Partyflock

Forumonderwerp · 740198
3 volgers · 171389x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Zie al die gaster achter het doel dan juigen voor Charisteas. :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanKnetteren B) op zondag 28 januari 2007 om 18:57:
wat ben je nou voor nepsupporter haha

zegt er 1 wat;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:10:
Zie al die gaster achter het doel dan juigen voor Charisteas.

zie zometeen al die gasten juichen voor leonardo:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:12:
zie zometeen al die gasten juichen voor leonardo

idd :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:12:
zie zometeen al die gasten juichen voor leonardo

ja maar onder het ajax publiek was er niet zo veel commotie om Leonardo als bij het feyenoord publiek om Charisteas

en terrecht, zowiezo pp triest om eerst de gaarste opmerkingen te maken en nu keihard voor um te juigen nu die zn draai gevonden hebt..

komt miss ook omdat charisteas rechtstreeks (afgedankt en wel) van ajax kwam en leonardo niet rechtstreeks van feyenoord:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou ik juich niet voor die smerige jood, maar als er word gescoord en hij is dat toevallig dan natuurlijk wel..

maar dan juich ik niet voor de jood maar meer voor het feit dat we bijv voor staan :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op zondag 28 januari 2007 om 19:39:
ja maar onder het ajax publiek was er niet zo veel commotie om Leonardo als bij het feyenoord publiek om Charisteas

en terrecht, zowiezo pp triest om eerst de gaarste opmerkingen te maken en nu keihard voor um te juigen nu die zn draai gevonden hebt..

komt miss ook omdat charisteas rechtstreeks (afgedankt en wel) van ajax kwam en leonardo niet rechtstreeks van feyenoord

Mee eens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:43:
maar dan juich ik niet voor de jood maar meer voor het feit dat we bijv voor staan

ja dat is dan natuurlijk ook weer zo :d

Je bent blij dat je club scoort of voorkomt en dan boeit het niet uit wie um dr in geknalt heb..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik mag Leonardo wel. Als ie maar niet de etter gaat uithangen. Vermoedt dat hij zich wel ff koest houd.
Waarschuw beheerder
aii Ajax zonder Stam en Grygera tegen Fyenoord..

beetje jammer qua verdediging, maar Maduro is wel weer terug, hij zou alleen wat beter moeten presteren als vandaag dan :/

Heitinga is ook zalig bezig laatste tijd, echt een bikkel :)

Ik denk dat ze tegen Feyenoord met Leonardo en Babel in de spits gaan spelen en Perez dr achter, wat die Gullit ook al zei net..

Leonardo en Perez willen zich bewijzen en voor een vaste basisplaats knokken. Babel en Leonardo weten elkaar prima te vinden en Huntelaar is niet bepaald goed bezig laatste tijd, dus dat zal wel het beste zijn denk ik :yes:
Waarschuw beheerder
Ajax heeft qua spitsen echt een luxeprobleem onderhand tegenwoordig..

Huntelaar, Perez, Babel, De Mul, Leonardo..

PSV veloren bij Roda, nog 8puntjes dus misschien gaat het toch nog spannend worden..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op zondag 28 januari 2007 om 19:39:
komt miss ook omdat charisteas rechtstreeks (afgedankt en wel) van ajax kwam en leonardo niet rechtstreeks van feyenoord

juist, jij snapt het essekees

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:43:
Nou ik juich niet voor die smerige jood, maar als er word gescoord en hij is dat toevallig dan natuurlijk wel..

maar dan juich ik niet voor de jood maar meer voor het feit dat we bijv voor staan

idd, maar ik moet wel eerlijk zeggen, Charisteas speelt stukken beter bij feyenoord als bij ajaksss

Waarschuw beheerder
donateur
Wellicht tegen 010 3-4-3 spelen met Vermaelen, Heitinga en Emanuelson achterin. Middenveld in een ruit met Sneijder Gabri Davids en Perez op 10. De Mul en Babel op de vleugels, Huntelaar(/Leonardo) als spits. b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leonardo zal daar ook niet slagen hoor, die gaat zn irritante gedrag nog wel vertone

Tis een geweldige voetballer alleen zn gedrag he (N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
stekelenburg

ogararu-heitinga-vermaelen

davids
gabri sneijder

perez

de mul huntelaar babel

:respect:

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op zondag 28 januari 2007 om 20:50:
stekelenburg

ogararu-heitinga-vermaelen

davids
gabri sneijder

perez

de mul huntelaar babel

:respect:

Waarschuw beheerder
pokering gaat wel (y) B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 20:28:
idd, maar ik moet wel eerlijk zeggen, Charisteas speelt stukken beter bij feyenoord als bij ajaksss

Bij feyenoord ook niet gelijk. Hij had gewoon de tijd/speelminuten nodig om zn draai te vinden, zoals zo veel spelers. Het verschil is alleen dat ie dat bij Ajax niet kreeg, daar hadden ze niet het geduld en alstie niet presteerde speelde die ook niet want voor hem 3 anderen. Bij feyenoord hebben ze niets anders en niets beters en ook geen geld voor een ander. Dus ze hebben um gewoon lekker laten spelen en het vertrouwen gegeven (ze moesten wel) en nou hebtie zn draai gevonden zo te zien, ik vind het zowiezo wel een goede voetballer als ik um zo zie..

