Partyflock

Forumonderwerp · 739259
Waarschuw beheerder
donateur
Allereerst heb ik natuurlijk ff de zoekfunctie gebruikt ;p
en t viel me op dat wanneer er topics geopend worden over admins, deze meestal negatief waren....

Om t ff anders te doen, wil ik een leuke positieve topic over de admins:
als je op een envelopje klik om een te laten topic te sluiten (als je dat uberhaupt doet) welke admin kom je dan t vaakst tegen?

Waarschuw beheerder
donateur
Je zit toch al achter PF, dus tijd heb je dan wel

ja en nee... ik doe Pf in de pauzes van mijn werk en daar kan ik maar een bepaalde hoeveelheid berichtjes in afwerken. Als ik dan opeens 50 nieuwe contactberichten heb staan en 20 nieuwe PB's komt er van die PB's weinig meer terecht :P
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt het er maar druk mee :yes:

Maar heb :respect: voor de admins hier.

Ben zelf heel geduldig, dus als ik niet direct antwoord terug krijg van een admin, dan wacht ik gewoon lekker.
Ga dr niet meteen een pb achteraan sturen waarom ik nog geen antwoord heb gehad.

Maar ja, niet iedereen is zo geduldig hier
Waarschuw beheerder
donateur
Ik schrijf meerstal 'Done' terug :) dat is snel er kort ;)
Waarschuw beheerder
donateur
De antwoorden die ik terugkrijgen varieren altijd.

Hangt er vanaf hoeveel contactberichten ik heb geopend en wie ze afgehandeld hebben.

Natuurlijk hangt het ook van je eigen creativiteit af wat voor antwoord je terug krijgt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg nooit iets van jou :(
Waarschuw beheerder
donateur
Heel soms. Maar dan ook heeeeeeeeeeeel soms :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Juist :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb overigens wél altijd een aantal copy/paste berichtjes klaarstaan in een kladblokbestandje...

U heeft zojuist op het rode envelopje geklikt! :)

Helaas is dit envelopje voor het melden van misbruik aan de beheerders... niet om iemand een privé-bericht te sturen, iets te quoten of iets in een topic te plaatsen! ;)

(is niet erg hoor, is een bekend beginnersfoutje)

-----

het stukje in je bericht plaatsen met kopiëren/plakken en dan [ quote ] en [ /quote ] eromheen zetten!

-----

PS. (verzoekje)

voor meldingen over TOPICS (dubbel, sluiten, koppelen, titel wijzigen, verplaatsen, spam, troep, etc) please het envelopje in de titelbalk van t topic gebruiken en niet die in t eerste bericht, dat is wat makkelijker met verwerken!

(F)

-----

reply op "onzichtbaar" gezet! (dan kunnen alleen jij en de forum-admins t nog zien)

-----

Dubbele topics "mogen" wanneer de laatste reply in het oude topic ouder is dan 30 dagen.

-----

dit bericht is verwijderd omdat t een reaktie is op een verwijderd bericht! ;) - DSW

-----

sorry, géén directe links naar livesets (tenzij t allemaal eigen nummers zijn) maar alleen naar de site waar het te downloaden is of via PB :) - DSW

-----

Er is nu één centraal topic over aanslagen op feesten... daar verder gaan please!
Het grote Partyflock "Aanslagen op feesten?" topic

-----

"Feesten en Uitgaan" gaat over feesten (het werkwoord). "Reclame" is oa. voor áánkondigingen van feesten (het zelfstandig naamwoord) ;)

-----

Je kunt hiervoor overigens ook het rode envelopje in het topic gebruiken, dan is de kans iets groter dat het eerder gezien wordt! ;)

-----

Gesloten op verzoek topic-opener

-----

bericht aangepast inz beleid

-----

ff t topic opschonen... sorry voor de overlast ;) - DSW

-----

Dienstmededeling!

Voor klachten of suggesties over het fuctioneren van onderdelen van Partyflock is er (naast de helpdesk; zie hiervoor de Contact-pagina) een speciaal topic geopend dat door t0mm1e (de Pf Programmeermeneer) zeer regelmatig wordt bekeken :)

Wat klopt niet / zou anders (beter?) kunnen

-----

Sommige "domeinen" staan niet toe dat bij hen geuploade plaatjes op andere sites worden gebruikt, dus dan krijg je een rood kruisje.

