He pisventje, Doe niet zo net alsof tof,
hang niet zo de held uit als David Hasselhoff,
er valt hier geen fame voor jou te halen,
waar jij vandaan komt wonen alleen maar a-socialen, abnormalen, je shit stinkt zo hard als afvoerkanalen,
je zet ons niet onder pressie als je darmkanalen,
zal ik je even kielhalen? deze spit is voor jou de cruciale,
je moet van betere huizen komen om hier te kunnen scoren, ga je letterlijk vermoorden, ik ben uitverkoren om jou te killen met gestoorde woorden,
gast je lijkt wel een rookie, met lyrics zo simpel als "asjemenou" van Loeki, hier heb je de t.v. gids, misschien komt er vanavond wel telekids,
je dropt vuil als een vuilniszak, wat een rotzooi, je loopt zeker in een Troop trainingspak, t enigste wat uit jou bek komt is consumptie, maar je kan er alleen geen drinken mee halen, maar ze hebben vast wel druipbak,
wat sta je daar nou in je apepak, zat je masker is af zak, probeer me niet uit de tent te lokken, je loopt de hele avond al voor me sokken, ga lekker op een andere topic Partyflocken, heb je soms een stoma? je blijft namelijk maar poep droppen,
t zweet staat je weer in de handen, want je weet dat ik op je los ga branden,
zo groot en onverslaanbaar als Rocky, jij verdient nog minder respect dan een Tokkie,
ga jij maar verder met stuntelen als Guus Flater, zoals Jan bij Jensen ben je een meeprater,je adem stinkt naar rioolwater, je ouders hebben je vast afgestoten,ik sla genadeloos toe als atoomduikboten, breek je als pistachenoten ga terug naar je generatiegenoten, beter sluit je je aan bij de click : Bollo, Bries en bondgenoten, zozo, kleineer je als willow,
je bewonderd mij ga niet als een groupie gillen, ik spit, je mond valt open en je ogen zo groot als Bootsy Collins zonnebrillen, me teksten zijn dope, nog beter dan antikonceptiepillen, tikkie, jij bent nu de kip zonder kop met samonellabacillen,
je bent niet flex, niet relax, je flowt achter deze baas aan als commisaris Rex, als een taart in je gezicht sta je nu perplex, schakel je zo makkelijk uit als teletekst, breek je tanden op de stoeprand "American History X", je flowt behoorlijk achter met je Aussie en Air Max,
Ja jochie je moet nog heel wat leren maar van mij krijg je geen Battleles...
Zo ik zat er helemaal in...
Montfoort in de Huis!!