3 volgers · 169670x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
bier en poker???!!!!
dat is wel een goed idee
bier en poker???!!!!
hehe ja is goed
Floris je weet duidelijk nu niet waar je over praat....
Als je eens de moeite had genomen om een cd van Opgezwolle te luisteren had je zelf geweten dat je oordeel totale onzin is:
Wat is volgens jou dan commerciële muziek?
Je hebt artiesten die muziek maken om zoveel mogelijk plaatjes te verkopen, en hier megabudgets aan reclame aan besteden (=commercieel).
En je hebt artiesten die gewoon muziek maken die goed in elkaar steekt en die zonder reclame ook wel verkoopt.Maar die door de constante kwaliteit die ze leveren toch tot de nodige waardering van fans leid en op een gegeven momment ook een groter publiek bereikt.Hierdoor ontkomen deze artiesten niet aan de nodige publiciteit.
Precies.
dat je nog de moeite neem om het helemaal uit te leggen ook
bier en poker???!!!!
ik ben home alone vanavond
maar beter neem iedereen zelf bier mee qua me pa heb niet veel bier meer staan...
maar beter neem iedereen zelf bier mee qua me pa heb niet veel bier meer staan...
beter nemen die andere nu bier mee... reetjes en ik hadden de vorige keer 2 kratjes gehaald... nu mogen jurgen en ruubjes wel eens een keer halen
donateur
beter nemen die andere nu bier mee... reetjes en ik hadden de vorige keer 2 kratjes gehaald
daar heb ik geen druppel van op toen ging k slaap
nu mogen jurgen en ruubjes wel eens een keer halen
komt goed
komt goed
wat lief
23:40 - 00:30: Rob & MC Joe
00:20 - 01:20: Catscan
00:20 - 01:20: Negative A
01:20 - 01:50: Live: The DJ Producer
01:50 - 02:50: Mark N
02:50 - 03:40: Live: Matt Green
03:40 - 04:30: Akira
half uur eetpauze..moet ook gebeuren..
04:05 - 04:30: Live: Endymion
04:05 - 04:30: Live: Nosferatu
04:30 - 05:25: Bike
04:30 - 05:25: DaY-már
of;
04:25 - 05:25: Charly Lownoise
04:25 - 05:25: Mental Theo
dit is moeilijk kiezen denk dat ik voor die gothic en die italiaanse dwaas kies..
06:15 - 07:00: Vince
vince die afsluit
half uur eetpauze..moet ook gebeuren..
Tis maar waar op dat moment je voorkeur naar uitga
Hij is echt heel erg goed inderdaad, ben benieuwd of ie op zo'n groot feest dezelfde shit draait als wat hij normaal op kleinere feestjes ook doet.
Tja kweenie zijn style is zijn style natuurlijk, maar op moh zal die wel niet het achterste van zn tong laten zien daar zaltie zich wel een beetje moeten inhouden, maar zal zowiezo heus wel vet blijven
Tripje naar Londen is ook wel eens de moeite waard volgens mij:
Mark.N (Ex-Bloody Fist - Australia)
I:Gor (Strike Records / ADHD Records - Poland)
Loftgroover (Red Head Records - UK)
The DJ Producer (Rebelscum - UK)
AK47 (Budburnerz - France)
Deathmachine (Deathchant / Corrupt - UK)
Fracture 4 (Blood Shed Unlimited / Genosha - UK)
Simon Underground (Underground Music - UK)
FRIDAY 23rd FEBRUARY 2007
22:00 to 06:00
@ THE ELECTROWERKZ
TORRENS ST
LONDON
EC1V 1NQ
I:Gor (Strike Records / ADHD Records - Poland)
Loftgroover (Red Head Records - UK)
The DJ Producer (Rebelscum - UK)
AK47 (Budburnerz - France)
Deathmachine (Deathchant / Corrupt - UK)
Fracture 4 (Blood Shed Unlimited / Genosha - UK)
Simon Underground (Underground Music - UK)
FRIDAY 23rd FEBRUARY 2007
22:00 to 06:00
@ THE ELECTROWERKZ
TORRENS ST
LONDON
EC1V 1NQ
Tja kweenie zijn style is zijn style natuurlijk, maar op moh zal die wel niet het achterste van zn tong laten zien daar zaltie zich wel een beetje moeten inhouden, maar zal zowiezo heus wel vet blijven
Ja denk dat hij hetzelfde doet als een Simon Underground, ietsje meer op safe, maar toch wel z'n eigen ding. Hellfish heeft dat ook, maar dan veel extremer - die draait op een Hellbound bijvoorbeel echt compleet andere platen dan op een feest als PRSPCT.
