Partyflock

Forumonderwerp · 739848
3 volgers · 24502x bekeken

Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend ben ik een weekendje naar Brussel geweest, en het viel me echt heel erg op dat die Belgen SUPER onvriendelijk waren :S Ze konden bovendien bijna geen van allen Nederlands (spreken daar Frans), en als ze er dan achter kwamen dat wij geen Frans spraken, waren ze meteen kei geirriteerd..

En echt op ELKE hoek van de straat zitten bedelaars..

Andere mensen ook ervaring hiermee? Of zullen wij toevallig elke keer nét de verkeerde Belgen hebben getroffen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 20:04:
,i zie jou tog ook niet als een humorloze domme grappende urb anus ?

Ho ho ho, je moet Urbanus wel kunnen begrijpen en verstaan he!
Waarschuw beheerder
donateur
Vond hem vroeger wel grappig..je hoort niks meer van hem.
Hij schijnt nu bezig te zijn met zijn eigen comedie serie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Legion of the Lost op zondag 10 juli 2005 om 20:27:
Uitspraak van Zwijg en slaap op zondag 10 juli 2005 om 00:59:
In aftrekken zeker

Is dat niet moeilijk dan in uw geval?

2 linkse handen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 20:31:
Ho ho ho, je moet Urbanus wel kunnen begrijpen en verstaan he!

ik begrijp hem dus niet :s ik vind het egt geen humor :no:
ome willem is nog spannender :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 20:54:
ik begrijp hem dus niet ik vind het egt geen humor

Daar zit het hem dus is, als je hem zou begrijpen en zijn sripboeken zou kunnen lezen, net zoals jij Haagse Harry boeken wel goed kunt lezen en ik niet omdat ik het plat Haags niet beheers.

Waarschuw beheerder
belgen zijn starre mensen ja :/ ... en lelijk :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig zijn niet alle Belgen zo, maar over het algemeen zijn ze gewoon een stuk achterbakser dan ons Nederlanders, en wat ze nooit af zullen leren is dat ze leven voor de buitenwereld.
De meeste daar bijv. rijden allemaal een dikke auto met dure apparatuur op afbetaling.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 januari 2005 om 14:34:
Afgelopen weekend ben ik een weekendje naar Brussel geweest, en het viel me echt heel erg op dat die Belgen SUPER onvriendelijk waren Ze konden bovendien bijna geen van allen Nederlands (spreken daar Frans), en als ze er dan achter kwamen dat wij geen Frans spraken, waren ze meteen kei geirriteerd..

kben zelf van brussel en was ook aanwezig op dat feest, ik weet welke mensen je bedoelt, ken ze zelf ook enja sommige belgen zijn inderdaad iets meer kortaf enzo maar zo zijn we niet allemaal (ik toch niet) :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als zo'n belg Frans praat, heb ik altijd zin om die boy te slaan

Waarschuw beheerder
Ik heb een hele aardige Belg in mijn msnlijst.
Hij is echt TE aardig :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geil
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 07:27:
Gelukkig zijn niet alle Belgen zo, maar over het algemeen zijn ze gewoon een stuk achterbakser dan ons Nederlanders, en wat ze nooit af zullen leren is dat ze leven voor de buitenwereld.
De meeste daar bijv. rijden allemaal een dikke auto met dure apparatuur op afbetaling.

Ben al blij dat je zegt dat we niet allemaal zo zijn.
Maar je laat het wel klinken alsof jullie nederlanders heilig zijn ...

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, Nederlanders zijn gewoon recht voor zijn raap en zeggen wat ze van je vinden, niet zoals de meeste in Belgie in je gezicht aardig doen maar achter je rug?
Waarschuw beheerder
de belgen hebben wel een betere keuken.het eten vooral het vlees is malser...ik kan het weten ik woon niet ver van de belgische grens...misschien een kwestie van smaak..bla bla nu heb ik wel genoeg geouwehoerd...WAAR is me fucking bier !!

