| Betreft: | evenement: Awakenings, vrijdag 28 januari 2005 om 22:00 |
Geen "fucked-up-kijk-mij-eens-mooi-rond-paraderen-met-mijn-handtasje-en-mijn-bReEzAh-in-mijn-handen-vrouwen.
Whaha
Tasjes kan je wel mooi vervelende mensen mee wegslaan toch kaviet.. 
**stopt een baksteen in der handtas voor awake vrijdag
**
**stopt een baksteen in der handtas voor awake vrijdag
Ik neem dus absoluut never nooit geen handtasje mee Hoe moet dat dan als je totaal los gaat daar Dat ding op de grond ofzo?
Precies zie het nut er niet van in. Zoveel heb je toch niet bij dat je een tasje nodig hebt om het te dragen?
Alhoewel die "fucked-up-kijk-mij-eens-mooi-rond-paraderen-met-mijn-handtasje-en-mijn-bReEzAh-in-mijn-handen-vrouwen" natuurlijk hun kleine make-up-setje bij hebben zodat ze om de 5 minuten naar de WC kunnen gaan om hun lippen te stiften en te checken of er nog wel genoeg plamuur op hun smoeltje zit.
Whaha ja net als een indiaan cker 
Milos... We hebben het weer waargemaakt
jeps....weer mooi showtje van gemaakt
tmoet alleen op awake idd nog een tandje of 2 hoger.....
hoop echt dat mn lichaam het dan niet gaat begeven,....
vraag me ook echt af of de komende awake afgelopen heroes qua muziek gaat overtreffen....kgeef ze weinig kans...ongeacht wie dr komen8)
Tja... Ik ga deze editie ook vanaf 2 uur niet meer op de kwaliteit van de techno (proberen) te letten... Na Gayle San gewoon lekker dwalen en simpel rammen > Ook daar kan ik intens van genieten 
Maar die afsluitende set van Bailey vs. Varela... Gvd, echt heel erg goed... Pure liefde voor de techno, alleen maar topkwaliteit mixwerk... De ene bass na de andere bass
Het blijft ook mooi om dj's helemaal uit hun dak te zien gaan door alle energie die ze terugkrijgen van de crowd...
Maar die afsluitende set van Bailey vs. Varela... Gvd, echt heel erg goed... Pure liefde voor de techno, alleen maar topkwaliteit mixwerk... De ene bass na de andere bass
Het blijft ook mooi om dj's helemaal uit hun dak te zien gaan door alle energie die ze terugkrijgen van de crowd...
ik hoop dat ik vanaf 2 uur nog een b-tje normaal kan horen 
daarna idd b-tje rondspoken hier en daar
Daan dan gaan we ook Yassie nog ff opsporen hahah!
volgens mij ging het trouwens niet helemaal soepeltjes bij de b2b sessie
zag cd spelers verwisselt worden enz....
maar goed.... nix ten nadelen van de meester set!
daarna idd b-tje rondspoken hier en daar
Daan dan gaan we ook Yassie nog ff opsporen hahah!
volgens mij ging het trouwens niet helemaal soepeltjes bij de b2b sessie
zag cd spelers verwisselt worden enz....
maar goed.... nix ten nadelen van de meester set!
Zoooo kan haast niet wachten zeg 
heb nog wel spierpijn in mn bovenarmen en in mn kuiten....
liep maandag echt weer ouderwets krom
awake is op vrijdag
.wat betekent dat het nog net een stapje erger mag
maandag kromlopen trek ik wel...maar heb het een keer tot woensdag gehad.dat ging echt nergens over8)
dat was zondag en maandag in bed liggen en daarna weer langzaam revalideren8)
maargoed...dat was na ghosttown 2003....inc. wat chemical wonders ...toen heb ik mn lichaam zo kapot gehakt (weer es wat anders dan shuffelen
) dat ik buiten bij de auto echt gewoon tegen de grond ging.....niet out ofzo maar mn lichaam kon het gewoon niet meer aan8)
liep maandag echt weer ouderwets krom
awake is op vrijdag
maandag kromlopen trek ik wel...maar heb het een keer tot woensdag gehad.dat ging echt nergens over8)
dat was zondag en maandag in bed liggen en daarna weer langzaam revalideren8)
maargoed...dat was na ghosttown 2003....inc. wat chemical wonders ...toen heb ik mn lichaam zo kapot gehakt (weer es wat anders dan shuffelen
ach ik doe het weer evenals heroes.....
eerste paar uurtjes lekker socializen en chillen en genieten...
tot het moment dat mn lichaam momenten van zwakte gaat tonen....flikker dr dan een halfje in en kijken wel waar we uitkomen.ik ga dr iiig voor zorgen dat er genoeg energie in de pootjes zit om half 5 bij lekebusch
muwhoehahaha
jij moest wachten...HighQualitygirl komt eraan en mocht zo doorlopen van die kale apen hahahah
...wat moest ik lachen zeg.....je stond dar echt heel zielig
...
mooi man
eerste paar uurtjes lekker socializen en chillen en genieten...
tot het moment dat mn lichaam momenten van zwakte gaat tonen....flikker dr dan een halfje in en kijken wel waar we uitkomen.ik ga dr iiig voor zorgen dat er genoeg energie in de pootjes zit om half 5 bij lekebusch
Fuck security.
muwhoehahaha
jij moest wachten...HighQualitygirl komt eraan en mocht zo doorlopen van die kale apen hahahah
mooi man
haaai skatties
ik wordt die dag 25 jihaaaaa en ga dus zelf al weer een enorme uitdaging aan!!!
heel veel plezier en jammer genoeg snik voor mijn dit keer geen awake!!!!
zie ya at the gasssss
xxxx
ik wordt die dag 25 jihaaaaa en ga dus zelf al weer een enorme uitdaging aan!!!
heel veel plezier en jammer genoeg snik voor mijn dit keer geen awake!!!!
zie ya at the gasssss
xxxx