Partyflock

Forumonderwerp · 740198
3 volgers · 161919x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
maar je kan beter te rechts stemmen dan te links :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op woensdag 22 november 2006 om 16:18:
haaaaaaaaaaaaaaaahahaha jaa vast, heb een jaar lang politieke bullshit op school gehad dus ik weet wel degelijk waar t over gaat

dat je het bullshit vind zegt genoeg, want democratie kan niet bestaan zonder een goede politiek. en je beweerd dat ik alles recht lul dat krom is, en dat mag je dan wel is onderbouwen :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 16:19:
We hebben ze hierheen gehaald ja voor banen.. die ze zelf wilden, we hebben ze niet gevraagd ons land even over te nemen en te verzieken!

die mensen kwamen niet hierheen, wij gingen daarheen om hun te halen, wij beloofden hun meer geld dan ze waar dan ook thuis konden verdienen, wij beloofden ze dat ze hier een huis kregen. waarom, omdat wij na de oorlog lang niet genoeg laaggeschoolde arbeiders hadden om ons land op te bouwen, waardoor wij nu zo welvarend zijn, want die welvaard is wel ff te danken aan hun arbeid, want wij voelden ons te goed om al dat fabriekswerk te doen, en dat vergeten mensen, zonder hun hadden onze ouders geen leuk huis, geen dure auto, had jij geen dure merkkleding en zo kan je nog wel ff doorgaan. Toen die mensen na een paar jaar zeiden 'ja sorry ik ga terug, ik heb nog een vrouw en kinderen thuis' waren WIJ de gene die zeiden 'nee nee haal heel je familie maar hierheen, als je nog maar 5 jaar blijft werken' waarom omdat we hun werk nodig hadden en er alles aandeden om ze door te laten blijven gaan, zonder door te denken wat dat voor effect dat later op de samenleving zal hebben. En weer een paar later wonen die mensen hier in huizen, hebben ze hier een vaste baan en zitten hun kinderen hier op school, waar WIJ voor gezorgd te hebben. en wij hebben dr ook voor gezorgd dat die mensen geen fatsoenlijke inburgering kregen, geen taalcursussens kregen, want dat kost geld. 'als ze maar gewoon werken' dat was het motto.

en nu hebben we daarvan de rekening gekregen, van onze fouten. en nu gaan mensen zeggen 'ze spreken allemaal de taal niet, ze passen zich allemaal niet aan' omdat ze het van hun ouders nooit hebben kunnen leren omdat wij het hun niet geleerd hebben. logisch dat die mensen zich nu niet geaccepteerd voelen en nu voor problemen zorgen dus opzich.

en nu moet er gewoon hard gewerkt worden, om dat zo goed mogelijk te maken, zo veel mogelijk te herstellen, en geen nieuwe schade erbij te laten komen, en er voor te zorgen dat we in de toekomst zo goed mogelijk naast elkaar kunnen leven. en dat wordt nu gedaan! en het is onmogelijk om het allemaal in 1 x ongedaan te maken of in 1 x te veranderen, dat snap je zelf ook wel :)

maar een regel voor criminele of zoiets dergelijks die het land uitzetten kan wel en zou ik ook al tevreden mee zijn, maar ook dat heeft Rietje nog niet in zich.

Vind ik ook een goed initiatief ja, maar denk na haider, dan moet er een verandering van de grondwet komen, een wetsvoorstel, die door de meerderheid van de kamer geaccepteerd wordt, en dat kan niet zomaar, maar wordt echt wel aangewerkt, ook nu door de VVD het begin, 'criminele antilianen, terug naar de antillen, en daar de bak in' dat is het begin, en daar staat de vvd ook voor :)
Waarschuw beheerder
We hebben ze hierheen gehaald ja voor banen.. die ze zelf wilden, we hebben ze niet gevraagd ons land even over te nemen en te verzieken!

tis miss niet allemaal geworden zoals het hoorde te zijn maar dat geeft geen reden een land te gaan terroriseren!