Waarschuw beheerder
wat is er mis met belgen aardige mensen hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 21:34:
Nee hoor, Nederlanders zijn gewoon recht voor zijn raap en zeggen wat ze van je vinden, niet zoals de meeste in Belgie in je gezicht aardig doen maar achter je rug?

Tuurlijk zijn er achterbakse belgen,maar evengoed nederlanders hoor,laat je nu niets wijsmaken hé.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op maandag 11 juli 2005 om 22:21:
Tuurlijk zijn er achterbakse belgen,maar evengoed nederlanders hoor,laat je nu niets wijsmaken hé.

o en wat ben ik dan een half zweeds huppelkutje de tering altijd maar die vooroordelen gatver
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ga akkoord met real jojo.

Is het in Ned minder het geval dat men met dikke auto's rijdt? Wordt er ook minder geleasd?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 22:25:
o en wat ben ik dan een half zweeds huppelkutje de tering altijd maar die vooroordelen gatver

Waarom begin je tege mij??
Ben ik ermee begonnen misschien??
Of moet ik zwijgen mss,maar kijk,blijkbaar moet ik zwijgen hé,wij zijn toch achterbaks,niet??

Kzeg toch een mening of mag da ook nimeer,verdomme seg.
En denk dat ik niets verkeerd zeg ook niet.
Anders mag je me altijd verbeteren:)

En ik spreek niet over allemaal hé,want zo komt het toch blijkbaar over.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 22:32:
Is het in Ned minder het geval dat men met dikke auto's rijdt? Wordt er ook minder geleasd?

Niet zo overdreven veel als in Belgie, geleased wordt er zeker wel, maar dat is vaak zakelijk.
Hier zie je veel minder mensen die een lening afsluiten speciaal voor een vette auto.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op maandag 11 juli 2005 om 22:21:
Tuurlijk zijn er achterbakse belgen,maar evengoed nederlanders hoor

Zeker te weten, maar jij snapt wel wat ik bedoel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deekore. op maandag 4 juli 2005 om 16:48:
Maar ben echt blij dat er Nederlanders zijn die ook positief over ons kunnen zijn

Op feestjes hoor je toch niets van die nederlanders die zo "anti-Belgisch" zijn, die trekken hun bek niet eens open dan, maar de vriendelijke Nederlanders, daar amuzeer ik me steeds rot mee, ik heb al veel leuke Nederlanders leren kennen

:jaja:

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 07:11:
belgen zijn starre mensen ja ... en lelijk

is niet echt lief hé....:-(
Waarschuw beheerder
Vlamingen heb ik over het algemeen goede ervaringen mee hoor! :jaja:
Lopen veel chimeids in de clubs daar en mijn ervaring is dat er minder relschoppers op feesten lopen, mensen gaan daar nog echt uit hun dak (y)
(Ik baseer mijn mening op avondjes stappen in oa de Cherrymoon en op Technofeesten als Ghoststyle)

Verder kom ik graag in Antwerpen, genoeg te doen (y)

Walonie kunnen ze net zo goed bij Frankrijk stoppen, vies volk (n)
Chauvinistische tyfuslijers zijn het :-)

Maar ieder zijn eigen mening he, over 1 kam scheren is sowieso nooit goed, maar soms vallen er wel dingen op aan bepaalde groepen :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 07:27:
Zeker te weten, maar jij snapt wel wat ik bedoel.

Uiteindelijk snap ik wat je bedoel:yes:

Uitspraak van Harry Mossel op dinsdag 12 juli 2005 om 11:18:
Walonie kunnen ze net zo goed bij Frankrijk stoppen, vies volk
Chauvinistische tyfuslijers zijn het

Same here,het zijn niet direct men vrienden ...

Waarschuw beheerder
Hier zie je veel minder mensen die een lening afsluiten speciaal voor een vette auto.

