Partyflock

Forumonderwerp · 739848

Afgelopen weekend ben ik een weekendje naar Brussel geweest, en het viel me echt heel erg op dat die Belgen SUPER onvriendelijk waren :S Ze konden bovendien bijna geen van allen Nederlands (spreken daar Frans), en als ze er dan achter kwamen dat wij geen Frans spraken, waren ze meteen kei geirriteerd..

En echt op ELKE hoek van de straat zitten bedelaars..

Andere mensen ook ervaring hiermee? Of zullen wij toevallig elke keer nét de verkeerde Belgen hebben getroffen :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 17:03:
bitje! tis automatisme aant worden!

Yep zo gaat da dan hé :lol:

ja, kweetet! nie dak et erg vin zn ;)

tis da! :d

Volgens mij zitten er op dit forum een aantal Belgen, dus denk dat ik hier m'n vraag wel kan stellen :):

Met Oud & Nieuw ga ik een een paar dagen naar Brugge, en nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die weten of er dan leuke feestjes oid zijn? Kan op internet niet zo veel vinden namelijk.. Of wellicht een leuke kroeg / discotheekje dat aan te raden is?

Alvast bedankt :D

Oh en trouwens: Brussel mocht dan tegenvallen, ik ben afgelopen zomer naar Gent geweest en dat was echt de leukste stad waar ik ooit geweest ben!! En wat een SUPER onwijs aardige mensen zeg :)!!!! Hoop dat Brugge ook zo goed gaat bevallen :) Ik weet in ieder geval waar ik "later" wil wonen :yes:
Gent! Moet ik ook nog een keertje op bezoek ;)

Brussel vond ik niet tegenvallen hoor :O :x
Ik ga dit weekend weer even langs ;)

Je moet daar echt wel de weg kunnen vinden anders valt het idd een beetje tegen. Ligt ook aan hoe de stad is he :)

Haha ja sorry, ik vond het wat minder.. Vond de mensen erg onvriendelijk en dingen waren lastig te vinden. Gent is lekker overzichtelijk :) Brugge ook heb ik gehoord, dus dat gaat iig goedkomen :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 14:20:
Brugge ook heb ik gehoord, dus dat gaat iig goedkomen

:lief: Brugge is waanzinnig! :yes:

:no: Wat betreft die onaardige mensen, ja helemaal gelijk in :O
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 12:47:
Brugge

Ben zelf van Antwerpen,maar op gebied van uitgaan en feesten ken ik eigenlijk niets in Brugge.

Je bent iig dicht bij de zee,dus kan je altijd een dagje naar daar gaan...Oostende,Blankenberge...

Maar in Brugge kun je wel ongeloofelijk en veel winkelen :yes:

Is zelfs 1 van de beste steden om te gaan winkelen.

Maar nogmaals,op gebied van uitgaan ....weet ek niet veel.
Wat een gedoe was dat zaterdag zeg :o treinstaking in BE????

Uitgerekend was IK daar :nocheer:
Uitspraak van JayD op woensdag 19 december 2007 om 17:53:
treinstaking in BE????

Nu weeral???

Tja,ze zijn er niet vies van en dan soms doen ze dat zonder iets te laten weten.

Staken in Bels gaat lekker in het algemeen ...:/

Thanks Jupiler! En shoppen is ook belangrijk, dus gaat sowieso helemaal goed komen :D:D En volgend weekendje weg maar een keer Antwerpen proberen dan ;) Ben helemaal weg van Belgie :yes:

Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op woensdag 19 december 2007 om 23:50:
Uitspraak van JayD op woensdag 19 december 2007 om 17:53:
treinstaking in BE????

Nu weeral???

:jaja: om gek van te worden!!

ik vind het OV in NL verschrikkelijk, maar hier kunnen ze er ook wel wat van hoor!! :gaap:

En jahoor, Brugge was ook G-E-W-E-L-D-I-G :D België (L) Dat wordt verhuizen over 2 jaartjes..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 21:57:
En shoppen is ook belangrijk

Precies :D

Je zult je wel goed hebbe laten gaan denk ek ..:p

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 21:25:
ik vind het OV in NL verschrikkelijk, maar hier kunnen ze er ook wel wat van hoor!!

Ja best triest maar ja,wat doe je eraan hé.
We mogen blij zijn dat we al terug een 'regering' hebbe ...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2008 om 17:18:
Dat wordt verhuizen over 2 jaartjes..

Naar waar trek je mss??

Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 6 januari 2008 om 14:52:
Je zult je wel goed hebbe laten gaan denk ek ..:p

Yep, dat is goed gelukt ;)

Naar waar trek je mss??

Ik denk dat het dan in of vlakbij Gent wordt, aangezien ik Gent toch het mooist vind :) En het is toch nog redelijk dichtbij Utrecht (waar ik nu woon..) Maar begin April ga ik weekendje naar Antwerpen; wie weet vind ik dat ook wel super :) We zullen zien, eerst nog even m'n studies afronden :D

We mogen blij zijn dat we al terug een 'regering' hebbe ...

:roflol: ja en wat voor "regering" e 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 17:39:
aangezien ik Gent toch het mooist vind

:cheer: Gent (L) stadje!! :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 januari 2005 om 14:34:
Ze konden bovendien bijna geen van allen Nederlands (spreken daar Frans), en als ze er dan achter kwamen dat wij geen Frans spraken, waren ze meteen kei geirriteerd..

Dat ben ik met je eens, verder is Belgie een mooi land met veel te bieden. Laatste 9 jaar elk jaar op een camping in de Ardennen geweest, vlakbij Rochefort, en daar zijn de mensen hartstikke viendelijk...ongeacht of je wel of geen Frans spreekt..

je zal wel steeds de verkeerde zijn tegen gekomen.. :jaja:

ik word liever niet belg genoemd.. (vlaming :jaja:) mr heb wel alleen mr NL vrienden.. :)

heb nooit geen klachten gehad omdat ik "belg" ben..

het gaat niet om de nationaliteit mr om de persoon zelf.. :)

toch..? :d
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 15:23:
ja en wat voor "regering" e

Tjaaaa.....:D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 20:17:
vlaming

Same here,het zal altijd blijven rommelen tussen de vlamingen en de da walen.

Of het ooit gaat beteren...

De regering kan nog niet samenwerken,en op gebied van geldstroming dat de Walen uitgeven voor Belgie tegenover de Vlamingen ....:/

De brave vlaming doet maar alles tegen over de luie waal....

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 januari 2005 om 14:34:
Afgelopen weekend ben ik een weekendje naar Brussel geweest, en het viel me echt heel erg op dat die Belgen SUPER onvriendelijk waren :S Ze konden bovendien bijna geen van allen Nederlands (spreken daar Frans), en als ze er dan achter kwamen dat wij geen Frans spraken, waren ze meteen kei geirriteerd..

En echt op ELKE hoek van de straat zitten bedelaars..

Andere mensen ook ervaring hiermee? Of zullen wij toevallig elke keer nét de verkeerde Belgen hebben getroffen :D

Brussel is al een vrij kut stad vind ik en ons franstalig deel gedraagt zich echt achterlijk tegenover het nederlands.
Ze leren geen, of met moeite nederlands terwijl wij wel jaren lang frans leren op school...
Best lastig
Maar het is niet altijd zo :)
vlaming,waal,belg, allemaal 1ne pot nat
antwerpenaar klinkt veel beter