Wellicht tegen 010 3-4-3 spelen met Vermaelen, Heitinga en Emanuelson achterin. Middenveld in een ruit met Sneijder Gabri Davids en Perez op 10. De Mul en Babel op de vleugels, Huntelaar(/Leonardo) als spits.

en een nummer 10, en 3 spitsen.. beter gewoon 2 spitsen die elkaar lekker aanvoelen en de nummer 10 daar kort achter..

beter gewoon Leonardo en Babel op de spits en Perez daar kort achter (y)

en dan Davids, Sneijder, Emanuelson en Gabri op het middel veld. En achterin 4 man neerzetten en Heitinga weer trug naar achter. Dan gaat het voor Feyenoord een hele lastige opgave worden om uberhaubt te scoren :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op zondag 28 januari 2007 om 22:51:
Bij feyenoord hebben ze niets anders en niets beters en ook geen geld voor een ander

:yes:

En Villareal had 1.1 miljoen voor Timmer geboden, die is gratis hierheen gekomen, in de 30 jaar, als k bestuurslid was van Feyenoord had ik m gelijk verkocht, maarja snappe ze daar niet helemaal :x
Waarschuw beheerder
Ik denk dat door het spel van ajax met 3 spitsen, Babel niet helemaal tot zn recht komt..die gast heeft kenker veel talent, ik denk dattie in een 2 spitsen systeem en een nummer 10 veel beter functioneert en veel meer doelpunten scoort :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op zondag 28 januari 2007 om 22:51:
Dan gaat het voor Feyenoord een hele lastige opgave worden om uberhaubt te scoren

Dat sowiezo 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 28 januari 2007 om 22:53:
En Villareal had 1.1 miljoen voor Timmer geboden, die is gratis hierheen gekomen, in de 30 jaar, als k bestuurslid was van Feyenoord had ik m gelijk verkocht, maarja snappe ze daar niet helemaal

Agh wat is 1,1 miljoen, keepers leveren niet zo veel op. Hij presteerd toch gewoon goed en al istie 30 jaar, alstie hierna nog 4 jaar goed keepwerk voor feyenoord kan verrichten is het toch goed ofniet. Als je um verkoop heb je 1miljoen..nou jippie..en dan moe je maar zien of hetgeen dat je ervoor terug haalt goed gaat bevallen..ik snap wel dat ze um willen houden :yes:
Waarschuw beheerder
1.1 miljoen is veel geld voor Feyenoord op dit moment, en zeker voor een ouwe keeper

En we hebbe Lodewijks en Ekramy nog, beter als die kaasjood (Y)
Waarschuw beheerder
Lodewijks is inmiddels weer 1.5 jaar ouder en nu 40 ofzo? Is nog maar de vraag oftie nu nog op wedstrijdniveau mee ken. Toen die 38 was en rechtstreeks van psv kwam beviel het allemaal heel goed, maar het houdt een keer op natuurlijk. Is het niet nu dan is het volgend seizoen wel :p

En die andere..ik ken um niet maar is ook maar de vraag of die mee kan op dat niveau..
Waarschuw beheerder
Ekramy kan ook wel mee op dit niveau, moeten sowieso nieuwe keeper erbij hebben want Lodewijks stopt er ook mee :)

Maargoed ben mn nest in :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op zondag 28 januari 2007 om 22:57:
Agh wat is 1,1 miljoen, keepers leveren niet zo veel op. Hij presteerd toch gewoon goed en al istie 30 jaar, alstie hierna nog 4 jaar goed keepwerk voor feyenoord kan verrichten is het toch goed ofniet. Als je um verkoop heb je 1miljoen..nou jippie..en dan moe je maar zien of hetgeen dat je ervoor terug haalt goed gaat bevallen..ik snap wel dat ze um willen houden

zo goed vind ik hem niet :/
Waarschuw beheerder
Nee, vaak blunders... beetje te wisselvallig.
Waarschuw beheerder
Brainpower

Brainpower
Waarschuw beheerder
Aardig nazi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 november 2006 om 18:07:
wie haalt al dat import volk naar dit topic toe?

haha jij
Waarschuw beheerder
Hé.. waarom citeer je iets van 2,5 maand geleden?

Waarschuw beheerder
donateur
stelletje paardekutten

Oaaai :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
aardig bloedneus :/
Waarschuw beheerder
donateur
als jij stop met pep
Waarschuw beheerder
Doe alleen nog maar aan heroine spuite JWT