Heb jij ook zo'n slecht geheugen?
Je bent iets aan het vertellen en je
weet na 2 zinnen al niet meer waar je
het over hebt? MELD JE DAN NU AAN!
Bij de goudvissen-geheugen-clan.
Nog ff over die duistere handeltjes...
Daar kan ik niks over zeggen, anders zijn het geen duistere handeltjes meer, maar heldere handeltjes. En DAT moeten we niet hebben...
Wat is er loos met die comp dan TTJ?
Geef je um wel genoeg water???
ik zag het. Erg vaag
Zou inderdaad even kijken of er een draadje bij je aan/uit knop los zit. Anders heb je een computer met een eigen leven en moet je deze zo snel mogelijk ritueel slachten
Dat is toch geen probleem...
Je hoeft alleen het woord SJAKKALABOEMBA heel hard te roepen. Dan komen ze binnen 2 minuten meestal weer terug.
Als ze niet na 2 minuten terug zijn hebben ze een nest kittens te pakken, en komen met de kittens naar je aquarium.
Dat moet dan wel...
Nog een keer roepen met een dreigend ondertoontje in je stem. SJAKKALABOEMBA en nu heel rap POTVOLKOFFIE!
Dit is alleen voor noodgevallen, gebruik het niet te vaak want dan raken ze in de stress en gaan ze dood...
Dan heb je denk ik niet de goeie indruk gemaakt bij de bazaar zondag... Ik maak wel een paar stekjes van mijn slakken. Beter krijg je nergens Ik heb ze nu naar je toegestuurd. Ze halen een topsnelheid van mach7 dus ze zijn er met zo'n 2 minuten... Deze luisteren wel hoor!
Deze zijn van jou! je moet ze af en toe wel een klap geven om te laten zien wie er de baas is. anders vermoorden ze je in je slaap!!! Ga ze maar snel trucjes leren, zodat we slakken-competities kunnen beginnen!
Sla ze maar goed verrot hoor! ze kunnen het hebben...
Ze herstellen snel zat. En trucjes moet je er ook inslaan.
Als ze het trucje goed doen geef je ze 1 harde klap en als ze het fout doen sla je ze helemaal kapot! werkt perfect...
zo'n stunner doet het ook goed... Die zit immers in je slakken surfival kit, die je onder de bazaar gekregen hebt.
Gewoon 10.000voltjes door die onschuldige slakjes heen jagen vinden ze je meteen een stuk liever en tonen ze veel meer respect