64786x bekeken
Vond het geen geweldig feest, was wel te doen (Alter Ego en Richie Hawtin
), alleen vind het gewoon te groot.. ben er nu 4 keer geweest geloof ik (en Outdoor dan) en vind het nu wel welletjes 
Trouwens, je krijgt nog wel een keer antwoord op je PB's hoor, maar heb er nu zo enorm veel (96 stuks
) dat ik ff geen zin heb om te beantwoorden 
Trouwens, je krijgt nog wel een keer antwoord op je PB's hoor, maar heb er nu zo enorm veel (96 stuks
laatste aanpassing
Heb ik compleet van last van gehad, kon overal zo doorlopen
lucky me 
Heel jammer als er geen outdoor-editie meer komt, maar wat je zegt over het aanbod aan festivals.. man man het houdt niet op! Zijn er zoveel! Zie door de bomen het bos niet meer
maar goed, festivalseizoen vind ik wel de mooiste tijd 
Hasjdamp ja en anders niet
Heel jammer als er geen outdoor-editie meer komt, maar wat je zegt over het aanbod aan festivals.. man man het houdt niet op! Zijn er zoveel! Zie door de bomen het bos niet meer
Hasjdamp ja en anders niet
Staan altijd wel wat leuke namen op ILT, mag ook wel met 5 zalen
alleen vind de sfeer niet zo geweldig daar. Steeds als ik mensen aanspreek verstaan ze me niet en zijn ze ook nog eens te beroerd om Engels te praten
Ik moet echt lullen op feesten, moet m'n belevenissen kwijt 
Okee en anders wacht je toch maar
Okee en anders wacht je toch maar
Free Your Mind Festival moet je echt heen dit jaar, was vorig jaar super!
En er is dit jaar ook een Rockit Festival
Lekker funken in het zonnetje met een koud glas bier en een joint in de hand 
Ga sowieso een paar keer naar Duitsland toe.. wil heel graag weer naar Liberty One en Fusion Festival en wil eens naar Green & Blue, Love Family Park en SMS!
Ik weet dat je liever wiet rookt, maar dat moet je er maar voor over hebben hoor! Moeten toch echt een keer samen die damp gaan roken
Ga sowieso een paar keer naar Duitsland toe.. wil heel graag weer naar Liberty One en Fusion Festival en wil eens naar Green & Blue, Love Family Park en SMS!
Ik weet dat je liever wiet rookt, maar dat moet je er maar voor over hebben hoor! Moeten toch echt een keer samen die damp gaan roken
donateur
Free Your Mind... ook ff rijden 
Arnhem toch???
Nou ik kijk et rustig allemaal op mn gemakkie maar is door..
dan beslis ik daarna wel waar ik heen ga
ga sowieso naar et buitenland ja
N1 staat wle op de planning!
Heheh ja ik heb et er wel voor over hoor!
draai dicht die hasj joint en ik rook zo mee hoor
word idd wel is tijd!
Arnhem toch???
Nou ik kijk et rustig allemaal op mn gemakkie maar is door..
dan beslis ik daarna wel waar ik heen ga
ga sowieso naar et buitenland ja
N1 staat wle op de planning!
Heheh ja ik heb et er wel voor over hoor!
draai dicht die hasj joint en ik rook zo mee hoor
word idd wel is tijd!
Nee, Duitsland is lekker dichtbij wou je zeggen
Echt hoor, FYM was één van de betere festivals waar ik geweest ben
Is idd in Arnhem
Genoeg te doen, ik moet ook ff kijken waar ik allemaal heen wil en waar ik geld voor heb
komt helemaal goed!
Goed zo, roken wij zaterdag ff samen een lekkere hasjdamp
Genoeg te doen, ik moet ook ff kijken waar ik allemaal heen wil en waar ik geld voor heb
Goed zo, roken wij zaterdag ff samen een lekkere hasjdamp
Nou, we hadden er eigenlijk iets langer over gedaan. Op de heenweg werden we door de polizei van de weg geplukt en de hele auto werd binnenstebuiten gekeerd, drugshond erin, we werden gefouilleerd en alles maar ze hebben nix gevonden (terwijl we toch echt wel wat bij ons hadden
). Konden de weg niet vinden en op de terugweg kwamen we van de ene in de andere file, maar het was het meer dan waard!
Allemaal bunkers waar gruwelijk werd gedraaid!
Alleen wisten die Duitsers niet echt wat sfeer maken was, dus dat hebben we zelf maar gemaakt