Partyflock

Forumonderwerp · 738551
10965x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Komen Er Nog Mensen In Renesse Of Omgeving Deze Zomer.....
Werkzaam bij Roefke Maniaxx
Artiest X-Fade
Waarschuw beheerder
Maar ik zie dat je volgende week naar toro gaat dus daar dat biertje dan maar

is goed hoor kerel :P

alle tenten ( pinky de zoom en roefke ) zijn trouwens verkocht he :P
Waarschuw beheerder
donateur
alle tenten ( pinky de zoom en roefke ) zijn trouwens verkocht he

Zozo, krijgen we een grootgrondbezitter??
Waarschuw beheerder
haha 3 gasten uit R'dam een ervan is voormalig eigenaar kleine Baja beach club . en andere heeft tent in Salou :p

en de 3e schijnt 13 restaurants door heel NL te hebben ..

ze hebben het gekocht omdat ze al 25 jaar in renesse komen en er een soort jeugdsentiment aan over hebben gehouden .

ze hebben het min of meer gekocht als speeltjes :p
Waarschuw beheerder
wat voor muziek wordt er gedraaid in die tenten dan ( pinky de zoom en roefke ) ??
Waarschuw beheerder
donateur
De zoom wordt altijd feestmuziek gedraaid dus beetje skihut achtig.
In 't roefke beetje de hardere stylen. Ze draaien daar platen van tegen happy hardcore aan tot hardstyle en soms een oude hardcore klapper!
Pinky's al heel lang niet geweest maar altijd beetje top40 en r&b muziek.
Voorheen was trinity altijd de tent waar hardcore en hardstyle gedraaid werd maar sinds de zomer is dat een donkere zweetachtige r&b toko...
Waarschuw beheerder
In 't roefke beetje de hardere stylen. Ze draaien daar platen van tegen happy hardcore aan tot hardstyle en soms een oude hardcore klapper

het is meer Trance / hardtrance en ealry Hardstyle geworden :P hahaha

Pinky nog steeds R&B en Top 40 en Trinity is een RnB/Hip-hop tent geworden !

Waarschuw beheerder
hehe ik weet al waar ik nar toe ga: 't roefke :jaja:

Waarschuw beheerder
:bounce: erwinnnnn:bounce: nog paar weekiejss en dan k0m ik weer:P ene de vakantii w0rdt gw0on toppii of niet dan:P
fannii heb er zin in:bounce: sii y0u s0on:D:P (K)(K)

Waarschuw beheerder
[wij hebben geboekt dus voor renesse (duin en strand)]

mag ik vrage welke week:D sta daar namelijk ook:bounce:
(K)
Waarschuw beheerder
9 tot 16 juli:P
maar wat wordt er bij de schuur gedraaid?
Waarschuw beheerder
Bij Renesse heb je alleen 1 ding: elke disco moet je apart voor betalen, wordt een dure avond als je elke disco bij langs wil :S

Waarschuw beheerder
bijna alles is gratis hoor... alleen trinity/ roefke/ pinky's moet je voor betalen

de rest is allemaal gratis

Waarschuw beheerder
de schuur is mega rielekst :jaja: vooral flugelnight :D haha
Waarschuw beheerder
donateur
het is meer Trance / hardtrance en ealry Hardstyle geworden hahaha

Dat zou best kunnen ja...
Laatste keer dat ik er was draaide richy nog steeds veel van dezelfde platen die hij 3 jaar geleden in trinity ook altijd al draaide. Erg jammer want hij kan toch aardig draaien
Waarschuw beheerder
schuur is zeker wel relax ja, de muziek moet je je eigen niet zo veel van voorstellen haha, die kerel achter da ding doet maar wat :D. maar idd ja flugelnight is zeker vet ja :yes:
Waarschuw beheerder
klopt die plaatjes draait ie idd nog steeds !

nieuwe dingen hoor je niet daaro :S al het hele jaar niet terwijl hij daar draait !

Waarschuw beheerder
Haha Fanny...:P Ik het er ook weer zin in deze zomer..:P

Ennuh troefke draait hele jaar al beetje kut....maar ja later op de avond telkens beetje beter....

Waarschuw beheerder
de schuur is 0ppi t0ppii haha:P:bounce: egt de moeite waard hihi:P njha t0t dan he:P ene erwin hij blijft staan(6) (K)
Waarschuw beheerder
Reegel renesse 2005, word te dul
Wij zitten met 10 man op de duinhoeve :bier: :D :vaag:
Waarschuw beheerder
ja ik ga lekkere jos uyl weer zoeken :kwijl:

Waarschuw beheerder
ja ja jaaaa... *kuch*
burgh haamstede.. maar das tog nie zow eind fietse van renesse :P

btw ook op DUINHOEVE!!!!!

