Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
doe louwert maar,
op jou
wie neemt geluid mee?laatste aanpassing 15 januari 2007 15:15
jonge zoek jij ruzie ofzo joh kankerwazi
kk jode toch altijd heh, word ik om 6 uur vanochtend van m'n bed gelicht, en heb 8 uurtjes vastgezete verklaring afgelegd en ik mocht naar huis toe
Ja maar dan moet die niet gelijk de grappigste proberen te zijn, want dan mag die mooi achter in de rij aansluiten...
hebbie kauwgomballen gepikt bij de jamin?
loool!, rustig aan kerel... je moet alles niet zo serieus nemen !
ben het opzich wel met little gajes eens dat je best wel eigelijk gewoon een beetje heel erg toch wel je kk smoel moet houwe, qua je kom net kijken en sommige mensen zijn niet gecharmeerd van je aanwezigheid hier
je mag best kijken opzich, maar hou gewoon je bek...bluenerdje
... ik ga niemand er bij halen, ik zoek geen problemen. Dat jij daar nou op uit ben.
ach laat die jongen, dr zijn wel triestere mensen hier in zwijndrecht
Ja maar dan moet die niet gelijk de grappigste proberen te zijn, want dan mag die mooi achter in de rij aansluiten...
Net of jullie allemaal zo grappig zijn
Net of jullie allemaal zo grappig zijn
neej dat zeg ik niet, maar welk recht heb die tommy nou om tege mij te zegge dat k bejaarde bedreig?
tieft op man wie is die gozer nog nooit gezien hier in het topic en ook niej op feesjes ofzo dus welk recht heb hij nou, als je nie weet tege wie je het heb hou dan gewoon lekker je kankersmoel dicht en hou die kk opmerkinge voor je ofniet?
Ja ben ik t mee eens, die opmerking die ik maakte was niet tege jou bedoeld maar je weet wel op welke figuren ik doel
Het was niet bedoeld om je te beledigen of iets in die richting...
Het was als grapje bedoeld, maar sorry als jij het niet zo opvatte...
Neem het wel terug als dat nog kan
zo wat een triest gedoe hier zeg.
Gaat helemaal nergens over dit
Grapig genoeg om jou zo gek te krijgen dat je mijn berichten negeert
of om Martin zo gek te krijgen dat die mij als vriendje heeft verwijderd
MARTIN
of om Martin zo gek te krijgen dat die mij als vriendje heeft verwijderd
Kap wel is ff met dat Martin, dat slaat ook nergens op namelijk
zo wat een triest gedoe hier zeg.
Gaat helemaal nergens over dit
maar dan moet die niet gelijk de grappigste proberen te zijn, want dan mag die mooi achter in de rij aansluiten...