Als je plaatjes op Pf wil laten zien kun je die bv wél in een MSN Group zetten, want die doen t op Pf (kijk maar op mijn profiel en bij mijn Eigen inbreng, dat staat allemaal ondergebracht bij MSN)

-----

onze ervaring is dat alle Lonsdale-topics uiteindelijk dezelfde kant opgaan, daarom gaan ze in principe allemaal dicht, ook al gedraagt iedereen zich (nog steeds) netjes ;)

-----

vriendelijk verzoekje :)

zou je t heel erg vinden om een ander forumplaatje te nemen? t jouwe is namelijk --- kB en bij mensen met een niet-zo-snelle videokaart (of wanneer t gewoon druk is op t internet) blijft een topic bij t scrollen hangen als jouw plaatje langskomt :/ (en bovendien, t is maar een forumplaatje he? ;) )

DSW
Hoofdbeheerder Pf Forum

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt mijn persoonlijke notitie hier op pf wel :)

Is ook zolang :P
Waarschuw beheerder
donateur
Danny is de beste :9
Waarschuw beheerder
donateur
Poes was toch de beste? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Danny ook :p

Waarschuw beheerder
donateur
Dus ik kan op vakantie? :)
Waarschuw beheerder
donateur
DSW: doe je goed. Ik hou het wel bij 'Done';)
Waarschuw beheerder
donateur
Neej DSW we kunnen niet zonder je en jij niet zonder PF want in Amerika was je ook op flock :P

Waarschuw beheerder
donateur
dat was ik eigenlijk helemaal niet van plan, maar ik was nog geen dag weg of toen brak hier die Theo van Gogh-toestand uit :/

tja, toen had ik eigenlijk niet zo veel keus, want ik wou dat Fairytale toch écht niet alleen laten opknappen
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mag je op vakantie hoor :yes:

Moet je wel zelf betalen natuurlijk :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem je taken wel over ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Toch zou dat nog wel eens kunnen tegenvallen :[

er is best wel een verschil tussen zo consequent mogelijk t beleid te volgen en opeens degene te moeten zijn die (óók consequent) de gaten in t forum-beleid dichtverzint, vooral omdat die dichtverzinsels opeens jurisprudentie voor de "gewone" forum-admins worden EN dat ze tegenover de leden (en t bestuur!) in 1 keer hard gemaakt moeten kunnen worden, want anders blijf je aan de gang

ik zit echt vaak genoeg van "wat in rot hel moet ik HIER nou weer mee?" :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet dat het niet makkelijk is :)

Waarschuw beheerder
donateur
net zo min als die stáááápels die jij moet doorwerken (al zijn die waarschijnlijk wat simpeler qua inhoud ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Jep idd de regels zijn hier wat minder doorzichtig :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga er dan ook meestal maar vanuit dat de regels zijn zoals ik ze op dat moment in mijn hoofd heb zitten :9 (dat heb ik zelfs wel eens aan iemand geantwoord die wilde weten wat NU EXACT de regels voor t Forum waren hahaha)

ik denk dat t daarom dus ook "hoofd-beheerder" heet :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jep zo doe ik dat ook maar ook in de secties waar ik geen hoofdbeheer ben hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:O
Waarschuw beheerder
donateur
Lief he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ehm tja ik weet niet meer echt wie er wel en niet op die envelopjes hebben gereageerd.

Ik mag DSW wel..de rest is ook :lief: hoor;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsss... liegbeest, paar weken terug was ie er nog van overtuigd dat de admins zich bezighielden met vriendjespolitiek *kotssmiley*
Waarschuw beheerder
donateur
"bericht aangepast inz beleid"

Dat is dus naar Nederlands. Maak er dan inzake _overtreding_ beleid van ..
Of gewoon, wegens/vanwege overtreding.

Waarschuw beheerder
donateur
okee :)
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Fairytale:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
dat was ik eigenlijk helemaal niet van plan, maar ik was nog geen dag weg of toen brak hier die Theo van Gogh-toestand uit

tja, toen had ik eigenlijk niet zo veel keus, want ik wou dat Fairytale toch écht niet alleen laten opknappen

En daar was ik je ook erg dankbaar voor.. Wat een drama zeg..!! Net als toen met Pim Fortuyn.....

Fairytale:respect:

En voor mijn eigen ego ga ik nu vinden dat dit niet de currentuser truuk was ;D

Waarschuw beheerder
donateur
petje af voor alle admins (Y)