Verdonk is wel goed bezig ja, maar ze doet vrij weinig met het buitenlandse tuig wat hier al zit.. ze zorgt alleen ervoor dat het niet erger word?? (kan dat dan?!)

De islamieten mogen idd van mij het liefste weg met de trein ja, dat zal niet gebeurden natuurlijk! maar een regel voor criminele of zoiets dergelijks die het land uitzetten kan wel en zou ik ook al tevreden mee zijn, maar ook dat heeft Rietje nog niet in zich.

Zolang er genoeg mensen zijn die op Wilders stemmen gaat misschien de rest van het volk ook ineens nadenken.

dat heb jij verkeerd haider! die gasten zijn meegenomen! nederland is nu zo welvarend en 1 van de rijkste landen van de wereld omdat wij slaven handelde niet alleen naar indië maar ook naar nederland en die turken en marokanen die hebben wij ook meegenomen..

en ik ben van mening dat het nu genoeg is, niet nog meer immigranten! maar de immigranten die er nu zijn nog wel een kans bieden.. er moet ergens een lijn worden getrokken he...
Waarschuw beheerder
Maare laten we eerlijk wezen haider, in deze dingen kan je me weinig ongelijk geven, je moet gewoon reeel wezen, en we kunnen de problemen niet in 1 x de wereld uithelpen, ook Wilders niet, dat is puur populisme. En het integratie/uitzettingsbeleid wat nu gevoerd wordt is echt wel goed, en verre van links! :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 16:27:
maar je kan beter te rechts stemmen dan te links

je zegt het als 'te'.. TE is NOOIT goed.. in allebei gevallen :)
Waarschuw beheerder
ik en essendaal zeggen het zelfde maar ik hou het op beknopt, en hij op bijbeluitleg :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb m'n moeders stem :cheer:
Dus ik ga en SP stemmen en Wilders :D

Lekker tegenstrijdig ;P
Maar de helft van mijn mening deelt de SP, de andere helft Wilders :) Zitten een paar punten bij waar ze het niet met elkaar eens zijn, maar die boeien mij grotendeels niet! Dus vullen ze elkaar mooi aan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanKnetteren B) op woensdag 22 november 2006 om 16:34:
dat heb jij verkeerd haider! die gasten zijn meegenomen! nederland is nu zo welvarend en 1 van de rijkste landen van de wereld omdat wij slaven handelde niet alleen naar indië maar ook naar nederland en die turken en marokanen die hebben wij ook meegenomen..

en ik ben van mening dat het nu genoeg is, niet nog meer immigranten! maar de immigranten die er nu zijn nog wel een kans bieden.. er moet ergens een lijn worden getrokken he...

precies :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanKnetteren B) op woensdag 22 november 2006 om 16:37:
ik en essendaal zeggen het zelfde maar ik hou het op beknopt, en hij op bijbeluitleg

ja inderdaad, ik leg het idd wat uitgebreid uit ja, dan is de boodschap ook duidelijker voor de mensen die het niet snappen, en dan gaat er misschien is een lichtje branden, als het er zo concreet staat :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 16:37:
Dus ik ga en SP stemmen en Wilders

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 16:37:
Dus vullen ze elkaar mooi aan

:| :vaag: :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op woensdag 22 november 2006 om 16:32:
dat je het bullshit vind zegt genoeg, want democratie kan niet bestaan zonder een goede politiek

t is ook bullshit want 3 kwart van die mooie praatjes die ze hebben voor de verkiezingen maken ze toch niet waar

Uitspraak van Delete123 op woensdag 22 november 2006 om 16:32:
beweerd dat ik alles recht lul dat krom is, en dat mag je dan wel is onderbouwen

ik doel op die mooie praatjes van je altijd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanKnetteren B) op woensdag 22 november 2006 om 16:34:

Meegenomen ook goed, maar dat 2e heb jij ook fout :)

Nederland is niet zo rijk als je denkt, heb je enig idee hoe groot die staatsschuld is????:|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op woensdag 22 november 2006 om 16:39:
ja inderdaad, ik leg het idd wat uitgebreid uit ja, dan is de boodschap ook duidelijker voor de mensen die het niet snappen, en dan gaat er misschien is een lichtje branden, als het er zo concreet staat

maar nu het financiële gedeelte;

de sp wil bij mensen geld vandaan trekken om de mensen in de oude dag meer geld te geven... terecht?NEE!
de vvd staat ervoor dat een ieder tijdens zijn/haar cariëre zijn eigen pensioen opbouwt. ik werk zelf voor mijn geld en er is maar 1 iemand die bepaalt wat ik daarmee doe en dat ben ik zelf!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 16:43:
Nederland is niet zo rijk als je denkt, heb je enig idee hoe groot die staatsschuld is????

ieder land, zelfs amerika en zelfs china heeft een staatsschuld..

maar in vergelijking dus niet in getallen maar in grotevergelijking is nederland 1 van de rijkste en welvarendste landen van de wereld...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanKnetteren B) op woensdag 22 november 2006 om 16:47:
ieder land, zelfs amerika en zelfs china heeft een staatsschuld..

ja en die van ons is echt dus opzich wel aardig groot hoor...

maar in vergelijking dus niet in getallen maar in grotevergelijking is nederland 1 van de rijkste en welvarendste landen van de wereld...

B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op woensdag 22 november 2006 om 16:41:
t is ook bullshit want 3 kwart van die mooie praatjes die ze hebben voor de verkiezingen maken ze toch niet waar

dat is zo met links ja, en met extreem rechts, niet met daadkrachtige partijen als cda en vvd die geen spectaculair, radicaal veranderingsprogramma hebben, en de afgelopen 4 jaar hun punten waargemaakt hebben, wat we nu beginnen te merken, en willen nu de klus afmaken :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 16:43:
Nederland is niet zo rijk als je denkt, heb je enig idee hoe groot die staatsschuld is????

zegt niet veel, we hebben eindelijk weer een overschot op de lopende rekening, economische groei, en we lopen weer voorop in europa :)

Uitspraak van vanKnetteren B) op woensdag 22 november 2006 om 16:43:
de sp wil bij mensen geld vandaan trekken om de mensen in de oude dag meer geld te geven... terecht?NEE!
de vvd staat ervoor dat een ieder tijdens zijn/haar cariëre zijn eigen pensioen opbouwt. ik werk zelf voor mijn geld en er is maar 1 iemand die bepaalt wat ik daarmee doe en dat ben ik zelf!

precies, maar dat is het hele punt: links/rechts, links staat voor veel macht van de overheid, zodat de overheid onderandere het bezit verdeeld. en dan willen ze de zwakkeren tegemoed komen door veel geld weg te halen bij de rijken en dat aan de zwakkere te geven. rechts/liberaal staat voor vrijheid, vrijemarkteconomie, de overheid bemoeit zich bijna nergens mee en laat bedrijven, ondernemers enz zelf hun gang gaan en hun prijzen bepalen enzo, en dus ook dat mensen zelf de vrijheid hebben om aan hun pensioen te werken, zodat ze later zekerheid hebben op hun oude dag en van hun oude dag kunnen genieten.

daar sta ik ook helemaal voor. die linksen zijn schandalig asociaal bezig en willen oude mensen die hun hele leven hard gewerkt hebben, geld van hun aow en pensioen afnemen en dat aan de mensen met minder geld onderverdelen. gaat nergens over idd :S

Waarschuw beheerder
je haalt de gapen uit me mond :gaap:
Waarschuw beheerder
zelfs amerika

amerika, het rijkste land van de wereld, heeft de veruit de grootste staatschuld van alle landen, wat ik al zei, dat zegt niets. is vaak strategisch enzo :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 16:49:
ja en die van ons is echt dus opzich wel aardig groot hoor...

