Partyflock

Forumonderwerp · 737043

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
hier kunnen Danael, Peter..., =TechnoJunk=, WYNN, Tish, ~SCHRaNZeR~Dumb & Dumber...,Bountygurl,.+TechnolisT+.Agent007,speedy nick verder ouwehoeren :jaja:
beter dan al die andere topics verneuken dacht ik zo :D
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Man... Ik heb in geen 8 maanden meer in een klaslokaal gezeten :S

Stage stage en nog een :[ stage
Waarschuw beheerder
donateur
Loop ik nu dus ook *ok deze vakantie even niet* en ze willen graag dat ik tijdens mijn 5 dagen in de week voor een schraal loontje nog 6 verslagen maak :[ .

Nou heb er 3 af. Alleen begin nu wel dol te draaien :(.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
Gelukkig zit ik al voor de 2e x bij een heel gul bedrijf dat mij gewoon full-time uitbetaalt :respect:

Ik ben ook erg goed, gelukkig weten ze dat :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb net het beslissende mailtje gehad :d

Heb woensdag om 3 uur me laatste examen :d Wordt paar dagen hard leren, maar vanaf woensdag zal ik jullie officieel mee kunnen delen dat ik me diploma binnen heb! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen maar positif toch :). Alleen moet toch echt wel even iets hebben, anders zie ik het somber in :|.

7 kantjes met tekst lijkt weinig, is best veel als je het moet vullen :S.

21 kantjes nog :cry:.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
Ik vind 7 kantjes niet weinig hoor :O

Vorig jaar ook marketing verslag moeten maken.... Weliswaar met zn 3en, maar na 89 velletjes had ik het helemaal gehad :no:

Nick, succes (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Moguh :gaap:

jullie hebben niet stil gezeten zeg!? :d

Moest dat dan? :d

Mars, ik ga ALTIJD als 'trancebarbie' naar mn hardcorefeestjes... kan je je nog herinneren dat ik laatste keer in rotterdam met Awake mn Hooligan-shirt aanhad? ;) Alles voor de gal... (L)
Overigens kreeg ik op TranceEnergy vorig jaar (Waar ik heb gewerkt :[ ) raardere blikken en opmerkingen over mijn verschijning in Aus en met de haartjes strak achterovergekamd dan in mn barbie-outfits op HC-feestjes.... Daar beginnen ze er denk ik al aan te wennen :p

Hahaha jaja leuk om reacties uit te lokken :P maar dat je op trancefeesten meer reacties krijgt had ik niet verwacht.. of denken die gabbers soms dat ze aan het hallucineren zijn? :9 ghehe

Ik zoek nog een paar kant en klare verslagen :|. *stuk of drie*

Ik heb nog wel een ARBO-verslag liggen, daar had ik een 9 voor (uiteindelijk kreeg ik maar een 7, want was 2 weken te laat met inleveren :(), maar daar zal je wel niet veel aan hebben denk ik :(

Verkoudheid begint trouwens weer aardig op te komen :/

Waarschuw beheerder
Verkoudheid begint trouwens weer aardig op te komen

Medicinale weed B)
Waarschuw beheerder
donateur
:|. Das veeel!! Kijk ik ben niet zo goed in dingen verwoorden dus ik kan niet met 2 kantjes aankomen. Zijn gasten bij die dat wel kunnen :|. Zolang die kerel er maar iets van "leert" als hij het gelezen heeft... Sowieso verslagen die nieuw zijn beoordeelt hij zeer positief :D.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Okee dan Nick, kat in het zakkie dus!! B) Wanneer gaan we het vieren?? :9:d

7 Kantjes is idd best wel veel, als je alles zelf moet verzinnen :| als je overal kant-en-klare info vandaan ken knippen en plakken is het zo gedaan ;)

Voor jou geldt het eerste zeker? :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga het zelf vieren op Sledgehammer 22 januari :jaja:

SledgeHammer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Medicinale weed B)

Als dat eens zou kunnen 8)

Ben geloof ik een beetje gewend geraakt om pas na 4 uur te gaan slapen.. vannacht lag ik om 5 uur nog wakker, totaal niet moe :s:s
Waarschuw beheerder
donateur
Nick idd, even bikkelen 8). Doe ik ook al 2 dagen...

als je overal kant-en-klare info vandaan ken knippen en plakken is het zo gedaan ;)

Was daar dus wel naar op zoek ja....