Is dat ook niet omdat woningen bij jullie duurder zijn?
Uitspraak van lady joyce op zaterdag 4 juni 2005 om 09:34:
belge ZIJN ook sukkels, als je het niet gelooft, vraag effe aan reservebelg hier op pf wat ie voor je over heb

biedt zich aan als plas en poep slaafje voor Hollandse meide WHAHAHAHAHAHAH

Hahaha dan heeft hij wel echt geen leven, van Wallonië waarschijnlijk
Uitspraak van Harry Mossel op dinsdag 12 juli 2005 om 11:18:
Walonie kunnen ze net zo goed bij Frankrijk stoppen, vies volk
Chauvinistische tyfuslijers zijn het

met deze kerel gaan we eens iets gaan drinken é fuckface, kan nog leuk worden :p :respect:
Uitspraak van Bijouke (k) op dinsdag 12 juli 2005 om 10:26:
Op feestjes hoor je toch niets van die nederlanders die zo "anti-Belgisch" zijn, die trekken hun bek niet eens open dan, maar de vriendelijke Nederlanders, daar amuzeer ik me steeds rot mee, ik heb al veel leuke Nederlanders leren kennen

ja hoor dat soort nederlanders ken ik ook en kan ik altijd zwaar mee uit men plaat gaanop feesten, de rest van de smurfjes blijven beter thuis anti-belgen sites bezoeken... hahaha
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 11 juli 2005 om 11:02:

dan ben je niet alleen maarja belgie is nog altijd opgedeeld in Vlaanderen & wallonië hoe spijtig we dat ook vinden...
Uitspraak van IK! :lol: op maandag 24 januari 2005 om 14:50:
Idd. DE BELGEN DIE JIJ HEBT LEREN KENNEN.

STAAT ER TOCH?!laatste aanpassing 24 januari 2005 14:51

anders openen we eens een topic over nederlanders, kan ook nog leuk worden :p
Waarschuw beheerder
voor dat je gaat beginne praten over die belgen dit en die belgen dat,zouden sommige van jullie nederlanders eerst is naar jezelf kijken,ik heb ook veel problemen in brussel,ik woon in brussel en ik kan ook geen frans het beste wat je kan doen tege zo'n belgen,is lachen en altijd ja knikken,zijn zij ook blij,en degene dat wel nederlands kunnen,daar heb je meestal geen problemen mee :d:d:d

Waarschuw beheerder
Gelukkig dat de Belgen bestaan! Kun je je nog es lekker verbazen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
i zie jou tog ook niet als een humorloze domme grappende urb anus ?

andre van duin is beter of wat :p

belgen zijn starre mensen ja ... en lelijk

aan jouw muil te zien kan je er beter zelf iets aan late doen miss vleespaal
Waarschuw beheerder
maar over het algemeen zijn ze gewoon een stuk achterbakser dan ons Nederlanders

sommige nederlanders krijgen dat over gezet als ze te lang in belgie leven of werken :yes: hahahahaha

als zo een woestijnrat het zelfde doet of achterlijke straattaal lult of teveel zen ggggggg laat rollen krijg ik ook die trek om te slaan (y)

ja en nog te zwijgen over die kazen die naar belgie komen wonen of werken :gaap: en nederlanders zijn niet recht voor de raap,toch niet diegenen die er werken of wonen hahahaha kwist niet dat het besmettelijk was :vaag:

Waarschuw beheerder
Heb ik andere ervaringen mee hoor met Ned die in België reeds lange tijd werken. Recht voor de raap en houdt maar je harnas aan, want incasseren moet je soms echt wel kunnen en ik kan al tegen een stootje. Anyway, in het zaeklijk leven hebben ze veel potentieel, houden ze steeds het oog op de bal gericht en is het zonder veel ommewegen en crap.
Maar Belgen achterbaks, ja zou ik zeggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 januari 2005 om 14:34:
Afgelopen weekend ben ik een weekendje naar Brussel geweest, en het viel me echt heel erg op dat die Belgen SUPER onvriendelijk waren :S Ze konden bovendien bijna geen van allen Nederlands (spreken daar Frans), en als ze er dan achter kwamen dat wij geen Frans spraken, waren ze meteen kei geirriteerd..

