Partyflock

Forumonderwerp · 740284
10798x bekeken
Waarschuw beheerder
Gaan er nog mensen op vakantie naar Blanes dit jaar??
Waarschuw beheerder
ik zou dan naar salou gaan want maar ja als je met het geld zit das rot maar zo dicht bij zit je ook niet dat je effe met de bus naar loret gaat stappen hoor
Waarschuw beheerder
niet??? dat zeggen ze hierboven! hahah

maar salou.. dat is dus wel leuk? ik ga met mensen van 22 en 26. Die denken dat daar alleen maar "kiddo's" rondlopen
Waarschuw beheerder
en wij waren vorig jaar ook 1 avond met zo'n tourtje naar Lloret gegaan, maar toen zagen we overal entreeprijzen waar we nie goed van werden!

tis niet dat ik geen geld heb ofzo maar ik heb dat liever niet IEDERE avond snap..

Waarschuw beheerder
Daarom neem ik ook genoeg geld mee!:)
Waarschuw beheerder
ja in blanes lopen ook van die jonkies hoor en loret helemaal.
als meisje kom je in salou voor 1uur overal gratis in en daarna voor 10euries daar krijg je een t-shirt voor en 2 drankjes dus valt het wel mee hoor
Waarschuw beheerder
vorig jaar callela geweest, is echt een aanrader, top vakantie gehad! :D
Maar dit jaar staat Blanes op de planning, en we hebben Appartementen La Masia op het oog, ergens volgende week boeken als het goed is....
maar is iemand wel is eerder in dit appertement geweest, zo ja, is het wat?! :O
Waarschuw beheerder
Jeee wij gaan ook naar Blanes naar appartement Lucky :jaja:
Waarschuw beheerder
Jeh ik ga ook naar Blanes :D

Waarschuw beheerder
Wij zitten in Lotus, hoop dat het leuk wordt:D
Waarschuw beheerder
Blanes is erg goed te doen.. en je moet gewoon een lekker kroegje of barretje opzoeken waar je blijft tot een uurtje of 12 ong. en daarna lekker stampen in de ArenA of lekker R&B dansen.. maar zo heeft iedereen zijn eigen indeling van de vakantie..
Een avondje Lloret is ook best goed te doen maar het is daar ongelovelijk druk en je kan je haast niet bewegen.. maar je kan je erg goed vermaken in Blanes hoor.. opzeker..;-)

Waarschuw beheerder
(Y)Hele leuke plek(Y)
Waarschuw beheerder
Wij zitten in Lotus, hoop dat het leuk wordt

daar zijn wij 3 vakanties geleden uitgetrapt:S:S
konden we de laatste 4 dagen met 13 man een ander appartement gaan zoeken:P
Waarschuw beheerder
Ben er 2 zomers achter elkaar naar toe geweest en het is echt een leuke plek..:yes:
Je kan er ook zeer vet uitgaan..:P
Waarschuw beheerder
Ik ga deze zomer er heen van 8 juli tot 23 juli.
zit in appartement Blanes, nog meer mensen...

alleen was het uitgaan volgens een klasgenoot niet echt super... maar ja, stappen in Lloret is ook leuk :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit jaar weer naar Blaaaaaaaanes! :D
9aug.-20aug. !
Blanes is te gek!
Waarschuw beheerder
Ik ga ook naar Blanes app. Lotus...
5 aug - 15 aug..!!
Waarschuw beheerder
Eeij er gaan toch nog mensen in Augustus, veel mensen gaan in Juli al.. :(

Waarschuw beheerder
k denk dat er juist veel in aug. gaan..ik ga zelf ook in juli

Waarschuw beheerder
Hey,
Ja, blanes is helemaal perfect:p
Betaalbaar en alles op loopafstand.

Dit jaar naar apartament los arcos.....
Gaat er nog meer mensen tussen 16 en 24 augustus naar blanes en in appartament los arcos??????.........(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vorig jaar geweest, geweldig naar m'n zin gehad(Y)
een aanrader hoor8)
Waarschuw beheerder
juist! (Y)
net ff geboekt... Appertementen La Masia
15 dagen vanaf 12 Juli :D

Waarschuw beheerder
zo vandaag ff geboekt
van 19 juli tot 2 augustus in lotus appartementen :D
en met de auto road trippen erheen (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ben er vorig jaar geweest :). Was lache. Waren met een groep van 15 man ofzo.

We zaten in appartement Europa. Erg gezellig en lekker zwembadje, goede appartementen trouwens ook, niet echt iets op aan te merken :). Veel leeftijdsgenoten.

Kwa uitgaan vond k ook best wel lache. Arena, elke zondag Darkraver :). En normaal doordeweeks ook best wel gezellig en goeie muziek. Maar als je echt uit je dak wilt gaan moet je natuurlijk ff 5 minuutjes met de taxi naar Lloret =>> THE CAVE OF RAVE!!!
Ook veel kleine kroegjes in Blanes die ook best wel gezellig zijn :). Kroegentocht is trouwens aan te raden, leert veel mensen kennen en weet gelijk welke kroegen/clubs t meest bij jouw passen.