Alleen zoek machines doen weinig aan brandmeld dingen en elektrische installaties, kom alleen maar uit bij bedrijven!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Oh, maar dan vieren wij de verjaardag van Tish op Heroes of Techno, dus beter kom je ook Nick :yes:

Waarschuw beheerder
Sledgehammer

Powerzone (Y) The Horrorist :devil:... Die heb ik ook weleens een leuk hard/hard/harder-techno steje horen neerzetten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Geef ff wat meer steekwoorden dan Bart, zoek ik ff mee (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, wordt boel cool!! :yes: 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe Omkara Techichi treedt dan ook op.. dat wordt behoorlijk freaken geblazen :yes: heb je hem wel eens gehoord, of wel eens producties van hem gehoord? Die gast is zo ziek en lijp als het maar ken :d
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, wordt boel cool!! :yes:8)

:yes: Dat gaat een erg aangename verjaardag worden, om het zo maar ff te zeggen :p:d
Waarschuw beheerder
donateur
Nog niet gehoord, maar ik heb al veel gehoord over deze man :jaja:

En Marcel, Sledgehammer is ter ere van verjaardag van vriend van mij (Laser Chaser a.k.a. Superknits ;) ) Ken die gast al 7 jaar, lijkt me beetje minder om dan niet te komen dus :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Middag :gaap: :P

Weer gezellige boel :D :yes: :D

Schilderen ?:D laat milos gewoon een dagje langskomen en je hebt een hele vette muur :yes: :D
Ik heb namelijk ook een vette muur :yes: :D (Y)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Sledgehammer moet ik werken, gezellig Nick ;)

Medicinale wiet rules, sprak zij uit ervaring ;)

WYNN, je kunt info opvragen bij bv. Ajax (nee, niet die van de voetbal, die van de brandblussers) of bij firma Tuin in Almere. Ook de brandweer zelf kan je hier goed bij helpen!! Ik heb iig veel aan die drie gehad bij het opzetten van de BHV-organisatie...

Waarschuw beheerder
Milos mag ook een muurtje doen in "mijn" (toekomstige) huis...

Ik denk dat mn moeder het niet zo leuk vind als mn broertje zn kamer laat sprayen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Bart, is dit nix >> http://www.veilig.nl/producten/brandmelders.htm

Weet niet precies wat je zoekt, moet je ff iets specifieker zijn anders...
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe Omkara Techichi treedt dan ook op.. dat wordt behoorlijk freaken geblazen :yes: heb je hem wel eens gehoord, of wel eens producties van hem gehoord?

Echt wel :|. Gast zelf ook beetje appart :D.

Enne Marcel, alles wat ik probeer loop ik op stuk...

:(.

Middag :gaap:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
gezellig Maren :-o Ik ga ff kijken of ik voor ons VIP bandjes kan regelen zodat we geen zuipen hoeven te betalen b)

ken de organisators zeer goed van dat feest :d Ben ook altijd aanwezig op de zondag after party's :vaag: Erg leuke situaties meegemaakt daar 8-)

Waarschuw beheerder
donateur
Wheheheh :)
Mijn ouders waren afgelopen zomer op vakantie... ik was 3 weken home alone....B)
Heb me hele kamer verbouwt:)
8 vuilniszakken de deur uit :$ troep dat het was.... gelijk milos laten langs komen :yes: :D Heb een hele mooie space muur :yes: :D haha

Maar kben weer ff outtttt... Kga naar de kapper :yes: :D
kdacht om me haar net zoiets als nick te laten doen :P:D
Waarschuw beheerder
donateur
Kavita wordt rave-teef! :D:d

Dat wil ik zien!..;d
Waarschuw beheerder
donateur
Middag Kavit :p

En Marcel, Sledgehammer is ter ere van verjaardag van vriend van mij (Laser Chaser a.k.a. Superknits ;) ) Ken die gast al 7 jaar, lijkt me beetje minder om dan niet te komen dus :p

Hehehe niet geschoten is altijd mis, toch ;)

Omkara is idd wel een figuur apart ja :p Gast is hem helemaal kwijt :d maar hij weet wel hoe er gefreakt moet worden! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zoiets kan ik wel wat mee, is wel huis tuin en keuken maar ja, ik bouw er wel wat omheen (kantje of 7 nog :|).

*en waar zoek jij dan :|. moet ik ook hebben*

Gegrote een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen ik ga naar school! Tot strakjes!

Waarschuw beheerder
Veel plezier moehaha en beantwoord mn pb eens gvd :[
Waarschuw beheerder
donateur
Good luck @ school (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Slaap lekker op school Tes ;)

Gewoon goed zoeken Bart ;) Zocht onder 'brandmelders' op Google :)

Moet je 7 kantjes vol kladden over brandmelders dan? :| Gewoon lettertype 74 gebruiken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en dik gedrukt :jaja: Tellen foto's wel of niet mee? :p

Anders veel schakelschema's e.d. gebruiken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe ja idd, dan heb je die 7 kantjes zo vol en ken je misschien nog wel bonuspunten halen door nog wat extra kantjes vol te maken met schema's :9
Waarschuw beheerder
donateur
en je kunt er natuurlijk altijd wat simpele informatie bij zetten o:)

Hoe te installeren, hoe merk je dat je batterij leeg is, wat te doen als hij afgaat etc.?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee kijk hoe je zo'n installatie op gaat bouwen enzo. Ik lege vene uit, heb ik voor mezelf een begin.

