Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
wat ben je nou voor nepsupporter haha
Zie al die gaster achter het doel dan juigen voor Charisteas.
zie zometeen al die gasten juichen voor leonardo
ja maar onder het ajax publiek was er niet zo veel commotie om Leonardo als bij het feyenoord publiek om Charisteas
en terrecht, zowiezo pp triest om eerst de gaarste opmerkingen te maken en nu keihard voor um te juigen nu die zn draai gevonden hebt..
komt miss ook omdat charisteas rechtstreeks (afgedankt en wel) van ajax kwam en leonardo niet rechtstreeks van feyenoord
komt miss ook omdat charisteas rechtstreeks (afgedankt en wel) van ajax kwam en leonardo niet rechtstreeks van feyenoord
Nou ik juich niet voor die smerige jood, maar als er word gescoord en hij is dat toevallig dan natuurlijk wel..
maar dan juich ik niet voor de jood maar meer voor het feit dat we bijv voor staan
idd, maar ik moet wel eerlijk zeggen, Charisteas speelt stukken beter bij feyenoord als bij ajaksss
Wellicht tegen 010 3-4-3 spelen met Vermaelen, Heitinga en Emanuelson achterin. Middenveld in een ruit met Sneijder Gabri Davids en Perez op 10. De Mul en Babel op de vleugels, Huntelaar(/Leonardo) als spits.
Bij feyenoord hebben ze niets anders en niets beters en ook geen geld voor een ander
En Villareal had 1.1 miljoen voor Timmer geboden, die is gratis hierheen gekomen, in de 30 jaar, als k bestuurslid was van Feyenoord had ik m gelijk verkocht, maarja snappe ze daar niet helemaal
Agh wat is 1,1 miljoen, keepers leveren niet zo veel op. Hij presteerd toch gewoon goed en al istie 30 jaar, alstie hierna nog 4 jaar goed keepwerk voor feyenoord kan verrichten is het toch goed ofniet. Als je um verkoop heb je 1miljoen..nou jippie..en dan moe je maar zien of hetgeen dat je ervoor terug haalt goed gaat bevallen..ik snap wel dat ze um willen houden