Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Zoals ik t zeg, altijd maar commentaar geven maar kijk eerst is naar jezelf
Als je die wijze woorden nou ook eens voor jezelf als norm nam zeg ik ok, maar je hebt hier altijd een grote mond over van alles en nog wat. Terwijl je nog niet eens een baantje voor laagbegaafden vast kunt houden. dus vandaar dat ik af en toe een klein beetje kritisch richting jou kant ben, maar ook kritisch genoeg naar mezelf....
Dus laat dat kritische richting mij maar achterwege trek me er toch niks van
en voor iemand die zich er niks van aantrekt maak je er best veel worden aan vuil..
Klopt, moet altijd t laatste woord hebben
trek me er toch niks van aan want weet van mezelf precies wie, wat en hoe ik ben, als vrienden van me kritiek hebbe oke want die weten hoe ik ben maar mensen die niks van me weten moete niks zeggen...
Dan zul je je er toch wat van aantrekken anders vind je het ook niet nodig om er het laatste woord over te hebben
En dan..dan reageer ik er niet op en vraag jij waarom ik niks zeg
nog 2 weekjes beunen en dan hebben we vakantie
net zeg je nog dat je altijd laatste woord wil hebben
Dat heb ik ook altijd
je zet hier inderdaad altijd als laatste wel een aantal lettercombinaties neer die vaak ook nog woord vormen,maar voor de rest raakt het inhoudelijk kant noch wal!
Maar toch t laatste woord
Fijn dat je nog even bevestigd wat ik zeg
Goed he
Voor iemand met jou cappaciteiten valt het me inderdaad niet tegen
Voor iemand met jou cappaciteiten valt het me inderdaad niet tegen
Zegt de hoogbegaafde okkie *proest*
Nee, je bent al dom genoeg om het niet meer te hoeven gebruiken
Voorlopig heb ik al 2.5 jaar geen vaste baan meer, ken je van de meeste junkies niet zeggen
Nee, je bent al dom genoeg om het niet meer te hoeven gebruiken
Voorlopig heb ik al 2.5 jaar geen vaste baan meer, ken je van de meeste junkies niet zeggen
Was maar een geintje voor je verjaadag martje