Overdag is Blanes echt zalig. Strandje is niet te druk en lekker relaxed, niet zo commercieel en groot en druk als in Lloret. Eten trouwens ook vrij goed :). Als je echt lekker en goedkoop uit eten wilt gaan moet je duidelijk naar Mex&co gaan, de mexicaan in Blanes. Zoooo zalig en ziet er trouwens ook mooi verzorgt uit van binnen. Voor 15 euro heb je ongeveer een voorgerecht, hoofdgerecht en wat te drinken. En dan zit je ook duidelijk vol :D.

Jammer dat we maar 10 dagen hadden want we hadden t duidelijk naar ons zin. Alleen dit jaar naar Kreta. Kheb altijd t gevoel dat als je 1 keer naar iets heen gaat dat de 1e keer altijd de leukste is.

Dus dit jaar Chersonissos b).
Waarschuw beheerder
ikke ga ook naar blanes van 28 juli tot 11 augustus.
is de 1ste keer dak naar spanje ga dus ik ben erg benieuwd. wij zitten op een camping ben benieuwd of ik niet helemaal gek wordt in zo'n tentje maar ja lijkt me wel leuk, je legt op een camping snel nieuwe contacten toch??

Waarschuw beheerder
zo zaterdag ff geboekt
van 19 juli tot 2 augustus in lotus appartementen :D
en met de auto road trippen erheen (y)
Waarschuw beheerder
zo zaterdag ff geboekt
van 19 juli tot 2 augustus in lotus appartementen
en met de auto road trippen erheen

de poepie vakantie :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
poepieeee (L)
Waarschuw beheerder
poepieee (f)
laat t maar snel zomer worden :D

Waarschuw beheerder
nog maar... 130 dagen totdat we gaan :P

Waarschuw beheerder
hmmmmmmmmmmmmmmm poepies....
hmmmmmmmmmmmm zomer :D
Waarschuw beheerder
juist!
net ff geboekt... Appertementen La Masia
15 dagen vanaf 12 Juli

La Masia is een camping ;)

Waarschuw beheerder
kanus kriebel! (6)
Ik kom al jaren in Blanes!
Draaide in Arena en in Blanes beach(toen heette het nog zo, nu heet het weer anders heb ik gehoord)
maar dit jaar ga ik naar Tormolinnos
Ik zou eigenlijk dit jaar naar blanes gaan per bus :[
Zou verblijven in Hotel esplendid, maarja het is anders gelopen en nu ga ik toch lekkr met het vliegtuig naar Tormolinnos! daar ff uitleven! :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
3 jaar geleden geweest op Camping La Malaria (hehe)

Wereldsfeertje, heerlijke tijd gehad daar!!
Waarschuw beheerder
jeeeeh wij hebben ook geboekt!!

naar blanes dus, app. europa.

hoop dat t leuk wordt!

ga dr wel vanuit he :D:D:D

Waarschuw beheerder
Blanes is echt te gruwelijk gewoon! :-D!
chilluh in de klomp of arena :-D
Waarschuw beheerder
Nog veel te lang wachten :(

Waarschuw beheerder
2 jaar geleden geweest, Arena mooie tent bij Las Vegas kon het ook nog wel is hard gaan verder niet veel te beleven..

Waarschuw beheerder
Ik ben ook van de partij in Blanes!!! Anders gaan we gewoon een meeting regelen voor alle partyflockleden die naar blanes gaan ;)

Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar waarschijn voor de 3e jaar op rij naar blanes, maar ik twijfel nog

Opzich is het wel leuk maar om nog 2 weken te gaan is ook te , je kent heel blanes na 4 dagen wel

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
K'ga ook naar Blanes :) met 3 maten van 15 t/m 30 Juli met de auto op Camping Solmar (huisje) :)

7 km van Lloret, hoop dat er weer wat vette feessies in de Cave zijn maar dat zal wel snel op PF komen :D

Echt zin in :)
Waarschuw beheerder
2 jaar geleden geweest. Idd maar weinig te doen daar..
Maar als het weer een beetje meezit, zal het allemaal best meevallen.. :D

Waarschuw beheerder
blanes is echt vet!! goeie tijd gehad daar. 4 en 5 jaar geleden in blanes geweest met een groep vrienden op de camping. beste vakantietijd van me leven gehad in blanes. een hoop herrie getrapt op de camping. ben even naam kwijt van de camping waar wij lagen. op pleintje midden in centrum achter supermarkt.blanes is geweldig, vooral als je de 20 niet gepasseert bent.

Waarschuw beheerder
volgens mij was het camping solmar waar wij lagen herinner ik me net. ideale ligging deze camping

Waarschuw beheerder
4 Juli LOTUS!!
Waarschuw beheerder
wij gaan ook voor de 2x keer..
heerlijk chillen daar..s 'avonds in de arena lekkr met de beentjes van de vloer...hs en hc de hele avond..ideaal dus :D
Waarschuw beheerder
5 aug tot 15 aug zijn wij ook aanwezig in lotus
Waarschuw beheerder
Lekker Voor Je!!!! :>
Waarschuw beheerder
Yo Party Ken
BLanes 2005!
Rulezzzz
Waarschuw beheerder
juist robbie!!
wordt één groot feest tot we erbij neervallen ;)