Kijk een brandmeld installatie leggen wij dus aan. Wij testen dit niet zelf. Wat moeten wij doen. SIMPEL. Draden trekken. De hele installatie moet dus GESLOTEN zijn, dat wil zeggen nergens in de installatie mag je de kabels van de brandmeld zien. Speciaal kabeltje en gaat alleen zwakstroom door. Bestand tegen een temperatuur van 60 graden. Let wel in de kabelgoot gaat het een pvc pijp in (je weet wel die gele buizen) en met bochten en *mofjes* Verbindindings stukken maar je het tot een geheel.

Het is altijd en gesloten cirkel, die van handmelder naar handmelder gaat en van Slow Woop naaR Slow Woop *dat jengel ding* Elke ruimte heeft ook een melder. Houdt in dat als je naar binnen loopt en naar het plafond kijkt je *of je betreedt een ruimte* je moet kunnen zien of de melder nog actief is, dit zie je door een ledje. Moet dus altijd zo gemonteerd zijn dat je het in een oog opslag kan zien.

Dus zoiets...

Ofzo :D. Alleen over de aspecten moet ik dan wat zien te vinden, de normen de waarden, hoe een slow woop werkt wat het extrene bedrijf controleed enz enz

Gegroet een WYNN

*spellings controle was er dus dan ook over heen gegaan o:), dis niets natuurlijk*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.verslagen.com/verslagen/werkstukken/techniek/brandbeveiliging/brandbeveiliging.htm o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nick!! :knuffel:.

Gast geweldig!!

Hier kan ik wat mee!

2 te gaan nog B).

Te goed mensen, mijn eerste echte salaris strookje gaat op aan jullie :lief:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.brabantwater.nl/clients/bw/bw_internet.nsf/v01013/ZZ_00000000_Links/$file/I00801combiterkastgezin.pdf

voor de meterkast ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je nou gewoon een heel verslag gevonden Nick?? :O Goed bezig!! :respect:

Scheelt mij weer zoeken o:)

Zat trouwens je uitleg te lezen Bart en wou er nog ff bijzeggen dat je wat aan die spelling moest doen, maar gelukkig had je dat zelf al in de gaten ;)

Waar moet je nog meer verslagen over maken?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat heet creatief googlen ;)

Laatste verslag moest over patch/data kasten gaan?
Waarschuw beheerder
donateur
11 kantjes die eerste B).

Maar wtf, ik google me het ape zuur, ge-ilsed enzo... Nada :S.

Ga jij mij ooit eens leren ;).

Ja patch en data kasten (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Heel simpel, maar veel gebruik van het + teken in je zoekopdrachten :) Zo link je woorden aan elkaar bij de zoekopdracht ;)

Verder werkt het ook om woorden als werking, eisen, uitleg etc erbij te gebruiken dan :d
Waarschuw beheerder
donateur
Even tussen neus en schaamlippen door:
Bart, weet je nog, die prijsvraag voor Mulero op Rockit?? Wünsch en Mulero draaien (voor 99,9% zeker) op de volgende Reactor :kwijl: en laat dat nou net het feestje zijn waar ik m'n verjaardag ga vieren :D:D

Ja, ik ben niet zo handig met Google :/ Patch/data dus? Ga ik ff kijken..
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.tbt.nl

heb niet alles kunnen doorlezen, staat niet echt logisch weergegeven, maar volgens mij gaat dit ook diep in op patch kasten e.d.

ik zoek ondertussen nog ff verder

http://www.valektro.nl/datanetwerken.php

weliswaar van bedrijf, staat nog wel wat informatie bij :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk aan, tipjes van de sluier die worden opgelicht :D. Ik alleen maar woorden in rammen!

Ja GOFFER dat had ik ook gezien, jij gaat een top avond hebben daar Marcel No doubt about that!

Nick je bent gewldig :D.

Alleen als je me echt blij wilt maken kan je dan alles zo'n beetje als die brandmeld hebben, Dat is techniesch maar ook weer niet dat de kerel denk van Mhuh :|.

Kan ook zelf zoeken natuurlijk :D.

*btw Bart Skils aan het loaden, Awake NYE*

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft Bart Skills al binnen b)

http://www.safety-first.nl/download/orbit-gebr.pdf
handleiding van gesloten brandsysteem zo te zien :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nick ken toch beter zoeken dan ik, dus ik geef het op.. krijg alleen maar bedrijven die van alles en nog wat verkopen, maar verder weinig info..

Ik ga maar eens eten..

Succes ermee!

Set van Skils? :| Waar haal je die vandaan?? :|

Was gister setjes aan het DL'en van Stereo Jack en Preach, waren ze bijna klaar (na 2 uur), krijg ik een foutmelding :/
laatste aanpassing