Partyflock

Forumonderwerp · 740198
3 volgers · 170636x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
enne Bas

beter laat je Joachim eens een keer wat later draaien, uur of 2-3 :P
Waarschuw beheerder
Bas waarom vraag je niet of stefan zin heeft om daar te draaien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op donderdag 1 februari 2007 om 17:57:
Bas waarom vraag je niet of stefan zin heeft om daar te draaien?

idd

als afsluiter :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 18:44:
kenker ey

die is ook niet vies van een driedubbele whopper

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 18:44:
https://partyflock.nl/photo/303160.html

kenker ey

die is ook niet vies van een driedubbele whopper

Zo tering :loL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chosen Few | Bastiaan op donderdag 1 februari 2007 om 17:47:
De Line-Up is:
Lyrix, X-Ray, Wisdom, Klaplong, Focus, Ache-T, Darkvizion, Dj Mantis vs Mr Kneva, Psycho, MC Vago & MC Darknoise

mmmz ok.... dag dat vince zou worden geboekt...zal de pret niet drukken, maargoed wel beetje jammer...

Uitspraak van Chosen Few | Bastiaan op donderdag 1 februari 2007 om 17:47:
we gaan dit keer ook flink wat early en party plaatjes draaien enzo ... en op het einde gaan we natuurlijk kei hard beuken..

:yes: (Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 17:57:
beter laat je Joachim eens een keer wat later draaien, uur of 2-3

ja zou tof zijn, verdient hij wel vindt ik...

en als er een dj uitvalt, zou je dan dj dave willen boeken? die vindt ik zo goed!!!:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanKnetteren B) op donderdag 1 februari 2007 om 19:10:
en als er een dj uitvalt, zou je dan dj dave willen boeken? die vindt ik zo goed!!!

:roflol:

Waarschuw beheerder
:D:D:D

Waarschuw beheerder
ik wil baco!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik wil bier!!! :bier:
Waarschuw beheerder
Ja ik ook B) En zaterdag B)
Waarschuw beheerder
Weer aan de wodka of niet? :P
Waarschuw beheerder
Mja ga morgen naar Jilly dus morge maar geen wodka, misschien zaterdag :woep:
Waarschuw beheerder
Wodka is best wel relax B) Maar denk dat het bij mij vooral weer bier wordt dit weekend!

Ga je nog naar Masters volgende week trouwens?
Waarschuw beheerder
Hehe :P

Ja als t volgende week donderdag nog niet uitverkocht is wel, want dan ken ik pas kaartje halen

Ga jij ook dan :o
Waarschuw beheerder
Nee geen zin, ga dan naar een feestje in Purmerend... goedkoper en vettere line-up :P
Waarschuw beheerder
Maar ik ben pitten... Helemaal niet moe, maar moet morgen vroeg op :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beter Masters :yes: laatste kans die ik ze geef in NL

Duitsland wel standaard heen :yes:
Waarschuw beheerder
Was nog aardig bier bij me opa's verjaardag :bier: :D
Artiest {SHOWLIST artist 566, 31495}
Waarschuw beheerder
Zoals het er nu naar uit ziet sluit ik af met joachim samen in een VS Battle.. ehm en stefan die kan de tyvus krijgen.. daar heb ik zo m'n persoonlijke redenen voor... tis namelijk een fucking matennaaier... die jongen heeft bij mij echt al z'n kansen verspild...

Vince was helaas niet meer te boeken voor die datum :( dit was ook mede te danken aan de verandering van eigenaar bij captains cooky waardoor het feest eigenlijk helemaal niet door zou gaan.. maar gelukkig hebben we het toch voor elkaar kunnen krijgen om de zaal te huren...

Ik hoop ook van harte dat er weer wat belangstelling is van viruz in de regio aangezien we 1 van de laatste zijn in regio zwijndrecht/ambacht die hardcore feesten willen organiseren..

Ik heb hier en daar om me heen toch ook al een hoop de mist in zien lopen.. kijk naar dock-03 en de blue...

Maarja ik heb er nog steeds volle vertrouwen in dat het wel mogenlijk is in zwijndrecht om een zaal te vullen met hardcore publiek.. en daarom gaan we ook gewoon lekker door met het geven van Viruz... en als het dit keer weer zo gezellig word als de vorige keer kunnen we het de volgende keer weer net iets gekker maken..

mochten jullie nog suggesties, tips ofzo hebben kan je dat altijd in een pm'tje mailen naar me...alle ideeen zijn welkom...

:cheers:

Waarschuw beheerder
Cyrax moet komen !!! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 14:47:
Cyrax moet komen !!! ;)

Heb het gevraagd aan um, wacht op antwoord ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chosen Few | Bastiaan op vrijdag 2 februari 2007 om 14:45:
Zoals het er nu naar uit ziet sluit ik af met joachim samen in een VS Battle

dat is wel erg gekkkkk :respect: mooie knaller van de avond

Ik hoop ook van harte dat er weer wat belangstelling is van viruz in de regio aangezien we 1 van de laatste zijn in regio zwijndrecht/ambacht die hardcore feesten willen organiseren..

zolang je het maar orgineel houdt en niet te vaak, dan blijft het een topfeestie in zwijndrecht
Waarschuw beheerder
Mwaaaaattttthfffffff
Waarschuw beheerder
Mwaaaaaaaaaaathhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhppppphhhh­hhhhhhhhhhhhhhh
Waarschuw beheerder
bieeeeuuuhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
donateur
Als DAVE er maar is. :respect:
Waarschuw beheerder
DAVE
geweldig · stemresultaat (1 stem)

Waarschuw beheerder
kattenbrokken?
Waarschuw beheerder
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekent :cheer:
Waarschuw beheerder
nee nog niet :/
Waarschuw beheerder
Nuuuuuuuuuuu!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op vrijdag 2 februari 2007 om 17:29:
nee nog niet

idd :\
Waarschuw beheerder

Ik heb hier en daar om me heen toch ook al een hoop de mist in zien lopen.. kijk naar dock-03 en de blue...

Maarja ik heb er nog steeds volle vertrouwen in dat het wel mogenlijk is in zwijndrecht om een zaal te vullen met hardcore publiek.. en daarom gaan we ook gewoon lekker door met het geven van Viruz... en als het dit keer weer zo gezellig word als de vorige keer kunnen we het de volgende keer weer net iets gekker maken..

precies! probleem met blue of dock is dat de lokatie gewoon pauper is.. telkens hetzelfde is niks.. amigo's is uitzondering want die geven kwaliteitsfeesten.

Uitspraak van Chosen Few | Bastiaan op vrijdag 2 februari 2007 om 15:02:
Heb het gevraagd aan um, wacht op antwoord

(Y)
Waarschuw beheerder
ehm en stefan die kan de tyvus krijgen.. daar heb ik zo m'n persoonlijke redenen voor... tis namelijk een fucking matennaaier... die jongen heeft bij mij echt al z'n kansen verspild...

Ok, hoor van de andere kant ongeveer hetzelfde verhaal over jou. Jammer want draaien kan die wel en dat weet je ook wel toch Bas?
Maar jammer dat hij door een "onderling meningsverschil" niet geboekt kan worden.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op vrijdag 2 februari 2007 om 18:36:
Ok, hoor van de andere kant ongeveer hetzelfde verhaal over jou. Jammer want draaien kan die wel en dat weet je ook wel toch Bas?
Maar jammer dat hij door een "onderling meningsverschil" niet geboekt kan worden.....

is idd erg jammer Okkie..

maar geloof mij Cyrax draait het dak eraf met zn early B)