Partyflock

Forumonderwerp · 738551

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Komen Er Nog Mensen In Renesse Of Omgeving Deze Zomer.....
hahah ja das idd een goed idee ja :yes:! maar kheb het altijd wel naar mijn zin gehad in renesse :D. alleen nou ist tijd voor iets anders

dit wordt men eerste jaar naar renesse, ben ur vorig jaar een dagjuh geweest en dat beviel me ckrs goed :D dus dat zal nu ook wel :jaja:

alleen maar hope nou da ut mooi weer wordt :/
laatste aanpassing
jaa da hoop ik ook. liefst elke dag 30 graden:P
ik weet niet hoe dat met die huurtent daar zit, maar als t regent, loopt ie dan onder fniej?

haha neej.. daarom hebbe wij juist een huurtent genomen, dan witte zeker dat je droog zit..
dan kunnen jullie onze buren worden:D

haha kan wel gebeuruh ghehe :)
wij hadde vorig jarig minder noodweer wtf zeg, 1 tent van ons helemaal onder water hahaha
en wanneer was dat?
erges midde augustus, 19e d8 ik, mindere onweer en regenbuien, pfff was geen pret maja, er werd niet minder om gedronke :D

jesus stond vorig jaar op duinhoeve (dit jaar weer trouwens). en die WC's zijn gewoon TE VIES.
echt GIGANTISCH RANZIG.
vooral savonds...... KOTS, SCHIJT, PIS echt te vies

nu rest ons de vraag waar schijt je dan.
om 10.01 sochtends als om 10.00 de wc's zijn schoongemaakt:)

ey maar btw ff een vraag he... wij hebben geboekt dus voor renesse (duin en strand) en hebbe betaald in december.. is het raar dat wij nog geen bevestiging hebben :S dat wij hebben betaald?? of gaat da altijd zo??
wij hebben die eerste betaling ook al overgemaakt, maar wij kregen ook nix te horen, een bevestiging ofzo.
dus ik denk dat dat normaal is..maja zeker weet ik t ook niet
wij gaan binnekort ff bellen
wij hebben na de eerste aanbetaling ook nog niets gehoord .. dus het zal wel normaal zijn
btw, iemand die ik ken heeft 3 dagen erna iets gehoord:S

okey dan is ut goed :) maar ik ga pitte ghehe ben gaar :$

Komen jullie allemaal maar naar Zeeland :P
Haha! (Y)
Werkzaam bij Roefke Maniaxx
Artiest X-Fade
gezellig naar Renesse mensen :P

No-Brain-Style en ik gaan jullie wel zien ;) hehe

of niet kameraad :P

Absoluut..:P Meeting in Troefke:D
Absoluut.. Meeting in Troefke

yeah Right :P bij de eerste Breezer Bar Links onderin ;) tegen over de Danspaal :S

haha damm

afijn veel plezier in Renesse people :bounce:

Whaha..:P Ja Daar Kenne De Meeste MEnsen Staan:D
Of beter gezegd Wankelen:D
En zker veel plezier in renesse....

haha chappies :D

Jaja ik ook misschien :D:D:D!!!!!!!!Of nie EMMA!!!!!:P

haha muts ;)
haha JapieTjapie we moeten nog steeds een x een Biertje doen he haha !!
Van de zomer voor het laatst in renesse geweest.
Is niets meer joh...

tis nu voor men de eerste keer :)
ben er 3 jaar gewist, 2 keer duin en strand en 1 keer duinhoeve. Duin en strand is wel beter, vin ik dan!
d8 ik ook, daarom is het D&S geworden:D

ik ken duinhoeve nog geeneens :s ja of ik heb er in ieder geval niet veel van gehoord.. hier is de camping duin en strand veel bekender..

'en zo'n huurtent is echt wel beters met zo'n vlonder er aan.. want stel als het regent weet juh in iedergeval dat juh niej een heel modderbad binne hebt..."

Ja dat dachten wij dus ook......keidure tent gehuurd dus he ( net als jullie denk ik)
Lopen die veldjes schuin af...stonde we nog 3 dagen met een trekker te slepen als 'n gek.. gvd!! en aan de overkant hadde ze nerges last van...
dus ik hoop voor je dat je aan de linkerkant van het veldje zit!!

Maar voor de rest is renesse wel super!
en voor al die mensen die 't hebben over blagen dit en dat... Je moet toch ergens beginnen??
Kga dit jaar miss. wel weer een weekendje ff langs bij vriendinnen en dan weekje naar LLoret!

maar in ieder geval veel plezier in renesse!

ja ghehe vorig jaar hadde er eigk best veel mense last van als ik het zo hoor maarja.. kijk wel hoe ut loopt.. maar thanx :) en jij veel plezier in lloret dan he ;)
haha aardug veel last ja, wij hadden een tent en een vouwwagen. haha laatste dagen vet noodweer, heel die vouwwagen onder water :D haha

hoef juh niej meer naar de zee, om te zwemmen ;)
haha idd :yes:, ineens zie je ammel van die tasjes drijven haha
Maar voor de rest is renesse wel super!
en voor al die mensen die 't hebben over blagen dit en dat... Je moet toch ergens beginnen??
Kga dit jaar miss. wel weer een weekendje ff langs bij vriendinnen en dan weekje naar LLoret!

maar in ieder geval veel plezier in renesse!

Als je toevallig op mij doelde :D

Ik woon dicht bij renesse dus aantal jaar geleden stuiterde ik daar ieder weekend rond. Vandaar dat ik het daar nu wel gezien heb.
Bedoelde meer dat je er om te stappen niet echt naartoe hoeft maar gezellig kan het zeker wel zijn (B)

weet niet of jij 't was :) ... maar ik hoor mensen over 14 jaar dit en dat... snap ik niet..heb echt supertijd in renesse gehad en me niet druk gemaakt om "eventuele" nog kleinere kindjes :P ... heb wel iets beters te doen---> lol maken bijv.
je moet minimaal 16 jaar zijn dus...mensen van 14 mogen er niet eens staan
nee idd, die moge er nog een eens op
tegenwoordig zijn ze idd wat strenger op renesse ( in de zomer dan :P )

dus neem je legitimatie maar mee !! anders kom je er dood gewoon Niet in .

moet tegenwoordig altijd he ;) adjuh

Tja...dat lijkt me slim plan om je id mee te nemen anders kom je denk k nergens binnen
tegenwoordig zijn ze idd wat strenger op renesse ( in de zomer dan )

dus neem je legitimatie maar mee !! anders kom je er dood gewoon Niet in

Hebben ze het hele jaar door die cholera bandjes???

Jups...Maar geen problemen mee..:P

dan kom je de camping niet eens op als je geen 16 bent...
de jeugdcamping dan he of je moet met je ouders mee zijn ofzo :S
Hebben ze het hele jaar door die cholera bandjes???

Ja :P maar Locals zoals jij en ik hebben die niet meer nodig :P:P

Is renesse beetje te vergelijken met terschelling?
Zo ongeveer ! beetje hetzelfde idee ook geloof ik .

terschelling gaan veel meer jongens naar toe die er alleen maar heen gaan om zo hoog mogelijke bierstapels te maken en elke dag zo pot mogelijk van de kaart te zijn :P
maar dat kan natuurlijk ook heel leuk zijn......
Ja maar Locals zoals jij en ik hebben die niet meer nodig

Haha betalen in renesse doe ik al jaren niet meer :D

Maar ik zie dat je volgende week naar toro gaat dus daar dat biertje dan maar :bier: