Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
beter weer x breda ofzo
ja dat zeker, sta nog 700 schuld bij mijn ouders
ja en qua gestopt zijn met zooi
we kunnen binnenkort weer werken op die feestjes he haidertje , kunnen we weer ff een beetje geld verdienen haha
amsterdam was toch zo kk
kunnen jullie mijn hulp ook zeker wel gebruiken?
zoveel
Ik met blowen
zeker weten tenminste qua stad feesten weet ik nog niks vanaf
pff ja man echt niet normaal gewoon
goedzo , hoe lang al?
zo doorgaan he
Wel relaxt op t jodenvolk na dan
ach dat heb je in amigo's ook dus boeit me lekker geen ene kanker, als ik naar feestje wil in 020 ofniet ga ik daar gewoon heen schijt aan hun
Kutsfeer? Mindcontroller en Pandemonium is altijd goeie sfeer hoor
ach dat heb je in amigo's ook dus boeit me lekker geen ene kanker, als ik naar feestje wil in 020 ofniet ga ik daar gewoon heen schijt aan hun
niet voor al die teringjoden
kunnen jullie mijn hulp ook zeker wel gebruiken?
nou moet ik nog ff over nadenken hoor
alleen Mindcontroller goeie sfeer, de rest vind ik ook maar kutsfeer..
stakker
we kunnen binnenkort weer werken op die feestjes he haidertje , kunnen we weer ff een beetje geld verdienen haha
maar go-apres ski en frequence en dance valley vind ik niet erg hoor
feesten in omgeving amsterdam zijn over het algemeen qua line up/muziek wel een stuk gekker dan die standaard feesten hier in de buurt wat elke keer het zelfde liedje, rotterdamse hardcore stelt niks meer voor, geen vernieuwing geen variatie, al die dj's zetten elke keer weer het zelfde bord voor je neus..
ik ben alleen op 2 pandemoniums geweest dus over de sfeer kan ik niet echt meepraten, maar daar vond ik het iig wel een relaxte sfeer hor, veel normaal volk, relaxte mensen niet veel van die opgefokte randdebielen
Hoi
Uitspraak van * NiCoLE* op dinsdag 16 januari 2007 om 18:26:
Ja ik kreeg ook mail, hopelijk kenne we op Flockers werken
feesten in omgeving amsterdam zijn over het algemeen qua line up/muziek wel een stuk gekker dan die standaard feesten hier in de buurt wat elke keer het zelfde liedje, rotterdamse hardcore stelt niks meer voor, geen vernieuwing geen variatie, al die dj's zetten elke keer weer het zelfde bord voor je neus..
ik ben alleen op 2 pandemoniums geweest dus over de sfeer kan ik niet echt meepraten, maar daar vond ik het iig wel een relaxte sfeer hor, veel normaal volk, relaxte mensen niet veel van die opgefokte randdebielen
Back 2 School is het enige puur rotterdamse concept waar ik geweest ben wat ik qua sfeer en alles echt relaxt vind, voorderest vind ik het helemaal niks dat rotterdamse baldadige sfeertje..
Uitspraak van Just Fucking Hardcoreop dinsdag 16 januari 2007 om 19:02:
maar go-apres ski en frequence en dance valley vind ik niet erg hoor
daar wil ik ook wel arbeiten ja
dance valley 3 dagen gek, das wel dikke doekoes verdienen
maar ik merk wel dat ieder b2s feest dezelfde dj's heeft en dat je telkens dezelfde nummers hoort...
ook hallo
ga jij voor de meest forum berichten ofzo
wel een beetje mee eens. ben zelf ook niet veel in amsterdam wezen feesten, maar ik merk wel dat ieder b2s feest dezelfde dj's heeft en dat je telkens dezelfde nummers hoort...
Moet ie eerst mij inhalen
Precies, geen vernieuwing hier in de buurt
tja dat is toch gewoon een feit lijkt me..
je was me voor
is ook wel logisch, wat daar is het volk in de buurt ook niet echt massaal voor in, in omgeving amsterdam zijn de mensen over het algemeen gewoon wat meer.. ja hoe zeg je dat
waar de neuk slaat dat op?
ik 70 euro
Sinds oud en nieuw
ben blij dat de evaluatie van mystery land zo goed is verlopen, tering wat was het toen druk zeg maja ik heb wel zin om op sommige feesten te werken iig, behalve defqon en decibel en q-base... maar go-apres ski en frequence en dance valley vind ik niet erg hoor
met alle respect voor de muziek, rotterdamse hardcore blijft lekker maar ken ook een keer je neus uit komen...
rotterdamse hardcore blijft lekker maar ken ook een keer je neus uit komen...
maar ken ook een keer je neus uit komen...
nee en als ik zelf niet naar flockers ga, dan wil daar ook wel werken misschien
Nee joh heeft daar niks mee te maken, hier in de buurt is t altijd trager geweest met harde kicks en in A'dam meer snellere hardcore zoals Cenobite
jonge je mag geen martin meer zeggen van de koeft himself
Apart eigenlijk dat Ruffneck uit de buurt van Rotterdam komt als je het zo bekijkt
Apart eigenlijk dat Ruffneck uit de buurt van Rotterdam komt als je het zo bekijkt
Jaloers?
jonge je mag geen martin meer zeggen van de koeft himself
Omdat Patrick zegt dat zijn stijl zo weinig gedraaid wordt in die omgeving
En Pandemonium is natuurlijk inderdaad ook een feest dat oorspronkelijk puur op Cenobite/Ruffneck/Mokum gericht was. Bij Art of Dance proberen ze door wat van die namen op Mindcontroller te zetten gewoon een graantje mee te pikken van het succes ervan denk ik.