hoeft niet negatief te zijn, en vergeleke bij andere westerse landen valt dat trouwens wel mee hor, nederland loopt economisch in euro weer voorop, en is wat van effere al zei, zeker 1 van de welvarendste landen ter wereld :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Looking for a great party location around your place? Find one here:

http://www.party-fever.info.ms

Waarschuw beheerder
Looking for a MF that will fuck your mother in herr ass?

http://www.moederkontneukers.info.ms

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op woensdag 22 november 2006 om 16:40:
:| :vaag: :x

D'r zijn zat punten waar ze elkaar op aanvullen hoor :)
Waarschuw beheerder
Pff politiek gezeik allemaal :|

Net op Wilders gestemt :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 17:16:
D'r zijn zat punten waar ze elkaar op aanvullen hoor

overeen komen, is dan misschien een betere verwoording..

maar een SP en Wilders die elkaar vullen hahahaha :D dat gat wel heel erg ver, ik zie het al helemaal voor me als die 2 met elkaar in de regering zitten :lol:

Maar k zal t toch wel grappig vinden als Wilders en Pastors samen 10 zetels halen ofzo, dan krijgen de andere partijen tenminste afentoe wat tegenstand in de 2e kamer daaro :lol:

en ik vind ook dat Pastors van 1 NL ook wel veel goede punten heeft, die gast is van Leefbaar Rotterdam, en die hebben in Rotterdam zich iig wel waargemaakt en aardig wat klaargespeelt, das het verschil met Wilders enzo. 1 NL is iig een partij met ervaring die al staat en al wat bereikt heeft :) en die zijn wat minder extreem als Wilders, het verschil is dat Wilders veel conservatiever is, en dat is gewoon niet goed. 1 NL is een stuk reeeler :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat is nou belangrijker?

voetbal of politiek:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op woensdag 22 november 2006 om 17:21:
overeen komen, is dan misschien een betere verwoording..

maar een SP en Wilders die elkaar vullen hahahaha

Ja, dat bedoel ik ook :P

ff eten kopen! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 17:22:
wat is nou belangrijker?

voetbal of politiek

:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
maar essendaal waar maak je je druk om terwijl je niet eens mag stemmen?

stem vvd in je naam en dat soort onzin terwijl je in principe niet meetelt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op woensdag 22 november 2006 om 17:27:
maar essendaal waar maak je je druk om terwijl je niet eens mag stemmen

waar slaat dat nou op jongie, omdat ik niet mag stemmen mag ik me niet interesseren en drukmaken over politiek. ik heb een mening, en die uit ik graag, en die onderbouw ik graag, en ik wil daarmee ook graag anderen informeren en misschien zo kunnen beinvloeden. waarom denk je dat er jeugdverkiezingen en jeugdebatten zijn, die mogen allemaal niet stemmen, maar het is toch goed als de jeugd besef heeft van politiek, zodat ze als ze over een paar jaar wel mogen stemmen bekwaam in politiek zijn, en weten wat het inhoud, en dus weten waar ze staan, zodat ze goed stemmen ipv onzinstemmen enzo.

wat je zegt slaat gewoon weer helemaal nergens op..

als ik 4 maanden eerder geboren was had ik wel mogen stemmen, en had ik dus overal over mogen praten, en nu ben ik net iets te jong dus mag ik er niks over zeggen of me er druk over maken want ik mag toch niet stemmen. ik heb toch de leeftijd dat ik rationeel kan denken en ik interesseer me gewoon erg in politiek, dus waarom zou ik me dr niet druk over mogen maken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voetbal of politiek

Voetbal B)

