Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
waarom zijn alle jongens klootzakken????
of zoek ik nou juist altijd de verkeerde uit??
zijn ze zo geboren ofzo??
En in t begin lijken ze vaker wel lief, ma als je ze beter leert kennen...!!
ben ik juist vaak te lief
mischien ben je zelf niet lief
die smiley bevalt me helemaal niet, klopte je profiel wel?
ik dacht van wel maar ben er wel van terug gekomen
heb een hele lieve jongen ontmoet
dat hondje in iedergeval wel
de uitsterving van goeie jongens komt door het feit dat vrouwen niet goed ermee omgaan
eens. sluit aan bij mijn stelling, : wanneer je een vrouw op een liefe manier laat gaan komt er gedonder, geef je een schop na is het duidelijk.. wenselijke situatie dames???
de uitsterving van goeie jongens komt door het feit dat vrouwen niet goed ermee omgaan.. infeite is het zo dat in eerste instantie de jongen ooit in zijn leven goed was maar uiteindelijk aardig in zijn aarsje genomen is..en als dat gat steeds uitscheurd, dat doet auw.. en om zich te beschermen tegen de auw zal hij anders worden.. de oorzaak ligt dus niet bij de man
zijn de lieve jongens uitgestorven??
zijn de lieve jongens uitgestorven??
wijven zijn pas lekker
pff
ook 1 van de 10 die een beetje karakter heeft en niet de air aan haar kont heeft hangen
ff serieus hey weet je wel zeker dat je vriendinnen hebt gehad en geen vriendjes ik begin namelijk sterk te twijfelen
nee hoor zijn er wel
als ze lief voor mij is ben ik ook lief voor haar
...Papaaaaaaaa.. Jij bent ook overal te vinden
omdat ik meer vind dat er weinig lieve meiden zijn ik kom ze anders haast nooit tegen meestal zegen ze wel dat ze lief zijn maar later blijkt dat ze zich gewoon anders voordoen beetje jammer dus weer
ik ben jou pappa niet
Jaa oke maar dat zijn ni alle meiden...