EN TROUWENS KAY WAAG HET OM OOWK TE KOMEN WANNEER WIJ DR ZIJN WANT DAN KRIJG JE GEHEID EEN KLAP OP JE BEK!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaaa ik ga 2 tot 9 juli naar duin en strand:D
heb der super zin in!!!
Waarschuw beheerder
duin en strand is wel rlx ja :D en duinhoeve gaat wel, alleen wij stonden 's woensdags al buiten de camping :S
Waarschuw beheerder
haha ach ja, we hadde wa relle mee van die duitse wijven :S

konne we gelijk weg :no:
Waarschuw beheerder
ik ga ook me wa vrienden.. 23 - 30 juli
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, de jeugd van tegenwoordig...

Met zulke belhamels moet je wel een streng beleid voeren :D

Waarschuw beheerder
ey trouwens he.. de mensen die die op de camping duin en strand staan he, hebbe jullie na het betale (voor een deel) nog iets gehoord van de camping :/ ???
Waarschuw beheerder
ehm nee volgens mij niet.. maar anders moet je gewoon even naar de camping bellen
Waarschuw beheerder
vorig jaar geweest in renesse. saaie vakantie. is dus totaal niet te vergelijken met terschelling.
Op de campings mag je totaal niks.Uitgaan stelt ook niks voor. 2 uur gaat alles dicht, en als je dan de bus niet op tijd pakt, dan kun je een uurtje of 2 gaan lopen naar je camping. Nooit meer renesse voor mij. Dit jaar lekker naar LLoret :)
Waarschuw beheerder
ook nix gehoord maar er stond toch al genoeg informatie bij de brief voor je betaling!

Waarschuw beheerder
ja okey das waar.. maarja meestal hoor juh wel iets als juh ut hebt betaald..
Waarschuw beheerder
Ben 5 jaar geleden op Camping Duin en Strand geweest en het was VERSCHRIKKELIJK!!!!!!! Ongelooflijk streng en GOOR!!

Waarschuw beheerder
ghehe ik ben ur vorig jaar ff 1 of 2 dage geweest.. beviel me wel :jaja:

Waarschuw beheerder
SoW..Dus dit forum leeft ook nog haha maar word dus gezellig tijd in renesse mensen
Waarschuw beheerder
Renesse, nog nooit geweest,maargoed waarom zou je in nederland blijven als het in spanje veel toffer is!! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Renesse, nog nooit geweest,maargoed waarom zou je in nederland blijven als het in spanje veel toffer is!!

Waarom zou je naar Spanje gaan als het in Nederland ook leuk kan zijn [img width=25 height=15 cacheid=000165430001988dd3e72fca1a00a2da8b]http://feyenoord.messagebase.nl/feyimages/smilies/zwaai.gif[/img]

Toch leuk voor je eerste vakanties...
Waarschuw beheerder
Ieder ze eigen mening hierover he...maargoed ik ga liever naar lloret de mar omdat het daar gewoon veel beter weer is en het uitgaan ook beter is!! Maargoed als je budget niet zo groot is kan je je denk ook heel goed in renesse vermaken!! ;)

Waarschuw beheerder
ghehe ik hou ut bij renesse :D :jaja:

Waarschuw beheerder
en turkije :$:$

Waarschuw beheerder
gaan dr ook nog mensen naar Duinhoeve in de week van 5 tm 12 augustus... ?????
Waarschuw beheerder
jezus we hoeven echt niet van een aantal mensen te weten hoe dom het is volgens jullie...... laat iedereen lekker op vak. gaan waar hij/zij wil
Waarschuw beheerder
Ik ga ook naar Duin en Strand.. Maar lees net dat het bij sommige tegen viel..?? Niet rlx want had er wil zin in eigk..Mjaa ik zie wel wat het wordt.. Ik hoop uiteraard dat het een SUPER vakantie wordt..!!!

Waarschuw beheerder
het ligt er aan met wie je gaat.. heel die camping boeit opzich niej.. als je maar met gezellig mensen bent, dan heb je het altijd goed :)
Waarschuw beheerder
idd ik ga met 10 vrienden lekker bieren.. na het uitgaan lekker op het strand .. zal heus wel gezellig worden hor

Waarschuw beheerder
ja daarom ghehe.. ik ga nog met 5 andere meide.. :)