Waarschuw beheerder
Ga je ergens anders drukmaken ofzo... Val mij er niet mee lastig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op woensdag 22 november 2006 om 17:31:
waar slaat dat nou op jongie, omdat ik niet mag stemmen mag ik me niet interesseren en drukmaken over politiek. ik heb een mening, en die uit ik graag, en die onderbouw ik graag, en ik wil daarmee ook graag anderen informeren en misschien zo kunnen beinvloeden. waarom denk je dat er jeugdverkiezingen en jeugdebatten zijn, die mogen allemaal niet stemmen, maar het is toch goed als de jeugd besef heeft van politiek, zodat ze als ze over een paar jaar wel mogen stemmen bekwaam in politiek zijn, en weten wat het inhoud, en dus weten waar ze staan, zodat ze goed stemmen ipv onzinstemmen enzo.

wat je zegt slaat gewoon weer helemaal nergens op..

als ik 4 maanden eerder geboren was had ik wel mogen stemmen, en had ik dus overal over mogen praten, en nu ben ik net iets te jong dus mag ik er niks over zeggen of me er druk over maken want ik mag toch niet stemmen. ik heb toch de leeftijd dat ik rationeel kan denken en ik interesseer me gewoon erg in politiek, dus waarom zou ik me dr niet druk over mogen maken?

en wat intresseert je dan zo in die politiek?

voetbal

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
en idd wat de portugees zeg;

ga ergens anders heen met je poltiek gezwaffel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op woensdag 22 november 2006 om 17:39:
en wat intresseert je dan zo in die politiek?

:vaag:

hoe kan je zo'n vraag nou beantwoorden, politiek is een verzamelbegrip voor alles wat er nodig is om een land te regeren, en daar interesseer ik me in. ik heb zelf een duidelijke politieke overtuiging en daar wil ik graag wat mee doen, misschien sta ik over een aantal jaartjes zelf wel op de lijst van de vvd, de tijd zal het leren :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op woensdag 22 november 2006 om 17:44:
hoe kan je zo'n vraag nou beantwoorden, politiek is een verzamelbegrip voor alles wat er nodig is om een land te regeren, en daar interesseer ik me in. ik heb zelf een duidelijke politieke overtuiging en daar wil ik graag wat mee doen, misschien sta ik over een aantal jaartjes zelf wel op de lijst van de vvd, de tijd zal het leren

:roflol:

achjah een apart figuur ben je zowiezo wel dus verbaas me nergens over bij jou :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op woensdag 22 november 2006 om 17:41:
ga ergens anders heen met je poltiek gezwaffel

tja het is de dag van de verkiezingen, dus beetje logisch, net of jullie anders zoveel zinnigs te melden hebben..

'nog rohke vanaaf?
*domme vraag*
'huhuh'

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op woensdag 22 november 2006 om 17:45:
hjah een apart figuur ben je zowiezo wel dus verbaas me nergens over bij jou

jwt B)

mistah president aaaigghhttt

oke genoeg over politics, ik heb ook wel weer zin in wat onzin 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op woensdag 22 november 2006 om 17:44:
misschien sta ik over een aantal jaartjes zelf wel op de lijst van de vvd, de tijd zal het leren

Whahaha:lol:

Uitspraak van Delete123 op woensdag 22 november 2006 om 17:45:
net of jullie anders zoveel zinnigs te melden hebben..

'nog rohke vanaaf?
*domme vraag*
'huhuh'

:d
Waarschuw beheerder
donateur
maar roke is goed en poltiek is :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op woensdag 22 november 2006 om 17:51:
maar roke is goed en poltiek is

ook jij wordt ooit een beetje volwassen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op woensdag 22 november 2006 om 17:59:
ook jij wordt ooit een beetje volwassen

voorlopig nog niet hoop ik :woep:

Waarschuw beheerder
maar ff voetbal: vrij trap van nakamura :kwijl:

Waarschuw beheerder
SP = Stam Paul ;)

Stammus aan de regering :cheer:

dat wordt gratis brokken op een feestie of niet Stam :D