Mark.N
I:Gor
The DJ Producer
AK47
Deathmachine
Simon Underground
Sjoewww das wel kk gek idd ja, maarja helemaal naar Londen
Ja denk dat hij hetzelfde doet als een Simon Underground, ietsje meer op safe, maar toch wel z'n eigen ding
Precies, hij draait al 10 voor 2 dus echt snel kan die zowiezo niet gaan maar aan de andere kant negative a en producer draaien er al voor dus ik denk dat het tempo er de hele avond al best wel in zal zitten
is weer is wat anders juist
Ja precies, juist leuk om een vet weekendje weg van zoiets te maken
Precies, hij draait al 10 voor 2 dus echt snel kan die zowiezo niet gaan maar aan de andere kant negative a en producer draaien er al voor dus ik denk dat het tempo er de hele avond al best wel in zal zitten
Echt snel gaat ie lang niet altijd, wel apart qua hardcore mengen met drum 'n bass, breaks en hiphop, zie bijvoorbeeld dit setje:
https://partyflock.nl/topic/898629
Echt snel gaat ie lang niet altijd, wel apart qua hardcore mengen met drum 'n bass, breaks en hiphop, zie bijvoorbeeld dit setje:
ja precies maar drum n bass en breaks in hiphop is natuurlijk niet echt toegankelijk en begrijpen veel mensen niet, dus op moh zal die daar dan een beetje van af moeten wijken..
donateur
En je hebt artiesten die gewoon muziek maken die goed in elkaar steekt en die zonder reclame ook wel verkoopt.Maar die door de constante kwaliteit die ze leveren toch tot de nodige waardering van fans leid en op een gegeven momment ook een groter publiek bereikt.Hierdoor ontkomen deze artiesten niet aan de nodige publiciteit.
O.P. voor mijn de onbetwiste # 1
nog 2 dagen jah voor t grote rimfestijn!!
rimmers of hardcore!!
Live on stage: Masters of rimmemony, rimraver, rotterdam rim corps en the predarimmor!!
te goed
O.P.
ondernemingsplan?!
maarja helemaal naar Londen
is weer is wat anders juist
precies, ik wil wel een weekendje los in engeland hoor, ff kijken hoe ze daar los gaan. hopelijk niet net zo gaar als in fucking duitsland
donateur
ondernemingsplan?!
Uiteraard
Osdorp Posse
spoor jij wel?
Wordt je nou trouwens definitief m'n collega?
laatste aanpassing
ik wil wel een weekendje los in engeland hoor
t kost wat, maar je heb ook wat
laatste aanpassing
ja, maar je ken niet zo maar ff met de trein of auto terug
joh je gaat daarheen met de trein of vliegtuig, boekt een hoteletje... gaat overdag wat beetje bekijken, hoeren neuken enz... en s'avonds ga je lekker los en de volgende dag vlieg/rijd je weer terug...
Hoest nou
goed hoor en met jou?
Ga je nog wat doen vanavond?
ja sorry was alweer van pf af
maar heb niet zo veel gedaan
en vanavond ook niet veel, want moet morgen weer werken
jij?