Andere mensen ook ervaring hiermee? Of zullen wij toevallig elke keer nét de verkeerde Belgen hebben getroffen :D

Ga een dagje Frans praten in Hoofdstad Amsterdam :) Ik denk dat je dan ook geen vriendelijke reacties krijgt :p

Waarschuw beheerder
Dat is nog iets anders.
Gewoon weg blijven uit vuilnisbeltstad Brussel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 00:39:

Het is een donders mooie stad. En ik heb er goede ervaring aan overgehouden qua belgische meiden :jaja:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 00:40:
Het is een donders mooie stad. En ik heb er goede ervaring aan overgehouden qua belgische meiden

ja maar jij woont er niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Týr op maandag 11 juli 2005 om 21:52:
de belgen hebben wel een betere keuken.het eten vooral het vlees is malser...ik kan het weten ik woon niet ver van de belgische grens...

Zou dat komen omdat ze daar bepaalde stoffen gebruiken die in Nederland al lang verboden zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [BE] Industrial Freak :bounce: op woensdag 13 juli 2005 om 00:53:
Uitspraak van _Spike op woensdag 13 juli 2005 om 00:40:
Het is een donders mooie stad. En ik heb er goede ervaring aan overgehouden qua belgische meiden

ja maar jij woont er niet

Ik ben origineel ook van de kanten van Brussel, woon nu al enkele jaren in antwerpen, en ik moet eerlijk zeggen dat antwerpen toch een stuk beter is dan Brussel, in brussel kunt ge als meisje niet eens veilig over straat lopen. En ja, ik spreek wel frans (moedertaal=nederlands).
Ik heb trouwens nooit met niemand problemen....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 00:39:

Vindt het wel wat hebben hoor, net zoals Antwerpen.
Mag er nog steeds graag komen in Belgie.
Uitspraak van Bijouke (k) op woensdag 13 juli 2005 om 07:31:
Ik ben origineel ook van de kanten van Brussel, woon nu al enkele jaren in antwerpen, en ik moet eerlijk zeggen dat antwerpen toch een stuk beter is dan Brussel, in brussel kunt ge als meisje niet eens veilig over straat lopen. En ja, ik spreek wel frans (moedertaal=nederlands).
Ik heb trouwens nooit met niemand problemen....

In Antwerpen is het inderdaad helemaal anders dan in Brussel, maarja Brussel is nu eenmaal de hoofdstad en daar zijn altijd meer spanningen en stress (zo ervaar ik het)
Ik kan ook frans, leerde ik al van men 8jaar op school maar ik vind als je in de hoofdstad woont dat je minstens de 2 talen van dat land moet kennen!
En daar vegen veel Brusselaars (en niet alleen zij) hun voeten aan :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [BE] Industrial Freak :bounce: op woensdag 13 juli 2005 om 09:12:
als je in de hoofdstad woont dat je minstens de 2 talen van dat land moet kennen!
En daar vegen veel Brusselaars (en niet alleen zij) hun voeten aan

Daar kan ik u alleen maar gelijk in geven. Als ik zie dat een franstalige moeite doet om me in het nederlands te woord te staan en het lukt niet zo goed, zal ik frans spreken, als ik zie dat ze het gewoon vertikken blijf ik gewoon verder doen in het vlaams, en zeg ik dat ik geen frans kan. Wij moeten het ook kunnen.
En het is ook zo dat nederlandtalige mensen minder moeite hebben met het frans spreken dan omgekeerd, ik denk dat ze gewoonweg geen moeite willen doen.
Waarschuw beheerder

in iedere stad zitten bedelaars en amsterdam is bij mijn weten geloof ik de gevaarlijkste stad maarja brussel is wel kut ja

frans,frans,dat die leliaards eens oprotten naar frankrijk en daar de problemen wat gaan aanvullen.nederlands is de oorspronkelijke taal dus .......

Waarschuw beheerder
Ik heb alleen goede ervaringen met belgen. Vind het leuke mensen met een leuk accent :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 10:39:
Ik heb alleen goede ervaringen met belgen. Vind het leuke mensen met een leuk accent

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Op vakantie was er ook een groep belgen en ik heb serieus nog nooit in me leven zown gigantische kneuzenkermis gezien :VAAG:

Maargoed dat zegt natuurlijk niks over de rest van dat volk.