Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
jaa da hoop ik ook. liefst elke dag 30 graden
ik weet niet hoe dat met die huurtent daar zit, maar als t regent, loopt ie dan onder fniej?
ik weet niet hoe dat met die huurtent daar zit, maar als t regent, loopt ie dan onder fniej?
dan kunnen jullie onze buren worden
en wanneer was dat?
wij hebben die eerste betaling ook al overgemaakt, maar wij kregen ook nix te horen, een bevestiging ofzo.
dus ik denk dat dat normaal is..maja zeker weet ik t ook niet
wij gaan binnekort ff bellen
dus ik denk dat dat normaal is..maja zeker weet ik t ook niet
wij gaan binnekort ff bellen
btw, iemand die ik ken heeft 3 dagen erna iets gehoord
d8 ik ook, daarom is het D&S geworden
'en zo'n huurtent is echt wel beters met zo'n vlonder er aan.. want stel als het regent weet juh in iedergeval dat juh niej een heel modderbad binne hebt..."
Ja dat dachten wij dus ook......keidure tent gehuurd dus he ( net als jullie denk ik)
Lopen die veldjes schuin af...stonde we nog 3 dagen met een trekker te slepen als 'n gek.. gvd!! en aan de overkant hadde ze nerges last van...
dus ik hoop voor je dat je aan de linkerkant van het veldje zit!!
Maar voor de rest is renesse wel super!
en voor al die mensen die 't hebben over blagen dit en dat... Je moet toch ergens beginnen??
Kga dit jaar miss. wel weer een weekendje ff langs bij vriendinnen en dan weekje naar LLoret!
maar in ieder geval veel plezier in renesse!
Ja dat dachten wij dus ook......keidure tent gehuurd dus he ( net als jullie denk ik)
Lopen die veldjes schuin af...stonde we nog 3 dagen met een trekker te slepen als 'n gek.. gvd!! en aan de overkant hadde ze nerges last van...
dus ik hoop voor je dat je aan de linkerkant van het veldje zit!!
en voor al die mensen die 't hebben over blagen dit en dat... Je moet toch ergens beginnen??
Kga dit jaar miss. wel weer een weekendje ff langs bij vriendinnen en dan weekje naar LLoret!
Als je toevallig op mij doelde
Ik woon dicht bij renesse dus aantal jaar geleden stuiterde ik daar ieder weekend rond. Vandaar dat ik het daar nu wel gezien heb.
Bedoelde meer dat je er om te stappen niet echt naartoe hoeft maar gezellig kan het zeker wel zijn (B)