet hierin hoor, laat wel een keertje lezen als je weer een keertje langskomt, maar moet nu verder...jorgje is thuis en moet eten koken en leren en daarna fitness.....goed je ff gesproken te hebben en doe rustig aan....tot later (K)(K)
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Is wel goed hoor :) eet smakelijk en doe verderzz ook rustig aan.Veel plezier met Fitness en nog bedankt voor dit gesprek :knuffel:

Waarschuw beheerder
graag gedaan hoor...jij ook :d...eindelijk een leervrij dagje vandaag :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Deze foto heeft hoge :knuffel: waarde zeg... (L)

Waarschuw beheerder
vind het zelf ook een mooie foto, daarom staat ie hier ook :d

Waarschuw beheerder
vind het ook een mooie foto :d...keertje wat anders he :)
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Keer afwisseling is wel lekker ja om de zoveel tijd :P misschien moet ik mijn foto ook opzettuh :$ die jij zo mooi vindt :D

Waarschuw beheerder
whaha, is beter dan Goku :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Hier spreekt een DBZ kenner (F)

Waarschuw beheerder
dat blijkt jah, heb ik ook wel gekeken maar nu niet meer :no:
Waarschuw beheerder
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Keek vroeger altijd na school met Maykel :d ...gingen we helemaal voor zittuh altijd :[